ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






במה קריטי להזהר באימון אישי / חינוך ילדים / טיפול באנשים?
... קריטי להזהר באימון אישי חינוך ילדים טיפול באנשים? אימון אישי. כיצד אימון וקאוצינג אישי יכול לגרום לנזק למטופל? כיצד חינוך ילדים שגוי יכול לגרום לנזק לילדים? כיצד תדע שאתה לא גורם נזק למטופל שלך? כיצד ביקורת יכולה לגרום לתוצאה ההפוכה מזו הרצויה? כיצד לגרום לילד שלך ... להקשיב לך? כיצד תגרום לתת מודע של מישהו לרצות להסכים איתך? מה ההבדל שבין ביקורת בונה לבין ביקורת הרסנית? כיצד להעביר ביקורת בונה? אם אתה עוסק בהוראה ובטיפול באנשים, אם אתה מחנך את ילדיך וגם אם אתה מטפל בעצמך, עליך להיות זהיר ועירני שבתהליך הלמידה שאתה מעביר את ילדיך עצמך שלא תגרום יותר נזק מאשר תועלת. כפי שכבר התבאר כשם שטיפול ואימון טוב יכול לגרום תועלת כך אימון וקואצינג שאינו טוב יכול לגרום נזק. כל ...
דברים חיוביים להעריך את עצמך לשאול דימויים יכולת לדמיין את עצמך בעצמך מודעות
משחררי הנפש: יהודים ויהדות בתנועה הפסיכואנליטית - חלק 2
... פרויד, בתו אנה פרויד (1895 - 1982) ויריבתה מלאני קליין (1882 - 1960) היו נאמנות לזהותן היהודית - חילונית. לקבוצה זו שייכים גם שאנדור פרנצי, שניסה לחולל בטיפול הפסיכואנליטי שינויים שהתקבלו רק אחרי ... הבולט ביותר כיום בארהב, הוא יהודי וכמוהו היה החדשן המבריק סטיבן מיטשל, ממייסדי הגישה האינטרסובייקטיבית, שנפטר בטרם - עת. כן מוביל תומס אוגדן בחדשנותו בטיפול הפסיכואנליטי בפסיכוזות. קוריוז מוזר קשור ... בטלהיים הופיעה לא - אחד במקביל לאמירותיו הארסיות כלפי המורשת היהודית כולה, אמירות שניתן להגדירן ממש כאנטישמיות. אחרי מותו התברר כי לא זו בלבד שנהג להתעלל במטופליו, ושמחקריו התבססו על נתונים מומצאים, אלא שגם ... בינלאומי. יהודה פריד היה חלוץ ביישום רעיונות פסיכואנליטיים, לצד משנה חברתית רדיקאלית ולעתים אנטי - פסיכיאטרית, בבתי - חולים קהילתיים. לצד התעסקותם הטבעית בטיפול בבעיות אופייניות לישראל כמו מלחמות, טרור ... המאפשרת ואף מחייבת לחדור מעבר למשמעות הגלויה אל משמעות נסתרת בלתי - צפויה ואפילו פרדוקסאלית, ידועה היטב מהשיח התלמודי. יתרה מזאת, העובדה שההתנגדות של המטופל לפירוש הפסיכואנליטי ואפילו למהלך ההבראה נתפסת בפסיכואנליזה כחלק חיוני מהטיפול, נשמעת דומה לחיוב של מוסד המחלוקת התלמודי. גם ... בשער אחד, נעשים אויבים זה לזה, ואינם זזים משם עד שנעשים אוהבים זה לזה. תפיסת המרד האדיפאלי כשלב חיוני בהתפתחות הידע מזכירה לא במעט את מה שמצופה מהתלמיד מטופל לחוש כלפי המורה מטפל במהלך ההעברה הטיפולית (ובנקודה זו צודקת הגישה הלאקאניאנית שאינה מבדילה בין הטיפול להכשרה הפסיכואנליטית). יש המצביעים על ריבוי ...
