ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






במה קריטי להזהר באימון אישי / חינוך ילדים / טיפול באנשים?
במה קריטי להזהר באימון אישי / חינוך ילדים / טיפול באנשים? אימון אישי. כיצד אימון וקאוצינג אישי יכול לגרום לנזק למטופל? כיצד חינוך ילדים שגוי יכול לגרום לנזק לילדים? כיצד תדע שאתה לא גורם נזק למטופל שלך? כיצד ביקורת יכולה לגרום לתוצאה ההפוכה מזו הרצויה? כיצד לגרום לילד שלך לרצות להקשיב לך? כיצד תגרום לתת ... לרצות להסכים איתך? מה ההבדל שבין ביקורת בונה לבין ביקורת הרסנית? כיצד להעביר ביקורת בונה? אם אתה עוסק בהוראה ובטיפול באנשים, אם אתה מחנך את ילדיך וגם אם אתה מטפל בעצמך, עליך להיות זהיר ועירני שבתהליך הלמידה שאתה מעביר את ילדיך / עצמך שלא תגרום יותר נזק מאשר תועלת. כפי שכבר התבאר כשם שטיפול ואימון טוב יכול לגרום תועלת כך אימון וקואצינג שאינו טוב יכול לגרום נזק. כל סוג של אימון יכול לגרום ...
טיפול בערך עצמי לגרום לאישה דמיון מודרך ביקורתיות מטפלים ביקורת חיובית להרגיש סוג חוסר ערך עצמי
משחררי הנפש: יהודים ויהדות בתנועה הפסיכואנליטית - חלק 2
... מלאני קליין (1882 - 1960) היו נאמנות לזהותן היהודית - חילונית. לקבוצה זו שייכים גם שאנדור פרנצי, שניסה לחולל בטיפול הפסיכואנליטי שינויים שהתקבלו רק אחרי מותו, ואוטו ראנק, שייסד לבסוף אסכולה נבדלת שלא הכתה שורש. הרדיקאלי שבין תלמידי פרויד, וילהלם ... יהודי וכמוהו היה החדשן המבריק סטיבן מיטשל, ממייסדי הגישה האינטרסובייקטיבית, שנפטר בטרם - עת. כן מוביל תומס אוגדן בחדשנותו בטיפול הפסיכואנליטי בפסיכוזות. קוריוז מוזר קשור בהיינץ קוהוט (1913 - 1981), יליד וינה שעבר לארהב, מייסד הזרם המהפכני של העצמי בפסיכואנליזה. ... הארסיות כלפי המורשת היהודית כולה, אמירות שניתן להגדירן ממש כאנטישמיות. אחרי מותו התברר כי לא זו בלבד שנהג להתעלל במטופליו, ושמחקריו התבססו על נתונים מומצאים, אלא שגם תעודותיו כפסיכואנליטיקאי היו מזויפות. בלי להיכנס לחקירה פסיכואנליטית בנבכי נפשו של בטלהיים, ... חלוץ ביישום רעיונות פסיכואנליטיים, לצד משנה חברתית רדיקאלית ולעתים אנטי - פסיכיאטרית, בבתי - חולים קהילתיים. לצד התעסקותם הטבעית בטיפול בבעיות אופייניות לישראל כמו מלחמות, טרור ושסעים פנימיים, מגלים כמה אנליטיקאים ישראליים מעורבות גם בסוגיות חברתיות ואתיות קשות. כתבי פרויד ... למשמעות הגלויה אל משמעות נסתרת בלתי - צפויה ואפילו פרדוקסאלית, ידועה היטב מהשיח התלמודי. יתרה מזאת, העובדה שההתנגדות של המטופל לפירוש הפסיכואנליטי ואפילו למהלך ההבראה נתפסת בפסיכואנליזה כחלק חיוני מהטיפול, נשמעת דומה לחיוב של מוסד המחלוקת התלמודי. גם במה שאומרת התיאוריה הפסיכואנליטית על המתרחש בלא - מודע ניתן למצוא ... שנעשים אוהבים זה לזה. תפיסת המרד האדיפאלי כשלב חיוני בהתפתחות הידע מזכירה לא במעט את מה שמצופה מהתלמיד / מטופל לחוש כלפי המורה / מטפל במהלך ההעברה הטיפולית (ובנקודה זו צודקת הגישה הלאקאניאנית שאינה מבדילה בין הטיפול להכשרה הפסיכואנליטית). יש המצביעים על ריבוי האסכולות והמחלוקות בפסיכואנליזה כעוד מאפיין יהודי שלה. חרף העוקצנות שבהבחנה זו, ראוי אולי ...
