... המאושרת ביותר שתוכל לדמיין? אם אתה אומר, כשאני מתרגל זאזן אני נתקף מחשבות מטרידות! זה מטופש! העובדה היא שרק בזאזן אתה בכלל מודע למחשבות המטרידות. כשאתה מרקד לך עם המחשבות המטרידות, אתה אינך מבחין בהן כלל. כשיתוש עוקץ אותך בזאזן אתה מבחין בכך מיד. כשאתה מרקד ויתוש עוקץ אותך בביצים אתה בכלל לא שם לב. אל ...
... אנרגיה חדשה וטרייה לעלות וזו אחת הסיבות להרגשה הטובה לאחר אימון גופני. כמובן שבפן הביולוגי ישנן סיבות נוספות. אולם, כאשר אדם במצוקה גדולה יותר ומוחו מלא מחשבות מטרידות ומה שהוא לא עושה, הדאגה רודפת, כמובן שהליכה, פילטיס, יוגה, אירובי או מכשירים יועילו אך, יש שיגידו, אם אתה מודע למשהו, למה לא ...
... בני אדם ומקומות. לצד ההדחקה (repression), שהיא מנגנון הגנה לא - מודע ופחות בוגר, קיימת הדחקת מחשבות (thought supression) שהיא מודעת ובוגרת, ובה האדם מנסה לסלק במכוון מחשבות מטרידות ממודעותו, כדי שיוכל לתפקד ביעילות ביומיום מבלי שמחשבות אלו יציקו לו. שכלון (רציונליזציה) - האדם מספק ...
... מחשבותיכם. רובם שליליים, אחרת לא הייתם מרגישים עייפים אלא מלאי חיוניות והתרגשות. אם כך, הראש שלכם מלא במחשבות מטרידות . הבוס העביר ביקורת, הנהג במסלול השני חתך, השכן שוב חנה על המדרכה, שוב שכחתם ...
...הרצון, לחזק את הרצון, להחליש את הרצון, הכל כרצונך תמיד, בעיית הרצון, טיפול בפחד, טיפול בחרדה, לרצון באמת, רצון אמיתי, השגת מטרות, מוטיבציה, איך נוצר פחד? איך נוצרת חרדה? מהו מנגנון הרצון ואיך אפשר לחזק או להחליש אותו? ההרצאה עוסקת במנגנון הרצון, כיצד הוא פועל, וכיצד ניתן להשפיע עליו על ידי חיזוק או החלשה. הדיון מתחיל בשאלה האם רצון הוא משהו שאפשר לשלוט בו במודע, והאם יש דרך להשפיע עליו בצורה שתסייע להשגת מטרות בחיים. אליעד מסביר כי הרצון הוא תופעה...
...אליעד כהן מסביר שהמפתח להשגת יציבות מחשבתית נמצא בחיפוש האמת, שהוא התהליך המרכזי שעל האדם לעבור. אנשים רבים חווים חוסר יציבות במחשבתם ומתוסכלים מכך, משום שהם משנים כל הזמן את דעתם. פעם חושבים שדבר מסוים הוא טוב, ופעם אחרת הוא רע, פעם בטוחים שעליהם ללכת בדרך אחת, ופעם אחרת בדרך אחרת. למרות שהדבר יכול להיראות שלילי, אליעד מבהיר שדווקא חוסר יציבות מחשבתית זו היא סימן חיובי, מאחר שהיא מעידה על כך שהאדם מחפש את האמת ואינו מפחד לשנות את דעותיו. מדוע רוב...
...ללמד, כל אחד, כל דבר? דהיינו, כיצד אפשר לגרום גם לילד קטן, להתחבר רגשית ושכלית (לפי יכולת הקיבולת השכלית שלו), לכל רעיון, מעולמם של המבוגרים? כי כל אחד רוצה, שהילד שלו יצליח. וכדי להצליח, לפעמים צריך לחשוב בצורה בוגרת. וההורה מנסה ללמד את הילד שלו את צורת המחשבה הבוגרת. אבל יש פער, בין צורת המחשבה הבוגרת, לבין יכולת ההכלה של הילד. כי האדם הבוגר, לא הפך להיות אדם בוגר ביום אחד. ואף אחד לא נהיה הורה, ביום אחד. והאדם מתפתח בחייו, ולאט לאט הוא לומד ד...
