ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






התמכרות היא מחלה משפחתית
... תיקח יותר אחריות כך היא תאבד את הזהות העצמית שלה, אולם אם מצבו ישתפר והוא יחזור לתפקוד, היא תאבד את חשיבותה ומרכזיותה. הורות של מכורים הורים מכורים אינם מורגלים בדפוסי התנהגות נורמטיביים של משפחה ונושאים בתוכם ברוב המקרים ייצוגים פנימיים של הורים שהיו מתעללים או מזניחים שהם משחזרים באופן לא מודע. בעקבות השימוש הם מתנתקים מהסביבה מבחינה נפשית ולעתים גם פיסית. המושג אחריות זר וקשה להכלה עבורם ברמה הבסיסית ביותר (אינם מסוגלים לקחת אחריות אפילו על עצמם). חוויית ההורות שלהם כרוכה לעתים קרובות בתחושת כישלון שגורמת להם לרגשות קשים של צער אשמה ובושה. כתוצאה מכך מתעורר הצורך בפיצוי יתר של הילד וקושי לשים לו גבולות. דפוסי ההורות מאופיינים בהזנחה והתעללות מצד אחד ובפיצוי יתר וחוסר גבולות מאידך. סבאים וקרובי משפחה אחרים, נכנסים לעתים קרובות לנעלי ההורים שמתקשים לגדל את ילדיהם בעצמם. התמיכה הזו, שמוענקת עי המשפחה המורחבת, היא בעלת תפקיד משמעותי ... לאורך זמן ואז הילדים נחשפים שוב לחוויית הנטישה וחוסר היציבות שמאפיינים את חייהם ממילא. בנוסף, נוצרים מתח ותחרות בין ההורים שכשלו בתפקידם ובין ההורים שלהם שממלאים את מקומם. ומה קורה לילדים במשפחה המכורה? פגמים מולדים - ההשפעה הכואבת והמשמעותית ... היפראקטיביות, הפרעות במוטוריקה וקואורדינציה, אינטליגנציה נמוכה והפרעות בזיכרון. ADHD - הפרעת קשב וריכוז - אצל ילדים להורים מכורים לסמים ולאלכוהול יש אחוז גבוה יחסית של ADHD. ידוע שהפרעה זו נגרמת גם כתוצאה מגורמים גנטיים תורשתיים וגם מגורמים סביבתיים (כמו מצוקה נפשית מתמשכת). חלק ניכר מההורים המכורים מדווחים על קשיים שהיו להם בילדותם בלימודים ובהסתגלות בביהס, אשר גם אם לא אובחנו אז, ... אחרת. על אחת כמה וכמה כשהילד חי בסביבה מזניחה שאינה מאבחנת את בעיותיו ואינה מספקת לו טיפול מתאים. התמכרות - ילדים להורים מכורים נמצאים בסיכון גבוה פי 5 מהאוכלוסייה הרגילה לפיתוח התמכרות בעצמם. גם בגלל גורמים גנטיים ותורשתיים, וגם בהתחשב בתהליכים התפתחותיים של חיקוי ולמידה של דרכי התמודדות במשפחה, הזדהות עם ההורה המכור, סביבה שמציעה הרבה יותר נגישות ולגיטימציה לחומרים ממכרים וכן סיכון גבוה יותר להזנחה ולפגיעה ... יש מעברים חדים בין אדישות וחוסר פיקוח לבין ענישת יתר. לעיתים קרובות הם נופלים קורבן לאלימות פיזית, מינית ונפשית מהוריהם או מאחרים שנמצאים בקרבת המשפחה או בתוכה ומנצלים לרעה את חוסר היכולת של ההורים להגן על ילדיהם ואת הצימאון של הילדים לדאגה ותשומת לב. הילדים במשפחות מכורות נחשפים לפחדים רבים כגון: פחד מאלימות, פחד ממוות של ההורים ופחד מנטישה. בנוסף, הם מתמודדים עם תסכול וחוסר אונים עקב חוסר יכולתם לשנות את המצב ומבושה ... והסתרה. בתוך הבלבול, חוסר האונים וחוסר השליטה שקיימים במשפחה המכורה, הילד לומד לחיות עפי שלושת הלאווים: לא לבטוח - בהוריו ובמבוגרים בכלל. ההורה המכור הפך לגורם שמערער את עולמו ומטלטל את חיי המשפחה בהתאם