... כאשר השתמש במבני צורה מוכרים וידועים, ויצירתיותו באה לידי ביטוי בקוביזם וכן הלאה כאשר העז לתאר צורות ובני אדם בתבנית גרפית שונה מהמקובל. באותה מידה מהנדס יכול להיות מהנדס מוכשר ולחלוטין לא יצירתי כאשר יישם רעיונות או שיטות שלמד. ... חיובים, כגון: שמחה ואהבה מרחיבים את הרפרטואר הקוגניטיבי והביצועי של אנשים: חוויות בעלות רגשות חיוביים מסוימים גורמים לאנשים לנטוש תבניות התנהגותיות ידועות ולשאוף לדרכי חשיבה ומעשים חדשים, יצירתיים ולא מקובלים. לפי מחקרים אחרים, רגשות חיוביים מרחיבים את מספר האלמנטים ... בקשר לינארי בין אפקט ויצירתיות: ככל שהאפקט של אדם יהיה יותר חיובי, כך תגבר היצירתיות במקום העבודה. נמצאו 4 תבניות של אפקט ויצירתיות: אפקט יכול לפעול כמקדם של יצירתיות, כתוצאה ישירה של יצירתיות, כתוצאה עקיפה של יצירתיות, ואפקט יכול ...
... זו טעונה בעוצמה אדירה משלבת ומשתפת את האדם לתוך התהליך כחלק אינטגרלי מהטיפול למטרת לקיחת אחריות ומודעות רצון לשינוי תבניות שלא משמשות אותו עוד ועוזרת לו מתוך המיבנה האנרגטי ליצור שינוי עמוק בכל הרבדים של תא - גוף - ...
... ופליאה ונשאיר אותו כפי שהוא ואפילו רק לקצת. כשניתן משמעות, לוודאי כל אפשרות אחרת תבוטל ובכך, נצמצם עצמנו לכדי תבנית או קטגוריה המבטאת רק היבט זעיר של קיומנו. אין אני אומר בכך שמשמעות זו אינה חשובה, להיפך כבודה במקומה ...
... התמודד ויבחר בפעילות המשככת את תחושת החרדה, תגובתו תגביר את הסיכויים לקשיים בהמשך הדרך (Jacobsen, 2008). במידה ויאפיין עצמו בתבניות מחשבה והתנהגות נוקשות ומגבילות ויביע אמיתויות והצהרות קבועות ומוחלטות. או לחלופין, יבוא בדרישות ובקשות החלטיות בכדי להימנע, להתכחש או ... 1980). האופן בו האדם תופס את עולמו ופועל בו, יכול להיות צר ומוגבל או רחב ופתוח והוא מבטא את תבנית העולם של האדם וקובע כיצד הוא יגיב ואיזה קווי אופי וסימפטומים ייפתח. ככול שתבנית זו תהיה יותר רחבה ומושתת על יותר קטגוריות, כך האדם יחווה פחות חרדה נוירוטית (להב ופוך, 1992). אולם, כשהאדם ...
... להפסיק לחוות את המציאות בעולם כמסוכנת. את השיטה והתאוריה שבבסיסה, פיתחה פרופ עדנה פואה החל משנת 1982. התאוריה גורסת שתבניות פחד פתולוגיות נוצרות במידה רבה כתוצאה מהימנעות של הנפגע מעיבוד החוויות השליליות: כשהמחשבות על הטראומה עולות, נפגעים מנסים להדחיק ...
