... שאני זונה במלוא מובן המילה, אז אני הייתי מעביר עלי ביקורת שלילית, (שזה מעצמו שקר שמומלץ לעבוד עליו) אבל מכיוון שאני יודע בודאות
מוחלטת שאני לא זונה, אז זה גם לא מעניין אותי מי זונה, גם אם אני כן מבקר זונה לשלילה, ולכן אין לי שום דבר נגד זונה.. ... לשלמות עצמית שזה אותו דבר כמו להגיד שהכוונה הנסתרת מאחורי כל דבר שהאדם מוצא בו תועלת היא להבין את האמת על המציאות ולכן המסקנה
המוחלטת היא שהאדם מסוגל להיות לגמרי אמיתי אך ורק אם הוא מבין את האמת על המציאות לרוכבה ולעומקה, שזו האמת על עצמו ... להתאמץ על מנת להבחין בצביעות שלי על מנת להשלים איתה. אני גם צבוע בכל רגע ורגע עד שהגעתי לשלמות עצמית. ועד שאני לא אבין את האמת
המוחלטת על כלל האנשים לפחות אז אני עדיין נחשב לצבוע ממילא. ולכן כולם צבועים ממילא, וכולם גם לא צבועים ממילא מכיוון ... בעיה עם מה שאני עושה אז אני אוטומטית אניח שיש לו בעיה עם עצמו ושזה לא אומר עלי שום דבר ולכן אני אוכל להסביר את עצמי בפניו בפתיחות
מוחלטת. וברגע שאני אסביר את עצמי בפני אנשים בפתיחות
מוחלטת אז הם יבינו אותי ובכך הם יבינו את עצמם יותר טוב ומכיוון שהם יבינו את עצמם יותר טוב אז הם יאהבו את עצמם יותר ... אם הוא יגיד את כל האמת. מסקנה: מה שמשנה זו הכוונה של האדם ולא המעשה עצמו של האדם. כי גם אם האדם עושה את כל הדברים הנכונים בדיוק
מוחלט, הוא לא ירגיש את זה ואז בגלל שהוא לא מרגיש את זה אז אין בו בעצם את הרגש מאחורי המעשה, ויהיה לו את הרגש שהוא ... צריך פשוט להיות. כל דבר שאני מנסה, אני יוצא מנק הנחה שהוא חסר לי ולכן אני ארגיש תלוי בכל דבר שאני מנסה להשיג. אז בכל פעם שאני
מחליט שאני מנסה משהו אז אני מאלץ את עצמי להרגיש את ההפך מזה. אז בכל פעם שאני אנסה לאלץ משהו, אז אני אאלץ את עצמי ... יכול להבחין מה נחשב טוב, ומה נחשב רע, ולקבל את זה, אבל לקחת בחשבון מבחינתו, ששתיהם אחד, כי אחרת הוא נוהג בגאוותנות, מכיוון שעל מנת
להחליט שהטוב הוא טוב, והרע הוא רע, או להפך, האדם צריך להניח בתור תנאי מקדים לכך שהוא אלוהים. ...