ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






דאיזם - מבוא
... הנוגדת את האדאיזם - חוסר או שלילה של האמונה בפרשנות הדאיסטית לאלוהים, ואת הגדרתו הנרחבת של התאיזם (כאמונה באל במסגרת דתית המציגה אותו באופן מוגדר ושרירותי, לעתים אמביוולנטי, ולרוב משוים, ומואנש), שכן ביסוס המסקנה אודות קיום אלוהים במתכונת דאיסטית ... כל שהיא. לדעתו, היתרון במוסר כזה (כפי שכיבכל ניסו לכונן הדאיסטים) הוא טוהרו מכל אנתרופוצנטריות, והישענותו על כללים אוניברסליים, מסגרת בה בני אדם מונעים ומחוזקים לנועם ורווח משותף. דעיכת הדאיזם הקלאסי כאסכולת חשיבה, הדאיזם הקלאסי נתפס כזרם שנדעך בסביבות ... בפיקנטיות כל פסבדו מדע ונטיות אסוטריות. פצלים מן הדאיזם העכשווי הדאיזם שימש כמצע להשקפות שונות, ונעשו נסיונות לשלבו במספר מסגרות שסטו ממנו, האבות המייסדים נתפשים כמי שניסו לכונן סוג של דאיזם נוצרי. עוד מונחים נטבעו בניסיון לתאר את הגישור ...
אינטואיציה חילונים עמנואל קאנט הנפש היהדות חוקי הפיזיקה מטריאליזם מי זה אלוהים
סקס מיסטי - מלך המטבעות - מזל גדי
... ההולך לעבודה ומביא כסף הביתה ואשר רואה ביציבות הכלכלית כערך עליון העומד לפני כל צורך אחר. השואל שלנו צריך מסגרות ואוהב שהכל לפי הספר. אם כולם יוצאים אחרי הצבא להודו, מייד לאחר הצבא הוא יוכל לעשות על הנסיעה להודו. ...
להשיג את המטרה מומלץ ילד בניית ביטחון עצמי לבחור בן זוג הולך לעבוד ביטחון עצמי סמנכל
הטמפרמנטים
... הורים, אך לא תמיד כך. על ידי אבחון נכון של מזג ילדינו, נוכל לסייע להם בהתמודדות עם תביעותיהן של מסגרות חינוך, קבוצות חברתיות, ואיתנו, הוריהם... אך ראשית חוכמה - מודעות, אבחון וקבלה. מיריה. כי הורות היא הזדמנות להתפתחות. 0507432400 ...
שליטה אבחון מטרות דיוק מסגרות דחפים האני למידה
רגשנות - מבוא
... יתרון נוסף שהתגלה בפיתוח שאלון זה, הוא שעל אף שמדובר בתכונה אישיותית, ניתן גם לבקש מבני אדם להגיב לגבי מסגרות זמן ספציפיות, כלומר בני אדם יכולים לענות על הרגשות שהם חשים ברגע זה, בשבוע האחרון, או באופן כללי. כך ...
