עבור לדף > 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 RSS
תקציר⬅ ... חברתי ומצבי סיכון בגיל ההתבגרות - תרבות או גנטיקה? בגיל ההתבגרות הופכים הילדים המתוקים שלנו, שעד אז העריצו אותנו, למבקרים הכי קשים של אישיותנו והתנהגותנו. בתקופה זו אנו הופכים בעיניהם מדמויות חיקוי אידיאליות לאנשים רבי מגרעות, מיושנים וחסרי תובנה לחיים האמיתיים. אז את מי הם מעריצים? מי האידיאל שלהם במקומנו? החבר'ה! יותר מאשר בכל גיל ... במקרים רבים יהיו בני הנוער מוכנים לשתות כמויות גדולות של אלכוהול, להתנסות בסמים, להשתתף במין קבוצתי ובמשחקים מסוכנים, לנהוג בלי רישיון, ועוד מגוון התנהגויות סיכוניות שהם יעשו בד"כ בחבורה בעיקר כדי לזכות בפופולאריות. כשהייתי נערה ורציתי להצטדק בפני הורי על שטויות שעשיתי בנימוק המנצח ש: "כולם עשו בדיוק כמוני", אמא שלי נהגה לענות לי בשאלה: "ואם כולם יקפצו מהגג, גם את תקפצי?" אינני זוכרת אם עניתי לה, אבל האמת היא ש - כן, הייתי קופצת! כשעושים שטויות בחבורה האחריות מתפזרת וזה יוצר ... שבו ביקש מבני נוער להשתתף במשחק וידאו. במשחק עליהם לחצות את העיר בנהיגה במהירות הגבוהה ביותר האפשרית בתנאי השטח המוצגים במשחק. בני נוער ששיחקו בחדר ריק נטלו סיכונים בערך כמו מבוגרים. אולם כאשר הכניס סטיינברג לחדר את חבריו של המשתתף, נמצא כי הנער הסתכן פי שתיים. תופעה זו לא נמצאה אצל מבוגרים שהשתתפו באותו ניסוי. מסקנותיו של סטיינברג הן כי המתבגרים נטלו יותר סיכונים לא משום שהמעיטו בערך הסיכון, אלא משום שייחסו משקל רב יותר לתגמול החברתי שהם עשויים לקבל והגיבו אליו בעוצמה. הערכה מחברים ותחושת קבלה הן גמול חשוב ומרכזי שמשפיע באופן משמעותי על תהליך קבלת ההחלטות של מתבגרים, והם מוכנים להסתכן, יותר ממבוגרים, במצבים שבהם הסיכון הוא מתגמל עבורם. הניסוי של סטיינברג אמנם שופך אור על התופעה החברתית, אולם אינו מסביר לנו את מקורותיה; מדוע הגמול החברתי הוא כל כך חשוב בגיל הזה? מדוע הערכה מבני גילם חשובה לנערים יותר מהערכת מבוגרים? מדוע התנהגויות סיכוניות זוכות להערכה כה רבה בקרב בני נוער? מדוע אין הפחד מסיכון החיים עצמם גובר על הגמול החברתי? ריגוש, חידוש, סיכון, חברת בני אותו גיל כל אלו מביאים לכך שבני נוער נוטים לעשות מעשים טיפשיים ומסוכנים בחבורה. להתנהגות זו יש הסברים גנטיים ואבולוציוניים מעניינים. הייחוד של תקופת גיל זו נובע מגנים ותהליכים התפתחותיים שתפקידם להפיק יצור אנושי שמסוגל לעזוב את ביתו הבטוח ולעבור לטריטוריה לא מוכרת באופן הטוב ביותר; ההסבר הגנטי: בתקופת ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקצירסיכון בקורס לתקשור כולם רוצים לתקשר. כולם נדהמים ממתקשרים רוחניים רוחניים כיצד הם מגלים מה שהם מגלים ורוצים לדעת איך הם עושים מה שהם עושים. לא כל אדם בעל אינטואיציה מפותחת צריך לתקשר. תקשור זהו דבר די מסוכן. לכולם יש אינטואיציה - זה עדיין לא קובע שכולם יכולים לתקשר כפי שטוענים רוב המתקשרים הרוחניים הרוחניים ... מתקשר צריך להתמודד גם עם דברים לא נעימים שהוא רואה בתקשור ואיך להעביר אותם הלאה. מתקשר זה לא הוקוס פוקוס. אנשים נרשמים לקורסי קריאה בקלפים בהמוניהם - בתור תחביב זה מומלץ מאוד - לא בתור מקצוע, אלא אם בחנת היטב את