מיתוג לעסק - חברת אפל כדוגמה הבידול והייחודיות של העסק הם המפתח להצלחה ארוכת שנים. עסק שלא מספר סיפור שונה, שלא לוקח את הלקוח למסע מנקודה אחת לנקודה ... אפל קל להביא את הדוגמה של חברת אפל למודל לחיקוי של
מיתוג. זה חברה גדולה ומצליחה לאורך הרבה מאוד שנים והיא בהחלט סמל לחברה
ממותגת . חברה שהלקוחות שלה הם קהל מאמינים. מי שקונה מוצרים של אפל - קונה אותם לא בגלל האיכות או הטכנולוגיה. הוא קונה אותם בגלל שהוא חולק עם אפל אמונה משותפת.
המיתוג של אפל הוא לחשוב אחרת. אפל דוגלת בחשיבה אחרת. יש את כולם. ויש את אפל. אפל חושבת אחרת. זה הסיפור שלה. זה האמונה שלה: אנחנו לא כמו כולם. אנחנו ... היא מלחמה בין הטוב והרע. אפל באופן לא מודע, כמו בכל
מותג טוב. יוצרת טוב ורע. הטוב זה כמובן המחשבה האחרת (היצירתית, השונה, המיוחדת) והרע זה המחשבה הרגילה (המקובעת, הסטנדרטית, של הרוב). יש מלחמה בין ... עבורם. זה הרבה מעבר לסתם עוד מכשיר טכנולוגי. לסיכום:
מיתוג הוא האמונה של העסק או החברה. האמונה הזאת מייצרת סיפור, נרטיב. שמחבר אליו את האנשים שמאמינים באותה אמונה ונעשים הלקוחות הנאמנים של העסק. הגיבור ... שמאמינים במשהו שהוא יותר גדול מהעסק עצמו. וכך נבנה
מותג מנצח. ...