... יחפש תרגום ליטרלי כגון נפש, רוח ואפילו נשמה. אלא שמושגים אילו מחטיאים ומרחיקים מן המשמעות האמיתית. השן הוא מרכיב ויטאלי בעל איכות יאנגית הפג מגופנו
לאחר המוות. בניגוד לצי המולד ניתן לטעון אותו מחדש גם לאחר אובדנים קשים. הוא מזוקק מן הצי ובעיקר מן הצי של הלב, כאשר לגינג ולדם תרומה חשובה להפקתו ושמירתו. ניתן לומר כי ... ושימוש בהם. לכן הוא מתקשר לזיכרון. הכליות מאפשרות בעזרת כוח הרצון Zhi למלא תפקידים נוספים בחיינו. Hun - השן האתרי הוא חודר לגוף זמן קצר לאחר הלידה.
לאחר המוות הוא נשמר וחוזר אל ה Tian (שמיים? עדן?) כלומר למצב הוויה לא חומרי. אין לזה שום קשר לגן עדן או
לחיים שלאחר המוות המוכרים בעולם המערבי. המושג יאנגי באופיו. ישנם שלושה סוגים של הון: צמחי, של ממלכת החי ושל האדם. כל סוג תחתון קיים גם בהיררכיה שמעליו כך שהאדם מכיל את שלושת הסוגים. כאשר האדם אינו בהכרה הנפש האתרית מתרחקת. היא יכולה לנוע אל ומההכרה. יש לזכור שהסינים האמינו ברוחות רפאים הנותרות
לאחר המוות והפולקלור שלהן שייך את ההון לתופעות בהן ההון שומר על צורתו הגשמית
לאחר המוות. עד תקופת המלחמות של 221-476 לפהס החשיבה הייתה שהם מקור למחלות. אחר כך התפתחה הרפואה הסינית בכיוון הבנת חוקי הטבע ולכן הרוח הפכה להיות הרוח המוכרת לנו ... או ביישנות יתר, אם כי גם אילו עלולים להתבטא כהתפרצות על רקע חסר. תכנון וראייה לעתיד הם חלק מתמונה זו. Po - הנפש הקורפורלית שוכן בריאות והוא יותר פיזי.
לאחר המוות הוא הולך לאדמה ואינו נשמר עצמאית. הוא מושפע באופן הדדי לגינג בהיותו מרכיב של החלק הפוסט לידתי של הגינג (יחד עם הטחול והקיבה). הפו מאפשר תנועה של הגינג בעוד ...