... איך המוח שלנו חושב ? חלק 1. כשאנחנו קוראים טקסט מטושטש גם אז לדוגמה המוח שלנו מבצע הצלבה של תבניות של צורות של מילים, כאשר אנחנו מתחילים לקרוא פתגם ויודעים את הסוף שלו גם בלי לקרוא את כולו גם ... שלנו עושה. ואיך הוא עושה זאת? נניח שהמוח שלנו מנסה לזהות פנים של בן אדם, כיצד הוא יודע מאיזו תבנית להתחיל להצליב מידע קודם? הרי יש אין סוף אפשרויות לתבניות שניתן ליצור מפנים של בן אדם ואיך המוח שלנו ידע מה לעשות קודם? התשובה על כך היא כי המוח ... לא מורכב מידי אך גם לא נפוץ כגון צלקת על הפנים לדוגמה ויכול גם לעשות זאת על ידי השוואת תבניות מורכבות יותר של נניח היחס המדויק בין חלקי הפנים. המוח שלנו בגלל שהוא חכם הוא גם כל הזמן מבצע תיעדוף של ההשוואות השונות. המוח שלנו יודע לעשות מיפוי מהיר לפי סוג התבניות ביחס שלהן לתוצאה. במידה והתוצאה הרצויה היא זיהוי הפנים, אז אדם פחות חכם לדוגמה יתחיל תמיד לבצע את ההשוואה ... שאכן רובנו עושים) ורק אם הוא לא יצליח למצוא התאמה, רק אז הוא יעלה את רמת הקושי של השוואת התבניות השונות. זא שהמוח שלנו לא רק מבצע התאמה של מספר מדהים של תבניות ומכנים משותפים בכל רגע נתון, אלא גם מבצע בכל רגע נתון תיעדוף של מה להשוות למה ואיך להשוות לפי ... מבינים במודע שלנו מדוע הוא אכן כך. ואיך זה קורה? זה קורה בגלל שהמוח שלנו מוצא במה שאנחנו רואים תבניות מסוימות שעושות לנו אסוציאציות שונות של דברים שונים שדומים בצורה כלשהי לתבנית של מה שאנחנו רואים כרגע מולנו. לעיתים גם הדמיון הוא אפילו ברמת התבנית בלבד. לדוגמה אנחנו רגילים שכאשר קורה משהו בצורה x נובע ממנו y. אם קורה כרגע משהו שהתבנית שלו היא חדשה, אנחנו מנסים למצוא דמיון בין התבניות שאנחנו מכירים לבין התבנית החדשה. במקרה כזה הדמיון הוא לא בין המקרה הנוכחי לבין תבנית מוכרת, אלא בין תבנית חדשה לבין תבניות אחרות. כל הדברים האלו קורים במוח שלנו כל הזמן והוא בעצם מייצר את האינטואיציה שלנו. ובגלל שמדובר בדברים דקים ... כי הם לא ממש עושים את החישוב מחדש בכל פעם מחדש, המוח שלהם לוקח את המידע שמולם, מפרק אותו לתבניות עפ רמת ההתאמה לתוצאה הרצויה (כגון בדיקת אמינות של הדובר) ופשוט משווה את התבניות האפשריות שעומדות מולם לתבניות אחרות שכבר קיימות אצלם. וזה גם מה שגורם לטעויות שונות, כי לפעמים בגלל שלא מבוצע חישוב אלא רק מתבצעת התאמה של תבניות, אז לפעמים המכנה המשותף לא מתאים בשלמות ולפעמים יש הבדלים קטנים שמנגנון ההתאמה או שלא שם אליהם לב, או ... ובעצם מוצא את ההבדל הדק שבין המקרה הנוכחי לבין המקרים שקרו לו בעבר, ועל ידי זה הוא בעצם יוצר תבנית חדשה שבה הוא ישתמש בעתיד במקרים אחרים. לסיכום, האינטואיציה שלנו נובעת מכך שהמוח שלנו קולט מידע נוסף בתת מודע ... אדם כלשהו מוכר לנו? כיצד המוח שלנו מזהה טקסט? כיצד המוח שלנו קורא טקסט מטושטש? כיצד המוח שלנו יוצר תבניות של דברים שונים? כיצד מבצע המוח שלנו הצלבה בין תבניות שונות? כיצד באפשרותנו להשפיע ולשפר את הליבה של יכולות החישוב של המוח שלנו? איך המוח של שחמטאים עובד? איך ...
...להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן חשוב מאוד שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח אישי מההשקעה שלו, הוא...