תסביך אלוהים גוי מכתב אתאיסטים אינטלקטואל הקבלה דחפים מיניים היטלר
ילדי האינדיגו ורפואה משלימה
... האינדיגו ורפואה משלימה פנינה שפירא ילדי האינדיגו מגיבים מהר מאוד לטיפולים הוליסטיים. הם זקוקים להמון אהבה, מגע ותמיכה. לרוב שיטות יש מענה לטיפול בילדים מופלאים אלו. יש להביאם לאיזון פיזי ואנרגטי עי טיפולים הוליסטיים (הומיאופתיה, הילינג, מדיטציה והרפייה, רפלקסולוגיה, פרחי באך ועוד), תוספי מזון, צמחי מרפא ותזונה בריאה ואיכותית. הדבר החשוב הוא שהמטפל יוכשר לטיפול עם ילדים ותהיה כימיה בין הילד לבינו. תזונה בשנת 1993 בוצע מחקר ... - אני לא חושבת שצריך להציג את המרגיע הלאומי של NSP. הכמוסות והטיפות פשוט פועלות להרגעת מערכת העצבים, להזנתה ולחיזוקה. ולמרות שהתכשיר אינו מטפל בשורש הבעיה, ההשפעה המהירה שלו להרגעת הרוחות ולהקלה על המתח הופכת אותו לחלק בלתי נפרד מהטיפול התומך הן עבור הילד והן עבור ההורים, שנושאים בנטל הקשה של ...
התמכרות לאוכל בעיות התמודדות עם ילדים טיפול אנורקסיה הפרעת קשב וריכוז אנרגיות יתרונות
מנגנוני הגנה - מבוא
... הפרט ממודעות לרגשות שליליים ובייחוד מחרדה. את המונח טבע זיגמונד פרויד, אבי הפסיכואנליזה, בעקבות אבחנותיו על ההיסטריה שממנה סבלו רבות ממטופלותיו הראשונות. הוא טען שההיסטריה אינה אלא מנגנון הגנה ... באופן אכזרי ופורק בכך למעשה את רגשי התוקפנות שלו, יתרץ את התנהגותו בצורך הרציונלי לחנך את הילד וללמדו משמעת. אינטלקטואליזציה - האדם מטפל בבעיה או במצב רגשי מסוים על ידי הפיכתם לשאלה אינטלקטואלית, ...
מהווה תחושה של שליטה הדחקה חרדה לאבד שליטה אנליזה אידיאולוגיה היגיון חיזוק הערכה עצמית
זיהוי התמכרות בגיל ההתבגרות ומניעתה - מדריך להורים
... ההתנהגות ההרסנית, ובתבונתו וכישוריו להיות אדם חיובי ומצליח בחיים. חשוב להציע לו לפנות לטיפול, ואם יסכים - לסייע באופן פעיל במציאת מטפל מתאים ובמימון הטיפול אם יש צורך. תמיכה בשבילכם גם אתם ...
צריך להיות מערכות נפש התלבטות אלכוהול עבריינות קיצוניות זיהוי
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים
... VBA לטיפול בילדים אוטיסטים VBA היא שיטה אפקטיבית ונעימה לטיפול בילדים אוטיסטים, ילדים עם קשיים שפתיים או איחור התפתחותי. ... עי דר מארק סונדבארג מארהב והיא נשענת על תוצאות מחקריו של ב. פ. סקינר לגבי שפה והתנהגות. מטפל VBA מיומן מתכנן ומבצע התערבות מוקדמת (ניתן ורצוי להתחיל טיפול בגיל מוקדם) בילד עם אוטיזם בכדי ללמד ולהשיג יכולות תקשורת. תכנית טיפול VBA מתרכזת ברכישת שפה ואבני דרך התפתחותיות של הילדות. אנו ... דיבור פונקציונאלי בלבד. דוגמה לדיבור פונקציונאלי - תן לי, זוז, רוצה את זה וכו. דוגמה לשפה עמוקה ורחבה אליה אנו שואפים - שיח רגיל בין ילדים או אנשים. הטיפול מתבצע באמצעות משחקים שונים המקדמים את הילד מהנקודה ההתפתחותית ... גישה זו מקדמת את הילד והיא חדשה יחסית ונולדה בארהב לפני כעשר שנים. אני מטפלת בילדים אוטיסטים בשיטת VBA. כל מפגש עם הילד מתוכנן היטב ואני מביאה עימי לטיפול משחקים וצעצועים רבים המסייעים במימוש התכנית הטיפולית וקידום הילד בדרך של קשר, תקשורת, הנאה ושמחה. ...
