ידע להצליח - Yeda.EIP.co.il

הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : ידע EIP > למנהלים
עבור לדף >> 1 2 3 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על למנהלים...
תקציר⬅ ... - הלבוש הנכון לגברים - כיצד לבנות מלתחה מודולרית למנהלים ואנשי עסקים? כאשר בוחרים בגד יש לקחת בחשבון את העובדה שהבגד מעביר מסרים, לכן, בבחירת הבגד הנכון יש לשקול בנוסף לטעם האישי גם את הצורך המקצועי. בארץ הולכת ורווחת יותר ויותר התופעה של שימוש בחליפות לעסקים. מכיוון שכמעט בכל מקום יש מיזוג אוויר אין סיבה שלא לאמץ הופעה מכובדת זו. בתהליך תכנון המלתחה יש לשים לב ... לצבעים ניטרליים: כחול, אפור, זית, פטרול ועוד, על גוניהם. הצבעים המקובלים לעסקים הם מכחול בינוני עד כחול כהה, מאפור בינוני עד אפור כהה ובקיץ מבז' לחום בהיר או בז' כהה. הופעה מונוכרומטית בשלושה גוונים מאד מומלצת. חליפות שחורות או חומות אינן לעסקים. הצעה למלתחה בסיסית מודולרית למנהלים הנוהגים ללבוש חליפות: 2 חליפות (ז'קט ומכנס) 6 חולצות כפתורים מתאימות מהן אחת לבנה 4 עניבות המתאימות לכל החולצות הערה: חליפות לא מפרקים (לא משלבים ז'קט ומכנס מחליפות שונות) הצעה למלתחה בסיסית מודולרית למנהלים הנוהגים ללבוש בלייזרים: 2 בלייזרים 6 זוגות מכנסיים 6 חולצות כפתורים 4 עניבות המקשרות בין החולצה והבלייזר הצעה: את המכנסיים והבלייזרים כדאי לקנות ביחד כדי שתהיה התאמה ההבחנה בין ז'קט לבלייזר ז'קט - רכיסה רגילה בלייזר - רכיסה כפולה מלתחה בסיסית צריכה לשרת שלוש שנים לפחות פריטים אופנתיים צריכים לבוא בנוסף ולא ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... - מישהו בסוף מקבל את זה. וזו דוגמא לכך: מנכ"ל של חברה הגיע לעבודה בשעה עשר בבוקר ורואה שחלק מסוכני המכירות עדיין לא הגיע לעבודה. הוא כועס. הוא קורא למנהל מח' המכירות וכועס עליו: אתה לא בסדר, אתה לא אחראי - רמס אותו והעביר לו את הכעס. המנהל הולך אל הפקידה שלו וצועק: איפה המכתבים מהבוקר, את לא שווה - רמס אותה והעביר לה את הכעס. היא הולכת למרכזנית: אל תעבירי לי שיחות, בגללך הבוס כועס עלי, את לא בסדר - ומעבירה לה את הכעס. המרכזנית חוזרת הביתה, רואה את הבן שלה צופה בטלוויזיה: הכנת שיעורי בית? לא. אתה לא רואה טלוויזיה שבוע. הוא קם, לא מבין מהיכן ... אחת יותר מידי, והוא נענש, ולא נכנס לארץ ישראל. מכאן אנו למדים שלמנהיג אמיתי אסור לכעוס אפילו פעם אחת. ואנחנו כהורים משמשים כמנהיגים לילדים שלנו. כמנהלים זה לא רעיון טוב לכעוס על העובדים שלנו אפילו לא פעם אחת. מנהל שכועס על העובד שלו הוא פוגע בהערכה עצמית של העובד שלו, הוא מקבל עובד פחות טוב והוא משלם לו אותה משכורת. למה הכעס בכלל קיים? הוא קיים כמו הכאב. אם לא היה כאב לא הייתי יכול להגן על עצמי. אני זקוק לכאב למען הישרדות. כך גם הכעס. אם אני כועס בעקבות משהו שקשור לפרנסה שלי, לבריאות שלי, למשפחה שלי, להישרדות שלי ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לך עצבות היה רומן. העצלנות באה לפרק ארגונים ממוסדים. ולא שאני זוכר אך ייתכן שהעצבות פירקה גם היא איזו אהבה ממוסדת. ואולי מאייר מבינה עד כמה היא חתרנית. הארגון הוא לא ארגון הומניטארי. נכון שהוא סיפק מקומות עבודה בטוחים, אך הארגון הוא יקום מסתורי. מטרת הספר היא "לרפות את ידי המנהלים" לגרום לאיבוד מוסר העבודה. להשתמש במקום העבודה לתועלתם של העובדים במקום לשרת את הארגון, דבר שעשו עד כה. מאייר מעידה שהספר הוא ציני. ארגון איננו רוצה בטובתכם. ואינו מכבד את הערכים שהוא מטיף אליהם, לכאורה. הארגון הוא יקום אטום. הפרופסורים שמדברים עליו אף פעם לא עבדו בו. קשה לדמיין את רומיאו ויוליה מדברים על תזרים מזומנים ניהול ועסקאות שצריך לבצע. הארגון איננו מקום בו נפגשים אנשים שעושים דברים אמיתיים. הוא משעמם מרגיז ולעתים אלים. אין בו מקום להתקדמות. המעלית חסומה. הפנסיות בסכנה והקריירות כבר אינן מובטחות. סקר דעת קהל גילה שרק שלושה אחוז מהמנהלים (הצרפתיים) שקועים לחלוטין בעבודתם. 