ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






פילוסופיה של הנפש - מבוא
... - תקרית (token-identity theory), העובדה שמצבים מוחיים מסוימים חייבים להקשר עם מצב נפשי יחיד אין משמעה שחייבת להיות התאמה מוחלטת בין תבניות של מצבים נפשיים ותבניות של מצבים מוחיים (ראו תרשים). פונקציונליזם הפונקציונליזם נוסח על ידי הילארי פטנאם וגרי ... הקודמת לא מספיקה מכיוון שנוצרה חוקיות חדשה. מטריאליזם אלימינטביסטי טוען שהאמונה המודרנית בקיום חוויות מנטליות דומה לאמונה העתיקה בתאוריות מוחלטות כמו המודל הגאוצנטרי של היקום. - פילוסופיה של הנפש מטריאליזם אלימינטביסטי פילוסופיה של השפה פילוסופים של השפה גורסים כי ...
חיות גוף נפש הליכה תאוריות ספקנות שכל ישר טיעונים בעד אדם טוב
הטיעון האונטולוגי - מבוא
... לאי (לדוגמה, גודל) אינן בעלות מידה מרבית מוגדרת. אצל אנסלם, לעומת זאת, מיוחסת מראש לאלוהים התכונה של מידה המרבית המוחלטת של תכונות כמו חכמה, יופי או יכולת, כך שלא ניתן להעלות על הדעת משהו שמעבר למידה המרבית (למעשה, הענקת ... של תכונות אלו לאלוהים חיונית כדי שהטיעון של אנסלם יוכל לעבוד). במלים פשוטות, האי של גואנילו הוא היתכנות ולא מוחלטות ולכן אינו משפיע על הטיעון האונטולוגי. ביקורתו של אקווינס תומאס אקווינס, הפילוסוף בן המאה השלוש עשרה, העלה מספר הסתייגויות ...
מלכודת ערכים מסקנה טיעון בוודאות אונטולוגיה מטרות יהיה טוב
הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 1
... הרפואית של גישות אלו ומאפשר קבלת הכרה וכניסה למסגרות רפואיות מערביות ומכאן, ההתמקדות בענף מחקר זה. הנחות אלו אינן מוחלטות, הן הוצגו אך ורק כאפשרויות וניתן לערער עליהן, לסתור אותן או להציג סיבות אחרות. יחד עם זאת, אין מטרתו ...
אנתרופולוגיה התייעלות אינטואיציה הקלה חברות לגשר נקודת מבט מטפלים
אוטנטיות בהשקפת העולם של הפסיכותראפיה האקזיסטנציאליסטית - חלק 2
... כפי שהוא באמת, באופן אוטנטי (Jacobsen, 2008). האוטנטיות האקזיסטנציאליסטית של היידיגר וסארטר בבסיס הפילוסופיה האקזיסטנציאליסטית, עומדת הקביעה שישנה זהות מוחלטת בין האדם לעולם ושלמעשה כל אדם, הוא עולם ומלואו (להב ופוך, 1992). קביעה זו, מביאה לביטוי את המחשבה הפנומנולוגית ... מהם לכיוון הדאגות שבתיאור החוויה (Cohn, 1997). כשהוא מדבר על החופש, הוא מדבר על האדם האוטנטי שניצב בפני בדידות מוחלטת ואחריות מוחלטת, לכל אחת מבחירותיו ולכל אחד ממעשיו. הוא חופשי לברוא את עולמו בכל דרך שיבחר ואחריות זו, תמידית ויוצרת עייפות ... (Sommers - Flanagan, & Sommers - Flanagan, 2004). הוא לוקח את מושג החופש לקיצוניות שלו וטוען שאנו נידונים לחופש מוחלט. אנו נידונים לבחירה חופשית והדבר היחיד אותו אנו לא יכולים לבחור, הוא לא לבחור (Boeree, 2006). לפיו, בכל החלטה ... ער ביצירת העצמי, ביצירת הייעוד, יצירת המצבים הקשים, הרגשות השונים ובהכרח גם הסבל (Yalom, 1980). מבחינתו, לא קיימות אמיתיות מוחלטות ומהותיות, מלבד אותם מציאויות ואמיתיות שהאדם יוצר והוא מניח את הטענה לאחריות האדם על מציאותו באמרה, שהאדם הינו סך ... יתר על המידה למצב העכשווי, עד שהוא נכשל בזיהוי מאפיינים כגון מקריותו, האפשרויות האלטרנטיביות הקיימות או אי אפשרות להוכחה המוחלטת, שהם תוצאה של אי הודאות והשייכות לעולם (Lieberman, & Havens, 2002). את המפלט, הוא מוצא בזולת, בו הוא משתמש ...
