... המונח לפנינו ו או בתכולת המוח המונח בראשינו - שאסביר לכם שוב מדוע? נמשיך בתיעוד הבריאה: ט ויצמח ה אלקים מן - האדמה כל - עץ נחמד
למראה וטוב למאכל ועץ החיים בתוך הגן, ועץ הדעת טוב ורע. כאן באמצעות הפסוק הקטן הזה, הוא תיעד את כל תכולת חנות המידע שלו עד הפרטים הקטנים ... אל עבר הביטוי המציאותי ועטו התואם. אם כן, מה התכוון המתעד בתיעודו את הרע בפסוק האחרון: ט ויצמח ה אלקים מן - האדמה כל - עץ, נחמד
למראה , וטוב למאכל, ועץ החיים בתוך הגן, ועץ הדעת טוב ורע. - מאין צמח הרע? בשביל להגיע אל התשובה, יש לעמוד על יסודם של הדברים שבא הכתוב ... מכיל, ותיעוד המציאות האנושית שיכולה להתהוות בצל הגן הזה. החלק הראשון: תיעוד נתוני הגן. ט ויצמח ה אלקים מן - האדמה כל - עץ, נחמד
למראה, וטוב למאכל. השם יתברך לא ברא את המידע כי - אם התאים אותו לטבע האדם. עצמות השם היא המידע בעצמו, מכאן אין משמעות לבריאת המידע, במילים ... ואלה הם הוראציות של המידע כמכלול, כפי שהם עובדו בפועל, והותאמו מבעוד מועד לטבע האדם, לקיבולת האדם, ולשימושו בעתיד הקרוב: נחמד
למראה, וטוב למאכל: המידע כמונח לא אמור להיצמד אליו שם - תואר נוסף, כלומר, טעות היא להגיד שיש בידי מידע יפה או מידע מכוער... מידע יכול ... הוא מקור המידע בכבודו ובעצמו, ובכל זאת הוא השתמש במילות התואר נחמד וטוב, אולם הוא חיבר אותן עם עוד שתי מילים תמהוניות לכאורה -
מראה ומאכל - שהופיעו במתכונתן זו בכדי להטיל אור על מאפייני העיבוד שעשה השם יתברך במהות המידע, כך שיתאים לאדם ולטבעו. להלן איפא המאפיינים ...