... לימדה אותנו דרך הפרק הראשון שלה שהתודעה האנושית
המקורית מזהה את התמונה השלמה כדבר מובן מאליו, ולכן לא היה מקום להזכיר את קיום התמונה השלמה - יהוה - על פני הפרק הראשון של ... את טבע הדברים ומקורם, ולהחזירו שוב אל תודעתו
המקורית: יהוה הוא האלהים, אני יהוה אלהכם, או כמו שביטא הפרק השני שוב את טבע הדברים ותולדותם בתודעה: ביום עשות יהוה אלהים ארץ ... אותה, עלה אל הרמה האנושית, קלוט את התדרים ברמתם
המקורית, ברמה שאוזנך נועדה לקלוט, שמע אותם. ואת זאת אוזנך תקלוט, כאשר תגיע אל הרמה האנושית הנעלה: יהוה אלהינו: התודעה ... תודעת האדם ומנהיגתו. יהוה: תודעת האדם הרחבה
והמקורית המזהה את חלקי התמונה השלמה שנגזרו ממנה. כלומר כאשר מזהה האדם חלקים מתמונת האחד ומשייכם למקומם
המקורי, כאשר מגיעה תודעת האדם לרמת מודעות כזו. זוהי המשמעות
המקורית והיחידה עבור כל אחד משני המונחים בכל התורה. דבר שמביא אותנו להתבוננות זו: בכל התורה לא נזכרה ישות - העל ולו ברמז, ... השאלה הזאת עם אחותיה המובנים מאליהם... התודעה
המקורית זיהתה את תמונת האחד כדבר מובן מאליו, על זאת יעיד הפרק הראשון של בראשית, ואותה התודעה אמורה לזהות או לשלול את קיום ... מוגדרת מראש: להחזיר את האדם אל אפיקי תודעתו
המקורית - דרכה יכול לגלוש ביקום וליהנות ממנו. היקום הוא אין סופי גם הגלישה בו אין סופית וההנאה ממנו אין סופית וגם האדם ... המורה, התודעה. אנחנו צריכים לחזור אל אלהים
המקורי שלנו - אל תודעתינו האין סופית
המקורית, כך בישרה לנו התורה, אם ברצונינו לגלוש ביקום האין סופי ולהמשיך עימו... תודעתינו האין סופית ערבה לזאת כל עוד מייצרת ... ולייצר את חומר הגלם: מסגרות חשיבה. אל האלהים
המקורי הזה שאיבדנו קשר עין איתו - בחרה התורה להדריכנו להגיע מהדלת האחורית של קו היצור שלו, היינו ממסגרות החשיבה שכבר נוצרו בקו ...