אינדיבידואל הצלחה פנומנולוגיה יעוד עייפות פתיחות לטעות לתגמל
אמת מוחלטת - האם יש אמת מוחלטת?
אמת מוחלטת - האם יש אמת מוחלטת? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על אמת מוחלטת - האם יש אמת מוחלטת?. אמת מוחלטת - האם יש אמת מוחלטת? הפעם אני אשיב על השאלה, האם יש כזה דבר, אמת מוחלטת. יותר מפעם אחת אמרתי שאדם שרוצה לחיות טוב, צריך להגיע למשהו יציב אחד בחיים שלו וזה אומר להגיע לאמת מוחלטת. בן אדם צריך להטיל ספק בכל דבר ודבר, ולא לסמוך על כך שיש אמת מוחלטת ולא לסמוך על הדברים שאני אומר, ולא לסמוך על כלום עד שהוא לא בודק בעצמו. האדם צריך לבדוק בעצמו האם יש אמת מוחלטת. וכדי לקבל את התשובה, האדם צריך להטיל ספק בהכל, אפילו בקיום שלו עצמו, ולבדוק. לדוגמה: אני אומר שיש פה יד! עכשיו נשאל, אם נאמר שבמציאות שלנו יתכן שאין אמת מוחלטת האם יתכן ושייך לומר גם שאין פה יד? כי אם אין שום דבר מוחלט, אז הכל אפשרי בו זמנית ואז לא שייך להגיד שזה אמת וזה שקר, אפילו אי אשר להגיד שיש יד או שאין יד זה לא אותו הדבר. האדם מניח בתוכו שיש אמת מוחלטת, וזה עדיין לא אומר שיש אמת מוחלטת. ועל האדם לחקור זאת, ואיך עושים זאת? האדם צריך לקחת משהו מסוים ולחקור אותו עד הסוף הוא אמיתי. ניקח יד: על מה זה מבוסס שיש יד, על החושים. והאם החושים עצמם הם אמת מוחלטת? והאם השכל הוא אמת מוחלטת? ואני אומר שהשאלה האם יש אמת מוחלטת היא שאלה מושלמת. ואם האדם ישאל מספיק פעמים ויחקור לעומק את הדברים יגלה אם יש או אין אמת מוחלטת. ועדיף להגיע למסקנה שאין אמת מוחלטת, במידה ואין, מאשר לשקר את עצמך שיש אמת מוחלטת. אפשר לחיות בשקר, אבל אם האמת חשובה לך, תבדוק אותה עד הסוף. וכל דבר, לדעת שהוא מבוסס על הנחות ... לדוגמה, זה מבוסס על חוש הראיה הוא רואה שיש יד, ואז לבדוק כל דבר עד הסוף האם הדבר הזה מוחלט? וככל שאדם ישאל מספיק שאלות, ויחקור, כי האמת לא פוחדת משאלות, השקר כן פוחד משאלות. וכשיחקור יגיע לאמת המוחלטת, יגיע לידיעת האחדות, והאמת המוחלטת היא שאין יותר שאלה ואז האדם ידע אותה בגוף ראשון. ומציאת האמת המוחלטת היא הידיעה הוודאית אם יש אמת מוחלטת, או אין אמת מוחלטת. אפילו אם תגיע למוחלט שאין אמת מוחלטת, אבל באופן מוחלט ללא עוררין, זו האמת. ושיהיה לכולם יום של חיפוש אמיתי, ומציאת האמת המוחלטת. ושאף אחד, לא יוכל להזיז אותך מהדבר הזה בשום אופן.
