... שהנחות יורידו את מחיר הבסיס ואז יהיה
הפסד בטווח הרחוק) ואנו יודעים ליישם זאת על עסקים נוספים. גם את פיסת המידע השניה של החינוך אנו מבינים ברובד עמוק יותר, כי כדי להשיג ממישהו תוצאה חיובית וביצוע ... אדם שיתמקד בשלילי יאמר, מה פתאום שאני
אפסיד 100 שח ושאני אמכור רק ב900 במקום ב 1000, אני לא מוכן
להפסיד 100 שח, אני אחכה שאולי מישהו יקנה את המוצר ב 1000 ואז ארוויח 300 במקום 200. זא אותו מוכר לא עשה הנחה כי הוא התמקד בשלילי, הוא התמקד בכך שהוא
מפסיד ולא מרוויח 100 שח. אומנם בהנחה שזה השיקול היחיד שלו של למה הוא לא נותן הנחה ומעדיף לוותר על המכירה (כי אם יש שיקולים אחרים אז ההשוואה לא רלוונטית) אז ... יאמר, אני כן מרוויח 200 ואז לא אכפת לי
להפסיד כביכול 100 שח פוטנציאלים כדי לקבל 200 שח ודאיים. נמצא אם כן שהוא נותן את ההנחה כי הוא מתמקד באילו תועלות מביאה לו המכירה ולא מתמקד בחסרונות היחסיים שלה ... בחלק החיובי של הרווח שלו הוא בעצם מוכן
להפסיד רווח נוסף. אותו הדבר גם קורה בתהליך של חינוך הילד. ילד רוצה לעשות משהו לא חיובי, ההורה ממקד אותו בחיובי ואז הילד במקום להתמקד במה הוא לא יכול לעשות, הוא ...