... על השולחן - לשלב דברים מנוגדים? לפעמים יש את הרצון הזה לפעול ספונטני בלי
לתכנן כלום, ממש לעשות דברים ושהכל יצא פרפקט כמו כפפה ליד. אבל מצד אחר זה מקלקל את
התכנון והתכנון הולך באיזשהו מקום לבירא עמיקתא והיפכא מסתברא ובעצם האדם לא עושה את מה שהוא רצה. מצד אחר,
התכנון גורם לאדם לחשב כל צעד שלו והספונטניות רוצה להתפרץ ונשארת כמו פי הר געש שעומד להתפרץ וגם דבר זה משאיר טעם לא טוב. זה כמו אדם הנמצא באוטובוס ... אבל הוא הגיע לצפון במקום להוד השרון. קו המחשבה שלו הטעה אותו, כי יש צורך
בתכנון כדי להגיע למטרות אליהן האדם רוצה להגיע. אבל יש לאדם דחף להינות מהדברים, ואיך הוא יהנה מהדברים אם לא יזרום עם הדברים? ואיך ישתחרר אם לא יפסיק ... כלומר נוצר כאן בשני המצבים מצב של סיר לחץ. אם מתעמקים בעניין רואים מצד אחד,
תכנון והגדרה, מצד אחר להינות מכל רגע ולראות את הטוב שיש בכל דבר. לכאורה אלה דברים מנוגדים, שכן איך אפשר גם להינות מכל דבר? ועוד אחרי כן,
לתכנן הוא ניגוד גמור לדבר שכן
התכנון אומר שיש טוב יותר ויש פחות טוב, ואם נתעמק בגישת לראות את הטוב מגיעים להתחברות לטוב מכל מעשה כל עוד אינו מזיק אבל מפספסים את הצד האחר שהוא
התכנון והדברים לא יוצאים נכון למטרה שהאדם רוצה להשיג. ואיך בעצם פותרים את העניין הזה? איך מיישבים קונפליקט כזה? למעשה לא צריך בכלל לפתור כאן כלום, כי ... למרות שנפרדות ואחדות הן דבר אחד. והאדם יכול לשלב את שתי התפיסות, מצד אחד
לתכנן ומצד אחר להינות מהטוב שיש בכל דבר שתוכנן וכך יש איזון בין הרצון להגדיר והרצון להינות ולזרום עם הדברים בלי להגדיר אותם. והניגודים האלה מתאפשרים ... זאת גם אם מפסידים זה לא העיקר. כי העיקר זה להינות מהמשחק. כאן אותו הדבר, אדם
מתכנן דברים ומגדיר אותם לצורך ההנאה המירבית מהמשחק, ויודע שאין הבדל בין הדברים והכל זה דבר אחד, ולכן לאחר שהוא הגדיר את הדברים נשאר לו רק לשחק את ... לאמת הפנימית ביותר שלו, אז הוא קנה את עולמו. אם מתעמקים בעניין רואים מצד אחד,
תכנון והגדרה, מצד אחר להינות מכל רגע ולראות את הטוב שיש בכל דבר. לכאורה אלה דברים מנוגדים, שכן איך אפשר גם להינות מכל דבר? ועוד אחרי כן,
לתכנן הוא ניגוד גמור לדבר שכן
התכנון אומר שיש טוב יותר ויש פחות טוב, ואם נתעמק בשכל השני מגיעים להתחברות לטוב מכל מעשה כל עוד אינו מזיק. ואיך בעצם פותרים את העניין הזה? איך ... למרות שנפרדות ואחדות הן דבר אחד. והאדם יכול לשלב את שתי התפיסות, מצד אחד
לתכנן ומצד אחר להינות מהטוב שיש בכל דבר שתוכנן וכך יש איזון הרצון להגדיר והרצון להינות ולזרום עם הדברים בלי להגדיר אותם. והניגודים האלה מתאפשרים כי ... זאת גם אם מפסידים זה לא העיקר. כי העיקר זה להינות מהמשחק. כאן אותו הדבר, אדם
מתכנן דברים ומגדיר אותם לצורך ההנאה המירבית מהמשחק, ויודע שאין הבדל בין הדברים והכל זה דבר אחד, ולכן לאחר שהוא הגדיר את הדברים נשאר לו רק לשחק את ...