17 אחוז לא מרגישים מחויבות. הארגונים עורכים סדנאות מוטיבציה בלתי יעילות. אי מעורבות פעילה ידחוף אתכם כלפי מעלה. אף מנהל לא יעיז להודות ששמו אתכם בתפקיד לא נכון. כדי להיפטר מכם יעבירו אתכם למחלקה אחרת תוך העלאת הדרגה. כדי להבין את המקום צריכים להבין את הדרך בה מתנהל הארגון. הארגון הוא טקסט. הוא מדבר, וכותב בלי הצלחה. אומרים שהארגון משיב למקצועות את ערכם. אך לכל עניין צריך למלא טופס בהרבה העתקים, לקבל חוות דעת משישה אנשים כדי להחליט החלטות חסרות ערך. צריך ללמוד להפריד בין דברי השטות לשקר. כשאומרים לכם "העובדים הם הקלף המנצח שלנו" מבינים שזו אמירה בנאלית בעולם שאיננו קיים. "אצלנו תוכלו להתנסות במקצועות שונים ובהרפתקאות שונות" משפט שהוא מלכודת לטיפשים. מאמירות שכאלה נולד הניהול המודרני. "ניאו מנג'מנט". הספר אינו מכוון לאינדיבידואליסטים. הארגון לא נועד לכם. העבודה בחברת ענק כובלת באזיקים את היחיד. אינדיבידואליסט יצא נגד הסדר הקיים ויפריע את שלוות הקבוצה. לכל ארגון שפה פנימית שצריך ללמוד. מאייר מביאה ציטוט נפלא מספרו של מישל וולבק, 'הרחבת תחום המאבק': "לפני שהתמקמתי במשרדי הפקידו כידי דו"ח עב כרס שכותרתו 'סכימה ניהולית של תוכנית המחשוב של משרד החקלאות... שהוקדש ל 'ניסיון להגדרה מוקדמת של תסריטים ארכיטיפים שתוכננו למהלך המטרה... 'הרמה האסטרטגית מתבססת על יישום שיטת מידע גלובלית הבנויה על אינטגרציה של תת המערכת ההטרוגנית הקיימת בשוק'. לשון נבובה. אפס של שפה שהמלים לא מנסות לומר דבר, ואנו נתקלים בה בכל יום כמעט. הארגון חלם ... צ'קינג, ראנג'ינרינג וקואצינג. כולם עובדים בשביל כסף, אך לא מזכירים אותו. זה נחשב וולגרי. תקבול, הוצאה, משכורת, הכנסה, תקציב פרמיה, חיסכון. מלים עוקפות. רק מחשב כף היד שלכם, הסלולארי, המכונית, הם העדות למה שמסתירים בשפה. אם אתה פקידונון, תישאר פקידונון לנצח. אלו שהגיעו לדרגת ניהול באו מבתי ספר למנהל. כשמעליהם מועצות מנהלים הכפופים למונופול של גופים גדולים. רשת שאי אפשר לעקוף אותה. רשת הנטווית על ידי "דרגים מכריעים של החיים הפוליטיים" לפקידונים נותרה רק העמדת הפנים. המנהלים הזוטרים משחקים גם הם את המשחק. הם צריכים להראות בהתאם לקוד "המראה" צריך להקרין נינוחות חברתית, בריאות, גבריות משוחררת, (בימינו גם נשיות משוחררת) שאפתנות, אופטימיות ותקשורתיות. רצוי שכולם ילבשו חליפות. במשחק הורדת הידיים שביניכם לארגון, הארגון תמיד מנצח, כמו שהאריה תמיד מנצח את האנטילופה. הארגון משתמש ... מדי זה... יותר מדי". הדרך הטובה היא ללמוד לקבל את הבינוניות. הבינוניות תשמור את מקום העבודה. הארגון מכריז שהאדם הוא הנכס הראשון במעלה, איננו מתכוון לכלום. הארגון לוקח וזורק, בהתאם לצרכיו. אם פעם ציבור המובטלים היה מורכב מצעירים ונטולי הכשרה מקצועית, כעת מצטרפים לשורת המובטלים מנהלי עבודה, טכנאים ומנהלים. הניידות כלפי מעלה נבלמה. היום העובד לומד להתעמת עם הניידות כלפי מטה. הארגון, גם כשאין מה לצפות ממנו, יש בכל זאת משהו שצריך לחשוש מפניו. כדי להימנע מאבטלה העובד צריך לטפח את "היכולת להיות שימושי" להיות לא מוגדר דיו ומתניע בין המחלקות. כשאפשר להחליף כל מנהל בכל אחד אחר דרג הביניים מנסה להתבלט. היום מגייסים אנשים בעלי "יכולות יחסיות" או "כישורי תקשורת" אנשים הופכים להיות סוכני המכירות של עצמם. האישיות הפכה להיות מטבע עובר לסוחר. התפוגה המהירה של העובד איננה רק של העובדים הזוטרים. גם המנהלים בדרגות הביניים נתונים ללחץ התפוגה שלהם. הם נלחמו לעלות בסולם עד גיל 30 לערך, ובגיל 45 מתחילה השקיעה. צעד אחד החוצה של מנהל משאבי אנוש צעיר יותר. שדה המוקשים החדש שהגיע לארגון היא התרבות. תרבות ארגונית. והרי אין דבר שהארגון מתעב יותר מתרבות. תרבות הארגון יוצרת חיבור בין שתי מלים שאין קשר בניהן ומשמשת את ההנהלה כשהכל בסדר. היא יוצרת באופן מלאכותי רגש הזדהות ושייכות. ונחשבת אנכרוניסטית כשהדברים מתקלקלים. למעשה אין בה אלה גיבוש הטמטום של קבוצת אנשים. הארגון, בדומה לחברה כולה מאוים על ידי אלה הקוראים לפירוקו. השאלה המהותית שנשאלת ברמת הקהילה, ברמה הלאומית וברמת החברה היא כיצד לחיות ביחד. מאמריקה הגיעה התקינות ... כל הבעיות יבואו על פתרונן. האינטרנט יחולל מהפכה. ייעלמו