... ממנו והוא טפל אליהם. אך לא כן הדבר. הידע המעשי חושף אלינו עולם ומלואו, עולם
המיומנויות וההתפתחות הפנימית והתפתחות
מיומנויות בתחומים שונים. ואפשר לשאול, כלום אמרת משהו חדש?! הרי אין תמוה מלהגיד דבר ככ ידוע! ובכן, זה לא דבר ככ ידוע, כי אם כן, איך תסבירו שמדי פעם תראו כמה ההשקעה יכלה להיות יותר ... את החלק המתמטי של האדם וחושף אותו לרמות הבנה חדשות וגבוהות יותר. כמו כן,
המיומנות בשפה האנגלית חושפת את האדם לרמות חדשות שלא יכל ללמוד קודם. כל לימוד מפתח
מיומנות אצל האדם. ולפעמים האדם חושב, מה כבר אפשר לחדש בנושא מסויים? אולי הידע יספיק וכבר אין צורך גדול בפרקטיקה? אז לכן, מתמטיקה ואנגלית יוכיחו שכן יש צורך בפרקטיקה מעשית. הידע ... התיאורטי לידע מעשי ויישומי הוא הופך אותו מסתם ידע תיאורטי שלא מוביל לכלום,
למיומנות ועי כך מעמיק את אותן ההבנות והופך את הידע למובן יותר, האדם מבין את הידע הזה הרבה יותר טוב. הידע מעניק: ידע, מידע, הבנה, פרקטיקה,
מיומנות וכל אלה גורמים להבין את אותו הידע הרבה יותר טוב. והרי המטרה היא להבין את הדברים כפי שהם במציאות, להבין את המציאות הרבה יותר טוב. בעצם, יש כאן מחקר אותו הידע, וזה דבר ...