עצבות להתמודד עם בעיות פסיכולוגיה קוגניטיבית ישראל משבר אופטימיות נינוחות למידה
גמילה מסמים - צעדים ראשונים לקראת הגמילה והטיפול בהתמכרות לסמים - לאן פונים, מהיכן מתחילים ומהן אפשרויות הטיפול
... פסיכו אקטיבי, והכוונה לכל חומר שמשנה את מצב הרוח, התודעה וההתנהגות של האדם באופן מלאכותי. תהליך הגמילה יכול להתבצע במסגרת סגורה - הנקראת אשפוזית או במסגרת אמבולטורית שהיא מסגרת פתוחה והגמילה נעשית בליווי של צוות טיפולי ורפואי. את הגמילה הגופנית ניתן לעבור במרכזי טיפול ממשלתיים או פרטיים. בכל ... המסוימת. הפיקוח על האישפוזיות - הממשלתיות והפרטיות נמצא תחת חסות משרד הבריאות. בשלב הבא קיימת אפשרות להמשיך את הטיפול במסגרת פתוחה או סגורה: חשוב להמשיך את הטיפול גם לאחר הגמילה הגופנית, על מנת לטפל בקשיים ובסיבות אשר הובילו את האדם לשימוש בסמים מלכתחילה, ולעזור לו לעבוד על דפוסים וללמוד מיומנויות אשר יסייעו לו בשמירה על הניקיון מהסם. מסגרת פתוחה הכוונה לטיפול בקליניקה, במרכז טיפולי, ביחידה להתמכרויות ולמעשה כל מסגרת אליה מגיע האדם לטיפול ולפעילות הטיפולית אחת לשבוע או מספר פעמים בשבוע. הטיפול יכול להתבסס על שיחות פרטניות - זאת אומרת שיחה אחד על אחד מטפל מול מטופל, שיחות זוגיות או משפחתיות, השתלבות בקבוצות טיפוליות או השתלבות במסגרת אינטנסיבית יותר כמו מרכז יום. במסגרת הפתוחה האדם ממשיך להתגורר בסביבה הטבעית לו, ובמקביל משתלב בתוכנית טיפולית שמטרתה לתת לו את המענה המתאים עבורו. ניתן ... מנת לתמוך אחד בשני. אני אישית מאמינה שהשתלבות בקבוצת תמיכה יעילה יותר כשהיא מתקיימת במקביל לטיפול ולא כתחליף לה. מסגרת סגורה הכוונה היא לקהילות טיפוליות. קהילה טיפולית היא מסגרת שבה האדם שוהה מספר חודשים עד שנה, מתגורר במקום בתנאי פנימייה, ועובר תהליך אינטנסיבי ומקיף של טיפול בבעיית ההתמכרות. במסגרות הטיפול הפתוחות והסגורות הנל, בשלב שלאחר הגמילה הגופנית, ניתן להשתלב באופן ממשלתי או באופן פרטי. כמובן שיש להקפיד על כך שהמסגרות עובדות על פי הרישיון המתאים. משרד הרווחה הוא הממונה על הרישיון של מסגרות הטיפול הסוציאליות. לאחר הבחירה במטפל או במסגרת הטיפולית המתאימה צריך להתקיים תהליך הכרות ואבחון: תחילת כל טיפול צריכה לכלול באופן זה או אחר הכרות עם האדם ... לכן גם אם אתם עדיין מעט מבולבלים ולא לגמרי יודעים לאן לפנות, תוכלו לבחור להגיע למטפל פרטי או למטפל במסגרת ממשלתית, כדי להבין טוב יותר מהן האפשרויות העומדות לפניכם ובאופן זה להגיע להחלטה היכן לעבור את הטיפול. אני מאחלת ...
לבד החלטה להמשיך מטרות טיפולים אשפוז איך לטפל מאפייני אישיות
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 17 - א
... (שכאילו מתנהל בין אברהם לתודעתו) ממשיך ונכנס לשלב האבחנה הנקודתית... להזכירכם, כל הדו - שיח על כל שלביו מתנהל במסגרת הנסיון, היינו במסגרת החוליה הראשונה שנולדה באותה השרשרת אשר התהוותה בעקבות הבחנת אברהם אבינו בדברים האלה. ויאמר (ותאמר התודעה לאברהם): קח - ... מייצרים מציאות מבולבלת ובלתי נשלטת. ההבדל הוא במשפך שדרכו יצק האדם את הדמיון שלו אל תוך התודעה... ההבדל הוא במסגרת החשיבה שדרכה נחצבו הדברים בתודעה... כבר בהתחלת התורה תועדה מסגרת החשיבה הראשונה שנולדה בתודעת האדם: בראשית ברא אלהים, את השמים