...איך לעשות התבודדות? מהי התבודדות אמיתית? איך למצוא את אלוהים? מחויב המציאות, איך עושים התבודדות? מהי מטרת ההתבודדות? למצוא את המחויב מהי התבודדות לפי רבי נחמן מברסלב? ההתבודדות היא אחת הנקודות המרכזיות ביותר בתורת רבי נחמן מברסלב, ומטרתה העיקרית היא להוביל את האדם למציאת המחויב במציאות - כלומר, להגיע לידיעת אלוהים ולהתכלל בו לחלוטין. לפי רבי נחמן, ההתבודדות האמיתית אינה רק פעולה טכנית של שהייה לבד, אלא תהליך עמוק של חשבון נפש והתבוננות פנימית שנועד להביא את האדם לתכלית האמיתית - ביטול כל מה שאינו...
...פוגעים בנשים? למה גברים מנצלים נשים? למה נשים שונאות גברים? למה נשים פוגעות בגברים? למה נשים מנצלות גברים? רוצה רק סקס, רוצה רק כסף, מה נשים רוצות? מה גברים רוצים? למה יש גברים ששונאים ופוגעים בנשים? אליעד כהן מסביר את הסיבות מאחורי תופעת השנאה והפגיעה של גברים בנשים, ומדגיש כי קיימות סיבות רבות, אך אחת המרכזיות שבהן היא פגיעה רגשית בעבר. כאשר גבר נפגע מאישה, כמו לדוגמה דחייה, זלזול, ניצול או משחק ברגשותיו, הוא עלול לפתח שנאה עמוקה כלפי נשים באופן כללי. אם הפגיעה חוזרת שוב ושוב, במיוחד כשהגבר ה
...מה הופך דבר לקשה יותר להבנה מדבר אחר? לימודי מתמטיקה, משחקי זיכרון מול משחקי חשיבה, ליקוטי מוהרן חא ל, הקדמות אל המכוון, למה קשה להבין משהו? למה משהו קשה להבנה? מה הופך ידע לקשה להבנה? אליעד כהן מסביר שהמפתח להבנת המושג חוכמה טמון ביכולת להבין דבר מתוך דבר, כלומר, להסיק מסקנה מדבר אחד לגבי דבר אחר. אליעד שואל את השאלה: מה הופך ידע מסוים לקשה להבנה יותר מאשר ידע אחר? הוא מדגיש כי קושי בהבנת ידע נובע בעיקר מפער בין מה שהאדם כבר יודע לבין מה שהוא צריך לדעת כדי להבין את הידע החדש. לדוגמה, אם אדם לא...
...תלות רגשית, אהבה נכזבת, פחד בחיים, משמעות החיים, למה לחיות? לא רוצה להרגיש קיים, מטרת החיים מדוע אנשים פוחדים להשתעמם ומחפשים משמעות לחייהם? הסיבה המרכזית לכך שאנשים מפחדים להשתעמם ומחפשים משמעות לחיים, היא כי אדם חש פחד להרגיש שאין לו סיבה או תכלית לקיומו. כשלאדם יש משמעות מסוימת או תכלית ברורה שהוא מרגיש שהיא שווה עבורו, הדבר מונע ממנו להשתעמם ולחוות תחושות של ריקנות. בשיחה מובאת דוגמה של אדם שאומר שאם תהיה לו מערכת יחסים עם בחורה מסוימת, זה ייתן לו משמעות. אליעד שואל אותו מדוע הוא חושב שדווקא...
...זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן איך למצוא זמן להתפתחות אישית וללמוד מאליעד כהן? ההרצאה מתחילה בשאלה כיצד ניתן למצוא זמן ללמוד ולפתח את עצמנו כאשר אנחנו מרגישים שאין לנו מספיק זמן לצפות בתכנים של אליעד כהן. אליעד מתאר את המצב שבו יש אתרים כמו יוטיוב והאתר של אי - איי - פי, שמספקים אלפי תכנים ומאמרים בנושאים שונים, אך הבעיה היא שחלק...