גבולות. הוא משחרר את אזורי הכפר מסגירותם. מצמצם את השסע החברתי. מחנך אנלאפבתים. בינתיים כל מה שהמחשוב עשה הוא שפוטרו מזכירות יעילות בדרך כלל והביאו אין סוף טכנאי מחשב. הז'רגון החדש מדבר על הווב. HTML XML. תלמדו לדבר נכון. המנהל הוא איש שאיננו יודע לעשות שום דבר. הוא היה רשום בבתי ספר חשובים למנהל שם למד רק כיצד להיבחר לתפקיד. המנהל הזוטר הוא בור שמתבל את שפתו באנגלית. למנהל הבכיר אין זמן. הוא לא קרא את מישל פוקו. לא ראה סרט של פליני, ולא שמע אופרה ל - מוצרט. דלות אינטלקטואלית מוצפת בעבודה. מוצצצצפפפפייםםם ממש. במה? בישיבות. ישיבות המועילות למה? לארגון עבודה של אחרים. המנהל והתרבות הם כמו נישואי הקרפיון והארנבת. בימינו ילדים לא גדלים בלי ליווי של פסיכולוג שעוזר לו לסדר בראש את האדיפוס שלו. בלי מטפל בלקויות למידה. אנחנו חיים בעולם של תמיכה כוללת, עד לא ברור איך בעבר המציאו את הדפוס ובנו קתדרלות. אולי בגלל זה יש מאמינים ש - הפירמידות נבנו על ידי חוצנים - חייזרים. אותו דבר קורה ... הוא לא מנסה לכפות את עצמו. הוא מודיע עם כל הצטננות שהוא לוקח שבועיים חופשת מחלה. הוא מטיל את כבודתו על אחרים, י לו דברים יותר לעשות. כל האנרגיה שלו מוקדשת לתשוקותיו. בקטע האישי הוא המנצח. לא מתחבר עם האחרים. הדביל, שאיננו מטומטם בהכרח, הוא צייתן, יסמן, תמים, לכוד ברשת של עצמו. מנוהל על ידי זה שרוצה לשחק מנהל. אף ארגון לא היה מצליח להסתדר בלעדיהם. אני חושב שכיוון המחשבה של מאייר מובן כבר. היא איננה מרחמת על איש ארגון או מכתמי לשון שנולדים ונעלמים במהירות. מאייר כתבה ספר ציני ונשכני על הדברים כפי שהם נראים בצרפת. הדוגמאות שלה צרפתיות בעיקר. אך בעומק הדברים הם תקפים בכל מקום. הגלובליזציה כמעט ומחקה את השמירה על ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לקבלת ייעוץ והכוונה. היפה הוא שהבלוגים ותוכניות הריאליטי בטלוויזיה פתחו דלת גם למי שאינו שחקן להציג את סיפור חייו ותוך כדי כך גם לקדם את עצמו, אם לחיזוק הקיים ואם למצוא תחום עבודה חדש. אורלי רביד היא יועצת להופעה בפני קהל ובטלוויזיה, דוקטורנטית לרטוריקה ומרצה לתקשורת במכללה למנהל ובבית ברל, מומחית בעבודה עם בעלי עסקים על פרזנטציות אישיות ועסקיות. אורלי רביד והקהל יריע לך www.orly-ravid.com 054-4835595 ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... התגייסתי לצבא, שירתי כחובשת במרפאת קצין העיר.. החיים מחייכים אלי... עם שאלה שריחפה מעל ראשי: הכל כשורה בעולמינו!? בסיום השירות הצבאי עדין לא גיבשתי החלטה לגבי כיוון לימודי, החלטתי למצוא עבודה. התחלתי לעבוד כמזכירה בבורסת היהלומים, למדתי גמולוגיה עסקתי בתיווך והפכתי למנהלת. לאחר 10 שנות עבודה, נסגר המשרד ושוב מצאתי את עצמי בחיפושים, בפן המקצועי והאישי. נדדתי שוב ממקום למקום עד שחזרתי שוב למקום המוכר והידוע, בורסת היהלומים. ההרגשה עדיין הייתה שהכל מושלם למרות שכיוון ותשובות איין ועדיין קיים חוסר. מידי פעם היו גיחות לעולם הרוח כמו מתקשרים ... בבית הספר Sun Vision (בי"ס למאמנים לניווט התודעה) שמתפתחת בעזרת כלי האימון לניווט התודעה בכל תחומי החיים. לאחר כחצי שנה, הצטרפתי לקורס מאמנים, סיימתי אותו בהצלחה ובמהלך ה 5 שנים האחרונות המשכתי את דרכי כמאמנת, כמקצוע וכדרך חיים. התחלתי לאמן ורכשתי כלים המאפשרים לי לנהל את חיי במסלולי העוצמה. "ליקום יש חוקים משלו ושום דבר לא מובן מאליו אבל החוטים בידיים שלי ". בהתבוננות לאחור התחלתי לחיות לפני כ 5 שנים כשהמוטו הכי חשוב היה לחיות, ליהנות ולאהוב את מי שאני. למדתי את ה"תרגומים" שלי והבנתי כיצד המחשבות שלי מתעתעות בי. הבנתי שאת המציאות ... למזל " בשורה התחתונה, אימון הוא דרך חיים. ההנחה הרווחת היא שאימון נועד לאלו שכשלו או שגדלו במשפחות מצוקה, בשכבה סוציו אקונומית נמוכה, אך לא כך הדבר. לכל אחד מאיתנו יש מטרות בחיים אליהן אנו שואפים להגיע. רובנו נקלענו למסלול חיים מסוים אותו על פי רוב מכתיבה החברה ואנו מתנהלים עפ"יו וממתינים שהאושר יגיע. (או המזל). כשבעצם כל אחד ואחת יכול ורוצה למצוא את האושר ולחיות בהוויה של חופש: חופש ממוסכמות, חופש