פחדים האמת המוחלטת לשקר את עצמך מה זה שלמות האמת האובייקטיבית לשקר את עצמי מסקנות חוסר וודאות
בודהיזם - סיבתיות
... ציפורים, של זוחלים למצב של זוחלים - אם לא הייתה לחלוטין אף לידה של כל היצורים האלו, אז, בהיעדרות מוחלטת של לידה, בהפסקה מוחלטת של לידה, האם הזדקנות ומוות יכלו להופיע? כמובן שלא, אדוני. לכן, אננדה, זהו בדיוק הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של ... כלומר, לא קיום בעולמות החושים, לא קיום בעולמות החומר העדין, ולא קיום בעולמות האל - חומר - אז, בהיעדרות מוחלטת של קיום, בהפסקה מוחלטת של קיום, האם לידה תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו בדיוק הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של ... - כלומר, לא היקשרות לחושים, לא היקשרות להשקפות, לא היקשרות לאמונות ופולחנות, או היקשרות לאמונה בעצמי - אז, בהיעדרות מוחלטת של היקשרות, בהפסקה מוחלטת של היקשרות, האם קיום יוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של קיום, ... לא השתוקקות למראות, השתוקקות לצלילים, השתוקקות לריחות, השתוקקות לטעמים, השתוקקות לתחושות מגע, השתוקקות למחשבות ותופעות מנטליות - אז, בהיעדרות מוחלטת של השתוקקות, בהפסקה מוחלטת של השתוקקות, האם היקשרות תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של היקשרות, ... אף, הרגשה הנולדת ממגע - לשון, הרגשה הנולדת ממגע - גוף, הרגשה הנולדת ממגע - תודעה - אז, בהיעדרות מוחלטת של כל הרגשה, בהפסקה מוחלטת של הרגשה, האם השתוקקות תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, הסיבה והתנאי של השתוקקות, ... שיש להבין זאת: אם לא היה רצון להגן על רכוש בכלל, בשום מקום, לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של רצון להגן על רכוש, בהפסקה מוחלטת של הרצון להגן על רכוש, האם יווצרו תופעות רעות ומזיקות שונות כאלו? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, רצון ... אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היתה תאוות בצע בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של תאוות בצע, בהפסקה מוחלטת של תאוות בצע, האם רצון להגן על רכוש יוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, תאוות בצע היא ... אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היתה לקיחת בעלות בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של לקיחת בעלות, בהפסקה מוחלטת של לקיחת בעלות, האם תאוות בצע תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, לקיחת בעלות היא הגורם, המקור, ... הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היתה הימשכות בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של הימשכות, בהפסקה מוחלטת של הימשכות, האם לקיחת בעלות תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, היקשרות היא הגורם, המקור, הסיבה והתנאי ... שיש להבין זאת: אם לא היתה משאלת - תשוקה בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של משאלת - תשוקה, בהפסקה מוחלטת של משאלת - תשוקה, האם הימשכות תוכל להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, משאלת - תשוקה היא הגורם, ... שיש להבין זאת: אם לא היתה לקיחת - החלטה בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של לקיחת - החלטה, בהפסקה מוחלטת של לקיחת - החלטה, האם משאלת - תשוקה היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, לקיחת - ... שיש להבין זאת: אם לא היה רצון - להשיג בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של רצון - להשיג, בהפסקה מוחלטת של רצון - להשיג, האם לקיחת - החלטה היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, רצון - ... הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היה חיפוש בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של חיפוש, בהפסקה מוחלטת של חיפוש, האם רצון - להשיג היה יכול להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, חיפוש הוא הגורם, המקור, ... הדרך, אננדה, שיש להבין זאת: אם לא היתה השתוקקות בכלל, בשום מקום, ביחס לאף אחד ולשום דבר, אז, בהיעדרות מוחלטת של השתוקקות, בהפסקה מוחלטת של השתוקקות, האם חיפוש היה יכול להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, השתוקקות היא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי ... עין, מגע - אוזן, מגע - אף, מגע - לשון, מגע - גוף, מגע - תודעה - אז, בהיעדרות מוחלטת של מגע, בהפסקה מוחלטת של מגע, האם הרגשה היתה יכולה להופיע? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, מגע הוא הגורם, המקור, הסיבה, והתנאי ... של הרגשה. העצמי שלי מרגיש. - יש לשאול: חבר, אם כל ההרגשות היו נפסקות לחלוטין ללא שארית, אז, בהיעדרות מוחלטת של כל ההרגשות, עם ההפסקה של הרגשות, האם היתה יכולה להופיע המחשבה אני כך? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, ...
