... ותמיכה, ויוצר אסטרטגיות מפצות שעוזרות לתפקד בדרך
יעילה יותר, ולהניע להתמדה במשימה. הסכנה הגדולה ביותר לרובנו, היא לא שאנו שמים לנו מטרות גבוהות מדי ומפספסים אותן, אלא שאנו שמים לעצמנו מטרות נמוכות מדי ומגיעים אליהן ... קבוצתיות ולמידה על דרכים לקבלת תשומת לב בצורה חיובית
ויעילה. הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. הקניית כלים לעידוד והפנמה של ... הקשבה ושליטה עצמית. פיתוח ושיפור הרגלי למידה ללמידה
יעילה יותר. הקניית כלים לניהול זמן והתארגנות. בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות. אימון בגירוש מחשבות שליליות (שדונים) ומצבי רוח משתנים. עידוד ופיתוח הכישורים הייחודיים של ... וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות והשגתן בדרך
היעילה ביותר. מודעות לערכים ולמטרות של המתבגר, גילוי יכולות, כישורים ונכסים של המתבגר. ויסות עצמי - יכולת להתמודד עם תסכולים ורגשות שליליים, התמודדות עם גורמים המחבלים ... קשב נובעת מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא
יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק מתאמצים. האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ולנהל את עצמו בצורה
יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום קביעת מטרות ויעדים ... קשב נובע מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא
יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז חווים את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק מתאמצים. האימון מסייע ... להגדיר לעצמו מטרות אישיות והמקצועיות ולנהל את עצמו בצורה
יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון מבוגרים הפרעת קשב וריכוז ו או עם לקויות למידה: מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות ויעדים ...