מלהוכיח, חופש ממה חושבים עלי וחופש מהביקורת והשיפוטיות ואני רואה כיעוד חיי וכחזון, את המקום של לחבור לאנשים, לאהוב אותם כמות שהם, להקשיב ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... - מנטורינג למנהלי רכש מאמר זה מספק הצצה אל תוך קונספט חדשני - "תוכנית מנטורינג ייחודית למנהלי רכש". תוכנית המנטורינג למנהלי רכש הינה פרי של שיתוף פעולה בין חברת אשכולות הנדסת תעשייה וניהול, המספקת שירותי ייעוץ בתחומי התעשייה והשירותים, לבין חברת Mentor Me המעניקה שירותי מנטורינג ליצירת שפע והצלחה בחיים ובעסקים. מה חדש? תוכנית המנטורינג למנהלי רכש מבוססת על קונספט ייחודי וחדשני. מנטורינג, כפי שמגדירים אותו יוצרי התוכנית, הוא השילוב המושלם בין אימון, ייעוץ וחניכה. תוכנית זו מבוססת על ייעוץ מקצועי ממוקד תפקיד יחד עם אלמנטים מעולם האימון (Coaching) האישי והעסקי. אם לייעוץ כשלעצמו יש יתרונות וחסרונות וכך גם לאימון, ... מכל העולמות? השילוב בין אנשי מקצוע מעולמות תוכן משלימים יוצר ערך יוצא דופן עבור הלקוח. מיהו הלקוח? התוכנית מסתכלת על הלקוח מזווית ראייה שלמה ורואה שלושה רבדים שלו: 1. מנהל הרכש כאדם. 2. מנהל הרכש כאיש מפתח בארגון. 3. הארגון עצמו. "נותנים ללקוח חכה ולא דגים" במסגרת התוכנית, מתרחש תהליך של עבודה משותפת בהבנת המקור לביצועים ולתוצאות יוצאות דופן וביישום תוכניות פעולה להשגת התוצאות. המשתתפים בתוכנית זוכים לקבל ערך יוצא דופן: לא רק שהם מפיקים את התוצאות שהם עצמם ... נותנת להם חכה ולא דגים. מטרות התוכנית o שיפור הביצועים של פונקצית הרכש בארגון והתאמה מרבית של מטרותיה למטרות הארגון. o פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון. o יצירת ערך מוסף לארגון ע"י יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית. כשהרכש נכנס לאסטרטגיה... בעבר, הרכש לא נכלל בתכנון מטרות ארוכות טווח. גורמים שונים תרמו לעליית קרנו של הרכש, ביניהם: עליות מחירים, מחסור בחומרים חיוניים, הפעלת שיטות שונות (MRP, JIT) ועוד. בעולם העסקים של היום, על מנת ליצור סביבת ניהול אסטרטגי, חיוני שכל המחלקות יהיו תחת פיקוח ההנהלה - ובפרט מחלקת הרכש. על מנהל העל לוודא כי מחלקת הרכש אינה עוסקת רק בבעיות היומיומיות - אלא עוסקת גם ברמה האסטרטגית. הרכש הינו חיוני לקיום מטרות ארוכות טווח, למשל - המשך אספקת חומרי גלם למיזם בהקמה. הרכש ניתן לחלוקה לשלוש קטגוריות: 1. רכש אסטרטגי (ארוך טווח). 2. רכש טקטי (קצר טווח). 3. רכש תפעולי (שוטף). ... החזון הוא מודל שמאפשר נקודת מבט זמינה וחדה על חזון והביטויים הנלווים אליו: ייעוד, ערכים, שליחות ומשימה. המודל מנחה אותנו בתוכנית המנטורינג הייחודית, הן בהיבט האישי של מנהל הרכש כאדם והן בהיבט הארגוני. העתיד הוא הזמן בו נבלה את מרבית חיינו ולכן חזון הוא אלמנט הכרחי ליחידים, לעסקים, לארגונים, לחברות ואפילו לאומות. המון פעמים ארגונים מגדירים חזון מאוד רחוק שהם יודעים שהם לא ממש יגיעו אליו, אבל הוא משמש דבק המאגד את כל החברים בארגון ויוצר השראה ... o אנשים מצליחים יימשכו לארגון מצליח. ארגון מצליח בגלל שהוא מעסיק אנשים מצליחים! כיצד ניצור ערך מוסך לארגון? o על ידי פיתוח היכולות והמיומנויות האישיות והמקצועיות של מנהל הרכש, להשגת תוצאות טובות יותר עבור הארגון. o על ידי יצירת ערך מוסף למנהל הרכש. העצמה אישית של מנהל הרכש ומתן כלים להתמודדות מצוינת בזירה העסקית. התפקיד המודרני של מנהל הרכש תפקיד הרכש המודרני מתבטא כיום בניתוח סיכונים והזדמנויות הכרוכים בהשגה יעילה ואפקטיבית של תשומות לארגון. מנהל הרכש נדרש להפגין כישורים רבים: יכולת לעבודה סינרגטית עם כל הפונקציות בארגון. ידע במנהל עסקים הכרוך במשימות פיננסיות, חוזיות, שיווקיות וניהוליות מתקדמות. רקע והבנה הנדסיים ותפעוליים בתחומי הפעילות של החברה. יכולת הפעלת מערכות בקרה ממוחשבות, ניהול מידע ולוגיסטיקה. יכולת לניהול מו"מ וסגירת עסקאות מורכבות. תוכנית המנטורינג מונעת על ידי תוצאה ברת אימון (Coachable Result) מהי תוצאה ברת אימון? המקום אליו חותרים בתהליך מנטורינג או אימון. אחת המטרות של התהליך, ולמעשה