הסיכונים. תקשור לא נועד לשאלה ותשובה מהירה - יש הרבה מעבר. אם מתקשר יודע להתחבר למימד האחר של העולם שמעבר - על ידי שאלה פשוטה את הקלפים - הוא לא יגיע לשם. תת המודע שלו יכוון אותו למקום המתאים. אדם כזה ששואל שאלה פשוטה - כמו האם אתקבל לעבודה? - על ידי קלפים - תת המודע שלו מדבר אל הקלפים ומשפיע עליהם וגורם לקלף ... (במאמר על סיאנסים אני מסביר מה ההבדל בין תקשור לסיאנס). תקשור הוא לא אינטואיציה - שימו לב - אינטואיציה היא שלב מאוד מאוד ראשוני בתקשור. תקשור הוא רוחניות במלואה. ואנרגיות חזקות למדי - תקשור הוא עולם שיש ללמוד אותו ואת הסיכונים הנלווים לפני שמנסים. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... - אורגנית - מוחית שמתבטאת מבחינה חיצונית במשקל לידה נמוך, היקף ראש קטן ושינויים במבנה הפנים. בארץ יש תת אבחון של התסמונת בגלל חוסר מודעות של רופאים. נפוץ אצל ילדים מאומצים. תינוקות שנחשפו ברחם אימם לסמים ולאלכוהול, הם תינוקות בסיכון גבוה ללידה מוקדמת, מומים מולדים, פיגור בגדילה, ובעיקר - נזק מוחי קל שמתבטא במגוון של בעיות כמו: הפרעת קשב וריכוז, היפראקטיביות, הפרעות במוטוריקה וקואורדינציה, אינטליגנציה נמוכה והפרעות בזיכרון. ADHD - הפרעת קשב וריכוז - אצל ילדים להורים מכורים לסמים ולאלכוהול יש אחוז גבוה יחסית של ADHD. ידוע שהפרעה זו נגרמת ... ADHD לבין התמכרות לאלכוהול ולסמים. הטענה היא שהסיכוי שלהם לפתח התמכרות גבוה פי 3-5 מזה של אוכלוסייה אחרת. על אחת כמה וכמה כשהילד חי בסביבה מזניחה שאינה מאבחנת את בעיותיו ואינה מספקת לו טיפול מתאים. התמכרות - ילדים להורים מכורים נמצאים בסיכון גבוה פי 5 מהאוכלוסייה הרגילה לפיתוח התמכרות בעצמם. גם בגלל גורמים גנטיים ותורשתיים, וגם בהתחשב בתהליכים התפתחותיים של חיקוי ולמידה של דרכי התמודדות במשפחה, הזדהות עם ההורה המכור, סביבה שמציעה הרבה יותר נגישות ולגיטימציה לחומרים ממכרים וכן סיכון גבוה יותר להזנחה ולפגיעה מינית ופיזית. עפ"י מחקרים בעולם - 30% מהמכורים הם ילדי מכורים. הזנחה והשפעותיה - משפחות נורמטיביות מתארגנות בד"כ עפ"י הצרכים של הילדים, וגם עוברות את שלבי ההתפתחות שלהן בהתאם לשלבי ההתפתחות של הילדים. לעומת זאת המשפחה המכורה מתארגנת בעיקר עפ"י המכור וצרכיו. הילדים במשפחה כזו נשכחים! ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... הדם גדל מאד יראו בבדיקת דם רגילה כאילו יש מחסור בכל סוגי תאי הדם (האנמיה שמתגלה בשלב זה היא אנמיה מדומה). בתחילת שלב הריפוי (תחילת הלוקמיה) יש מחסור אמיתי בטסיות (תאי דם החיוניים לצורך תהליך קרישת הדם במקרה הצורך) ולכן יש בשלב זה סיכון מוגבר לדימומים פנימיים וחיצוניים. סכנת הדימומים קיימת גם בהמשך שלב הריפוי מאחר והריכוז היחסי של הטסיות בנוזל הדם המורחב הוא נמוך מהרגיל. כאשר מושלם תהליך שיקומה של העצם מסולקים אל מחוץ לגוף כל תאי הדם הלא בשלים שנשארו במחזור הדם, כלי הדם חוזרים לנפחם הרגיל וכל מערכת הדם חוזרת לתפקוד תקין רגיל. סימפטומים אפשריים בשלב הריפוי (השפעה דומיננטית של מערכת העצבים הפאראסימפתטית) : ... יותר. כאבים אלה נמשכים בד"כ כחודש וחצי עד 3 חודשים (אם אין הפרעה כלשהי בתהליך הריפוי כתוצאה מהישנות או התלקחות מחדש של הקונפליקט / טראומה). בדומה לתחושת העייפות, גם הכאבים נועדו להכריח אותנו לנוח ולהימנע ככל האפשר ממצבים המעלים את הסיכון להיווצרות שברי עצמות. התמתחות הפריוסטאום כתוצאה מהגדילה המחודשת של העצם יוצרת לחצים חזקים מהרגיל על העצם, דבר שמחריף את סכנת השברים ואף עלול לגרום לשברים ספונטניים במקרים מסויימים. אדם המודע לסיבת הכאבים ויודע שאלה הם כאבים של ריפוי, יוכל לסבול אותם יותר בקלות. אדם שאינו מבין את סיבת הכאבים עלול להיכנס למצב חרדה חדש, דבר אשר עלול לעצור את תהליך הריפוי ואף לגרום לנסיגה ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... המבוגרים המשמעותיים (כמו מורים והורים) יכולים להיות מקור הגנה לילדים עם הפרעת קשב והמנוע שמניע את ההתפתחות החיובית שלהם, אם ידעו איך להכיל את הקושי ובו - זמנית לראות את הילד מעבר לקושי. עם זאת, הציבור אינו מיודע כראוי בנושא הפרעת קשב. על כן ישנו סיכון משמעותי שלאנשים בסביבתו של האדם לא יהיה את הידע הנחוץ כדי להוות סביבה תומכת ומגנה עבורו, החל מגילאי הילדות ולאורך החיים. בנוסף, משום שהפרעת קשב לא נראית לעין מבחינה חיצונית, ניתן להתייחס אליה כנכות לא נראית. משמעות הדבר היא שבעוד שילד עם הפרעת קשב נראה כשאר הילדים, הוא עלול להתקשות לתפקד ולהתנהג כמצופה ממנו. זאת משום שבמקרים אלו ציפיות הסביבה מבוססות על הנחות כוזבות. כלומר כאשר הסביבה אינה מודעת או מקבלת את קיומה ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... להתרחש רק לאחר קפיצה למים הקרים של המימוש. ששם יתחיל מסע חדש ומרתק שלא יכול להתרחש כל עוד הדברים נשארים ברמה התיאורטית. המשפט שאני מציעה להיזכר בו, כמוטו שמאפשר לצלוח עוד ועוד התנסויות חדשות הוא: "כל סיכון הוא סיכוי". כמובן שהכוונה אינה לסיכוני חיים או סיכונים כספיים כבדים. המשפט הזה נועד לעקוף את הפחד להיכשל, להתבזות "לבזבז" חלומות. כשמעיזים להסתכן יקרה אחד משני הדברים: סביר להניח שנתחיל להתקדם ולממש ובהדרגה נהיה טובים, מקצועיים ומצליחים יותר, והתירוצים שבדרך יתפוגגו להם (עד האתגר הבא). האפשרות הפחות טובה היא שהפרוייקט לא יתרומם, וגם האפשרות הזו היא הצלחה. אז, נוכל לשחרר אותו מ"רשימת ההמתנה" הפנימית, ללמוד מהטעויות, להכיר את עצמנו טוב יותר, ולקפוץ להתנסות הבאה. אנחנו כבר יודעים איך עושים את זה. הסיכון הכי גדול בחיים הוא שלא לקחת סיכונים, זה משאיר אותנו במקום סטטי, שקובר תחתיו את שברי חלומותינו. 2. החסימה השניה של מפלצת הפרפקציוניזם היא בתוך תהליך יצירתי, ונובעת מהצורך שהדברים יהיו מושלמים ויביאו את התגובות ה"נכונות". כתוצאה מכך אנחנו מוחקים ומתקנים ומוסיפים ומורידים ולא מאפשרים ליצירה לנבוע מתוכנו בחופשיות. אנחנו מפריעים להתהוות מתוך ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... עם אי נוחות, עם אזורים חדשים ולא מוכרים, עם פחדים, עם ספקות, עם קשיים ועם מכשולים. תהליך מנטורינג דורש ממך לקפוץ ל"אזור הסכנה" תהליך מנטורינג דורש ממך מחויבות ויכולת להפיק למידה מכל מה שקורה בדרך, זה דורש ממך לצאת מאזור הנוחות ולקפוץ ל"אזור הסכנה" כפי שמכונה ע"י בריאן טרייסי. אזור הסכנה מכריח אותך לקחת סיכון, הוא מכריח אותך לעשות דברים שאף פעם לא עשית, הוא מכריח אותך לפרוץ דרך. אם אתה