להאשים עבירה תהליכים סקס שנאת זרים להוציא מפרופורציה חוסר וודאות שותפות
ילדי האינדיגו ורפואה משלימה
ילדי האינדיגו ורפואה משלימה / פנינה שפירא ילדי האינדיגו מגיבים מהר מאוד לטיפולים הוליסטיים. הם זקוקים להמון אהבה, מגע ותמיכה. לרוב שיטות יש מענה לטיפול בילדים מופלאים אלו. יש להביאם לאיזון פיזי ואנרגטי עי טיפולים הוליסטיים (הומיאופתיה, הילינג, מדיטציה והרפייה, רפלקסולוגיה, פרחי באך ועוד), תוספי מזון, צמחי מרפא ותזונה בריאה ואיכותית. הדבר החשוב הוא שהמטפל יוכשר לטיפול עם ילדים ותהיה כימיה בין הילד לבינו. תזונה בשנת 1993 בוצע מחקר בארהב על 26 ילדים עם היפראקטיביות. מתפריטם ... שצריך להציג את המרגיע הלאומי של NSP. הכמוסות והטיפות פשוט פועלות להרגעת מערכת העצבים, להזנתה ולחיזוקה. ולמרות שהתכשיר אינו מטפל בשורש הבעיה, ההשפעה המהירה שלו להרגעת הרוחות ולהקלה על המתח הופכת אותו לחלק בלתי נפרד מהטיפול התומך הן עבור הילד והן עבור ההורים, שנושאים בנטל הקשה של התמודדות עם ילדים מיוחדים ונפלאים. כל המוצרים המוזכרים בכתבה, ...
סימפטומים תזונה ויטמין קשב וריכוז תחושה פיזית יעוץ הורים ירידה במשקל טיפולים
מנגנוני הגנה - מבוא
... ממודעות לרגשות שליליים ובייחוד מחרדה. את המונח טבע זיגמונד פרויד, אבי הפסיכואנליזה, בעקבות אבחנותיו על ההיסטריה שממנה סבלו רבות ממטופלותיו הראשונות. הוא טען שההיסטריה אינה אלא מנגנון הגנה ששימש אותן להתמודדות עם כאב רגשי שהן לא יכלו לשאת, והסביר ... בכך למעשה את רגשי התוקפנות שלו, יתרץ את התנהגותו בצורך הרציונלי לחנך את הילד וללמדו משמעת. אינטלקטואליזציה - האדם מטפל בבעיה או במצב רגשי מסוים על ידי הפיכתם לשאלה אינטלקטואלית, שבה הוא מתעמק תוך כדי התעלמות מן הצדדים הרגשיים והאישיים ...
טיפול בחולה נפש עשייה מוות בעיה נפשית חשד תת מודע הורים נפרדים
זיהוי התמכרות בגיל ההתבגרות ומניעתה - מדריך להורים
... חיזוק והבעת אמון ביכולתו להפסיק את ההתנהגות ההרסנית, ובתבונתו וכישוריו להיות אדם חיובי ומצליח בחיים. חשוב להציע לו לפנות לטיפול, ואם יסכים - לסייע באופן פעיל במציאת מטפל מתאים ובמימון הטיפול אם יש צורך. תמיכה בשבילכם גם אתם ההורים זקוקים לתמיכה, הכלה והדרכה. ההכרה בכך שהילד שלכם נמצא במצב מסוכן ...