התוצאה שמנציחה את קיומו של התהליך. התוצאות ברות האימון בתהליך יכללו תוצאות עסקיות נטו לצד תוצאות אישיות של מנהל הרכש כאדם. לתוצאה ברת אימון ישנם מספר מאפיינים, ביניהם למשל: היותה כתובה בצורה הברורה, הקצרה והחדה ביותר ובכך לא משאירה ספק במהותה. והיותה מאפשרת למדוד הצלחה. מדדים להצלחה עונים על השאלה החשובה: "איך נדע שהצלחנו? " ובכך הם מהווים סימנים ברורים המעידים על הצלחה בהשגת התוצאות ... במנטורינג ו/או באימון. הפער מייצר מתח בריא וחיובי שמניע את תהליך ואת הפעולות שבו. הפער הזה משמש את הבסיס לבניית תוכניות פעולה להשגת התוצאות. ליבו של תהליך מנטורינג הוא בניהול וסגירה של הפער הזה. שאלות לזיהוי והדגשת הפער o לאן אתם רוצים להגיע? o איפה אתם היום ביחס למקום אליו אתם רוצים להגיע? o למה לדעתכם אתם שם? o מה מטריד אתכם? מה לדעתכם חייב להשתפר? o מה יקרה אם שום דבר לא ישתנה? חלק מהגישות המודרניות המוצלחות לניהול רכש o מחויבות ההנהלה לרכש והעברת כל רכש דרך פונקצית הרכש. o מבנה ארגוני משוכלל. o ניהול עלויות מחזור החיים של פריט. o ניהול הקשר עם הספקים. o פיתוח ספקים. o פיתוח המשאב האנושי של הרכש. o שימוש במידע מתאים ובמערכות מידע מתאימות. o Outsourcing - "Do what you do best and outsource the rest " התהליך בו אתם מגלים מה לעשות o מה אתם רוצים? ולמה? o מה מתרחש? o מה ביכולתכם לעשות ("דיאלוג האפשרויות") ? o מה נדרש על מנת לעשות? o מה בעיניכם לא אפשרי שאם היה אפשרי, היה משנה מהותית את פני הדברים? o מה תעשו? מה הן הסוגיות שעולות על פני השטח בתוכנית המנטורינג הייחודית מנהלי רכש? מסגרת מנטורינג, "אני והארגון", "משולש החזון", מטרות הרכש, מדדים להצלחת פונקצית הרכש, ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יכולות מקצועיות ודוגמא אישית, בבחינת 'ממני תראו וכך תעשו'. מנהיגות, הינה היכולת לקדם קבוצת אנשים לעסוק בנושא מסויים על - בסיס מטרות ויעדים. פעמים רבות, נוטים לייחס מנהיגות לאירגונים היררכיים בעוד שניהול משוייך לחברות ואירגונים שונים. במציאות, מנהל יידרש להחלטות ולטיפול בארועים באופן דומה למנהיג צבאי או מדיני. מנהיג, כמו גם מנהל יהיה דמות כריזמטית [כך או אחרת] על - מנת שיסחוף אחריו אנשים לצורך הובלת מהלכים אותם ירצה להשיג. מנהיג ומנהל ידרשו לבחון, לנתח ולהבין מצבים. האם כל מנהל הוא מנהיג? האם לא נמצא מנהיגים שאינם בראש אירגון כאשר הם המובילים? התשובה לשתי שאלות אלו ידועה והינה לא! לא כל מנהל הוא גם מנהיג. ואכן ניתן למצוא מנהיגים רבים גם בתוך הצוותים, הפרויקטים והחברות, עובדים טובים ומסורים שאינם בהכרח בתפקיד ניהולי. לדוגמא, מנהיג בצוות פרוייקט 'שכל' תפקידו הינו התכנון והארכיטקטורה של הפתרון בפרויקט, אך בשל היותו של המתכנן מנהיג וסוחף [למרות אי היותו במעמד של מוביל] יגרום לצוות הפרויקט לפעול טוב יותר ולהעצים את היכולות והביצועים של הפרוייקט. מנהיגות תבחן ביום יום וכן ברגעי משבר וצמיחה, לדוגמא, יכולת של מנהל בכל רמת ניהול ומכל מגזר להוביל ולקדם את הגוף אותו הוא מנהל ולו הוא אחראי. יכולת המנהיגות, בדיוק כמו היכולת להתערב בארוע בעייתי [תאונה, פרוייקט שקורס ועוד], להשפיע לקבל החלטות, כך שישנו את הדינמיקה של הארוע או המשבר לכיוון הפתרון. מאפיין נוסף למנהיגות כמו גם לניהול, הינה קבלת ההחלטות הרבה, הדיון בניתוח משאבים, לוחות זמנים, תעדופים ועוד. אם כך מי הוא המאמן? המאמן הינו סוג של מנהיג שמחליט לקדם, לאמן ולהוביל אחרים על - מנת שבסופו של תהליך יגיע המתאמן וימצה עצמו, טוב יותר. המאמן יושיט יד לשינוי תוך השקעה בהקשבה, זמן ואמפתייה.. דווקא כשמדובר במאמן ניתן לאבחן היטב את ההבדל שבין מנהיג למנהל שכן המאמן הינו מנהיג ומוביל אך אינו מנהל. המאמן מנהיג את המתאמן לדרכו ולצרכיו, הוא מנהיג שמפנה את התשומות שלו עבור המתאמן על - פי רצונותיו, משמש מגדלור שמאיר ומנחה לו את דרכו. המאמן אינו מקבל החלטות עבור המתאמן, אך כן אחראי להתערב ברגעים קשים [הדרך לשינוי? ], לסייע בקביעת התוכנית והדרך, כמו גם לתחום את המפגשים והפעילות בזמנים. המאמן כמנהיג, אמור להוביל ולקחת את המתאמן ... וכזה שישרת את המתאמן. בעת משבר המאמן נדרש להתערב ולהוביל את המתאמן. כמו המנהיג, ידרש אף המאמן לנסוך תחושת ביטחון במאמן שישנה דרך ויש אפשרות לפתור את המשבר. דרך נוספת להתבונן באבחנה שבין מאמן למנהיג או מנהל, יכולה להיות מזוית שכל מנהיג וכל מנהל עוסקים כך או אחרת בהובלה וחניכה של אנשיו, קרי סוג של אימון, אומנם שאינו מובנה ועל - בסיס מתודה אך כן עם אלמנט ברור של חניכה. מאמן, חשוב שיהיה בעל יכולות של חשיבה רחבה ולא מקובעת, יכולת ניתוח, אמפתייה ונוכחות, אלו בעיני מאפיינים מנהיג ומנהל. היכולת להשפיע על מצב מסוים לכדי שינוי תוך ניתוב דרך, יכולת אבחנה וניתוח, מאפיינים אף הם את המנהיג שנדרש למצבים דומים. אנסה להביא דוגמאות ממהלך אימון לדילמות של הובלה ומנהיגות, לשם המחשה - מתאמן שמתלבט במה לעסוק, באיזו דרך לבחור ולמה לתת את עצמו בתהליך האימון: כמאמן תפקידנו להתערב בהקשבה לתוכן ול'מוזיקה' הנובעת בשלב זה מהמתאמן, המאמן יצטרך לפרוס בפני המתאמן את קשת האפשרויות, להרחיב אותה, אך גם לקחת את העיקר מהמוץ ולהחזירם למתאמן כך שלאורם יפתח ויתקדם בתהליך - זו מנהיגות, זו הנחייה וזו הובלה של המאמן. בדוגמא שונה יתלבט מנהל באירגון לגבי קביעת אסטרטגייה ודרך פעולה המאמן ידרש בשלב זה לבצע עם המנהל המתאמן, ניתוח רחב של האירגון [SWOT או דומיו], ישקף את האפשרויות השונות שניצבות בפניו ובפני האירגון, יכוונו לקביעת חזון עצמי, שישפיע ויסייע לאירגון ולבסוף יקבע ויוביל את המנהל לתוכנית פעולה ברורה שנסמכת על נתונים. פעילויות אלו, אף הן מנהיגותיות, סמכותיות, רואות ראייה רחבה ומאפיינות מנהיגים ומאמנים. חשוב לבדל מאמן ממנהיג בנושא עקרוני, מנהיג יכול לקבוע, להנחות ולהוביל את הכפופים לו לדרך שמוצא לנכון ורואה כיוונה, בעוד שמאמן לא יוביל על - דעת עצמו ולא יכפה דעתו על המתאמן הוא יוועץ ויצא לדרך שהינה מוסכמת, ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הזהב שכדאי לאמץ ושיעזרו לך להתקדם בעבודה. 1. לפני הכל - תיכנון לתכנן את מסלול הקריירה לחמש השנים הבאות ולא להסתפק בחצי שנה - שנה. "דמיין לעצמך בפרטי פרטים כיצד תראה המישרה הבאה שלך בעוד חמש שנים. מה יהיה עיסוקך היומיומי המרכזי, אילו אנשים תנהל, מה יהיו תחומי הפעילות של החברה ומחזור מכירותיה וכיצד יראו רגעי השיא שלך. נסה אפילו לדמיין איך יראה שולחן העבודה שלך. 2. לאמץ דמות לחיקוי - מנטור לזהות בתוך הארגון דמות לחיקוי מבין חבריך לעבודה הותיקים או הבכירים יותר, להתקרב אליה ולראות בה מעין מדריך רוחני ומעשי. ממחקרי מנהיגות יודעים שמנהלים צעירים שרצו להתקדם לקחו מנטור, מישהו שגילה אותם ונתן להם חסות. 3. ליזום לא מספיק להסתפק בהגדרה הצרה של התפקיד שלך, אלא צריך לספח לעצמך תחומי אחריות נוספים. להעיז ולהציע לממונים לקחת על עצמך תפקיד נוסף לתקופת נסיון. מהלך כזה יחשוף אותך לתחומי עשייה חדשים, ולהכרות ... בארגון. עליך לגלות יוזמה ולהרחיב בחוכמה את סמכויותיך לתחומים חדשים. 4. להתבלט - להיות נוכח בישיבות צוות להביע את דעתך באופו בהיר וברור. מי שיושב בשקט וקולו לא נשמע הופך להיות שקוף בארגון. הבעת הדעה לא חייבת להיות רק כזו המסכימה עם דברי המנהל. אפשר ורצוי גם להביע דעה שונה, כי מנהל שטובת הארגון מול עיניו מעדיף אנשים ביקורתיים. 5. נאמנות הנאמנות היא היכולת לשמור על סודות הארגון. אם אינך משכנע בנאמנותך הבוס יתחיל להיזהר מפניך, ובוודאי שלא ירצה לקדם אותך. 6. לבוש להצלחה עובד ששואף לתפוס משרה מסוימת, חייב לסגל לעצמו כבר מהשלב ההתחלתי גינונים של בכיר. יש גם להתלבש כמו בוס. לעולם לא עם ג'ינס משופשף וחולצת טריקו. הוכח מחקרית שאנשים המאמצים לעצמם קוד התנהגות של מנהלים עוד בשלב שבו הם עובדים זוטרים, מצליחים יותר מאחרים לעלות לצמרת הפירמידה. 6. חשיבה חיובית מצב רוח חיובי משפיע לטובה על עמיתיך לעבודה וגם על הממונים. הבוס אומר: הנה בחור שמקרין חיוביות, אופטימיות וכיפיות. מי שמתלונן וביקורתי יוצר תחושה של אדם שלא מרוצה מהחיים, והוא נטל על הסובבים אותו, ולכן ידחק לשולי הארגון 7. לתת חיזוקים למנהל אין המדובר בהתחנפות לבוס, אלא לתת לו חיזוקים ומילה טובה. גם למנהל מגיע. הוא עובד קשה, סופג ריקושטים, ולא תמיד יש מי שאומר לו מילה טובה. צריך לפרגן למנהל ממקום כן ובנימה עניינית ומכובדת. אפשר להחמיא לו על הישג, על הובלה, על האסטרטגיה. לא להחמיא על צורה חיצונית, לא להפוך זאת לחיזור. 