...איך לגרום לאנשים לבחור בך? אימון לפוליטיקאים, אימון לפוליטיקאים, איך לשכנע אנשים? הכנה לעימות פוליטי, יחסי ציבור האם נכון לקבל את תוצאות הבחירות בכל מצב? אליעד כהן מסביר שלעתים נשאלים פוליטיקאים אם הם יקבלו את תוצאות הבחירות, והתשובה שהם נותנים משפיעה מאוד על דעת הקהל ועל סיכוייהם להיבחר. הוא מדגים את הטעות בשאלה עצמה דרך תשובה לא נכונה שניתנה בעבר על ידי דונלד טראמפ, כשהוא נשאל האם יקבל את תוצאות הבחירות. טראמפ השיב שיבדוק את התוצאות קודם ואז יחליט...
...דומם, רגשות של דומם, חי או דומם, נשמה לדומם, רובוט בצורת בן אדם מה ההבדל בין רובוט לבן אדם? אליעד כהן מסביר באריכות על השאלה האם קיים הבדל מהותי בין בן אדם לבין רובוט או אפילו בין אדם לבין דומם. הנושא המרכזי של ההסבר הוא בירור ההבדל שבין התודעה האנושית לבין תודעה של רובוט, או בין האדם לבין חפץ דומם. אליעד פותח בטענה שיש לבחון האם בן אדם חי באופן מהותי או רק לכאורה, ואם כך, מה בדיוק ההבדל בין חי לדומם, אם בכלל ישנו הבדל. לשם כך הוא מביא דוגמה של רובוט...
...ביותר והטיפש הגדול ביותר, שניהם נחשבים למשוגעים, משום שאף אחד לא מבין אותם. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש קווי דמיון שונים בין החכם הגדול ביותר לבין הטיפש הגדול ביותר. והפעם נדבר על קו הדמיון של השיפוטיות. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי אחד מהדברים שמאפיינים את הטיפש, הוא בחוסר יכולת השיפוט הנכונה שלו. כאשר האדם לא מסוגל לשפוט את הדברים בצורה נכונה, הרי שהיכולת השכלית שלו נמוכה. וככל שהשכל של האדם גדול יותר, כך כושר השיפוט שלו גדול יותר וכולי. אלא...
...כמו מי ברצונך להיות?! ואיך להצליח להיות כמו המודל לחיקוי שלך? כדי שהאדם יוכל להתקדם, עליו להציב לעצמו דמות ומודל לחיקוי שאליו הוא ישאף. דמות לחיקוי = דמות שברצונו של האדם להיות כמוה. דמות לחיקוי = דמות שהאדם חושב שאם הוא יהיה כמוה הוא יהיה מאושר. דמות לחיקוי = דמות שהאדם חושב שאם הוא יהיה כמוה, לא יהיה חסר לו דבר בחייו. על האדם לחפש דמות לחיקוי. הדמות יכולה להיות מישהו משהו ספציפי, או כל דמות דמיונית כלשהי שהאדם יכול להמציא לעצמו בדמיונו. כאשר יש...
...בחירה חופשית, קושי להשיג מטרות, אלוהים רומז לך, חוזה לשכור דירה, הכל קשור אליך מה המשמעות של צירופי מקרים מוזרים ושל סימנים משמיים? ההרצאה עוסקת בקונספטים של צירופי מקרים מוזרים, סימנים משמיים, השגחה פרטית, רמזים מאלוהים, קארמה, לקיחת אחריות ובחירה חופשית. במהלך השיחה, אליעד מסביר כיצד אנשים לעיתים מפרשים קשיים כסימנים מאלוהים, שלעתים יש בהם רמזים שהכוח העליון מצביע על הדרך הנכונה או הלא נכונה. אך מה שלא תמיד ברור הוא אם מדובר באמת בסימנים או שמא...
...מי שרוצה להיות מאושר, עליו להבין את המציאות. ולהבין את המציאות, פירושו שהאדם יבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, שבגללה מתרחשים כל האירועים שיש במציאות שלנו. ועל ידי זה שהאדם מבין את סיבת כל הסיבות, על ידי זה האדם הופך להיות מאושר באמת. והנה, להבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, זאת המשימה הגדולה ביותר שיכול האדם להשיג אותה. כי כדי להבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, לשם כך על האדם להסתכל בעיני שכלו על המציאות, מנקודת מבט של מה שהיה לפני כל מה שהיה...