...תסכול עולמי - איך לעשות שלום בעולם? איך לקדם שלום בעולם? חלק 1 המאמר הזה עוסק במה שאחראי לתסכול העמוק של בני האדם מהחיים שלהם, שזה מה שיוצר את המלחמות בעולם. בשאלת משמעות החיים והמוות. בסיבות לכך שיש מלחמות בעולם הפנימי והחיצוני של האדם. ובאיך להשיג שלום פנימי וחיצוני. ובמאמר הזה ניתן את התשובה לאחת השאלות שמעסיקות חלקים גדולים של בני האדם בעולם, והיא השאלה כיצד ניתן להביא שלום לעולם? ואיך אפשר לעשות שלום עולמי? ולא רק שניתן את הנוסחה המדויקת לאיך לעשות שלום בעולם, אלא גם נסביר כיצד כל אחד ואחד...
...מצוות, אתאיזם, זלזול בדתיים, האם יש אלוהים? האם לשמור מצוות? הוכחות שיש אלוהים, הוכחות שאין אלוהים, טיעונים של מחזירים בתשובה, חזרה בשאלה האם יש הוכחה לשמירת מצוות ולאמונה באלוהים? אליעד כהן דן בהרצאה זו בשאלה, האם יש הוכחות ברורות ומוחלטות לקיומו של אלוהים והאם ההיגיון מחייב שמירת מצוות. הוא מתייחס לנושא דרך דוגמה ספציפית שנמצאת בגמרא, לפיה אדם חירש נולד להורים שדיברו ביניהם בשעת קיום יחסים. אליעד מסביר כי טענה זו מופיעה באופן מפורש במקורות הגמרא, ולא מדובר באגדה או תיאוריה שולית אלא בדעה שהייתה...
...או רע, טוב שיש רצון, רע שיש רצון, לחיות בלי רצון, רצון להשתחרר מהרצון, איזון בין טוב לרע, המציאות טובה, המציאות רעה, פחד לאבד את הטוב, תקווה לטוב, איזון בין טוב לרע האם רצון זה טוב או רע? אליעד כהן פותח בשאלה האם רצון הוא טוב או רע. הוא מסביר שקיומו של רצון הוא טוב, משום שכאשר האדם משיג את מה שהוא רוצה, הוא מרגיש טוב, אבל מצד שני, אם הרצון לא מתממש, האדם סובל. כלומר, קיומו של הרצון הוא בעצמו גם טוב וגם רע בו - זמנית. אליעד מדגים זאת באמירה שאם לאדם יש משהו שהוא רוצה, הוא ירגיש טוב, אבל מיד גם יופיע...
...פרנואידית, חרדות, פחדים, מחשבות שווא, פרנויות, לטפל בפרנויה, לטפל בחרדה, לטפל בשיגעון, לטפל במשוגע, לטפל בהפרעה נפשית, לטפל בשיגעון איך אפשר לטפל באדם שסובל מפרנויות ומחשבות שווא? כאשר מישהו סובל מפרנויות, פחדים, דמיונות שווא, או אפילו סכיזופרניה פרנואידית, המטרה הראשונית והמרכזית בטיפול היא לעזור לאותו אדם להפסיק לסבול מהמחשבות שמטרידות אותו. אליעד כהן מסביר שהבעיה של אדם הסובל מדמיונות ופרנויות היא בעיקר בעיה של חשיבה שגויה ושל פרשנות שגויה למציאות, ושהפתרון חייב להתמקד בהקניית היכולת להבדיל בין...
...בעזרת קואצינג / Coaching השם של המאמר הזה מאלץ אותי כמעט באופן בלתי נמנע להגדיר קודם כל מהי התמונה, לפני שאתחיל בכלל לדבר על קאוצינג (Coaching). ובכן, התמונה היא אותו צילום של חייך בנקודת זמן כלשהי. הצילום הזה כולל בתוכו את המצב בכל תחום ותחום בחייך, הוא עונה על השאלות הבאות: מי אתה? איפה אתה גר? מה לגבי חיי האהבה שלך? האם יש לך בן או בת זוג? מה טיב היחסים ביניכם? מה טיב מערכות היחסים האחרות בחייך? כמה כסף יש לך? האם אתה מנהל כסף בחוכמה? מה אתה עושה בחיים? האם יש לך תחביבים? האם יש מקום לרוחניות...