ואת הארץ: בראשית נבראו והתגבשו בתודעה האנושית שני הגורמים: ... יכול להתקשר עימו דרך הזיקה האנושית הטבעית שלו, זאת כי איננו יכול לעשות במידע הזה שימוש אנושי, חסרה לו מסגרת חשיבה שתקשר אותו עם המידע האין - סופי שביקום, היה צורך במנגנון מסודר, באבנים מסודרים שבאמצעותם יוכל לבנות את המסגרת הזאת. ולפתע, וכמעט לפתע, הבחין האדם בכדור הארץ שהוא עצמו נמצא עליו ובסדר המופתי שמתחולל בו... הוא הבחין בטונות ... ועצומים ביקום הגדול והנורא שלפניו. והוא הבחין במפתיע באבחנה הנקודתית הזאת: הכדור הזה מרכז בתוכו את כל התכונות של מסגרות החשיבה באופן ברור ומסודר. ניתן להגיד שהכדור הזה מייצג בעצמו מסגרת חשיבה. זהו זה איפוא מפתח היקום! זוהי מסגרת החשיבה של היקום שבאמצעותה יפרוץ האדם אליו. מכאן מהכדור הזה יזנק האדם אל היקום ויש לו כבר מסגרת חשיבה מוכנה ברורה ומסומנת למשימה אין סופית - עם נקודת התחלה ברורה ומזומנת. אם כן, המילה ארץ נטמעה בתודעת האדם כמסגרת חשיבה לכל דבר. אני ממצרים: אני מארץ מצרים: אני מצרי השייך למסגרת חשיבה שמאפיינת את המצרים. אני מצרפת: אני מארץ צרפת: אני צרפתי השייך למסגרת חשיבה שמאפיינת את הצרפתים. ארץ, איפוא, מייצגת מסגרת חשיבה כמטבע לשון אנושי יסודי, וגם התורה השתמשה במטבע לשון זה. ולך - לך אל - ארץ המריה: הדו ... ואומרת (אברהם אומר לעצמו): ולך - לך אל - ארץ המריה: והקנה את המידע הערכי שבאמתחתך לבינך לאהובך... באמצעות מסגרת החשיבה הנשגבת מכל... באמצעות הארץ הטובה מכל, הנעלה מכל, המוריה... התורה השתמשה בתואר מוריה הנגזר מהמילה מור - מין ... מה, ט) אם כן, ולך - לך אל - ארץ המריה: והקנה לבינך לאהובך את המידע הערכי שבאמתחתך באמצעות מסגרת החשיבה הנשגבת מכל... באמצעות הארץ הטובה מכל, באמצעות ארץ המוריה, הרייחנית... לך לך בחברת יצחק אל ארץ המוריה הזאת, ...
המחשבה שלי עבירות להשתמש תכונות הדת היהודית סודות מסגרות כדורגל
בודהיזם - זן בודהיסטי. הזן כדרך חיים
... שליו, היא פשוט נפלאה! המורה השיב לו מבט וענה כעובדה, זה יעבור אחת מנקודות המפתח בזן היא היכולת לשנות מסגרות מחשבתיות, לא להיות מקובעים! למשל, צפרדע צדה את הזבוב אם הוא במעוף, היא שולחת את הלשון ותופסת אותו. אולם, ...
מורה רוחני להכיר תודה להתמקד למה אני לא מצליח מסגרות תלמיד רוחני תורת זן
הפרעת אישיות נרקיסיסטית - מבוא
... להפרעת אישיות אנטי - חברתית והפרעת אישיות פרנואידית. שכיחות שכיחות ההפרעה נאמדת בכ - 1% מהאוכלוסייה הכללית, ובין 2-16% במסגרות קליניות (למשל, מסגרות גמילה). סקירה שיטתית שנערכה בשנת 2010 מצאה כי שכיחות ההפרעה בכלל האוכלוסייה היא בין 0% ל - 5.3%. שכיחות ההפרעה במרפאות פרטיות היא בין 8.5% עד 20%. ההפרעה (או תכונות של ההפרעה) הם שכיחות מאוד במסגרות צבאיות עם שיעור שמגיע עד 20%. בקרב תלמידי שנה א לרפואה שכיחות ההפרעה היא 17%. ההפרעה גם שכיחה במסגרות פורנזיות כגון בתי סוהר ומשוערת כ - 6%. קיימת מחלוקת לגבי ההבדלים בשיעורי השכיחות בין גברים לנשים. למרות שכמה ... נראה אטרקטיבי מאד, בעל קסם אישי וכדומה. מצבי מאניה או היפומאניה: גרנדיוזיות יכולה להיות תוצאה של מאניה או היפומניה (במסגרת החמרה של הפרעה דו קוטבית). ההבדל הוא בכך שמאניה והיפומניה הם אירועים בעלי אופי אפיזודי ומובחן מבחינת זמן והם ...
