... יהיה מחסור בחסר הזה=אין קיום ועל המקום של חיסרון הדעת אין מה לדבר כי הוא חסר דעת ואם נלך להפך למקום שיש דעת ונשאל למה, ומי אמר? נגיע
לסיבה הראשונה שעליה אין תשובה ואז יתגלה כי גם המקום של הדעת הוא חסר דעת, ומשם ההבנה.. כי אין הבדל בין יש דעת לאין דעת אבל גם אם נחקור את
הסיבה הראשונה ולשאלה מה היה לפני הבריאה נראה שם הנחה שלא ניתן לברוא משהו באפס זמן - וכך גם כאן נשאר חיסרון הדעת לגבי ההבנה שאולי יש סיבה
לסיבה הראשונה שהיא בתוך הסיבה והיא גם יכולה להיות ראשונה בחוקי משחק אחרים.. ושאתה מקבל את ההבנה הזו במלואה. אז מה שנשאר זה שאין הבדל בין יש לאין וגם יש הבדל אין שאלה וגם ...