התמכרות לסיגריות משחקים מוחלטות עישון סדנא נידוי אכזבות מכור לעישון
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים
שיטת VBA לטיפול בילדים אוטיסטים VBA היא שיטה אפקטיבית ונעימה לטיפול בילדים אוטיסטים, ילדים עם קשיים שפתיים או איחור התפתחותי. שיטה זו פותחה עי דר מארק סונדבארג מארהב והיא נשענת על תוצאות מחקריו של ב. פ. סקינר לגבי שפה והתנהגות. מטפל VBA מיומן מתכנן ומבצע התערבות מוקדמת (ניתן ורצוי להתחיל טיפול בגיל מוקדם) בילד עם אוטיזם בכדי ללמד ולהשיג יכולות תקשורת. תכנית טיפול VBA מתרכזת ברכישת שפה ואבני דרך התפתחותיות של הילדות. אנו שואפים לרכישת שפה תקשורתית ולא דיבור פונקציונאלי בלבד. דוגמה ... זוז, רוצה את זה וכו. דוגמה לשפה עמוקה ורחבה אליה אנו שואפים - שיח רגיל בין ילדים או אנשים. הטיפול מתבצע באמצעות משחקים שונים המקדמים את הילד מהנקודה ההתפתחותית בה הוא נמצא כעת ותוך כדי שימת דגש על החוזקים ... בארהב לפני כעשר שנים. אני מטפלת בילדים אוטיסטים בשיטת VBA. כל מפגש עם הילד מתוכנן היטב ואני מביאה עימי לטיפול משחקים וצעצועים רבים המסייעים במימוש התכנית הטיפולית וקידום הילד בדרך של קשר, תקשורת, הנאה ושמחה.
מוטיבציה פנימית להתחיל הישגים התקדמות התפתחות מטפלים תשומת לב טיפול בילדים אוטיסטים
התמקדות - מה היתרונות של שיטת ה"התמקדות"?
... כפי שהם, כמו ההתמקדות. בתוך היחס הזה של הקבלה, הקבלה הרדיקלית, יש הרבה מקום להתפתחות אמיתית, עמוקה. זה לא טיפול תרגול התמקדות איננו טיפול, ורחוק מאוד מיעוץ. התמקדות דומה במידה מסוימת למדיטציה (ובמידות אחרות, לא דומה). אתם מקשיבים לתחושות ולרגשות, והם מתפתחים. זהו, ... השותף שלכם, אני גם מלמדת אתכם את התפיסה והתרגול. במקור ההתמקדות הומצאה עי הפסיכולוג יוגין גנדלין כדי לתמוך בתהליך טיפולי, להעשיר אותו. ההתמקדות עצמה אינה טיפול. אם אתם מתאמנים איתי, אנחנו יכולים לעבוד עם התמקדות בלבד, ככה בפני עצמה, או לשלב התמקדות לתוך אימון קלאסי, ...
ביקורתי פסיכולוגיה התמקדות הקבלה פסיכולוגיות אימון להתמקד אמונה
בכוח המחשבה
בכוח המחשבה באחד מתכניותיו של מטפל הוא טיפול בשיח הפנימי שלנו בטענה שאם מישהו היה מעז לדבר לילדים שלנו כמו שאנו מדברים לפעמים לעצמנו - אנחנו היינו מגישים ... והבעיה היא שאם איננו משוכנעים במה שאנו אומרים לעצמנו - השיח הפנימי יחזור ויופיע שוב ושוב. מה עושים אז? מטפלים טוענים כי הטיפול הקוגניטיבי הוא היעיל ביותר לשינוי השיח הפנימי שלנו. אחד הדברים המרכזיים שנלמדים בטיפול כזה הוא הויכוח הפנימי עם מה שנראה ברור מאליו. כלומר, כאשר עולה מחשבה שלילית עלינו להתווכח עימה כאילו נאמרה ...
איכות חיים ירידה במשקל להיות מודע פסיכולוגיה קוגניטיבית התמכרות לאוכל מטאפורות סרט הסוד מטרה
יום ולילה - Knight and day - זוגיות - היחסים בין המינים
... של בניית יחסים - התקשרות רומנטית בין גבר ואישה אך המבנה נכון לכל יחסים שיש בהם התפתחות, כולל יחסים טיפוליים (עם מטפל, מורה רוחני וכד): בתחילת הדרך נבנה האמון, תנאי בסיסי ללמידה. דרך הרפתקאות שונות נעשית הלמידה, גם אם ...
