... לעשות מלבד להרים ידיים. אבל אם אתה מבין שיקר זה בגלל שהוא לא חושב שהתועלת מצדיקה את העלות, או שלדעתו
הבעיה שלו לא קשה מספיק על מנת להצדיק תשלום גבוה, אז אתה יודע על מה להתמקד ולפרק את ... עם הלקוח, ולומר לו נכון שזה יקר, אבל זה עדיין שווה את זה בגלל... אם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש
שהבעיה שלו מחויבת וקשה, תשתמש במילים מאיימות יותר, נניח במקום המילה
בעיה תנסה למצוא את המקום הנכון לדחוף מילה כמו סבל, אבל מצד שני, אם תקצין, הלקוח עלול ... של המוצר שלך, מומלץ להציג לו את המהות של היתרונות, לדוגמה אם אתה מוכר להורה מוצר שעוזר לילד שלו
להתמודד עם בעיות קשב וריכוז, במקום להגיד לו שהמוצר שלך יפתור את בעיית קשב הריכוז, תציג לו את המהות
פתרון בעיית הקשב של הילד, שהיא הצלחה גדולה יותר בלימודים, או את המהות של זה שהיא ... היתרונות במוצר שלך זה שהוא מותאם אישית לצרכיי הלקוח, המהות של מותאם אישית לצרכיו היא שזה יעזור לו
לפתור את הבעיה האישית שלו. אבל, עדיין לא כל לקוח יצליח לחבר את זה לתכלית שהיא
פתרון הבעיה. לכן מומלץ להצמיד לו את שני הדברים בקשר של סיבה ותוצאה. בהמוצר מותאם אישית לצרכים שלך ויעזור לך
לפתור את בעיית ה... אם במקרה, האמת האובייקטיבית היא, שאין הבדל בין שום דבר לשום דבר ובו ... הם דבר אחד... מי שמחבר את הצורות לשורשן, יכול דרך השורש להזדהות עם כל הצורות כולן... אתה לא צריך
לפתור את השיגעון שלך ברמת המעשה, רק תבין אותו, דהיינו תבין את עצמך והשאר יסתדר מעצמו... ...