... אותו שאף על פי הטענות שלו, המוצר אכן משתלם לו... אם היו נוסחאות מוחלטות איך להצליח בעולם היחסי, המשחק היה מתבטל, בגלל שהעולם רחוקים מהמהות מתאפשר המשחק... כשלקוח אומר לך
שהמוצר יקר מדי, תמיד רצוי לשאול אותו בידיוק למה הוא התכוון, דהיינו לשאול אותו למה אתה אומר שזה
יקר? מה התועלת שתפיק מכך? קודם כל, אתה גורם לו להרגיש שהמוצר לא ב - א - מ - ת
יקר, אלא זה רק לדעתו, מה שגורם למחשבה להיראות פחות מחויבת כי אם אתה מתייחס למושג
יקר כאל מושג מוחלט אז באמת אין לך הרבה מה לעשות מלבד להרים ידיים. אבל אם אתה מבין שיקר זה בגלל שהוא לא חושב שהתועלת מצדיקה את העלות, או שלדעתו הבעיה שלו לא קשה מספיק על מנת להצדיק תשלום גבוה, אז אתה יודע על מה להתמקד ולפרק את ההתנגדות. וחשוב להבין דבר נוסף, שרוב בני האדם מיד מקשרים
יקר לרע, אבל מצד האמת אפשר להסכים עם הלקוח, ולומר לו נכון שזה
יקר, אבל זה עדיין שווה את זה בגלל... אם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש שהבעיה שלו מחויבת וקשה, תשתמש במילים מאיימות יותר, נניח במקום המילה בעיה תנסה ...