הבדלה צער הגוף סיבתיות צלילים ישות שכנים השתחררות
בודהיזם - הסוטה הארוכה על סיבתיות
... ומוות) כך נאמר: עם לידה כתנאי נוצרים הזדקנות ומוות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה לידה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, של ישויות שמיימיות נעלות למצב של ישויות ... אחד לתוך מצבו - אם לא הייתה אף לידה של יצורים מכל סוג שהוא לתוך כל מצב, אז, בהיעדרות מוחלטת של לידה, בהפסקה של לידה, האם הזדקנות ומוות יכלו להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, ... לידה. (לידה) כך נאמר: עם קיום כתנאי יש לידה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היה קיום מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא קיום בספירת החושים, קיום בספירת חומר עדין, קיום בספירת אל - חומר - אז, בהיעדרות מוחלטת של קיום, בהפסקה של קיום, האם לידה תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... קיום. (קיום) כך נאמר: עם היקשרות כתנאי יש קיום. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא היקשרות בספירת החושים, היקשרות בדיעות, היקשרות במצוות ופולחנות, או היקשרות בדוקטרינת עצמי - אז, בהיעדרות מוחלטת של היקשרות, בהפסקה של היקשרות, האם קיום יוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... היקשרות. (היקשרות) כך נאמר: עם הישתוקקות כתנאי יש היקשרות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה הישתוקקות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא הישתוקקות למראות, הישתוקקות לצלילים, הישתוקקות לריחות, הישתוקקות לטעמים, הישתוקקות לתחושות מגע, הישתוקקות לתופעות מנטליות - אז, בהיעדרות מוחלטת של הישתוקקות, בהפסקה של הישתוקקות, האם היקשרות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... הישתוקקות. (הישתוקקות) כך נאמר: עם הרגשה כתנאי יש הישתוקקות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה הרגשה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא הרגשה הנולדת ממגע - עין, הרגשה ... אף, הרגשה הנולדת ממגע - לשון, הרגשה הנולדת ממגע - גוף, הרגשה הנולדת ממגע - תודעה - אז, בהיעדרות מוחלטת של הרגשה, בהפסקה של הרגשה, האם הישתוקקות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... סכסוכים, מאבקים, ויכוחים, וריבים, דיבור מעליב, השמצות, ואמירת שקרים. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה בעלות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של בעלות, בהפסקה של בעלות, האם יווצרו תופעות רעות ומזיקות שונות כאלו? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו ... הללו, קרי, בעלות. כך נאמר: בתלות בקמצנות יש בעלות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה קמצנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של קמצנות, בהפסקה של קמצנות, האם בעלות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... בעלות, קרי, קמצנות. כך נאמר: בתלות ברכושנות יש קמצנות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה רכושנות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של רכושנות, בהפסקה של רכושנות, האם קמצנות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... קמצנות, קרי, רכושנות. כך נאמר: בתלות בהיקשרות יש רכושנות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה היקשרות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של היקשרות, בהפסקה של היקשרות, האם רכושנות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, ... קרי, היקשרות. כך נאמר: בתלות בתשוקה ותאווה יש היקשרות. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היו תשוקה ותאווה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של תשוקה ותאווה, בהפסקה של תשוקה ותאווה, האם היקשרות תוכל להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, ... כך נאמר: בתלות בלקיחת - החלטה יש תשוקה ותאווה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה לקיחת - החלטה מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של לקיחת - החלטה, בהפסקה של לקיחת - החלטה, האם תשוקה ותאווה היו יכולות להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. ... החלטה. כך נאמר: בתלות בהישג יש לקיחת - החלטה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היה הישג מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של הישג, בהפסקה של הישג, האם לקיחת - החלטה היתה יכולה להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו ... החלטה, קרי, הישג. כך נאמר: בתלות במרדף יש הישג. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היה מרדף מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של מרדף, בהפסקה של מרדף, האם הישג היה יכול להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, ... הישג, קרי, מרדף. כך נאמר: בתלות בהישתוקקות יש מרדף. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היתה הישתוקקות מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של הישתוקקות, בהפסקה של הישתוקקות, האם מרדף היה יכול להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, ... בהרגשה. (הרגשה) כך נאמר: עם מגע כתנאי יש הרגשה. בדרך זו, אננדה, דבר זה אמור להיות מובן: אם באופן מוחלט ותכליתי לא היה מגע מכל סוג שהוא בכל מקום שהוא - כלומר, לא מגע - עין, מגע - אוזן, מגע - אף, מגע - לשון, מגע - גוף, מגע - תודעה - אז, בהיעדרות מוחלטת של מגע, בהפסקה של מגע, האם הרגשה היתה יכולה להראות? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, ... שהעצמי שלי נתון לחוות הרגשה. - יש לשאול אותו: חבר, אם הרגשה היתה נפסקת לחלוטין ללא שארית, אז, בהיעדרות מוחלטת של הרגשה, עם ההפסקה של הרגשה, האם [הרעיון של] אני כך עולה שם? כמובן שלא, אדון נכבד. לכן, אננדה, ...
