מיתוג לעסק
מיתוג הוא הסיפור של העסק. הוא ההשראה שהעסק מאציל על הלקוחות שלו. אנשים רוכשים מוצרים
ממותגים לא בגלל המוצרים עצמם אלא בזכות
המותג. בגלל החוויה
שהמותג משרה עליהם. רק לספק צרכים? אם נרצה להבין מהו
מיתוג יהיה עלינו לרדת לעומק העסק. עומק העסק הוא לא המאפיינים החיצוניים שלו כדוגמת מספר הלקוחות, הרווחים או ההפסדים שלו. עומק העסק בהקשר של
מיתוג הוא לשאול את השאלה... למה העסק קיים. למה העסק קיים? ... רחב וביקוש מצומצם המחירים ירדו ואם יש היצע מצומצם וביקוש רב המחירים יעלו. מי שחושב כך הוא אכן לא צריך
מיתוג. שיפתח עסק, ימכור מוצרים ויעשה כסף. נראה כמה זמן ... בתחרות מתמדת עם המתחרים שלך? אתה רוצה רק כסף? מה עם סיפוק, רווחה, אושר, חירות? למה העסק קיים? כדי לעשות
מיתוג אין ברירה אלא ללכת אחורה. להתחיל להיכנס פנימה. לגעת ... לעצמך סיפור. ושהסיפור הוא סיפור חייך. אתה מתנהל, חושב, עובד, מרגיש וחי לפי אותו סיפור. והסיפור הזה הוא
המותג שלך. הוא מה שיהפוך את העסק שלך מסתם עוד עסק
למותג. מה גורם לך לכעוס, להתרגש, לצאת מעצמך. מה מוציא ממך ...