הדרכת הורים טיפול בילד יצירת קשר יכולות רצון להשתמש בשפה התנהגות דמיון
התמקדות - מה היתרונות של שיטת ה"התמקדות"?
... הרדיקלית, יש הרבה מקום להתפתחות אמיתית, עמוקה. זה לא טיפול תרגול התמקדות איננו טיפול, ורחוק מאוד מיעוץ. התמקדות דומה במידה מסוימת למדיטציה (ובמידות אחרות, לא דומה). אתם מקשיבים לתחושות ולרגשות, ... הומצאה עי הפסיכולוג יוגין גנדלין כדי לתמוך בתהליך טיפולי, להעשיר אותו. ההתמקדות עצמה אינה טיפול. אם אתם מתאמנים איתי, אנחנו יכולים לעבוד עם התמקדות בלבד, ככה בפני עצמה, או לשלב התמקדות לתוך אימון קלאסי, שבו ...
ביקורתיות התמקדות להיות בקשר להתאמן דברים קורים בעיות תובנות חכם
בכוח המחשבה
... המחשבה באחד מתכניותיו של מטפל הוא טיפול בשיח הפנימי שלנו בטענה שאם מישהו ... היא שאנו חשים מזויפים. והבעיה היא שאם איננו משוכנעים במה שאנו אומרים לעצמנו - השיח הפנימי יחזור ויופיע שוב ושוב. מה עושים אז? מטפלים טוענים כי הטיפול הקוגניטיבי הוא היעיל ביותר לשינוי השיח הפנימי שלנו. אחד הדברים המרכזיים שנלמדים בטיפול כזה הוא הויכוח הפנימי עם מה שנראה ...
מנהלים קושי איכות מבחנים איכות חיים מטפל הסוד לדבר
יום ולילה - Knight and day - זוגיות - היחסים בין המינים
... באנשים ספציפיים. הסרט מראה מהלך של בניית יחסים - התקשרות רומנטית בין גבר ואישה אך המבנה נכון לכל יחסים שיש בהם התפתחות, כולל יחסים טיפוליים (עם מטפל, מורה רוחני וכד): ...
סיפוק הפגנה לחזק ביטחון עצמי ליצור ביטחון עצמי חשדנות רומנטיקה לחיות גברים נשים
כשהנעל לא מתאימה - סינדרום הפסיכולוג וגבולות האתיקה בטיפול השיאצו
... לא מתאימה - סינדרום הפסיכולוג וגבולות האתיקה בטיפול השיאצו כשהנעל לא מתאימה סינדרום הפסיכולוג וגבולות האתיקה בטיפול השיאצו מאמר זה משקף סוגיה אתית שעולה מתוך ממצאי מחקר בו נבחנו התקשורת הטיפולית והיבטיה בטיפול השיאצו. מהממצאים השתקפה תמונה בה ניסיונם של המשתתפים לשמירה על יושרם האתי על ידי ההימנעות מחקירה באוריינטציה פסיכולוגית לנוכח תכנים רגשיים, הושגה התוצאה ההפוכה. הדבר יתבטא בכך שהוצגו שתי מטרות טיפוליות אחת שהייתה רפואית בפני הקליינט ושנייה שהייתה רגשית, אותה שמרו המשתתפים לעצמם. ההימנעות מהחקירה הגלויה לא מנעה מהמשתתפים ... התוצאה נראתה באבחון השגוי של מקור המצוקה הרגשית. בעקבות כך, נבחנים במאמר זה מחדש גבולות האתיקה שביישום הורבאלי וההיענות לתכנים הרגשיים שבטיפול. ישנה הסכמה ובצדק שאין להשתמש במיומנויות פסיכולוגיות ללא הכשרה בטיפול השיאצו. מסלולי הלימוד לרוב אינם כוללים טכניקות ורבאליות לטיפול רגשי וההתייחסות למימדים הרגשיים בחייו של הקליינט, או ההתעסקות במצוקותיו הרגשיות, נעשית באמצעות טכניקות מגע