... תסכולים ורגשות שליליים, התמודדות עם גורמים המחבלים במיקוד: חשיבה שלילית, שכחה, הסחות, פרפקציוניזם, אימפולסיביות ועוד. ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום
ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. ... קשב וריכוז: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה. ניהול זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות, קביעת סדר יום
ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל. מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת ... בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק. התמודדות עם קונפליקטים. חיזוק תחושת המסוגלות של הילד. זיהוי, ניתוח ויישום הצלחות. ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום
ועדיפויות, מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. ... למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום ניהול עצמי: ניהול זמן, קביעת סדר יום, מניעת דחיינות ושיפור יכולת ההתארגנות ארגון הלמידה גילוי יכולות, כישורים ונכסים קביעת מטרות ויעדים ברורים ומציאותיים. ארגון
סדרי עדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל. רכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. ... חברתיים. שיפור תחושת המסוגלות ויכולת התפקוד בחיי היום יום. מיומנויות שפה - שימוש בשפה ככלי מעצים, ליצירת קשר מעמיק. ניהול זמן - בניית תוכנית מעשית עם לוחות זמנים ותכנית מעקב אחר ביצוע המשימות, קביעת סדר יום
ועדיפויות , מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות ורכישת כלים ומיומנויות לשיפור ההתנהלות. ... לקויות למידה: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות ויעדים ברורים וברי השגה. ניהול זמן - בניית תכנית מעשית עם לוחות זמנים מוגדרים ותכנית מעקב אחר ביצוע משימות קביעת סדר יום
ועדיפויות על מנת להתמקד בעיקר ולהתעלם מהטפל. מניעת דחיינות, שיפור יכולת ההתארגנות. רכישת ...