זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5... דברי אחרים), אי יכולת אכילת מזון מוצק, רגישות סנסורית, בעיות בקשר עין (לא מביטים לעיני אחרים) וחוסר יחס, קשר ותקשורת לילדים או מבוגרים, התעניינות מקובעת ואובססיבית בתחומי עניין מצומצמים (רכבות, תמרורים, קלפים, חרקים, דגלים, ארצות וכו). אפשר להסיק מכך ... במטלית, סידור צעצועים וכו). הילד ילמד לחקות הבעות פנים (עצוב, שמח, כועס וכו). הילד ילמד לחקות מילים ושירים. 3.בעיות תקשורת - הבנת גסטות, שפת גוף והבעות, הבנת שפה. דוגמאות: הילד ילמד לזהות הבעות פנים כמו שמחה, כעס, עצב. הילד ... לומר מילים ארוכות יותר, אחכ שתי מילים אחת אחרי השניה, אחכ משפט. הילד ילמד את כוחה של השפה מבחינה תקשורתית ופונקציונאלית. הילד ילמד לומר מילים באינטונציה נכונה. 11.דיבור פונקציונאלי - לימוד אמירה בסיטואציה הנכונה שלתפתחי לי, תסגרי, תני לי, ... (איך קוראים לך? אני רוני אני גר בירושלים יש לי אח שקוראים לו אורן. לקיחת תור בשיחה באופן הנכון תקשורתית). לימוד של שאילת שאלות - מה, איך, כמה, מתי, למה וכו. עבודה על טענות, פקודות, ברכות, בקשות והצהרות. לימוד ... אך לא תמיד). 16.מיומנות חברתית - דוגמאות: משחק הולם עם אחר. ביטוי רגשות: אני כועס חטפת לי את הרכבת! תקשורת הולמת עם הזולת, הבנת סיטואציות חברתיות (לא מתפשטים באמצע הקניון גם אם הבגדים לא נוחים לך עכשיו). בעניין מיומנויות ...