ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






חשיבה חיובית - סביבת עבודה רוחנית - חיובית
... חיובית - סביבת עבודה רוחנית - חיובית התקשורת בניינו לבין סביבתנו קורת בכמה מישורים, הבולט שבהן הוא הדיבור. כאשר אנו משוחחים אנו יוצרים תקשורת. למילים, לצורת הדיבור, לבחירת המילים לאופן השמעתן יש משמעות רבה. הלבוש שלנו אף הוא סוג של תקשורת, יש לו אמירה אישית וחברתית. גופיה קצרה לא בהכרח תתאים ... אצל השכנים. מעבר לכך קיים הממד של ההתנהגות החברתית, לדוגמה, חיוך או פנים חסרי הבעה. מגע פיזי אף לו יש אמירה, חיבוק, ליטוף, לחיצת יד, אלו הן צורות שונות של יצירת תקשורת ולכל אחת מהן יש אמירה משלו. המשותף לכל אחד מסוגי התקשורת שהוזכרו לעיל הוא שהם גלויים לחושים הפיזיים שלנו. את הדיבור אנו שומעים. את הלבוש וההתנהגות אנו רואים. ואת המגע הפיזי אנו מרגישים. קיים עוד סוג של תקשורת, כזו שאיננה קשורה ישירות לחמשת החושים שלנו, תקשורת המבוססת על כוח המחשבה. המחשבה שלנו יוצרת את המציאות ... את צעדינו לפני ביצוע משימה אך למחשבה משמעות רבה הרבה מעבר לכך. אירועים, מצבים שונים שקורים לנו בחיים, קשורים קשר עמוק למחשבות שלנו לאמונות שלנו. המחשבה היא סוג של תקשורת בניינו לבין עצמנו ובינינו לבין הסובב אותנו. אף שהמחשבה אינה נגלית לחושים שלנו, השפעתה רבה והיא מהווה את הבסיס שממנו אפשר ליצור תקשורת באופן גלוי יותר. נסתכל על הדוגמה הבאה: נאמר שעלינו ... מה אנו חושבים על עצם המפגש? כאשר אנו חושבים על חברנו מחשבה חיובית כלומר אנו מקבלים אותו כפי שהוא ללא ביקורת ושפיטה ורואים את הדברים החיוביים שבו אז הדבר משפיע על התקשורת המילולית שלנו והשיחה קולחת, קיימת הבנה והדדיות. אותו ...
התקשורת המילולית הבנה צורת מחשבה הסכמה מחשבות חיוביות חיוביות חשיבה חיובית בחורה
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 6
... או מתעניין בעולם. ב. אינטימיות - כשהילד מתעניין בעולם הוא מטפח אהבה אליו ולתקשורת בין בני אדם. קשר עין בין הדמות ... בונים יסוד חזק של אינטימיות ואהבה המעניקים יכולת למידה בסיסית ומתקדמת. ג. תקשורת דו כיוונית - הילד לומד שהוא יכול ... של מי אני ויש תחילתה של עשייה ותוצאה. בניה של מי אני לעומת האחר באמצעות התקשורת הדו כיוונית. ד. תקשורת מורכבת - בעקבות השלב הקודם הילד מתקדם לתקשורת מלאה יותר הכוללת אוצר מילים גדול ... כבר במילים ובגסטות לא רק ככלים אפקטיביים לקבל את רצונו בעולם אלא כסוג של תקשורת וכוחן של המילים הופך לדו שכבתי, בקומה הראשונה המילה והגסטה כמפעילים בעולם ובקומה השנייה הן יוצרות תקשורת במובן המלא יותר של אינטימיות רבה ... על פירוק כל המיומנויות שהילד צריך לרכוש בכל התחומים השונים (כולל השפתיים והתקשורתיים). התכנית הטיפולית צריכה להיבנות ... סביר לפחות. בעיות התנהגות נובעות מהשוני הנוירולוגי במח שממנו נובע הליקוי התקשורתי , חוסר הבנה של תהליכים במציאות וכן ... של חוסר חינוך, רשעות או עשיית דווקא. הגישה ההתנהגותית מתייחסת לליקוי התקשורתי ולחוסר ההבנה של הילד. במקרים רבים ... את הפרק יישום עקרונות הגישה ההתנהגותית בתכנית החינוכית בספר אוטיזם וליקויי תקשורת מאת עדנה מישורי (הוצאת אלוט). בכדי ... 3. DIR -שיטה שנכתבה עי סטיבן גוטסטיין. השיטה מפרקת מיומנויות שונות, בעיקר תקשורתיות וחברתיות ומצריכה התמסרות של הורה ... לעבוד על אלמנטים טיפוליים שונים כמו שיווי משקל, מוטוריקה גסה ועדינה, קשב, תקשורת (עם המדריך ועם ילדים אחרים כשמדובר ...