...החינוך היא תחום בפילוסופיה, העוסק בחינוך, מטרותיו ודרכי הפעולה שלו. התחום האקדמי עוסק בחקר החינוך כתופעה חברתית, אך הוא משתמש בכלים וצורות חשיבה מתחום הפילוסופיה. ההפרדה בין חוקר חינוך לפילוסוף העוסק בחינוך אינה תמיד קבועה וברורה, ויש הסוברים שכל איש חינוך נאלץ לעסוק בפילוסופיה במסגרת עבודתו. באוניברסיטאות, הפילוסופיה של החינוך לרוב אינה נלמדת בחוגים לפילוסופיה, אלא בחוגים ובמכללות לחינוך. בשנות ה - 40 של המאה ה - 20 הוקמה לראשונה אגודת הפילוסופים החינוכיים של ארצות הברית. כיום ישנן עשרות אגודות...
...לפתרון יש דברים שנראים לכאורה בלתי אפשריים לפתרון אבל, אם מתאמצים מגלים את ההיפך. יש למשל תרגיל שנראה לכאורה בלתי פתיר, ואם מתייאשים חושבים שאין סיכוי לפתור. אבל אם מתאמצים עוד, וממשיכים, מגלים עוד חורים וחוסר אפשרויות נוספות. יש כאן סיכוי להתייאש ולהגיד שאפשר להמשיך לדבר הבא. אבל, עדיין ממשיכים ומגלים חוסר אפשרות ומבוי סתום, ואז חושבים שמגיעים לדרך ללא מוצא. ואז דווקא אז מתוך חוסר המוצא הזה, מגלים דרך שנפסלה ונראתה לכאורה בלתי אפשרית. הדרך הזו שנפסלה נראית לכאורה לא מתאימה ולכן לא נראה שיש מספיק...
...דמיינו לעצמכם שני תאומים שנמצאים ברחם אימם. שניהם מכירים רק את העולם בו הם נמצאים וחושבים שזה העולם היחיד שקיים. שניהם חיים שם מחזור של חיים שלמים כפי שהם מבינים עד שאחד מהם נולד. מה חושב האח התאום לאחר שאחיו יוצר מהרחם? הוא חושב שהאחיו עזב אותו והלך לעולם אחר. הוא חושב שאחיו בעצם מת. הוא נפרד מהעולם שבו הם חיו עד עתה והאח התאום נותר לבדו מבכה על מר גורלו. כמובן שהוא אינו יודע שבחוץ, בעולם האחר, שהוא בעצם העולם שאמיתי - מחכים לו בני משפחה ומקבלים אותו בזרועות פתוחות ובאהבה רבה. כך אנו מגיבים למוות...
...שבו אנחנו תופסים את עצמנו חושבים מחשבה ושואלים מה פתאום אני חושב/ת את זה?? בבית החרושת למחשבות, להלן המוח נוצרים כל יום בממוצע 50-70 אלף מחשבות חיוביות יותר, ושליליות יותר מחשבות של שפיטה וביקורת מחשבות של אהבה עצמית גם כן מגיחות מפעם לפעם (ואז הקול שמגיע אחרי זה - מה אתה עף על עצמך.. מוכר? (-: מחשבות מלחיצות על מה יהיה כש... ומה יהיה אם... לפעמים אנחנו כל כך עסוקים בתחזית פסימית אפשרית של מה הולך לקרות, שאנחנו ממש כבר קובעים עמדות של אנשים בסיטואציה, ומחליטים מה הולך לקרות ומה תהיה התוצאה, לפני...
...וידוע מראש / גלית שחם כישלון הוא עניין יומיומי. הוא חלק הכרחי בתהליך למידה. ילדים לומדים דרך תהליך זה כל יום. כל עשייה אצלם מתחילה בכישלון - לומדים לצעוד צעדים ראשונים ונופלים, לומדים לאכול והאוכל לא מגיע לפה, לומדים לכתוב ושוגים, לומדים לקרוא והאותיות מתבלבלות ילדים קטנים צוחקים כשהם נופלים, הם אינם מתרגשים כשכל הסביבה מתלכלכת בניסיון שלהם לאכול, כל שרבוט שלהם מרגש אותם. בעצם - מהרגע הראשון בו התחלנו לנסות ולעשות, התחלנו להיכשל. כמבוגרים אנו מנסים להימנע מכישלונות עד כדי סירוס כל עשייה שלנו. כישלון...