המחיר הוא רק תירוץ נקודת ההתחלה אינטרסים כוחני המצאות לקוח אומר שהמוצר יקר פחד לאהוב
כשהנעל לא מתאימה - סינדרום הפסיכולוג וגבולות האתיקה בטיפול השיאצו
כשהנעל לא מתאימה - סינדרום הפסיכולוג וגבולות האתיקה בטיפול השיאצו כשהנעל לא מתאימה סינדרום הפסיכולוג וגבולות האתיקה בטיפול השיאצו מאמר זה משקף סוגיה אתית שעולה מתוך ממצאי מחקר בו נבחנו התקשורת הטיפולית והיבטיה בטיפול השיאצו. מהממצאים השתקפה תמונה בה ניסיונם של המשתתפים לשמירה על יושרם האתי על ידי ההימנעות מחקירה באוריינטציה פסיכולוגית לנוכח תכנים רגשיים, הושגה התוצאה ההפוכה. הדבר יתבטא בכך שהוצגו שתי מטרות טיפוליות אחת שהייתה רפואית בפני הקליינט ושנייה שהייתה רגשית, אותה שמרו המשתתפים לעצמם. ההימנעות מהחקירה הגלויה לא מנעה מהמשתתפים לבצע ... באבחון השגוי של מקור המצוקה הרגשית. בעקבות כך, נבחנים במאמר זה מחדש גבולות האתיקה שביישום הורבאלי וההיענות לתכנים הרגשיים שבטיפול. ישנה הסכמה ובצדק שאין להשתמש במיומנויות פסיכולוגיות ללא הכשרה בטיפול השיאצו. מסלולי הלימוד לרוב אינם כוללים טכניקות ורבאליות לטיפול רגשי וההתייחסות למימדים הרגשיים בחייו של הקליינט, או ההתעסקות במצוקותיו הרגשיות, נעשית באמצעות טכניקות מגע המבוססות על הפילוסופיה בה מתמקדת תכנית הלימודים. מאמר זה, יעסוק בנושא הגבולות האתיים שבהתייחסות הפסיכולוגית שבטיפול השיאצו. זאת, באמצעות סוגיה אתית שעלתה מתוך תוצאותיו של מחקר שבחן את המכשולים והפתרונות העומדים בפני מטפלי השיאצו ביישום התקשורת הטיפולית. כאמור, מטרתו של המחקר הייתה לבחון את התקשורת הטיפולית והיבטיה השונים. בכדי לעשות זאת, נערכו ראיונות עומק שתומללו ומתוכם זוקקו תמות ראשיות בשיטת הניתוח של תיאוריה מעוגנת שדה. הראיונות, כללו מצד אחד שאלות פתוחות שמטרתם הייתה למשוך ידע לגבי תפיסתם של המרואיינים את התקשורת הטיפולית ומצד שני, משחקי תפקידים שמטרתם הייתה לבחון את אופן היישום בפועל. ניתוח הנתונים הצביע על פערים בין תפיסת התקשורת ... קונפליקט שיכול להיות נוכח בחדרם של כל מטפל ומטפלת. הרי אנו לא יכולים להימנע מתכני השיח הורבאלי שנוצר במפגש הטיפולי, איננו יכולים להימנע מרגשות שעולים במפגש ולוודאי שאיננו יכולים להימנע מביטויים רגשיים אותם מכניס הקליינט לחדר הטיפולים. מכיוון שהתיאוריה ההוליסטית כוללת בתוכה מימדים אלו, נוצר הצורך להתייחס אליהם באופן כל שהוא. אי היכולת לעשות זאת בשיחה מחשש לחציית גבולות האתיקה, יכול להוות קונפליקט מהותי. מבחינת המטפלים שהשתתפו במחקר, קונפליקט זה נפתר על ידי יישום המגע ככלי לנגיעה הרגשית. כשנשאלו המשתתפים לגבי התייחסות ורבאלית לנושאים רגשיים שהם באוריינטציה פסיכולוגית, הם הסתייגו. הם אמרו שימנעו מתגובה טיפולית היכולה להיחשב כפסיכולוגית והסבירו את הימנעותם בהיעדר הכשרה פסיכולוגית מתאימה. הם אמרו משפטים כגון, אני לא פסיכולוג ואסור לי ... כגון, לפעמים