... המורה העילאי. אני בלבד הוא המואר בשלמות שהאש שבו כבויה ודוממת. אני הולך עתה לעיר קאסי על מנת להניע את גלגל הדהמה. בעולם שהפך
עיוור אני עומד להכות בתוף האלמוות. על פי טענותיך, ... מזיקים, נזיר נכנס ושוהה בגהאנה הראשונה, בה יש חשיבה והרהור, הנולדת מהינתקות, מלאה בהנאה ושמחה. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה, שהפך לבלתי - נראה לרשע בנטילת ... הנזיר נכנס ושוהה בגהאנה השנייה, בה ביטחון ואחדות רוח ללא חשיבה והרהור, עם תחושת התעלות הנולדת מריכוז. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה... ובהמשך, עם התפוגגותה של תחושת ... בגופו, הוא נכנס ושוהה בגהאנה השלישית, עליה האציליים מעידים: מאושר הוא זה אשר חי באיזון נפשי ומודעות, ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה... ובהמשך, עם ויתור על הנאה וכאב, ועם ... ועצב קודמים, נזיר נכנס ושוהה בגהאנה הרביעית, אשר אין בה לא כאב ולא הנאה ומטוהרת באיזון נפשי ומודעות. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה... ובהמשך, בהתגברות מלאה על תפיסת ... עם אי תשומת לב לתפיסות של שוני, כשהוא מודע שחלל הוא אינסופי, נזיר נכנס ושוהה בבסיס של אינסופיות החלל. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה... ובהמשך, בהתגברות מלאה על בסיס אינסופיות החלל, כשהוא מודע שהכרה היא אינסופית, נזיר נכנס ושוהה בבסיס אינסופיות ההכרה. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה... ובהמשך, לאחר התגברות מלאה על בסיס אינסופיות ההכרה, כשהוא מודע שאין דבר, נזיר נכנס ושוהה בבסיס האינות. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה... ובהמשך, לאחר התגברות מלאה על בסיס האינות, נזיר נכנס ושוהה בבסיס לא - תפיסה - ולא - חוסר - תפיסה. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה, שהפך לבלתי - נראה לרשע בנטילת ... ולא - חוסר - תפיסה, נזיר נכנס ושוהה בחידלון התפיסה וההרגשה, והכתמים שלו מושמדים על ידי ראייתו בחוכמה. ניתן לומר על נזיר זה שהוא
עיוור את מארה, שהפך לבלתי - נראה לרשע בנטילת ...