שינויים להיות מטפל הבסיסי ביותר פסיכולוג ענישה שרירים להתייחס מציאות
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 7
... ילדים שאינם מדברים יכולים להיעזר מאד בלוח תקשורת כזה. באופן אישי הלוח עזר לנו דווקא כאשר הילד שלנו החל לדבר. דרך אלטרנטיבית זו של תקשורת מאד פונקציונלית ומרגיעה את הילד, הוא יודע בדיוק מה מתוכנן לו היום ובאילו זמנים. הוא יודע שהוא יכול לספר למבוגר מה הוא רוצה ומה הוא מרגיש. זה כשלעצמו משרה ... צריך להבין שהילד מנסה לומר משהו וליצור תקשורת אך אינו יודע כיצד. על ההורה או המטפל לשים לב לאילו סיטואציות חסר לילד ידע חברתי כדי לשוחח שיחה תואמת סיטואציה ותקשורתית, הוא פשוט לא יודע מה לאמר ולכן חוזר על שאלה או משפט שהוא מכיר. במקרה של הדוגמה הנל, לאחר שהילד האוטיסט שאל פעמיים איך קוראים לך, והמטפל רואה שהשיחה אינה הולכת לכיוון תקשורתי כדאי שהוא יאמר לילד האוטיסט: חמוד, אולי אתה רוצה לשאול את הילד אם הוא רוצה לשחק איתך? תשאל אותו - רוצה לשחק איתי?. הרבה מאד פעמים צריך לעשות את התרגיל הזה, ותרגילים אחרים, עד שהתקשורת האפקטיבית נלמדת ומתקבעת אצל הילד האוטיסט. 17.ניתן לרכוש כריות בגדלים שונים הממולאות בקטניות, שאפשר לחמם במיקרו. ילדים עם חוסר בתחושה סנסורית מחפשים ... הגוף שלכם אתם מלמדים את הילד את המחוות התקשורתיות החשובות ביותר. כשאתם עושים מחוות (לדוגמה מחוות שמחה שבה מרימים את הידיים כשכפות הידיים מאוגרפות ואומרים יש! עם הבעת פנים שמחה) עשו מחוות מודגשות ... חשוב לדרוש את האמירה (מילולית או דרך תקשורת של סמלים) משום שאחרת, לרוב, הם לא יאמרו תן לי או רוצה את זה. הבקשה של המטפל מהילד לחזור על הבקשה שהוא מלמד אותו, למשל - לא רוצה, חשוב מאד בכדי שהילד יקבל את אבני הבניין התקשורתיות הראשונות שלו. נכון שאופן פניה זה כשלעצמו אינו תקשורתי (תגיד X). אך מכיוון שהילדים האוטיסטים אינם יוזמים תקשורת ואינם מבינים מהי דרך התקשורת האפקטיבית בעולם צריך ללמד אותם מהבסיס שהוא חיקוי שאינו ממש תקשורתי. לאחר שהילד הפנים את הפניות הבסיסיות הללו (ויש די הרבה כאלה, שוחחו על כך עם המנחה שבחרתם) צריך לעבור ללימוד של פניות תקשורתיות יותר. נצפה שהילד יאמר את מה שלימדנו אותו בסיטואציה נכונה ובזמן הנכון ללא שנדרוש זאת ממנו, כלומר נצפה שלאחר זמן מה הלימוד יעבור שלב של הכללה. בכדי ... יאמר באופן ספונטני בזמן הלימוד את הפניה התקשורתית, מבלי שנבקש ממנו תאמר X ולאחר מכן להוציא את הילד לסיטואציות בחיים כמו טיול קצר מסביב לבית או הליכה משותפת לפארק כאשר