דיאטה הוויה סבלו של האחר מנטליות פסיכודינמי בין נשים לגברים יחודיות מטרות אישיות
חינוך ילדים נכון בעזרת תת המודע
... יהיה לנו הרבה יותר קל להשלים עם הדברים ולכן גם לתקן אותם יותר ברגוע ושלווה. הילד שלנו מושפע מהמון מסגרות: החברה, הגן או בית הספר, ההורים, האחים וכו. לנו כהורים כמובן ישנו את התפקיד הכי חשוב בעיצוב דמותו של ... הרצונות שלנו במודע נצליח גם לתקן את עצמנו וגם את ילדינו. הרבה הורים לילדים שעולים לכיתה א או מתקדמים למסגרת חברתית שונה ממה שהיו רגילים עד כה חוששים שהילד שלהם יתקשה במסגרת החדשה. על כן הם מנסים להכין את הקרקע מבעוד מועד - משמע שהילד יגיע מוכן. אם הכל יהיה מושלם ... הכל. ייתכן שהילד מוכן לחלוטין אך אנו, ההורים גורמים לתת המודע שלנו להקרין לו אחרת לגמרי. חשבו על עצמכם במסגרת חברתית חדשה, עבודה חדשה - החששות בהתחלה, אתם בוחנים את הסביבה ואת התנהגותה אליכם - אם גם בגיל כה ...
תת מודע פחד משגעון רגוע לפתח את הביטחון העצמי חרד משיגעון חינוך שלווה ביטחון עצמי ירוד
תאולוגיה / פילוסופיה - עקדת יצחק - חלק 12
... פרשת העקדה. אברהם אבינו גילה את הדברים האלה וביקש להעבירם לילדיו לקרוביו, למכריו לאנשי עירו. הוא מצא בהם את מסגרת החשיבה האבודה, זו שהאדם התרחק ממנה ואיבד קשר עין עימה. האדם ולמעשה איבד קשר עין עם ההנאה המקורית הבומבסטית, ... לקיום היסוד הזה. במילים אחרות, ללא הנצחיות אין קיום להנאה. זהו הרובד הבסיסי ביותר אותו גילה אברהם אבינו דרך מסגרת החשיבה האבודה, זו שהאדם כה התרחק ממנה ודרך החזרה אליה כבר סבוכה ומפותלת. והוא צעק בקול רם גיליתי! ... הרובד הבסיסי של ערך הנצחיות הנגלה עי אברהם אבינו מתוך מסגרת החשיבה האבודה - מכוון לערך הפועל בעולם הזה, בעולם הגשמי שלנו זה שאנו חיים בו ומבקשים ליהנות ממנו, והרי ... בנגזרת השיכלית העולה באופן ברור מהדברים: אין המדובר בנצחיות לחיי העולם הבא... המדובר בנצחיות בעולם הגשמי שלנו, בעולם הזה. מסגרת החשיבה שנגלית לעיני אברהם מכוונת לנצחיות בעולם הגשמי הזה. כלומר, במילים ברורות, ועפ מסגרת החשיבה הזאת, הגוף האנושי אינו מתכלה, הוא מתקיים לעד. הגוף האנושי אינו מזדקן, אינו חולה, אינו מושפע מתחלואות העולם ולא מאסוני הטבע שלו. בראש הרשימה מככב הממצא הזה: אין לגורם המוות קיום במסגרת החשיבה הזו, יש המשך לחיים, המשך שאין לו סוף. ממצאים אלה וללא ספק מנוגדים הם בתכלית הניגוד לכל מסגרת חשיבה אנושית, של כל המין האנושי מעודו ועד עצם היום הזה. וכשאני אומר מנוגדים לכל המין האנושי - אני מכליל בזאת גם את אדם וחוה הנזכרים בתורה בבראשית, הם לא קיבלו את מסגרת החשיבה הזאת והתנגדו לה, הטקסט התנכי מתעד את ההתנגדות הזו על כל שלביה. אחריהם הופיעה עוד אישיות שהתנגדה למסגרת החשיבה הזאת וגם מאפייני ההתנגדות הזו תועדו בתורה. לאישיות הזאת קוראים קין ודווקא לאחר שהרג את אחיו הבל - נגלתה לעיניו הטענה שדוחה מכל וכל את המסגרת הקדומה: אם אני בחרון אפי היגעתי לפשע הזה בו הרגתי את אחי את הבל, מי