לצרכיו האישיים ולתלות שלו בסם. וההורה שותף התלות (אם קיים) אינו מצליח להגן על הילדים מפני הנזק והפגיעה. לא להרגיש - לרגשותיו אין כל תוקף ומשמעות. הוריו עסוקים בעצמם ואינם פנויים לראות, להבין ולהתייחס לצרכיו ולרגשותיו, וממילא אינם מסוגלים לעשות ... רגשית. לא לספר - הקוד המשפחתי הוא שאת הסיפור הטראגי של המשפחה אסור להוציא החוצה ואם יעשה זאת הוא עלול להיחשב כבוגד בעיני הוריו ולעתים קרובות גם בעיני המשפחה המורחבת. תפקידים במשפחה הילד ההורי הגיבור - למרות שהם רק ילדים, איבוד השליטה של ההורים מגייס אצלם צורך פנימי להציל את המשפחה ואז לעתים קרובות הם נכנסים לתפקיד זה. הילד ההורי מתנהג מעבר למצופה ואינו מוסיף טרדות להוריו. הוא לוקח על עצמו תחומי אחריות בבית כמו: טיפול באחים קטנים, הכנת אוכל, ותחומים נוספים בניהול הבית. בנוסף, הוא לוקח על עצמו להיות זה שדואג להוריו - לדוגמה: לוקח את ההורה לטיפול גמילה או לטיפול רפואי, מפשר בין ההורים כשהם רבים ואפילו מגן בגופו על אמא או אח קטן מפני התפרצות אלימה של האב. הילדים האלו הם בעלי ...
הפרעות ספק בלבול שותפות אחריות לשנות התנהגות הישגיות תינוקות מכורים לסמים
אימון משפחתי - שיקום הסמכות ההורית
... חוזר הביתה בשעות מאוחרות, ומסרב לקבל את מרות הוריו. ההורים חוששים כי שותה ומשתמש בסמים. הורים רבים, פונים אליי בבקשה כי אשנה את התנהגות ילדם. אך, למעשה התנהגות ילדנו קשורה גם להתנהגות שלנו, ההורים. עבודה ממוקדת סביב התקשורת בין ההורים לילד, המתבססת על הטיפול ההתנהגותי הקצר מועד, מביאה לשינויי ממוקד, ועל כך במאמר זה. לשם הבנה, כיצד ... ילדים. עניתי שאינני עוסק בחינוך, אלא אני מלמד הורים לשקם את סמכותם ובמקביל להבין בצורה מעמיקה יותר את ילדיהם. בתי, ירדן בת 8, אמרה מירב. כאשר ירדן לא ... המשפחתית ועל כן נדרשת עבודה מערכתית עם הילד וההורים: ראשית, יש לבחון את המסר הסמוי שבהתנהגות. הגישה יוצאת מתוך נקודת הנחה כי, הדרך העיקרית שבה הילדים מתקשרים עם הוריהם, הינה באמצעות התנהגות. אם כך, בבחינת המסר הסמוי אנו נשאל את עצמנו - מה התנהגות הילד מנסה לספר לנו, על עצמו ועל יחסיו עם הוריו. למשל, ילד אשר לא הולך לישון כשנאמר לו, או נירדם רק עם ההורה. האם הילד מספר לנו כי פוחד? מחפש תשומת לב? מבטא צורך של ההורה בקרבה לילד, או משקף קושי בתקשורת. לאחר הבנת המסר הסמוי נוכל להגיב בצורה נכונה לצרכי הילד. בעבודה עם ירדן (בשילוב משחק, אומנות ושיחה) ובמפגשים עם ההורים, הבנו כי ירדן מחפשת את קירבת הוריה, אשר בא לידי ביטוי בהתנהגות המוחצנת שתוארה לעיל. לאור זאת, בנינו תוכנית שבה, ההשכבה לוותה בזמן ייחודי של קריאת סיפור עם אחד ההורים, מה שנתן מענה לצורך של ירדן, בתשומת לב. לאור נתינת מענה למסר הסמוי, נפסק סירובה של ירדן ללכת לישון. שנית, בניית סמכות הורית מחודשת - סמכות הורית נבנית כאשר ההורה מתייחס מחד, לצורך שעולה מהילד ומאידך, מציבה גבולות ברורים ועקביים. עבודה זו נערכת תחילה בטיפול פרטני ובהדרכת הורים ובהמשך במפגשים משותפים בין ההורה לילד (טיפול דיאדי וטיפול משפחתי). למשל, בטיפול