... אך לא מבטאות את האמונה של האדם. דוגמה למיתוג עסק של חנות נעליים לדוגמה בעל חנות נעלים יכול לומר שמה שהביא אותו לפתוח את החנות היא האהבה שלו
לספורט. הוא מאמין
בספורט. זה מניע אותו. זה מלהיב אותו. והוא מבטא את אהבה שלו
לספורט באמצעות פתיחת חנות נעלי
ספורט . אחרי שהוא גילה את האמונה שמניעה אותו הוא ירצה לעשות שינוי בעולם. בעל חנות הנעליים ישלים את המשפט העולם יראה טוב יותר כש... אנשים יעשו
ספורט. ובחנות שלו הוא ימכור נעלי
ספורט. המיתוג של החנות יהיה על אהבה
לספורט. להוריד את האמונה
בספורט לרבדים מעשיים. תרגום האהבה שלו
לספורט למוצרים? שירות, שיווק, עובדים וכדומה. השינוי בעולם של בעל החנות הוא שאנשים יעשו
ספורט. שישחקו, ירוצו, יקפצו, עם הנעליים שהוא ימכור להם. הוא לא מוכר להם נעליים הוא מוכר להם אהבה
לספורט. הוא משנה להם את החיים. הוא מעביר אותם מסע. מסע מרתיעה או חוסר חשק
לספורט לאהבה
לספורט. מימוש האמונה ביצירת שינוי מי שיגיע לחנות הנעליים, לא יגיע בגלל הנעליים עצמם. הוא יגיע כי הוא חולק את אותה אמונה
בספורט. המוצרים בחנות הם רק תירוץ. המוצרים בחנות הם סך הכל כלי ביטוי לאמונה והאהבה של בעל החנות
לספורט. הלקוחות של בעל החנות יגיעו רק אליו גם במחיר גבוה יותר. גם אם יפתחו חנויות נעליים נוספות באותו רחוב. בעל החנות גילה את האמונה שלו. את מה שמניע אותו. הוא הוריד את האמונה שלו
לספורט למימוש בחנות נעליים. והוא משנה את חייהם של הלקוחות שלו על ידי כך שהוא מוכר להם נעליים ומקרב אותם לאמונה שלו שיעשו
ספורט.