... הבדלים ולא כאן המקום לפרטם. אך חובה לברר לפני שמתחילים לפרסם האם הקהל הוא קהל דתי או קהל חרדי. זה שמים וארץ מבחינה שיווקית. 3.אל תבלבל לו את המוח
בטכנולוגיה מתקדמת. הציבור החרדי מעוניין בשימוש
בטכנולוגיה עבור צרכיו וענייניו. הוא איננו זקוק ולא מעוניין
בטכנולוגית יתר. באופן כללי המילה
טכנולוגיה לא מצטלצלת לו טוב באוזן. הוא כן משתמש
בטכנולוגיה, כן מתקדם בקצב שלו, כן מעוניין
בטכנולוגיה עד גבול מסוים אך לא מעבר לכך. נסו כמה שיותר לדבר על מילוי הצורך שלו ופחות להשתמש בטרמינולוגיה
טכנולוגית, אחרת הוא יאבד אתכם. 4.יש חסמים וחסימות מובנות ...