שם נצפה ממנו לפנות פניות תקשורתיות שלימדנו אותו. במידה והילד אינו מבצע לבדו את הפניות הללו יש לרדת שלב ושוב להזכיר לו תגיד X ולא להתייאש. כאשר הילד מתחיל לאמר את הפניות התקשורתיות בסיטואציות הנכונות אל תשכחו לערוך מולו מסיבה קטנה של התפעמות עי קריאות התפעלות מיכולתו, הדגשה של מה שהוא עשה נכון (כל הכבוד, איך אמרת שלום לשכן שלנו ... מתי לדרוש מהמנחה והמטפלים לעבור לשפה חיה ותקשורתית יותר. להעביר את הילד לרמת שיח ולא להישאר ברמת דרישות מילוליות בלבד מצידו. 27.ילדים שקשה להם לשבת בשקט ולא להתרוצץ יקבלו הרבה מאד מנוכחות של תוכי קטן ... הערוץ השמיעתי, לאחר שהתייעצתם עם קלינאית התקשורת שלכם, אפשר להיעזר בשיטות אודיטוריות כמו שיטת טומטיס. השיטה מכוונת את האוזן של הילד למצב טוב יותר ממה שהייתה ואף עוזרת בתחום של רעשי רקע מול קולות ... שים את הצעצוע במגרה. כשאתם מעבירים את המסר התקשורתי באופן ברור הילד מתחיל להבין מה רצונכם. היו כמה שפחות אבסטרקטיים וכמה שיותר קונקרטיים. אל תדברו באופן כללי, דברו על כל דבר באופן ספציפי ומפורט. אמרו ...
לחקות אנשים הדרכה להורים אוטיזם ריגוש לשנות הרגלים תשובות התבוננות כאבים
NLP / זוגיות - טיפול זוגי ב - NLP ודמיון מודרך
... מטרות בחיים, שינויים בכלל, דפוסים ותבניות התנהגות, בעיות אישיות, בעיות באינטימיות, תקשורת ועוד, מתחילים להרים ראש ולהתגלות. במידה ובני הזוג אינם מצליחים לנהל ביניהם תקשורת חיובית ומעצימה, הבעיות הולכות ומתעצמות, הולכות ומחריפות, כך נוצר סיפור חדש בקשר, סיפור שעלול להאפיל בעוצמתו על סיפור האהבה, אולי אפילו ... אליה שאפו כשרק הכירו. אחד הכלים המשמעותיים ליצירת מערכת יחסים בריאה וטובה הינה תקשורת חיובית. היכולת לומר איך אנחנו מרגישים ומה אנחנו רוצים באופן חיובי, מעצים, מאתגר, מעשיר שיאפשר לקבל תגובה הולמת, שיאפשר צמיחה אישית וזוגית ... שני בני הזוג המחויבים, הרוצים להמשיך את מערכת היחסים ביניהם, לפתור בעיות בחוסר תקשורת, או קונפליקטים בנושאים שונים: רגשיים, חברתיים, משפחתיים, מיניים וכלכליים. מטרות הטיפול הינן ליצור ערוץ תקשורת בריא ומעצים בין בני הזוג, לשנות דפוסי התנהגות ולאפשר צמיחה שינוי והתחדשות ביחסים. טיפול זוגי אינו נועד רק לזוגות אשר נמצאים במשבר, ויכול ... עם שני בני הזוג יחד. במפגשים אלה יחוו בני הזוג את משמעות האהבה, הזוגיות, הקשר, התקשורת הן בשיחה והן בשילוב טכניקות ה - NLP ודמיון מודרך השונות בהתאם לנושאים. כמו גם, מפגשים פרטניים כדי לאפשר גם את המקום האישי, הפרטי של כל אחד ...