יערוב לי להנצל ממישהו שבחרון אפו גם יהרגיני! כלומר עצם הפשע שלי מרוקן את מסגרת החשיבה הקדומה מתוכנה, בה הנצחיות מככבת ולמוות אין קיום... והרי להבל לא היה ערב! התורה מתעדת לאחר מכאן אנשים שחייו שנים רבות בתוך מסגרת החשיבה הזו ועל פיה, אך מצאו בסופו של דבר את מותם גוועו ומתו, או בלשונינו - התנתקו ממסגרת החשיבה הנצחית, קרסו ומתו. אחריהם מגיע האדם הראשון ששאף לשרטט את התרשים המקורי למסגרת החשיבה המדויק, דרכו חשב לחזור אליה. לתרשים הזה קוראים בימינו תיאוריה, ולאיש הזה קראו נח. לאחר דור המבול של נח, מתעדת התורה את דור הפלגה שביקש לבנות מסגרת חשיבה חלופי משלו. בתוך זאת ובימים ההם מגיח איש אחד ושמו אברהם, ומגלה את מסגרת החשיבה האבודה, זו שהאדם יכול להגיע במסגרתה אל ההנאה התקנית שהנצחיות ערבה לקיומה... הוא מגלה את מסגרת החשיבה הזאת ברמה התיאורתית, והפרק של עקדת יצחק מתעד את התנסותו עימה ברמה הפרקטית. (פרקטיקה: ניסיון מעשי, היינו כאשר ... המבחן המעשי הזה שפרק העקדה מתעד אותו, עלינו להקדים ולבחון שני עניינים שמקשרים אותנו עם הנושא הזה. א. מהי מסגרת החשיבה התיאורטית הזו... זו שדחה אותה האדם מעודו ועד עכשיו, זו שלא יכל המין האנושי לחיות איתה \ להתמודד עימה \ לאמצה. ב. ואם והצליחו מתי מעט להגיע אל מסגרת החשיבה הזאת ברמה התיאורטית ולשרטט את תרשימה, מדוע הם קרסו ומתו בסופו של דבר? והרי טמון במסגרת הזו גורם הנצחיות, מדוע לא ניצלו את התיאוריה הזאת והפכו אותה לפרקטיקה, לא היה להם כדאי? מה מנע מהם ... להכין את הרקע לביאור שתי המילים (הדברים האלה) מהפסוק הראשון של פרשת העקדה. כמעט חצי העבודה עשיתי... א. מהי מסגרת החשיבה התיאורטית. על (א) עניתי כבר ובאופן מלא על פני שלושה פרקים מלאים: השביעי השמיני והתשיעי. ובזאת מסתכמת מסגרת החשיבה ברמה התיאורטית: לך בדרך שלך ותגיע למקום חפצך ללא עיכוב ומכשולים. לך בדרך שאתה הולך עליה ותגיע ללא עיכוב ומכשולים. במסגרת החשיבה הזאת ניתן להבחין בקיצורי דרך טבעיים שמציעה התיאוריה הזאת. דהיינו לא צריך ואף לא כדאי לעשות קיצורי דרך ... מוצא וימנעו בעדך להגיע אל הדרך המקורית בה חפצת, אלה טבעם של הדברים. לך בדרך ותגיע... לך ואל תשב, מסגרת החשיבה הזו מיועדת למי שנפשו שואפת הלאה - לא ליושב באפס מעשה. ומה עם קיצורי הדרך המלאכותיים והנאותים... האם גם עליהם ניתן לוותר? על התהיה הזאת עונה החלק הראשון שבמסגרת: כאן נעוצה הבחירה החופשית שלך, והבחירה היא בין הטוב ליותר טוב. עד כאן החלק הראשון והמקובל שבמסגרת החשיבה, היינו זהו החלק המקובל כעיקרון על יד האדם. החלק השני והבעייתי מבחינת האדם הוא שלפנינו, והתהייה הזאת תייצג ... באיזה מרחב תימצא אם ידידותי הוא או עויין. בנקודה הזאת גם קם אדם וחוה וחוו את דעתם המלאה על מסגרת החשיבה העקרונית זו, שמשמעותה בעינם היתה להם לרועץ, היינו לניטרול החשיבה האנושית שלהם כבני אדם וניטרול שיקול דעתם! אנו ... היא בין הטוב לטוב ממנו, לרע כמהות אין ייצוג מלבד בדמיונכם הפרוע. בנקודה הזו