רק ממגע, מהנחת יד על הבטן האמון נרכש, או אני משתמשת במגע בכדי ליצור קשר, כשאני נוגעת המטופל מתרכך, הוא נפתח. על פניו, נראה שמשתתפי המחקר עקבו אחר הכלליים האתיים ונהגו באופן מקצועי. אולם מתוצאותיו עולה תמונה ... מצבו הרפואי. בהתאם לכך, כל המשתתפים במחקר זיהו את ההיבט הנפשי כדומיננטי. היה ברור לכולם שהם יכניסו היבטים רגשיים לטיפול והם תפסו את הדבר כטריוויאלי ובלתי נפרד. לאחר משחק התפקידים, כשנשאלו מה הייתם עושים בטיפול? , הם ענו, הייתי עובד פיזית אבל דרך הפיזית פותח את הנפש, או הרגשתי שאין בעיה בכתף, הכאב זה ... תנועה, או אני אשתדל לא להתמקד באזור עצמו אלא להגיע בדרכים עקיפות. אף אחד מהם לא הציג את מטרת הטיפול כנוגעת גם בהיבטים הרגשיים. במילים אחרות, הם לא שיתפו את הקליינט (החוקר) במטרת הטיפול האמיתית אליה התכוונו והציגו בפניו מטרה טיפולית אחרת. עצם הצגת מטרת הטיפול באופן אחד לקליינט וקביעת מטרה אחרת שהיא אינה גלויה לו, מהווה מצב אשר יכול להיבחן ברמה האתית. אמנם, לדבריהם של ... לאי ההתייחסות הורבאלית לתכנים הרגשיים שעלו, נראו באבחון שגוי לגבי המצב שהוצג. למרות שהקליינט (החוקר) ציין באופן ישיר שהיה בטיפול פסיכולוגי, שעיבד את רגשותיו שקשורים לאח והתמודד עימם ולמרות שתלונותיו הרגשיות כוונו באופן מכוון לחוויית המצוקה של לחיות עם ... היא נוגעת לכך שלמרות הימנעותם מההתייחסות הורבאלית ומהצהרתם המסתייגת מתכנים פסיכולוגיים, הם לא נמנעו מלבצע הערכה פסיכולוגית ומקביעת מטרת טיפול רגשית. כל זאת, ללא ידיעתו של הקליינט ובאמצעות הנחות פנימיות שנעשו בזמן הקצר וללא משיכת מידע קונקרטי לגבי החוויה הרגשית אותה הציג החוקר. לדוגמה לדעתי הוא לא עבר את זה, עדיין לא השתחרר ולכן הכאב נמצא, הטיפול יהיה בכל נושא הטראומה, מאז קרה לא משהו קשה לא להתמודד ברור שהמקור הוא באח. נתון זה, מצביע על ... באופן גלוי ומבלי לתפוס את עצמם כפסיכולוגים ובכך, לאפשר לעצמם להבין באופן יותר טוב את מצבו ולהשליך זאת על הטיפול. כול משתתפי המחקר טעו באבחון מקור המצוקה הרגשית, כולם ערכו פרשנות והערכה פסיכולוגית למצבו של הקליינט וכולם הסתירו זאת מהקליינט בזמן הראיון והציגו לו רציונאל ומטרת טיפול שונה. מצד אחד, הייתה מודעות אתית ואי שימוש בתכנים פסיכולוגיים באופן גלוי ומצד שני, אותו הצורך שעלה התרחש בפנימיותם ... זה התרחש ממילא, כך שניסיונם להתנהלות האתית הנמנעת מהשימוש בתכנים הפסיכולוגיים, לא עלה בהצלחה. נהפוך הוא, מחיר הסתרת המטרות הטיפוליות מלבד לכך שיתבטא בהבנתם השגויה את המקרה, השתקף באותה ההתנהלות שאינה אתית ושממנה ניסו להימנע. חשוב לציין שזהו מחקר ... והמשתתפים ידעו שמדובר במשחק תפקידים. יחד עם זאת, ניתן היה למצוא משותף באופן בו ניהלו המשתתפים את השיח והראיון הטיפולי ובאופן בו התייחסו אל המקרים שהוצגו בפניהם. הדבר מרמז על הדרך אליה הוכשרו ליצור קשר והדבר יכול לעלות שאלות ... אתית, במסגרת