...רוחנית למה חשוב לדעת מה באמת אתה רוצה? אליעד כהן מדבר על חשיבות השאלה מה אתה באמת רוצה?. לפי אליעד, אנשים לעיתים שואלים שאלות לא רלוונטיות שמסיטות אותם מהעיקר. הוא מדגים מצב שבו אדם שואל לגבי הרקע של מישהו אחר, כמו לשאול איך הגעת להארה?, כשבעצם מה שבאמת מעניין אותו זה להשיג את אותו מצב עצמו. אליעד מסביר שלא משנה מה הרקע של האדם השני, אלא מה שחשוב זה לדעת בדיוק מה אתה רוצה להשיג. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם היית חי לפני 300 שנה ונכנס לבית של מישהו שיש...
...כסוג של נכות, אשר מחייבת תמיכה וליווי של הסביבה, כדי לאפשר למשפחה חיים נורמליים. ככל שהסביבה תהיה תומכת יותר, כן יהיה תפקודו של החולה טוב יותר. מודל זה הינו בעיקר תפיסה שונה של חולה האלצהיימר לפיה המטפל והמשפחה לא מתמקדים יותר על מה שאבד, התדרדר ופחת. הטיפול שם דגש על המשפחה וסביבת החולה, ועל צרכים חברתיים, נפשיים וקוגניטיביים של החולה, לצד הטיפול הרפואי. המטרה היא הקלה בדרך ההתמודדות של המשפחה עם המחלה, ושיפור איכות החיים של החולה ושל המטפל גם יחד...
...שלך ? חלק 1. אותיות אלה הן יותר מאשר סימנים המצטרפים למילים, הן מגשרות בין המציאות הגשמית לבין הרוחנית. על - פי הקבלה אדם מורכב משתי מהויות: מהמהות הגשמית - הגוף הנראה לעין, ומהמהות המטאפיסית - הנשמה. מעניין לציין כי המילה נשמה מכילה בתוכה את המילה שם, ולא במקרה. שמו של אדם הוא החיבור שלו אל הנשמה. השם הוא כלי שמסוגל להעביר אנרגיה מסוימת, ולכן שמות שונים בעלי אותיות שונות, מעבירים אנרגיות שונות. המשימה הראשונה שקיבל אדם הראשון בגן עדן - לתת שמות...
...נרקיסיסטים וכו? מהי אהבה בעצם? כשאנחנו אוהבים מישהו משהו, אנחנו רוצים להתחבר אליו. אהבה היא כוח שמניע אותנו להתאחד להתחבר לאחר. מה היא נרקיסיזם? אהבה עצמית שמניעה את האדם להפריד את עצמו מהאחר. לנרקיסיסט יש יכולת נמוכה לגלות אמפתיה לאחר ואהבה העצמית שלו מציבה חומות שחוסמת מאיתנו להתחבר אליו. נרקיסיזם היא הפרעה כוח שמניע אותנו לנפרדות. אז למה אנחנו לא אוהבים תכונת אופי של יהירות שחצנות התנשאות נרקיסיזם וכו? אהבה = רצון להתחבר לאחר נרקיסיזם = רצון לחסום...
...מתחברים לסיפורים. הסיפורי מלווים אותנו לאורך החיים. הגיבורים ממלאים את לבנו באהבה והערצה. לפעמים אנו מזדהים עם גיבור וחיים דרכו. הגיבור ממלא את משאלותינו ונלחם את מלחמתנו. איך הופכים את העסק לסיפור? איך הלקוחות יזדהו עם העסק ויהיו לקוחות נאמנים? איך בנוי סיפור? אנו חיים בסיפורים. הסיפורים מלווים אותנו מילדות ועד בגרות. אפילו בריאת העולם הוא סיפור. בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ. והארץ היתה תהו ובהו, וחשך על - פני תהום, ורוח אלהים מרחפת על - פני...
...כוס קפה, ובדממה התיישבה במקומה. עלי לציין, שהתנהגות זו לא הייתה כלל וכלל אופיינית לה. בפעמים הקודמות כניסתה לוותה בחיוך גדול, ובהליכה קופצנית מלאת אנרגיה. בחרתי להתחיל את המפגש בברור עם מירי, בדרך עוקפת. פניתי לקבוצה בשאלה: כיצד עבר עליכן השבוע האחרון? . התחלנו בסבב בו כל אחת מהמשתתפות שיתפה בחוויות השבוע, שעברה, וכשהגענו למירי באופן פלא הייתה דממה רועמת בחדר. מירי הרימה את ראשה וסיננה מבין שפתיה בשקט נפלתי. ביקשתי ממנה להרחיב, אך היא ביקשה שיניחו...