מלחמה nlp אתגרים בעיות מלחמות התחדשות אנרגיות הנאה מינית
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 3
... בנית תכנית טיפולית כיצד תוכלו לדעת אם ילדכם נמצא על הקשת האוטיסטית? באופן כללי מאד ניתן לאמר שכאשר יש לילד עיכוב בהתפתחות השפה כמו דיספרקציה או אפרקציה הוא יפצה על כך תקשורתית דרך גסטות ותנועות גוף, מבטים והבעות פנים. לעומת זאת, ילד על הקשת האוטיסטית הוא בעל פגיעה נרחבת יותר והליקויים שלו הם רחבים ועמוקים יותר. אם הוא אינו מדבר הוא כמעט ולא יפצה על כך בדרכים תקשורתיות אחרות כמו מחוות, מבטים והבעות. הילד לא מפתח דרכי תקשורת ואינו מתעניין, או שיש לו התעניינות מועטה מאד, בקשר ובתקשורת עם האחר. אם ההתנהגויות והסימפטומים האלה נשמעים לכם מאד מוכרים סביר להניח שילדכם עשוי לסבול מאיזה שהוא סוג של עיכוב התפתחותי עד הרמה של אוטיזם. כדאי לגשת כמה שיותר מהר לאיש מקצוע, מניסיוני נוירולוג המתמחה בבעיות שפה, תקשורת וויסות חושי יערוך לילדכם את האבחון הנכון ביותר. על פי כל המחקרים שנערכו בעולם עד היום נקבע כי התערבות בגיל כמה שיותר צעיר עוזרת לילד להגיע ... בעיסוק מקצועית המתמחה בבעיות סנסוריות ולאבחן את הילד אצלה ולבנות לו תכנית סנסורית המתאימה לו, זאת בנוסף לתכניות נוספות שימליץ עליהן הנוירולוג, הפסיכולוג, קלינאית התקשורת , טיפולי ABA ומטפל בשיטת גריספן, טיפול בשיטת ורדי ועוד. יש מאבחנים המשתמשים בחלק מהכלים שהזכרתי כדי לאבחן. חשוב מאד שההורים יחושו שנעשתה ... מלא ומשקף את מצב הילד. כאשר הילד מאובחן כנמצא על הקשת (טווח) אוטיסטית כדאי לבנות תכנית טיפולית ביתית כמה שיותר מהר ובמידת הצורך והמלצת המומחים לשלוח את הילד לגן תקשורתי או טיפולי. במידה והילד הולך לגן רגיל כדאי להתייעץ ולשקול צירוף סייעת שתהיה צמודה לילד ותקבל הדרכה ממנחה התכנית כיצד לקדם את הילד מבחינת ההתנהגות ומבחינה חברתית דרך הגן. הסייעת עוזרת לילד במקומות שהליקוי שלו אינו מאפשר לו תקשורת חלקה ונכונה עם הסביבה. היא משמשת כגשר בין הילד לעולם וברגעים שהילד אינו זקוק לה היא מצטרפת לצוות הגן בכל מה שקשור בחיי היום יום בגן ... מסוגים שונים שעשויים לתמוך בילד טוב יותר ולהקל עליו ועליכם. לדוגמה, ילדה שטופלה במשך שנתיים בשיטת גרינספן ומצבה לא הוטב באופן משמעותי (אכן התרחבו מעט מאד מעגלי התקשורת שלה אך לא יותר מכך, היא נשארה, כפי שהגדירה זו אימה בתוך עצמה). היה