... חלק ה בחלק הקודם של מאמר זה, התחלתי לתאר את הגורם האחרון במערכת התקשורת עם התבונה האינסופית, שעלינו לדעת להכיר ולהפעיל. הגורם הזה נקרא
שכנוע עצמי והוא זה שבאמצעותו ניתן להשפיע על תת ההכרה, ... ביותר מבין הרגשות. יתרה מכך, היא עשויה להיות הרגש היחידי שהיסוד הרוחני כבר טבוע בו. מחשבות שלא מעורבבות באמונה, לא יתקבלו על ידי תת ההכרה.
השכנוע העצמי כולל את כל התמריצים המגיעים אל המוח המודע באמצעות חמשת החושים ומסופקים באופן עצמי.
השכנוע העצמי משמש מתווך בין המוח המודע לתת ההכרה שלנו ... אתה רוצה לחשוב מבלי קשר למה שאתה רואה מסביבך בעיניים מבחינה פיזית. עליך לחשוב את המחשבה המקורית הזו ולהחזיק בה כמחשבה הדומיננטית שלך. בעזרת
השכנוע העצמי, תוכל לפתח אמונה במחשבה שלך ולהוסיף לה את הרטט הרגשי הדרוש בשביל שתת ההכרה תכיר בה, תקלוט את המסר ותתחיל לפעול בהעברתו אל התבונה האינסופית. אתה הולך
לשכנע את עצמך שמה שאתה רוצה הוא אפשרי, שאתה ראוי לו, שהוא ... המקצוע האלה יש משהו מן המשותף שמאפשר להם להיות טובים בשכנוע - הם יודעים איך לגעת ברגש בעצמם ובאחרים. כל חמשת החושים שלך עומדים לרשותך בעת עבודת
השכנוע העצמי: הראייה, השמיעה, המישוש, הטעם והריח. ככל שתרבה להשתמש בהם בנפרד וביחד, כך תשפר את סיכויי ההצלחה בהעברת המסר אל תת ההכרה. בשלב זה עלי להדגיש בפניך דבר חשוב: לא תצליח להפעיל את
השכנוע העצמי בעזרת שינון אמירות חסרות כל רגש, אשר לא ... אחר לגמרי ברמה של תת ההכרה שלך. כמובן שמה שקובע לצורך התקשורת עם התבונה האינסופית, הוא אך ורק האמונה שנמצאת בתת ההכרה. על מנת להשתמש בעקרון
השכנוע העצמי ביעילות כדי להשפיע על תת ההכרה, עליך להפעיל ... בדוגמה הזו, הקהל הוא תת ההכרה שלך והדרך לפנות אליו היא בדיוק אותה הדרך עושה המרצה, הזמר או איש המכירות אל הקהל שלו - אתה חייב לרגש אותו - זה
שכנוע עצמי במיטבו. לפני שנעבור לצעד השלישי בדרך לתקשורת ...