קם נח וביקש לטעום מפרי מסגרת החשיבה הזו. הוא ביקש מפת עזר שתעזור לו לפלס את דרכו אל המסגרת הזו, בתוך הדרכים העקלקלות שהסתבך בהם הוא ודורו... מסגרת החשיבה הפותחת של נח, קרובה היתה למסגרתו של קין, הוא ראה עין בעין איתו את הסכנות שבדרך ומי יערוב לו לצאת מהן... זהו מקור דרישתו למפה ... לוותר על החשיבה העצמית כהיא זו לטובת הדרך הבטוחה אל ההנאה הצרופה, ובזאת הוא כשל. משה רבינו התמודד עם מסגרת החשיבה הזאת בדרך ההתבודדות, היינו ביקש לבודד את עצמו מהמציאות הפרועה שאין לו שליטה עליה ועל ידי זה להגיע ... ולהחזיק בזנבו חזרה... בחיבורי האחרון עמדתי על הפרשה הזו והתבוננתי בה ארוכות. ב. ואם והצליחו מתי מעט להגיע אל מסגרת החשיבה הזאת ברמה התיאורטית ולשרטט את תרשימה, מדוע הם קרסו ומתו בסופו של דבר? והרי טמון במסגרת הזו גורם הנצחיות, מדוע לא ניצלו את התיאוריה הזאת והפכו אותה לפרקטיקה, לא היה להם כדאי? מה מנע מהם ... שהיתה בהשג ידם לבין המבחן המעשי שיכל כל כך להטיב עימם... אברהם אבינו היה אחד האנשים האלה שהגיעו אל מסגרת החשיבה הזו ברמה התיאורטית ואימצו אותה. אברהם אבינו גווע ומת, היינו לא הצליח לנצל את התיאוריה הזאת הטומנת בחובה ...
מיניות ראוי תשוקה מינית התאמה מושפע אובייקטיבית להתמודד חיים נצחיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מסגרות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מסגרות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מסגרות, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
גילוי בגידה להגיע לאושר מושלם מנהלים שתחתיך לא מצליח בעבודה דיסוננס קוגניטיבי יצר לב האדם פחד לאהוב ולהיפגע פחד מכך שאולי אהבה עצמית פנימית לימוד ביטחון עצמי למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? פיתוח אהבה להיות יותר מאושר האם יש אושר אמיתי? להוציא את האקסית להשוות בין זוגיות לבין רומן החלטות בתנאי חוסר וודאות קבלת החלטה בריאותית התמודדות עם גבר אובססיבי נוסחה להתמודדות להיכשל בעבודה מוטיבציה כתכונת אישיות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה למה קשה לשכנע? לגרום לילד להאמין בסיפורי התנך ולא בסיפורי הנצרות למה ילד מפחד למות? הרגשת חופש רוחני רחמנות של מורה רוחני האם יותר מידי שכל יוצר ocd? איך לרפא כל הפרעה נפשית? איזה מסר להעביר לאקס? למה לא להאשים את האקס? פרפר בשכיבה עיסוק בספורט לאלוהים אין משמעות מוחלטת לחיים הגדרת הבורא הדרך המהירה להארה רוחנית חיפוש הארה המלצה על הספר להיות אלוהים להיות אלוהים האמיתי לרכוש דירה ולהשכיר אותה למה קשה להתעשר מהר? חיפוש משמעות החיים מטרת החיים היא גן עדן מטרה שלילית להיפטר ממחשבה שלילית פרדוקס הבחירה החופשית לא צריך בחירה סתירות בבריאת העולם איך נוצר היקום? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, אימון אישי לילדים, אימון אישי לתזונה נכונה בנושאי מסגרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 15:40:59 - wesi4