טוב אם לאחר חצי שנה של טיפול שאינו אפקטיבי מספיק לשנות ולהכניס טיפולים ... תקופה זו החל להציג התנהגויות מתנגדות מאד לטיפול ולמטפלים. כאשר הפחיתו את שעות ה - ABA (מ - 35 שעות שבועיות ל - 22 שעות שבועיות) והכניסו במקום ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, רכיבה טיפולית, מספר שעות גרינספן המתמקדות במשחק זוגי חברתי (של שני ילדים הנמצאים פחות או יותר באותו מקום על הספקטרום), וכן 6 שעות בשבוע ... טוב יהיה אם המנחה יהיה בקשר טלפוני וכן אחת לכמה חודשים יזום מפגש גדול ורחב יותר עם מטפלים אחרים שאינם תחת אחריותו, כמו מטפלים ברכיבה טיפולית, מרפא בעיסוק, קלינאית תקשורת, פסיכולוג, מטפל באומנות ומוסיקה, מטפל בהידרו - טראפיה וכו. חשוב מאד שהמנחה ידע בדיוק מהם נקודות החוזק ומהם החולשות של הילד כפי שהם באים ...
מספיק טובים טיפול בבעיה נפשית להתחיל מוזיקה חוויה חדשה התמקדות הסביבה פילוסופיה
אלצהיימר / התמודדות: טיפול בחולה אלצהיימר
... ויעמוד מול מינימום אפשרויות בחירה. עזרה תפקודית. על החולה לקבל עזרה בתיפקודי היום יום בצורה קבועה וברורה כך שרמת אי - הוודאות תפחת, והאוירה תהיה יותר רגועה. תקשורת עם החולה. תקשורת נכונה, המותאמת למאפייני המחלה, תקטין באופן משמעותי את התסכול, תשפר את האוירה, ותמנע התנהגויות חריגות. הפחתת בעיות התנהגות. למשל, אם המקלחת מהווה בעייה שגורמת למצב רוח רע, ישנן ... גישת Habilitation, מותאמים לחולה פתרונות מעשיים שמקילים בצורה משמעותית את אופן התנהלותו בביתו, ובכך מסייעים בפתרון קונפליקטים. שפת האלצהיימר הינה חלק ממרכיב התקשורת בגישה זו. תקשורת נכונה עם החולה וגישה פיזית מתאימה של המטפל עשויים להקטין משמעותית את התסכול וההתנגדות אצל החולה, ולשפר את האוירה. בהיעדר שפת תקשורת מתאימה עם החולה עלולות להופיע תופעות המצביעות על בעייה במתן הטיפול והתדרדרות במערכות היחסים, כמו למשל: החולה יחוש מאויים ויגיב בתוקפנות החולה ייבהל וייכנס לחרדה החולה ייכנס ... ואמפתיה לא ניתן במסגרת זו לפרט את מכלול מרכיבי השיחה, אולם להלן אחד התרחישים האפשריים של פתיחת שיחה עם חולה אלצהיימר. זוהי רק דוגמה המכילה מספר מועט של מרכיבי תקשורת כנזכר למעלה. תוצאות גישת ההביליטיישן עשויות גם להביא לדחייה בצורך לאשפז את החולה, ומאידך - להורדת עלויות במתן הטיפול. לראשונה הוצגה גישה זו על ידי דוקטור פול ראיה וגברת קוניג - ...