...אותך? כיצד תייעץ לעצמך בצורה אובייקטיבית? ביקורת / קבלה עצמית / אובייקטיביות. מי שיתבונן יראה, כי לבן אדם קל הרבה יותר לייעץ בצורה טובה לאנשים אחרים, מאשר לתת עצה לעצמו. גם ביקורת, קל הרבה יותר להעביר על אדם אחר מאשר על עצמך. ולכאורה הדבר היה אמור להיות הפוך. כי הרי האינטרס שלך כאדם הוא קודם כל עבור עצמך, הרי ההצלחה שלך אמורה להיות חשובה לך יותר מהצלחתו של כל אדם אחר. ולכן על פניו, המצב היה אמור להיות הפוך, את העצות הטובות ביותר הינו אמורים לתת לעצמנו, וגם את הביקורת הטובה והמדויקת ביותר היינו אמורים...
...על זוגיות / טיפול זוגי - טיפול בזוגיות / בחירת בן זוג - בת זוג אמונות על זוגיות כולנו מטפחים במרוצת חיינו רעיונות לגבי מהי זוגיות בריאה, מהי הזוגיות שאנו רוצים להיות בה, מה ראוי שיהיה ומה לא בקשר זוגי ועוד. הדבר שבפועל מנהל אותנו בזוגיות, אלו אמונות רגשיות.. חותמות רגש. איתור אמונות אלו, והאופן בו הן מתנגשות (מול בן הזוג או מול המציאות) ומפעילות אותך, הוא המשימה הראשונה בתהליך שמטרתו שיקום זוגיות קיימת או יצירת זוגיות חדשה. השלב הבא יהיה הגמשתן, פירוקן, עד לשינוי - התאמת העוצמות הרגשיות לרצוי. מהות...
...שלנו מבוססת על שאלות ותשובות... כל התקשורת שלנו מבוססת על שאלות ותשובות... הכל הכל סובב סביב השאלות שאנו שואלים. שאלות שאנו שואלים אחרים. ושאלות שאנו שואלים את עצמנו. תקשורת היא אומנות שאילת השאלות הן את עצמנו והן את הסביבה. לפי התשובות שאנו עונים לעצמנו כך נרגיש ונתנהל. לפי התשובות שאנו נקבל מהסביבה אנו נדע יותר על סוג הקשר שלנו עם הזולת. שאילת השאלות הנכונות יכולה לגרום לנו לחיים נפלאים מהנים ומספקים יותר. ככל שנאתגר את המוח שלנו בשאלות מקדמות, מעצימות ומפתחות כך איכות חיינו תעלה. אם המיקוד שלנו...
...כשגבר ואישה מקיימים יחסי מין, מופרשים הורמונים רבים שמגבירים את החשק, התשוקה והאנרגיה. אישה יכולה לגמור ולהמשיך לקיים יחסי מין. הגמירה של האישה לא מונעת ממנה להמשיך. ההפך, היא יכולה רק לגרום לה לרצות יותר. לעומת זאת כאשר הגבר גומר, מיד מופרשים הורמונים שיכניסו אותו למצב רגיעה, החשק המיני יורד ומגיעה הפוגה. הסיבה שאישה יכולה להמשיך אחרי אורגזמה והגבר לא, היא בגלל שאנחנו בובות על חוטים! אנחנו רק מספרים לעצמנו שאנחנו רוצים סקס ורק מספרים לעצמנו שאנחנו חרמנים ושאנחנו שולטים במצב וכו אבל בפועל אנחנו...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: תבניות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: תבניות, איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, אימון אישי לילדים, מאמן אישי לירידה במשקל בתחום תבניות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331