איך להאמין בעצמי הרגשה נעימה ייאוש הנאה מנטליות חושים לשמור מצוות מאבק
הדרך הרוחנית - האם מורה רוחני מדבר כל הזמן אמת מוחלטת?
הדרך הרוחנית - האם מורה רוחני מדבר כל הזמן אמת מוחלטת? כשהולכים בדרך ומקשיבים למורים יש חשיבות רבה מאד לאבחנה בין אמת יחסית ואמת מוחלטת. רוב המורים ידברו ספונטנית, ויערבבו בדבריהם את שני סוגי האמיתות האלה. אמת מוחלטת קשה מאד לדבר. בעיקרון זוהי שתיקה. מורים שלא מוכנים להתפשר, ומוכנים לדבר רק אמת מוחלטת, למעשה חוזרים על עצמם שוב ושוב. דוגמה כמעט יחידה למורה כזה: ניסרגדתה מהראג. בספרו המפורסם יש איזה 600 עמודים ... חוללה שינוי תודעתי בעולם שקשה להעריך את היקפו (כי המומנטום עוד נמשך), אבל הכל בסופו של דבר לא אמת מוחלטת. וחשוב להבחין בכך. אגב, אושו דיבר גם אמת מוחלטת, בעיקר בתחילת דרכו, המתעקשים יכולים להתחיל לחפש את הציטוטים. אמת יחסית היא משתנה ותלויה, כמו כל דבר בעולם. היא תלויה בנסיבות, באדם השומע, ברמת ההתפתחות, בהיסטוריה, ועוד. היא לא בהכרח נכונה תמיד או בכלל. ולנוכח האמת המוחלטת, היא פשוט סוג של שקר. אמת מוחלטת היא מוחלטת. זה לא קשור לנחרצות של המורה בעניין. זה פשוט עניין של להיות האור - לעצמך ולהבחין בכך. אתה הוא זה זו אמת מוחלטת. אתה לא מי שמחשבותיך אומרות שאתה - אמת מוחלטת. למחפש הרוחני זה אסור ומזיק לצפות בפורנו באינטרנט - אמת יחסית.
קושי היסטוריה למה להתפשר אנושיות להתפשר שקרים מורים רוחניים שקרנים
אלוהים של יום יום - הקדמה מתוך ספרה של לילי בנטב
... מודעות שמתנסה בשלם האחד והיחיד, יוצרת מתוך הבנה ואהבה את עולמה וגורלה, והופכת לאדון עליהם. מודעות שמתמזגת עם השלם המוחלט, מתקיימת במהות עצמיותה השלמה והמוחלטת. השלם המוחלט הוא נצחי, אחד והיחיד שדבר אינו יכול להשפיע עליו או לשנותו, מודעות שלמה ומוחלטת, אושר שלם ומוחלט, קיום שלם ומוחלט. השלם המוחלט הוא מקור כל החלל והזמן וכל היש והאין המתקיימים בחלל זמן זה. אפשר לדמותו כמרחב ריק ומלא כאחד, חסר ... שמכיל את כל הנקודות ומצבורי הנקודות, מצבורים שהופכים לבעלי ממדים, אפשריים ובלתי אפשריים. אכן, זהו תיאור כושל של השלם המוחלט. את השלם המוחלט לא ניתן לתאר או להגדיר - אך ניתן להתנסות בו. מהותו של השלם המוחלט, היא מודעות עצמית נצחית (חסרת זמן), טהורה באחדותה, נטולת שניות (דואליות), מודעת ומתנסה באושרה השלם, המוחלט, הנצחי וחסר הזמן, אושר שאינו תלוי בדבר מחוץ לעצמיותו. השלם המוחלט מקרין מתוכו כבחלום, מבלי שזה ישפיע עליו בדרך כלשהי, אינספור מודעויות בעלות רמות מודעות שונות המתנסות באנרגיה, חלל וזמן, שמוקרנים אף הם מן השלם המוחלט (כבמעין חלום), והופכים לכל היש על כל היבטיו, צורותיו וגווניו. מודעויות אינספור אלה מתנסות ביש זה באינספור דרכים, מבלי שהשלם המוחלט יהיה מושפע מכל זאת בדרך כלשהי. האנרגיה המוקרנת על ידי השלם המוחלט (כבמעין חלום) הופכת לדפוסי תבניות של חומר, חישה, מחשבה, הרגשה, המתקיימים בתוך חלל וזמן. שאינספור מודעויות מתנסות בכל אלה, ... דפוסי התבניות