הפרטני של ירון עלו כעסים שלו על הוריו, ובייחוד על היחס המועדף שחש שאחותו מקבלת מאביו (הכעס הסמוי על הקשר בין אחותו לאביו, התבטאו אצל ירון ... לצרכיו, וזאת ללא פגיעה בסמכות ההורית. בהדרכות ההורים של ירדן עלה הקושי בבניית גבולות ברורים ועקביים. התברר כי לא הייתה שעת שינה קבועה, וזאת מאחר וההורים ניסו להימנע מהקונפליקט עם ירדן. ירדן למדה כי יש רווח בהתנגדות וכאשר היא בוכה וצורחת, הוריה מוותרים. לאור זאת, ההורים למדו להיות עקביים בהשמת גבולות (שעת שינה קבועה), לתמוך ולא לסתור אחד את השני. וכך השיבו לעצמם את סמכותם כהורים. אם כך, המודל המשפחתי מאפשר לעבור מדפוס התנהגות - התנהגות (הילד מסרב להכין שיעורים ולכן אצעק עליו) ... שיעורים כי מתוסכל? חושש מכישלון? מחפש תשומת לב מהוריו?). מה שמאפשר לתת מקום לצרכי הילד, לצד השמת גבולות ברורים ועקביים, ללא כרסום בסמכות ההורית. ...
לבכות שלום סמכות למידה גבולות הדרכת הורים ויתור להבין
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 2
... שמחת החיים שלו? תשובה: כאשר הוא מתחיל לגדול. כל יום שהילד גדל ובא במגע עם בני אדם אחרים (לא מאושרים), כך הוא לאט לאט מאבד את שמחת חייו. גם ההורים שמאוד אוהבים את הילד שלהם, מחוסר ידיעה הורסים לו את התמימות שלו ואת שמחת החיים שלו. איך? על ידי זה שהם משרישים בו בצורה מודעת ובלתי מודעת את דפוסי החשיבה המשובשים של ... הגדול הזה? הוא הופך להיות אחד מהחברה, עד אשר הוא מחפש ומוצא את עצמו ומתחיל לבנות את העולם האישי שלו, מחוץ לגונגל ומחוץ לכל הבלגאן. אבל גם ההורים של הילד לא ממש מסייעים לשימור שמחת החיים של הילד שלהם. וכנל, אף אחד אינו אשם בשום דבר, כי גם ההורים עצמם הם רק בני אדם, וגם אותם לא חינכו כראוי. אבל זו המציאות. ואיך ההורים עצמם משבשים את השכל של הילד שלהם? אז יש כאן 2 דברים. מודע ובלתי מודע. החלק המודע היא בעצם הדוגמה האישית של ההורה, שהוא חלק מהחברה והוא מלמד את הילד שלו בצורת ההתנהגות שלו, בדיוק את הדברים שאותו לא צריך לעשות. ההורה מלמד את הילד שלו לכעוס לסבול להתלונן לקטר להלחם להשפיל אחרים לא לכבד אחרים להתנשא מעל אחרים ואיך כמובן לעשות את כל הטעויות שהוא עצמו עשה, שבסופו של דבר מובילים אותך ללא להיות מאושר כידוע. אבל ישנו גם את החלק הבלתי מודע. זה החלק שבו ההורה בטוח שהוא בסדר, אבל שוב פעם בלי להאשים אף אחד, גם כאשר ההורה בטוח שהוא בסדר גמור, גם אז הוא לפעמים יוצר נזקים בצורה סמויה. וזה קורה בעיקר כאשר ההורים מתוך תום לב רוצים שלילד שלהם יהיה טוב, ואז הם מתחילים ליצור אצל הילד את האגו תלות רגשית בכל מיני דברים חיפוש כבוד חוסר ביטחון עצמי חוסר הערכה עצמית וכולי. הדוגמאות הן ... יכול לעשות בכוחות עצמו, הכוונה היא לעודף תשומת הלב שהילד מקבל). כל המשחקים המטופשים שמשחקים עם הילדים, גם הם משבשים את המוח של הילד. לא שההורים יודעים לעשות משהו אחר, אבל כל הדברים האלו משבשים את המחשבה של הילד ופשוט הורסים לו את החיים! ולמה? כי הם משרישים בו בקטנותו את ההפך של כיצד הוא באמת צריך לחשוב ולהתנהג ...