...רגש וחשיבה יוצרת בוקר טוב כתה ז, אני מקדמת את ילדי כתתי, כמו בכל בוקר. והם עונים בוקר טוב המורה ענת. לאחר שאנו מדקלמים, שרים, משחקים ונעים במרחב בבית הספר אנו חוזרים לכתה, אני לוחצת את ידו של כל אחד מהתלמידים, מתבוננת בעיניו ומאחלת לו בוקר טוב. ואז ניגשת מיד לעריכת הניסוי, אנחנו בתקופת כימיה. כל חומרי הניסוי מונחים על השולחן, כפי שסדרתי אותם מוקדם בבוקר. את הניסוי ערכתי יום לפני לבדי בכתה, כדי לוודא שאני יודעת לבצע אותו כהלכה. שלב 1 ביצוע הניסוי...
...דפוסים ומציאות גלית שראל אנחנו יוצרים את מארג ההתנסויות שלנו באמצעות האמונות והציפיות שלנו. אותם רעיונות אישיים באשר לעצמנו ובאשר לטבע המציאות משפיעים על מחשבותינו ורגשותינו. לרוב, איננו מטילים ספק באמונותינו לגבי המציאות ואנו רואים בהן אמת! לפיכך, לעתים קרובות מדי הן מתקבלות מבלי שבחנו אותן. איננו מזהים אותן כאמונות לגבי המציאות אלא כמאפייני המציאות עצמה. רעיונות אלה כל כך ודאיים נראה שלא עולה על דעתנו לתהות על מידת תקופתם. קל הרבה יותר לזהות אמונות...
...והיגיון - מהו אותו הפער שבין הרגש להיגיון? ומה גורם לזה? אפשר לומר שמידת ההתאמה בין רגש להיגיון, היא מדד לכנות עצמית, אדם שמבין את משמעות מידת הסכנה הצפויה ומעריך את מידת הסכנה כנמוכה יחסית ובכל זאת מפחד להיפגע באופן חריג, זה אומר שקיים חוסר התאמה בין מה שהוא מרגיש לבין מה שהגיוני לו להרגיש ביחס להערכתו את מידת הסכנה הצפויה. מהו אותו הפער שבין הרגש להיגיון? ומה גורם לזה? אם ניקח לדוגמה הולך על חבל מנוסה, הוא מודע ומבין שקשור בבטחה ולכן גם אם הוא...
...זהירות מקדושים, כל בני האדם קדושים המה אני מודה, שנים רבות שרתי, מידי פעם, בקול עז: חבלי משיח הנה זה בא היום (1). ובחולות סיני, בשהות הארוכה לאחר מלחמת יום כיפור, רקדתי יחד עם שליחי חבד, ורקעתי בנעלים המסומרות, לפי הקצב, על גרגרי הדיונה ההמומה: אני מאמין באמונה שלמה. בביאת המשיח. ואף על פי שיתמהמה. עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא (2). ובהזדמנויות רבות אחרות צרחתי עד כדי צרידות מיתרי הקול: משיח, משיח אי, יה, יה. מעורר פליאה? וודאי שלא, הרי ברור ומובן...
...יותר? חלק 2 המשך מכאן: מה יותר, יש לך או אין לך ? למה שלא תחייה טוב יותר ? חלק 1. כאשר האדם נמצא בתקופה האחרונה לפני שהוא מסיים את חייו כאן על גבי כדור הארץ, רק אז (וגם לא תמיד) הוא מקבל הבנה אמיתית של מה חשוב יותר ומה חשוב פחות. יותר מאשר הוא מבין מה חשוב, הוא בטוח מבין מה לא חשוב ומהו הטפל לחלוטין שאינו מביא לאדם שום תועלת אלא רק נזק. באפשרותך לפגוש את עצמך מהעתיד בחינם באמצעות מכונת הזמן שיש לך ביכולת הדמיון שיש לך. האדם לא חייב להכניס את היד...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מחשבות מטרידות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מחשבות מטרידות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מנטור, מטפל רוחני בנושא מחשבות מטרידות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331