המבוססות על הפילוסופיה בה מתמקדת תכנית הלימודים. מאמר זה, יעסוק בנושא הגבולות האתיים שבהתייחסות הפסיכולוגית שבטיפול השיאצו. זאת, באמצעות סוגיה אתית שעלתה מתוך תוצאותיו של מחקר שבחן את המכשולים והפתרונות העומדים בפני מטפלי השיאצו ביישום התקשורת הטיפולית. כאמור, מטרתו של המחקר הייתה לבחון את התקשורת הטיפולית והיבטיה השונים. בכדי לעשות זאת, נערכו ראיונות עומק שתומללו ומתוכם זוקקו תמות ראשיות בשיטת הניתוח של תיאוריה מעוגנת שדה. הראיונות, כללו מצד אחד שאלות פתוחות שמטרתם הייתה למשוך ידע לגבי תפיסתם של המרואיינים את התקשורת הטיפולית ומצד שני, משחקי תפקידים שמטרתם הייתה לבחון את אופן היישום בפועל. ניתוח הנתונים הצביע על פערים בין תפיסת התקשורת ליישומה ועל ... של התשאול הראשוני, מבטא קונפליקט שיכול להיות נוכח בחדרם של כל מטפל ומטפלת. הרי אנו לא יכולים להימנע מתכני השיח הורבאלי שנוצר במפגש הטיפולי, איננו יכולים להימנע מרגשות שעולים במפגש ולוודאי שאיננו יכולים להימנע מביטויים רגשיים אותם מכניס הקליינט לחדר הטיפולים. מכיוון שהתיאוריה ההוליסטית כוללת בתוכה מימדים אלו, נוצר הצורך להתייחס אליהם באופן כל שהוא. אי היכולת לעשות זאת בשיחה מחשש לחציית גבולות האתיקה, יכול להוות קונפליקט מהותי. מבחינת המטפלים שהשתתפו במחקר, קונפליקט זה נפתר על ידי יישום המגע ככלי לנגיעה הרגשית. כשנשאלו המשתתפים לגבי התייחסות ורבאלית לנושאים רגשיים שהם באוריינטציה פסיכולוגית, הם הסתייגו. הם אמרו שימנעו מתגובה טיפולית היכולה להיחשב כפסיכולוגית והסבירו את הימנעותם בהיעדר הכשרה פסיכולוגית מתאימה. הם אמרו משפטים כגון, אני לא פסיכולוג ואסור לי ... למצוקות רגשיות. הם התייחסו לכך במשפטים כגון, לפעמים רק ממגע, מהנחת יד על הבטן האמון נרכש, או אני משתמשת במגע בכדי ליצור קשר, כשאני נוגעת המטופל מתרכך, הוא נפתח. על פניו, נראה שמשתתפי המחקר עקבו אחר הכלליים האתיים ונהגו באופן מקצועי. אולם מתוצאותיו עולה תמונה אחרת, ... רגשי המביע כעס ותסכול על מצבו הרפואי. בהתאם לכך, כל המשתתפים במחקר זיהו את ההיבט הנפשי כדומיננטי. היה ברור לכולם שהם יכניסו היבטים רגשיים לטיפול והם תפסו את הדבר כטריוויאלי ובלתי נפרד. לאחר משחק התפקידים, כשנשאלו מה הייתם עושים בטיפול? , הם ענו, הייתי עובד פיזית אבל דרך הפיזית פותח את הנפש, או הרגשתי שאין בעיה בכתף, הכאב זה כאב פיזי אבל שמגיע ממקום אחר. ... נאמרו משפטים כגון, אנו נעבוד על הכתף, ניצור תנועה, או אני אשתדל לא להתמקד באזור עצמו אלא להגיע בדרכים עקיפות. אף אחד מהם לא הציג את מטרת הטיפול כנוגעת גם בהיבטים הרגשיים. במילים אחרות, הם לא שיתפו את הקליינט (החוקר) במטרת הטיפול האמיתית אליה התכוונו