... בפרשנות שלו עצמו. לו האדם היה ער לכך הוא היה שוקל את המילים שלו (במידה ואפשר לשקול מילים) וכל זאת משום שהוא רואה את עצמו חושף את עצמו על מערומיו, ולא מדבר בצורה
אובייקטיבית וזה מביע למעשה את הריקות של הדברים למרות שבפועל יש גם בפרשנות עצמה ריקות אבל זה כבר קשה להסבר ויש צורך להשתמש בנושא הבריאה ... מרגע שנבראה המחשבה אפשר להתחיל לדבר על הבדלים אבל זה לא אומר שיש הבדל זה רק אומר שאתה מדבר על זה אתה רואה הבדל ותוך כדי להחקירה אתה מגיע למקום שאין הבדל כי מבחינה
אובייקטיבית אין הבדל בדברים כפי שהם פרט להשלכות שלך עליהם (בתנאי שאתה הוא המשליך) ואז אתה מגלה שמצד המציאות אין למעשה הבדל הדברים הם ... לתקן הבנה אלא עי חוויה שתיגרור להבנה חדשה שתתקן את הדפוס בתת מודע. אתה יכול להיות בן של, אח של, אבא של, בעל, ילד, דוד... = סוביקטיבי אבל מהצד שלך, מי אתה באמת? =
אובייקטיבי=הריקות שבדברים מההיבט הסובייקטיבי יש הבדל בין הדברים ומההיבט
האובייקטיבי אין הבדל או כלל אין מה לומר... נניח אדם מתבונן בשתי תמונות כמעט זהות, ואומרים לו מצא את ההבדלים ... בהתחלה הוא מחפש ולא ...