תמימות להבדיל תלונות מודעות כלום חשיבה של ילדים אומץ הרגשת ביטחון עצמי
אימון אישי להורים - טיפים בהורות
... אישי להורים - טיפים בהורות דו שיח יעיל עם הילדים הורים יכולים וצרכים להיות כנים עם ילדיהם, אפשר לעשות זאת עי ביטוי רגשות וצרכים אישיים של ההורים, כדי שהילדים יכירו אותם גם כאנשים ולא רק כהורים. כדי לנהל דו שיח יעיל עם הילד, השתדלו לדבר בגוף ראשון יחיד, אני ולא אתה. למשל, אני מאוכזב מכך שאמרת שתסדר את החדר ולא עשית זאת עדיף על אתה לא אחראי ... אתה מעצבן אותי עדיף לומר אני כועסת כאשר אתה מתנהג כך. ובעצם נתייחס למעשה להתנהגות הלא רצויה ולא נדביק תווית לילד. זמן איכות כל ילד זקוק לזמן איכות עם ההורה שלו, זמן שבו ההורה קשוב אליו, ללא טלפונים וללא הפרעות, 20-30 דקות ביום אשר בהם ההורה נמצא איתו נטו. כדאי לתכנן עם הילד את זמן האיכות מראש, לקבוע מועד ותוכנית. בזמן זה מומלץ על פעילות משותפת עם הילד כגון משחק, יצירה, חידות, סיפור, הכנת ...
למידה אימון אישי סיפור הפרעה ללמוד סדר ארגון רגישות תכנון
הורים וילדים - מניפולציות של ילדים
הורים וילדים - מניפולציות של ילדים לפני שמאשימים אותם... מהי בכלל מניפולציה? הילד עושה מניפולציות. בימים אלה של תחילת שנת ... המציאות? הוא לא יכול להגיש בכנסת הצעת חוק פרטית האומרת שכל ההורים ובכללם ההורה שלו יקבלו שבועיים חופש, ויוכלו להשאר איתו ועם חבריו בגן, כדי לעזור להם להסתגל. הוא לא יכול לצאת משערי הגן, להכנס למכונית שלו ולנסוע עם ההורה לעבודה. מעט מאוד אפשרויות עומדות בפניו, והעיקרית שבהן היא שכנוע ההורה או הגננת לבטל את רוע הגזירה. מה לא לגיטימי בזה? מה לא רצוי בזה? הילד בוכה מסיבה מוצדקת לחלוטין. והוא אכן עושה מניפולציה, במובנה ...
הדדי לעשות מניפולציה להקשיב פסיכולוגית לימוד מוסר עתיד מטופל
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 4 יעדי התכנית הטיפולית התכנית היא אישית ונבנית לילד ספציפי. על ההורה לשאול את המנחה בכל שלב ושלב מדוע תכנית זו מתאימה כרגע לדעתו לילד. יש לשנות את התכניות לעיתים כל שבוע, אך לעיתים ישנן תכניות שהולכות עם הילד זמן ... או בשקט על הרצפה ולשחק. ילדים שמתחילים תכנית טיפולית במצב אוטיסטי עמוק יותר על ההורים להחליט עד כמה נכון, מועיל ובאיזו עוצמה להכניס את הילד שלא ברצונו לתוך הטיפול. ילדים רבים שנכנסים לתוך טיפול ABA מראים התנגדות עזה, ... שלהם ויש להם הרבה מה ללמוד ממנו וליהנות מלימוד זה. כאמור, חשוב מאד שהמנחה יסביר להורים שתגובתו של הילד עשויה להיות בעלת עוצמה לא מבוטלת בתקופה הראשונה של הטיפול (כדאי להגדיר כמה זמן זו תקופה ראשונית, בעיני מדובר בלא יותר ממספר פגישות עד מקסימום מספר שבועות). על המנחה וההורים להחליט ביחד עד כמה רחוק הם מוכנים ללכת ועדיין להרגיש שכל העניין מתרחש לטובת הילד. יש הורים שיסכימו להחזקת ילדם בכוח על הכסא מול השולחן. לדוגמה, ילד שבמפגשים הראשונים בכה, צעק ובעט, המנחה (שהיו לה הרבה שנות ניסיון (ABA הצליחה ... שהדברים נעשים במקצועיות, מהסיבות הנכונות, בגבולות הנכונים, בהיגיון ובהדרכת והסכמת ההורים. חשוב מאד לאורך כך הטיפול, אך בעיקר בתחילתו, כאשר הילד אינו מכיר את חוקי המשחק, ללמד את הילד מהם