8. להיות בעניינים דע מה קורה בארגון. חשוב להיות בעניינים. דע למשל מתי תפקיד בחברה עומד להתפנות ומי יקבל את המינוי הבכיר הבא. 9. ללמוד תבדוק ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... השחיקה בתפקיד או בעבודה. תוכן עניינים: 1 גורמים המשפיעים על התשישות הרגשית של העובד 1.1 משאבים אישיים 1.1.1 הסבר תאורטי: תאורית שימור המשאבים ותשישות רגשית 1.1.2 תמיכה מחקרית 1.2 אסטרטגיות התמודדות 1.3 תרבות רגשית 1.3.1 תרבות רגשית - הגדרה 1.3.2 תרבות רגשית ותשישות רגשית 1.4 דגש המנהלים על "כללי הצגה" בתפקיד 1.5 מודל של אינטראקציה חברתית להשפעה של ויסות רגשות על מתח בעבודה 2 ההשלכות של התשישות הרגשית - ממצאי מחקרים גורמים המשפיעים על התשישות הרגשית של העובד: משאבים אישיים: משאבים אישיים, כגון סטטוס חברתי, כסף, ביטחון, או תמיכה חברתית, יכולים למתן או למנוע את ... בקרב עובדים אשר מורכבות התפקיד שלהם גבוהה יותר (מורכבות גבוהה גורמת אומנם לעובדים לפתח ביטחון ביכולתם להתמודד עם סיטואציות לא - שגרתיות, אך היא דורשת השקעת משאבים רבים יותר) ; אך מנגד, נמצאה תשישות רגשית נמוכה יותר בקרב עובדים בעלי אוטונומיה גבוהה יותר בתפקיד, המקבלים תמיכה רבה יותר מהמנהלים שלהם ובעלי מוקד שליטה פנימי; בעלי נטייה להאמין כי הצלחתם תלויה בגורמים פנימיים, כמו כישוריהם או מאמציהם האישיים להצליח, ולא בגורמים חיצוניים, כמו מזל או גורל). במחקר אחר שנערך בקרב סטודנטים אמריקאים וצרפתים, מצאו כי רמות גבוהות של שימוש בויסות רגשי בתפקיד קשורות ברמות גבוהות ... רגשית בקרב עובדים שהיו בעלי זהות מקצועית גבוהה יותר, (career identity; עבורם לקריירה יש תפקיד חשוב בזהות העצמית והמעורבות בקריירה רבה יותר, כך שחווית הרגש הפנימית לרוב תואמת את "כללי ההצגה" של התפקיד), תחושת חוללות עצמית גבוהה יותר (תחושת מסוגלות כללית להצליח) ותמיכה רבה יותר מצד המנהלים שלהם. אסטרטגיות התמודדות: ישנם חוקרים המניחים כי תשישות רגשית נובעת כתוצאה משימוש באסטרטגיות לא יעילות לצורך התמודדות עם סיטואציות בעייתיות במסגרת התפקיד; ואכן ישנן עדויות מחקריות לכך שעובדים הנוטים להשתמש באסטרטגיות אפקטיביות יותר, המכונות אסטרטגיות שליטה (התמקדות בפתרון ... מידת התשישות הרגשית, בתפקיד הכרוך באינטראקציה עם לקוחות והדורש עבודת רגשות. הם מצאו כי אכן בקרב העובדים בתפקיד מסוג זה, אלו אשר השתייכו לתרבות יותר מכוונת - אימפולסיביות (צרפת) הראו רמות נמוכות יותר של תשישות רגשית, בהשוואה לאלו שהשתייכו לתרבות יותר מכוונת - ארגון (ארצות הברית). דגש המנהלים על "כללי הצגה" בתפקיד: לאופן תפיסתם של המנהלים את הדרישות הבין - אישיות בתפקיד קיימת השפעה רבה על תפיסת העובדים אותן. קיימת ההנחה בקרב חוקרים כי גם לדגש והחשיבות שנותנים המנהלים ל"כללי ההצגה" הרגשיים של הארגון (הכללים המגדירים אלו רגשות צריך או רשאי העובד להביע במסגרת התפקיד), קיימת השפעה על מידת התשישות הרגשית שחווים העובדים שלהם; כך נמצא, כי עובדים העוסקים באותו התפקיד, אך כפופים למנהלים שונים, נבדלים במידת התשישות הרגשית שהם חווים; עוד נמצא, כי עובדים הכפופים למנהלים השמים דגש רב יותר על "כללי הצגה" מדווחים על רמות גבוהות יותר של תשישות רגשית, בהשוואה לאלו הכפופים למנהלים השמים פחות דגש על "כללי הצגה", (חשוב לציין, כי מידת התשישות הרגשית של עובדים בעלי זהות מקצועית גבוהה, לא הושפעה מהדגש המנהלים על כללי ההצגה). מודל של אינטראקציה חברתית להשפעה של ויסות רגשות על מתח בעבודה: המודלים הקיימים המסבירים כיצד ויסות (ניהול) רגשות משפיע על מתח מתמקדים בתהליכים תוך אישיים הפועלים בתוך גופו או מחשבתו של האדם המווסת את הרגש. למודלים אלה קיימות מספר מגבלות (1) מחקר מראה כי ניהול רגשות מקושר לפעמים באופן חיובי, לפעמים באופן שלילי ולפעמים אינו מקושר כלל למתח המודלים התוך אישיים אינם