משפטים הדרכה יכולת בעיות להתאשפז תוקפנות איומים בעיות התנהגות
אמונה - מבוא
... (משפחה, כיתה וכו), אך חלקו נעשה בשימוש באמצעי תקשורת המונים. גם כאן, תקשורת ההמונים משמשת לחינוך לאמונה מסוימת גם כאשר אינה מכוונת לכך (לדוגמה: פרסום למכירת דירות נופש מעמיק את האמונה כי חופש נובע מנוחות ולא מתהליכים אחרים). שימוש מכוון באמצעי תקשורת המונים מכונה תעמולה. חינוך מכוון זה עשוי להיות תולדה של תהליכים חברתיים ארעיים, ביוזמת הגורם המחנך ישירות (לדוגמה: חינוך לאמונה כי אלימות אינה צורת פתרון טובה על ידי ... ישירים (צפייה במאורעות, לדוגמה), באמצעות תקשורת בין בני אדם (לדוגמה: קריאת עיתון על מנת להבין את העולם), או באמצעים שיטתיים, המכונים ברובם מדע. אמצעים חושיים אלו הם המרכיבים, על פי התפיסה החילונית הטהורה, של הידיעה ...
אשם מציאות טומאה שכנוע פנימי חזל בחירה יעוץ חילונים
החיים אחרי הלידה - על ההיבט הפסיכולוגי של האמהות
... תחילתם של דפוסי התקשורת עימו. לתקשורת זו שלושה דפוסים אופייניים: א. תקשורת מורחקת - המאפיינת נשים ששומרות מרחק ... והאמהות העתידית. ב. תקשורת נטמעת - המאפיינת נשים שעסוקות כל כולן ... באופן גורף. ג. תקשורת אוטונומית - סינתזה בין התקשורת המורחקת לנטמעת. תקשורת ביניים. 2.הלידה, ששיאה הוא הפיכת התינוק ...
דימוי להפסיד בושה אמת אשם מטפלים טומאה פחדים
פסיכוזה - מבוא
... מן התחומים הבאים: תחושה, תפיסה, תקשורת , חשיבה, רגש או בכל התחומים האלה יחד. לפעמים הסיבות לכך ידועות ולפעמים לא. חלק מההפרעות הפסיכוטיות מקורן אורגני, ... למצב ולגירוי. 3.סטיות בתחום התקשורת הלשונית - שפתו המדוברת והכתובה של הסכיזופרני מהווה לפעמים אחד הסימנים הרלוונטיים הבולטים ביותר בה. החולה לפעמים ... כיום הקובעים את האבחון: 1.העדר תקשורת בין אישית, בין התינוק לסביבתו האנושית - אין חיוך, אין מפגש של מבט, אין תגובה לקרבה גופנית. 2.חוסר התפתחות תקשורת לשונית - העדר התפתחות הדיבור או דיבור יוצא דופן מבחינה לשונית (שימוש מוזר במילים רגילות). 3.תופעות התנהגות יוצאות ... או חסרה נכנסים לתמונה קלינאי תקשורת. תסמינים גופניים: קיימים שני ליקויים עיקריים שנמצאו קשורים לסכיזופרניה. האחד קשור בהיווצרות של מרכיבים ביולוגיים ...
תרופות אנטי פסיכוטיות מערכות הסביבה טיפול בהפרעת אישיות הפרעות אפקטיביות חיוביות חוסר תקווה תקיפה מינית
מה בין נרות החנוכה והצ'אקרות?
... פנימי: אהבה. צאקרת הגרון - כחולה. בסיס הגרון. הזנה, תקשורת , תהודת היקום. תקשורת, ביטוי, אחריות, אמת אוניברסלית, אמונה. היבט פנימי: תקשורת וכוח רצון צאקרת העין השלישית - סגולה. בין הגבות. מודעות קיומית. השראה, רוחניות, מודעות, שלמות, אינטואיציה, חוש שישי. היבט פנימי: תקשורת על חושית צאקרת הכתר - לבן זהב. מרכז הגולגולת. מהות טהורה. האני העליון עולמות עליונים. רוחניות ...
נדיבות היגיון ייחודיות יציבות חוויות פנימיות בית החזה צאקרת הכתר תפקיד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורת, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורת, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי לזוגיות בתחום תקשורת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.2656 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:48:50 - wesi4