עצמן ואת המודעויות המתנסות בהן. בזו הדרך נוצרים היקומים כולם, ובזו הדרך הופך זרע מודעות למודעות שלמה ומוחלטת. בשל האהבה השלמה והחופש המוחלט המתלווה אליה תמיד במהותו של השלם המוחלט, נוצרת בשלב מסוים, (מתוך יחסי הגומלין שבין דפוסי תבניות אלה והמודעויות המתנסות בהן), מודעות עצמית מזויפת, שאותה אנו מכנים אגו או אני מזויף. אגו זה, אינו מודע לשלם המוחלט ולמהותו, והוא חותר להתקיים כישות נפרדת ומוגדרת, העומדת ברשות עצמה מול כל היש העומד מחוצה לה. כדי להשיג זאת, ... קיומו. מלחמת קיום זו של האגו הוא מקור כל הסבל והאומללות והדרך היחידה להיחלץ מהם, היא לחזור אל השלם המוחלט ומהותו, או במלים אחרות, להתעורר מן הקיום האשליתי ולהתנסות בשלם המוחלט ובמהותו. התעוררות זו אל השלם המוחלט, מתבצעת על ידי פתיחת המודעות היחסית, המוגבלת על ידי האגו הזורע בה בורות ועיוות, ועל ידי הבאתה לנאורות חובקת - כל. עם פתיחת המודעות המוגבלת והפיכתה למודעות שלמה מוחלטת ונקייה (נקייה מאגו) מתגלה משחקו של המוחלט השלם, האחד והיחיד, עם עצמו, ומתגלה המאיה - היחסיות, הקסם והאשליה שבקיום. פתיחה וחזרה זו אל המודעות השלמה והמוחלטת - אל האלוהות, יכולה להיעשות באחת מחמשת הדרכים הבאות, בחלק מהן, או בכולן כאחד: א) על ידי ביטול הדואליות, ... כלפי הכל, הנתפש באופן רגשי בלי ידיעה שכלתנית. התמזגות ואחדות זו מובילים אותנו ישר אל האחד והיחיד, אל השלם המוחלט. ב) על ידי ביטול ההתייחסות הרגילה שלנו לחלל וזמן, מתוך הבנה פשוטה, שהעבר והעתיד אינם קיימים, למעשה, כמצב של ... בסיס לקיומו של האגו, הוא אשליה. כאן ועכשיו מכיל את הנצח כנקודה בתוך החלל חסר המרכז והגבולות של השלם המוחלט, ואם אנו מצליחים להתמקד אך ורק בנקודה זו, תוך נטרול מוחלט של כל עבר ועתיד (שהם תולדת השכלתנות שלנו, הציפיות והפחדים שלנו), כאן ועכשיו אלה הופכים לנצח המוביל אותנו ישירות למודעות העצמית האמיתית ולאושר הבלתי תלוי, לשלם והמוחלט ולמהותו. ג) על - ידי ביטול המודעות העצמית המזויפת, כלומר, אי - הזדהות עם האגו על כל צורותיו, היבטיו ... נפרד, העומד ברשות עצמו מול כל היש ואין. כלומר, אין מקום לאגו. ראייה והבנה כזו מובילים מיד אל השלם המוחלט הנצחי, שהוא מקור כל היש ואין. ד) על ידי התבוננות טהורה, שפרושה, התבוננות בדברים כשלעצמם, במהותם, ללא מעורבות השכל ... ללא מעורבות השכל וכל הידוע לו, שומטת את הקרקע מתחת לרגלי האגו ומעבירה את המודעות המתבוננת ישר אל השלם המוחלט ומהותו. ה) על ידי אמונה בלתי מעורערת בכוח עליון כל - יכול שלם ומוחלט, האוהב את משחקו / בריאתו ורוצה בטובתם ובטובת כל פרט שבם, אמונה המלווה בתשוקה עזה להתמזג עם כוח עליון זה ולהיהפך לאחד עמו. כשדבר זה קורה כתוצאה מכניעה מוחלטת שהאגו מתבטל בה, מתרחשת אחדות ואהבה כוללת - כל, המובילה ישר אל השלם המוחלט ומהותו. אלה היו חמש הדרכים, שהביאו את כותבת הספר הזה להתנסות בשלם המוחלט ובמהותו, על רקע חיי היום יום שלה / שלי כבת, אחות, אשת איש, אימא, סבתא, ידידה, עקרת בית, מורה, ...