החוקים, מה תפקידו כילד ומה תפקיד המבוגר, ... המנחה להנחות את הצוות הטיפולי. המצב בארץ כיום הוא כזה שרוב הפעמים תמצאו את עצמכם כהורים מכשירים מטפלות לעבודה עם הילד. כדאי לפרסם באתרי אינטרנט של שתיל ואלוט בלוחות המודעות באוניברסיטה בחוג לעבודה סוציאלית, קלינאיות תקשורת ... שנה משום שלוקח זמן וכסף להכשיר את המטפל ולכן אין טעם להעסיק אותו לכמה חודשים. יש הורים שמחתימים מטפלים על חוזה לשנה בשל העלות הכספית הגדולה והזמן שלוקח להכשיר את המטפל. כל מטפל מתחייב לטיפול בין פעמיים לשלוש פעמים בשבוע, ... אל תהססו לקבוע מטרות ריאליות להתקדמות הילד. למשל, עליכם לשאול את עצמכם האם מטרתי כהורה שהילד יגיע לגן רגיל, האם מטרה זו ריאלית וכיצד נוכל להשיג אותה בצעדים קטנים ובטוחים. שימו לב שאתם קובעים מטרות הגיוניות שאינן למטה או למעלה ... לבניית תכנית אישית: http: www.autismpro.com . שיטה נוספת היא להביא מנחה שינחה אתכם ההורים כתרפיסטים ושאתם תבצעו את התכנית הטיפולית עם הילד, ניתן להביא מנחה אחת לשבועיים ולא אחת לשבוע וכך ההוצאה הכלכלית יורדת. בתכנית העבודה מעבר ...
רגישות להקשיב להציג נאמנות הדדיות לשאול את עצמי שאלות להתבוננות להיות יצירתיים
דיכאון קדם לידתי - מבוא
... נותן משנה תוקף לחשיבות למציאת טיפול אפקטיבי. תוכן עניינים: 1 תסמינים 2 גורמי סיכון 2.1 הקשר בין תפיסות רווחות על הורות ואימהות בפרט לביטויים של דיכאון קדם לידתי 3 סטטיסטיקה 4 סיכונים והשפעות של דיכאון קדם לידתי ... לזהות דבר זה עקב חוסר מודעות של האישה לגבי נתון זה או חוסר רצון לשיתוף פעולה. איכות החיבור ומערכת היחסים בין אישה להוריה. לדוגמה: היסטוריה של התעללות - מינית, פיזית או מילולית - עלולה להשאיר חותם עמוק לא רק על התפתחות ... גדול יותר אצל מי שמתאפיין בהערכה עצמית נמוכה, נטייה לעצבנות ורמת התנהגות נוירוטית גבוהה. הקשר בין תפיסות רווחות על הורות ואימהות בפרט לביטויים של דיכאון קדם לידתי: לעמדות אימהיות (matternal attitudes) השפעה חזקה ... פנימי, שאין בציפייה וניסיון קודם, לדוגמה: אם התינוק שלי בוכה, זה אומר שאני אמא רעה. ישנן תפיסות מקובלות בהקשר למעמד ההורות אשר לעתים חריגה מהן יכולה להתפרש ככישלון בעיני האישה בתפקידה כאם, דבר שיוביל להתפרצות דיכאון קדם ... לדוגמה: ישנה נטייה לראות חוויה שלילית כאירוע בלתי נשלט ולקשור אותו ברמת סיכון גבוהה יותר להתפרצות דיכאון. כאשר הורים רבים מרגישים פעמים רבות חוסר שליטה על אירועים מסוימים במהלך תפקידם כהורה כמו תקופות בכי ארוכות של הילד שאין להורה באמת שליטה עליו, ערך ההורות נקשר עם קונוטציה שלילית של חוסר שליטה ודיכאון, והדבר משפיע על פיתוח עמדות אימהיות ומגביר את ... כמו כן, קיים ניסיון לטיפול באמצעות פסיכותרפיה בין - אישית (IPT), שהוכח כיעיל יותר משיטות אחרות - כמו סדנאות חינוך להורים - במניעת וצמצום התפרצויות של דיכאון שלאחר לידה, אך לא הראה שינוי רב בהשפעות שליליות של דיכאון קדם ... לצמצום מספר מקרי הדיכאון קדם לידתי על ידי טיפול מקדים. כמו כן, זיהוי של נשים בעלות נטייה לפיתוח תחושות שליליות לגבי ההורות אמהות בשלב מוקדם יכול להביא להתערבות רפואית מוקדמת שתביא לירידה מוחלטת בתסמיני הדיכאון או לפחות ...
