... רצה אותם או יצר אותם בדמיונו (ילד), החיים כפי שהוצגו בפניו (הורה), לבין החיים כשם שהוא בוחן אותם ולומד אותם בכוחות עצמו (בוגר). הבוגר הוא כלי לעיבוד נתונים המפיק
החלטות לאחר בדיקת המידע הבא משלושת המקורות - ... לא בסדר עמדה זאת נוצרת אחרי השנה הראשונה לחיי התינוק. אם בשנה הראשונה היתה נחמה מסוימת עתה הוא נותר בלא דבר. אם מצב של נטישה וקשיים נמשך בלי הפוגה במהלך השנה השניה
מחליט הילד - אני לא בסדר - אתה לא בסדר. אדם זה יחיל ... שלהם נדחה. אין בכוח נסיונות חדשים למוטט עמדה זו. 3. אני בסדר - אתה לא בסדר ילד שהוריו מתאכזרים אליו במשך תקופה ארוכה דיה, לאחר שבחר בעמדה הראשונה, מחליף עמדה ופונה
להחלטה אני בסדר - אתה לא בסדר. עמדה זאת מצילה את ... יכולים להחליש את עוצמתה או להפסיק את השמעתה. המאמן פועל בתהליך האימון מהמצב של בוגר. כאמור, לבוגר יש 2 תפקידים מרכזיים: 1. איסוף נתונים, בדיקת המידע וניתוח מידע, ואז
להחליט אם הם נכונים. 2. הערכת הסתברויות, ובהתאם להן
להחליט על פתרונות. השאיפה והמטרה היא שגם המתאמן יפעל ... אותו להתנסות במצבים המוכיחים את יכולתו ואת ערכו ואת ערך האחרים. אלה למעשה הפעולות שהמאמן דוחף את המתאמן לעשות. דוגמה אחרת לחיזוק פעילות הבוגר אצל המתאמן היא לבחון
ולהחליט על הערכים הבסיסיים שלו. לביצוע
החלטות גדולות דרוש מאמץ מודע. מערכת ערכים תעזור למתאמן
לקבל החלטות. כדי
להחליט על מערכת הערכים צריך לפעול על - פי מצב בוגר ...