הכלים שניתנים כיום במסגרות הלימוד. חשוב להבין שמשיכתם והבהרתם של התכנים הרגשיים המובעים או המתוארים באופן נרטיבי בטיפול ושמהם ניסו להימנע משתתפי המחקר אינה חוצה גבולות אתיים. כשמגיע אדם עם כאב גב, אנו שואלים שאלות ומתמקדים בהבהרה ... כיצד הוא בא לידי ביטוי, האם ישנם דברים נוספים מלבד לכך וכדומה, עוזרות למקד ולדייק את ההבחנה ומשליכות ליישום הטיפול באופן שהוא אינו רפואי מערבי, אלא מבוטא באמצעות הטכניקה והיישום הנלמדים במסגרת הפילוסופיה הסינית לדוגמה. באותו האופן, כשמגיע אדם המציג ... היינו חותרים ושאליה היינו רוצים להגיע, כשהיינו מבהירים את הפתולוגיה הפיזית. שאלות אלו מהן ניסו להימנע המשתתפים, אינן משקפות טיפול פסיכולוגי ואינן מהוות אבחון או הערכה פסיכולוגיים. הן ביטוי לקלט ראשוני שמטרתו לשפוך אור על מצבו של הקליינט, זהו איסוף נתונים. נתונים אלו יכולים להיות מושלכים לעולמם התיאורטי של המטפלים וככל שהיו בהירים יותר וממוקדים יותר כך יעזרו לדייק את האבחון ואת היישום הטיפולי. אין בכך שום נגיעה לעולם הפסיכולוגי. עם זאת, במידה ותהיה פרשנות המשתמשת במושגים פסיכולוגיים, או במידה ומלבד למשיכת הנתונים ... שעולים או כשמטרת הטיפול משתנה. נותרת השאלה, האם טיפול שמטרתו ממוקדת בביטוי הנפשי או הרגשי, הוא כשלעצמו אתי. האם בטיפול השיאצו ראוי לטפל במצוקות רגשיות. התשובה היא כן, השקפת העולם ההוליסטית מחייבת התייחסות לכל המימדים בחייו של אדם בכדי להבין אותו כשלם ולתת לו מענה. בהתאם להשקפה זו, מערכות ההכשרה מספקות, במידה כזו או אחרת, כלים יישומיים להתייחסות וטיפול בכל מימדי האדם כולל את עולמו הרגשי. יחד עם זאת, הדבר תלוי גם למידה בה ישנה הלימה של הגדרת מטרות ... האבחון והיישום משקפים את התיאוריה הנלמדת ללא כניסה לנעלי הפסיכולוג. על אחת כמה וכמה הדבר אפשרי, מכיוון שכפי שטענו המטפלים שהשתתפו במחקר, למגע אכן יש את האיכות המסוימת שנוגעת במימדים הרגשיים. הוא יכול להרגיע, להשרות ביטחון, לשחרר מתחים ולעורר רגשות עמוקים. הוא יכול להכיל, לעטוף, לתמוך ולאסוף. הטיפול הגופני כשלעצמו, בכוחו לשחרר התנסויות רגשיות הבאות לביטוי במתח או מצוקה, או בשמן המקצועי חסימות, שמקורן בטראומות מהעבר ושתוצאתן נראית ... שהוא יעיל יותר. מאמר זה מבוסס על ממצאים מתוך: עמיר, ג (2008). ביטויים של היעדר מיומנויות תקשורת במצבים רגשיים בטיפול השיאצו. http:/ / www.guyamir.com/?p=a.
פסיכולוגית ראוי פילוסופיה יגון בעיה רפואית מיומנות מטרות דומיננטיות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מטפל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מטפל, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מטפל, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מאמן שיווקי, ייעוץ נפשי בתחום מטפל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 05_09_2025 השעה 21:01:32 - wesi4