תבניות האחד והיחיד ישות נפרדת זיכרון אשליה ויתור מרחב אושר שאינו תלוי בדבר
אמת מוחלטת - האם אתה שם - כמה אתה קרוב אליה?
אמת מוחלטת - האם אתה שם - כמה אתה קרוב אליה? לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הרצאה על אמת מוחלטת - האם אתה שם - כמה אתה קרוב אליה?. אמת מוחלטת - האם אתה שם - כמה אתה קרוב אליה? הפעם אני רוצה להשיב על השאלה, אדם שואל, האם אני מתקרב לאמת או לא? אם אתה עדיין שואל, לא הגעת עדיין. אם תגיע לאמת המוחלטת, לא תהיה שאלה, כי אין אפשרות לשאול את השאלה ואי אפשר יותר לשאול אם זה אמת או לא, כי ... חלק מהאמת. וכל עוד, ישנה אפילו שאלה אחת בנוגע לאמת, וכל עוד יש תשובה בנוגע לאמת זוהי לא אמת מוחלטת, כי אם נמצאים בנקודה של הבנת האמת המוחלטת אין שאלה, וכמובן שאין גם כל תשובה. את האמת לא ניתן להגדיר בהגדרות וכל עוד יש הגדרה כלשהי, אין זה המוחלט. אם ישאל אותי אדם האם האמת היא ככה, וככה? התשובה שיקבל, לא היא לא ככה כיוון שהיא גם ככה, ...
אמת אמיתית האמת האמיתית איך להגדיר חכמה תודה פרספקטיבה האמת האובייקטיבית תמונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוחלטות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוחלטות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוחלטות, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה שלא הורג מחשל? משקר את עצמך לאחר לעבודה מה קורה במוח? כלוב של זהב שמירת שבת פחד ממוות בגלל הקורונה לטפל בפחד קשה לאהוב את עצמי למה לא להיות בטוח בעצמך? פחד להרגיש אהבה גם אהבה וגם שנאה במה תלוי האושר? מה יעשה אותי מאושר? לבנות מערכת יחסים העדפות מיניות בסקס לעזור ללקוח לקבל החלטה מודל לקבל החלטה האם יצליחו להתמודד עם הקורונה? התמודדות עם חרדה מוכללת לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות אני לא מצליח להשיג מטרות לבנות מחדש אמון לשכנע ילד לאהוב ילד שעושה דווקא הפרעת התנהגות אצל ילדים מורים רוחניים הארה רוחנית מחלת נפש כתוצאה מהפסקת שימוש בסמים לצאת מסכיזופרניה האם האקסית זוכרת אותך? היא לא רוצה אותי כי יש לה מישהו לתת גירוי לשריר השתתפות ההמסטרינג בפרונט סקוואט להבין את הספר להיות אלוהים האם אפשרי להיות אלוהים? מי הגיע להארה רוחנית? הארה רוחנית אקראית להפוך להיות אלוהים להבין את הספר להיות אלוהים לעשות כסף בלי להתאמץ תלות בכסף מטרת החיים היא ימות המשיח מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? פירושים שליליים וחיוביים מוניטין שלילי בפייסבוק הוכחות שאין בחירה חופשית בוחר כך ולא אחרת סודות היקום איך היקום מתפשט? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי למתבגרים, אימון אישי לימודים בתחום מוחלטות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 09:39:17 - wesi4