מנבאים מתי מתח מוגבר או מוחלש. (2) המודלים הקיימים אינם מבחינים בין העצמה או הדחקה של רגש, למרות שהתוצאות לשני מנגנונים אלה נוטות להיות שונות. (3) המודלים גם אינם מתייחסים לפונקציות ... דיכאון, קשיים משפחתיים וכיוצא בזה, נמצא כי יש לה השלכות בהיבט הארגוני גם כן; כך למשל, החוקרים קרופנזנו, ראפ וביירן, בשני מחקרי שדה שביצעו, מצאו כי עובדים תשושים מגלים מחויבות ארגונית נמוכה יותר, ביצועים נמוכים יותר ופחות התנהגות אזרחית בארגון (OCB) הן כלפי הארגון (OCBO) והן כלפי המנהלים (OCBS), וכן מגלים יותר כוונות עזיבה. חוקרים אלו טענו כי תשישות רגשית יכולה להקטין, עקב המחיר שהיא גובה מהעובד, את הערך הרווחי של ההטבות המתקבלות מהארגון, ובנוסף יכולה לגרום לארגון, המביא את עובדיו למצב של תשישות רגשית, להיתפס כלא הוגן. בדומה, מחקרי אורך הראו כי תשישות רגשית של ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... עסקי - ספורט, עסקים והאימון שביניהם מה הגיע קודם, הביצה או התרנגולת? אומרים שתחום האימון נולד בארה"ב לפני כ - 25 שנים, צמח מעולם הספורט ומשם חדר לשוק דרך אנשי עסקים, מנהלים וארגונים. כיום, האימון מכיל התמחויות רבות ומגוונות בכל תחומי החיים. ההרהור הזה בהיסטורית האימון גרם לי לחשוב ולשאול את עצמי: מה היה קודם? ספורט או עסקים? בהיותו של המאמר עוסק בתחום של אימון עסקי, אני שואל את עצמי, לא רק מה היה קודם, אלא מה משותף לשני העולמות האלה שגרם ... במסגרת אימון עסקי. גם אימון אישי פועל בצורה מאוד דומה, ההבדל העיקרי בין אימון אישי לבין אימון עסקי מתייחס להתמקדות בביצועים ובתוצאות העסקיות, אשר כמובן משתנים בין לקוח ללקוח. מה שיפה לראות כמשותף בין עולם הספורט לבין עולם העסקים הוא ששניהם מתנהלים במסגרתן של שתי זירות: הזירה החיצונית והזירה הפנימית. בספורט, המאמן לרוב נמצא עם המתאמן בזירה החיצונית, על המגרש, לעומת זאת אימון עסקי מדגיש את ההבדל בין עבודתו של המתאמן לבד בזירה החיצונית אל מול עבודתו עם המאמן העסקי בזירה הפנימית. בשני המקרים מתנהל איזשהו משחק פנימי פסיכולוגי שחייבים לדעת איך לשחק אותו כי הוא בעל השפעה בלתי רגילה על מה שיקרה בזירה החיצונית, כלומר על הביצועים ועל התוצאות. בספורט, המאמן מתמקד באופן ספציפי בכישורים הנדרשים לפעילות הספורטיבית המסוימת למשחק, כולל דגש על הפיזי. המאמן קשור לתוצאות ולהצלחה. ... ועל ליבת האימון (שמדגישים את הובלת המתאמן לגילוי עצמי) ולהיזהר ממתן הוראות אשר לא מאפשרות ללקוח שלו לגדול ולהתפתח. בשני המקרים, על המאמן לדעת עד איפה הוא יכול למתוח את "השריר" של המתאמן. אימון עסקי מתאים ליזמים, לאנשי מכירות, לאנשי עסקים, למנהלים, לעובדים, ל"עסקי אדם אחד", לחברות, לארגונים וגופים עסקיים שונים. לעתים המאמן העסקי נדרש לעבוד עם מתאמן יחיד, כמו שחקן טניס או מתאגרף ולעתים הוא נאלץ לעבוד עם קבוצה של "אתלטים ארגוניים", כמו למשל קבוצת כדורסל או קבוצת כדורגל. כמו אימון בספורט כך גם אימון עסקי יכול לתרום רבות ומתפרס על מגוון תחומים ועל נישות שונות, כגון: יזמות ופיתוח של עסקים חדשים, ניהול בכיר ומנהיגות, יצירת בהירות בעסקים קיימים בנוגע לחזון, ערכים, מטרות ויעדים, ניהול פיננסי של העסק, ניהול הרכש, ניהול המשאב האנושי, פיתוח עובדים ומנהלים, שיפור אפקטיביות ורמות ביצועים, סנכרון ותקשורת אפקטיבית בין רמות הארגון, ניהול זמן וניהול אנרגיות, מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות ... ⬅לקריאת המשך המאמר על למנהלים - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למנהלים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למנהלים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
 
‏אליעד כהן - להיות אלוהים - EIP.co.il‏
קבוצת פייסבוק · ‏1,712‏ חברים
הצטרף לקבוצה
 

קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי למתבגרים, קאוצינג מומלץ, מאמן אישי לאורח חיים בריא, יועץ טיפולי, מאמן עסקי מומלץ, אימון אישי ועסקי, מאמן אישי לקריירה, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות
עכשיו 21_09_2019 השעה 18:20:33
wesi4