והציגו בפניו מטרה טיפולית אחרת. עצם הצגת מטרת הטיפול באופן אחד לקליינט וקביעת מטרה אחרת שהיא אינה גלויה לו, מהווה מצב אשר יכול להיבחן ברמה האתית. אמנם, לדבריהם של המרואיינים ... אחר. ההשלכות לאי ההתייחסות הורבאלית לתכנים הרגשיים שעלו, נראו באבחון שגוי לגבי המצב שהוצג. למרות שהקליינט (החוקר) ציין באופן ישיר שהיה בטיפול פסיכולוגי, שעיבד את רגשותיו שקשורים לאח והתמודד עימם ולמרות שתלונותיו הרגשיות כוונו באופן מכוון לחוויית המצוקה של לחיות עם ... היא נוגעת לכך שלמרות הימנעותם מההתייחסות הורבאלית ומהצהרתם המסתייגת מתכנים פסיכולוגיים, הם לא נמנעו מלבצע הערכה פסיכולוגית ומקביעת מטרת טיפול רגשית. כל זאת, ללא ידיעתו של הקליינט ובאמצעות הנחות פנימיות שנעשו בזמן הקצר וללא משיכת מידע קונקרטי לגבי החוויה הרגשית אותה הציג החוקר. לדוגמה לדעתי הוא לא עבר את זה, עדיין לא השתחרר ולכן הכאב נמצא, הטיפול יהיה בכל נושא הטראומה, מאז קרה לא משהו קשה לא להתמודד ברור שהמקור הוא באח. נתון זה, מצביע על כך שבכדי לקבל הבנה מלאה למצבו ... על מצבו הרגשי של הקליינט (החוקר) באופן גלוי ומבלי לתפוס את עצמם כפסיכולוגים ובכך, לאפשר לעצמם להבין באופן יותר טוב את מצבו ולהשליך זאת על הטיפול. כול משתתפי המחקר טעו באבחון מקור המצוקה הרגשית, כולם ערכו פרשנות והערכה פסיכולוגית למצבו של הקליינט וכולם הסתירו זאת מהקליינט בזמן הראיון והציגו לו רציונאל ומטרת טיפול שונה. מצד אחד, הייתה מודעות אתית ואי שימוש בתכנים פסיכולוגיים באופן גלוי ומצד שני, אותו הצורך שעלה התרחש בפנימיותם של המשתתפים. תהליך זה התרחש ממילא, כך שניסיונם להתנהלות האתית הנמנעת מהשימוש בתכנים הפסיכולוגיים, לא עלה בהצלחה. נהפוך הוא, מחיר הסתרת המטרות הטיפוליות מלבד לכך שיתבטא בהבנתם השגויה את המקרה, השתקף באותה ההתנהלות שאינה אתית ושממנה ניסו להימנע. חשוב לציין שזהו מחקר איכותני. ... אוטנטי את המציאות הקלינית והמשתתפים ידעו שמדובר במשחק תפקידים. יחד עם זאת, ניתן היה למצוא משותף באופן בו ניהלו המשתתפים את השיח והראיון הטיפולי ובאופן בו התייחסו אל המקרים שהוצגו בפניהם. הדבר מרמז על הדרך אליה הוכשרו ליצור קשר והדבר יכול לעלות שאלות רבות. מחקר זה מאלץ ...
לגיטימי הכשרה הבטן אוריינטציה פסיכולוגית שאלה מטפלים פסיכולוגים מצוקה נפשית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מטפל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מטפל, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מטפל, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, תמיכה נפשית, מאמן מכירות בנושאי מטפל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 17:20:16 - wesi4