אובססיבית תחושת עצבים התקף בחורות הפרעת התנהגות כפייתית טיפול בבעיה נפשית פסיכיאטרים תקשורת בין אישית
הזדהות / פסיכולוגיה - מנגנוני הגנה - מבוא
... מודעת וניתנת לשליטה. כמנגנון הגנה הזדהות כמנגנון הגנה היא דימוי של מישהו אחר כהמשך שלך. לעיתים קרובות פוגשים את ההזדהות הזאת אצל הורים שרואים כך את ילדיהם. מצד אחד ההורה המזדהה עם הילד, רואה את עצמו צעיר ומעניק לעצמו את הישגיו של הילד. מצד שני, ההורה גם משליך על ילד את רצונותיו, מטרותיו וצרכיו. התייחסות כזאת לאחרים מאפיינת אנשים עם נרקיסיזם מובהק. המנגנון של הזדהות עם התוקפן גם יכול להיות מודע במידת מה ...
תכלית הישג מטרות תהליך להרגיש רגשות להזדהות הורים יכול להיות
אושר. האם אושר היא תכונה מולדת? האם יש לך את ה DNA של האושר? חלק 3
... בצורות מצורות שונות כנל, הן בצורה סמויה כפי שהתבאר כרגע, והן בצורה גלויה, שהיא בעצם הדוגמה האישית של ההורה לילד. ואז מה קורה? ואז הילד בטעות חושב ... שהכל מגיע לו. הילד לא חושב להכיר תודה על מה שיש לו, כי משדרים לו שכאילו מישהו חייב לו משהו. (זה שהורה חייב לגדל את ילדו, זה לא אומר שמהצד של ... שמספרת לאדם כמה רע בעולם וכמה החיים קשים. נוסיף לכל זה את כל הדוגמה האישית שהילד מקבל מסביבתו, חבריו, הוריו, מוריו, מפורסמים, אלילים כאלו ...
בצורה גלויה רוצה מעצמי אני לא שמח אושר לטעות לשאול שאלות בעל חיים בלי כלום
מילוי חסכים נפשיים ביחסים
... תלות בהם. יקשה עלינו יותר ויותר לראות עצמנו ממשיכים בלעדיהם. פעמים נמצא את עצמנו בתבנית יחסים שתהייה דומה במשהו מהותי ליחסנו מול אחד ההורים. נפשנו זוכרת מפעם, את התפקידים ... מודע למערכת הזוגית שהוקמה על בסיס לא מודע ובשלבי התפתחות מוקדמים של הנפש, מתווספים בהמשך ברוב המקרים גם ילדים. כשילדים מגיעים לעולם להורים שעדיין משלימים את חסכיהם הנפשיים בתוך דינאמיקות עם אחרים סביבם, הם נתקלים בהורים שלא פנויים באמת עבורם. מדוע? כי הורים כאלו, עושים קודם כל לאיזון צרכיהם ... יעריכו אותנו, יהיו מכבדים ויראים מספיק, תלויים בנו ומתוך תלות זו, יפתחו בחושיהם הערים רגישות מתאימה כדי להתאים עצמם למה שעושה טוב להורה בו הם תלוים. בחכמת השרידות שבה ניחנו, גם ... יחסים של חופש, יחסים מכבדים ולמעשה מתקייימים בין שני בוגרים המפותחים נפשית בלבד. נדגים השתמשות רגשית ביחסים דרך שתי דוגמאות של יחסי הורים וילדים: דוגמה: האב הטייס אב זה ...
מתמודדים עם קנאה סיפוק מיני שייכות ציפיות אפשרי נפש מערכת זוגית רגשות של עצמך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הורה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הורה, איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, ייעוץ טיפולי, רטוריקה בנושאי הורה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 12_07_2025 השעה 15:38:50 - wesi4