... רב - משמעות וקונפליקט - 1 תפיסת שפה, רב - משמעות וקונפליקט Language Perception, Ambiguity & Conflict התיאוריות הבלשניות הנוכחיות מנסות לגלות כיצד
אנשים משתמשים בידע לשוני, ידע מילולי של שפה. השפה משמשת לתקשורת בין
אנשים, כותב העבודה הזו מנסה לתקשר עם הקורא, לספר לו או ... להתבטא, אחר כך מלמדים אותם איך להביע את עצמם. אף פעם לא מלמדים איך לשמוע, איך להקשיב. מדברים הרבה, כותבים הרבה, אבל אין מי שישמע אין מי שיקרא.
אנשים לא יודעים איך, מעולם לא לימדו אותם. הבלשנים ... מילים, אותיות, עיצורים, לקסיקון, תחביר, קונטקסט ועוד. בוחנים את כל החלקים מכל כיוון אפשרי, ומנסים לגלות את הקסם הגדול - המשמעות. השפה, זאת
שהאנשים משתמשים בה בשוק, ברחוב, בישיבות עסקים, בהחלטות ... גם אנחנו מדברים, שומעים, קוראים וכותבים. הרי זה ממש מולנו, ממש כאן, וזה לוקח חלק גדול בחיים שלנו, יש לזה הרבה משקל - אנחנו מדברים בצורה שונה
לאנשים שונים, אנחנו מנסים לבחור את המילים הנכונות ... הידע של השפה האנגלית לא הייתה אפשרות זו. כעת נתבונן ביחס של האדם בעל ידע של שפה כלשהי אליה, מה טיב היחסים הללו? אני יודע עברית, גדלתי בסביבה בה
אנשים דיברו עברית, ראיתי ושמעתי כיצד
אנשים סביבי מתקשרים בעזרת השפה, היו ניסיונות לתקשר גם ... שונות ברגע נתון. כעת נחקור את המנגנון ההפוך לזה הלומד, זה שאוגר ידע. האם יש דעיכה של ידע? קיימות מערכות לימוד רבות, במשך כל ההיסטוריה האנושית -
אנשים מנסים לשכלל את יכולת הלימוד כדי לצבור עוד ידע. ...