אלוהים של יום יום - הקדמה מתוך ספרה של לילי בנטב... לתאר או להגדיר - אך ניתן להתנסות בו. מהותו של השלם המוחלט, היא מודעות עצמית נצחית (חסרת זמן), טהורה באחדותה, נטולת שניות (דואליות), מודעת ומתנסה באושרה השלם, המוחלט, הנצחי וחסר הזמן, אושר שאינו תלוי בדבר מחוץ לעצמיותו. השלם המוחלט ... באחת מחמשת הדרכים הבאות, בחלק מהן, או בכולן כאחד: א) על ידי ביטול הדואליות, השניות, שבקיום, תוך כדי ראיית האחדות שבכל הדברים והסכמה עם אחדות זו, שפרושה וויתור מרצון על ידיעה שכלתנית שתפקידה להשוות, לסווג ולמיין. או במלים אחרות: אי קבלת הדברים באמצעות גיוונם, המיוחדות והשוני שביניהם, כי אם על ידי הליכה בדרך הלב. כלומר, קבלת הדברים כולם מתוך רצון טוב, אחדות והתמזגות, והרגשת אהבה והבנה כלפי הכל, הנתפש באופן רגשי בלי ידיעה שכלתנית. התמזגות ואחדות זו מובילים אותנו ישר אל האחד והיחיד, אל השלם המוחלט. ב) על ידי ביטול ההתייחסות הרגילה שלנו לחלל וזמן, ... עזה להתמזג עם כוח עליון זה ולהיהפך לאחד עמו. כשדבר זה קורה כתוצאה מכניעה מוחלטת שהאגו מתבטל בה, מתרחשת אחדות ואהבה כוללת - כל, המובילה ישר אל השלם המוחלט ומהותו. אלה היו חמש הדרכים, שהביאו את כותבת הספר הזה ...