... קודם כל כשאני אומר את המילה אני, אני קודם כל מתכוון שהכל אחד,
אני ולא אני, ואחר כך אני, כשאני אומר אני, אני מתכוון לשלוש ישויות, אחד לאחדות שבא יש
אני ולא אני, זאת הישות הראשונה שבא הכל טוב, אני חווה את זה, שתיים הישות שמתחת לה, שפירושו אני אלוהים ... שאני חושב. אליעד: נפרדת ממה? שאלה: מהכל. אליעד: מה זה אומר? שיש
אני ולא אני, סיפקה אותך התשובה הזאת? שאלה: לא אליעד: אז תמשיך לשאול, מה השאלה הבאה? שאלה: יש
אני ולא אני, אז מה זה
אני ולא אני? ביטוי של משהו? אני נתקע. אליעד: מאוד פשוט, איך אתה ניגש לכל בעיה בעולם? אתה שואל שאלות, אז ... לא אני, אז בא נלך לפני האני, אני זה צורה של משהו, שיכול להיות
אני ולא אני. איך אנחנו מתקדמים מכאן? מה אנחנו יודעים על הישות הזאת? שאין בה
אני ולא אני, כי לפני האני היא יכולה להיות אני ויכולה להיות לא אני, זאת אומרת שהיא עצמה משהו שהוא לפני ... אני לא רוצה להיכנס לזה, זה בסוף מתחבר, זה הכל מילים נרדפות, כי
אני ולא אני זה מקום שיש בו
אני ולא אני, זה זמן שלי וזמן שלא שלי, כאילו יש זמן שיש בו
אני ולא אני, יש מקום שיש
אני ולא אני, אני לא רוצה להיכנס לזה, ובסוף המקום והזמן הם אחד, האני והלא אני באותו מקום, זה אותו דבר, רק מחליפים את המילים. במקום פה ושם אנחנו אומרים
אני ולא אני, במקום להוכיח שלפני ואחרי זה אחד, אנחנו מוכיחים
שאני ולא אני זה אחד, כי גם
אני ולא אני זה לפני ואחרי, אני לא אני, שני רגעים של זמן, שני מקומות של האני ושל הלא אני, שניים, אז מה ...