לא לוקח סיכון אתה לא יכול לגדול ואם אתה לא יכול לגדול, אתה לא יכול להיות במיטבך ואם אתה לא יכול להיות במיטבך, אתה לא יכול להיות באמת מאושר ושלם עם עצמך ואם אתה לא יכול להיות מאושר ושלם עם עצמך, אז מה לעזאזל נשאר?! מנטורינג מאפשר לך ערך יוצא דופן שילווה אותך כל החיים לא רק שהוא מאפשר לך להשיג תוצאות בלתי רגילות, אלא תהליך ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... תשומת לב והתייחסות. במילים אחרות, עבור הילד, כאשר ההתנהגות היא חיובית ותקינה "אף אחד לא מתייחס" וכאשר ההתנהגות שלילית פתאום ישנה התייחסות מוגברת... מומלץ להתייחס ולהעצים מצבים של "מובן מאליו" ולהשתדל כמה שפחות להתייחס להתנהגויות שליליות (חוץ ממצבי סיכון, כמובן!). השלב השלישי והחשוב ביותר הוא העקביות לאורך זמן. כל שינוי התנהגותי דורש זמן ולילדים יש קצב משלהם. תפקידם הוא לבדוק את הגבולות ולנסות "לפרוץ" אותם ותפקידנו להיות נחושים ועקביים במסר, בהתנהגות ובתגובות. כמה דגשים שתמיד עוזרים (ובכל גיל)... : - לדבר בשפת ה"אני". כאשר המסר הוא "אני עצוב", "זה לא נעים לי" ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... אפשר להיאחז ולטעון שכשהוא "יסתדר", נוכל באמת לחיות את החיים, או לממש את הפרויקט הבא שמדליק אותנו. הבשורה הטובה היא שכשמבינים שאלה "רק" תירוצים שמסתירים סט שלם של פחדים, ניתן לצאת לדרך ממש בכל רגע. המשפט שאני מציעה להיזכר בו, כמוטו שמאפשר לקפוץ להתנסויות חדשות הוא: "כל סיכון הוא סיכוי". המשפט הזה נועד לעקוף את הפחד להיכשל, להתבזות "לבזבז" חלומות. כשמעיזים להסתכן יקרה אחד משני הדברים: סביר להניח שנתחיל להתקדם ולממש ובהדרגה נהיה טובים, מקצועיים ומצליחים יותר, והתירוצים שבדרך יתפוגגו להם (עד האתגר הבא). האפשרות הפחות טובה היא שהפרוייקט לא יתרומם, וגם האפשרות הזו היא הצלחה. אז, נוכל לשחרר אותו מ"רשימת ההמתנה" הפנימית, ללמוד מהטעויות, לקפוץ להתנסות הבאה. אנחנו כבר יודעים איך עושים את זה. הסיכון הכי גדול בחיים הוא שלא לקחת סיכונים, זה משאיר אותנו במקום סטטי, שקובר תחתיו את שברי חלומותינו. 2 החסימה השניה נובעת מהצורך שהדברים יהיו מושלמים ויביאו את התגובות ה"נכונות". כתוצאה מכך אנחנו מוחקים ומתקנים ומוסיפים ומורידים ולא מאפשרים לדברים לנבוע מתוכנו בחופשיות. אנחנו מפריעים להתהוות מתוך "פזילה" לטעם הקהל, רצון שיהיה מוצלח, שיבינו ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... (Van Deurzen - Smith, 2002). האדם האוטנטי, תופס את העולם ככזה הנברא על ידו ולכן, הוא גם יכול לשנותו. עולם זה מתואר כעולם שאין בו שום דבר קבוע, כעולם בו המוכרות היום יומית הופכת ונעלמת והכל נהיה חדש ומקורי ומכיוון שכך, זהו עולם בו אין לאדם הגנה בשום מקום (להב ופוך, 1992). סארטר מוסיף ואומר, שזוהי הערכה של האפשרויות והסיכונים וקבלה של המצב ושקיום אוטנטי, דורש עמידה מול המציאות במודעות צלולה ואמיתית. לפיו, האוטנטיות דורשת העזה רבה והיא נדירה למציאה אצל האדם (Van Deurzen - Smith, 2004). הוא גם מכיר בתחושת הפתיחות עלייה מדבר היידיגר, אולם הוא מתייחס אליה כאל הכלום. מבחינתו, התמצית של האנושיות, הדבר אותו אנו חולקים ושהופך אותנו ... אירועים או תהליכים מנטאליים ספציפיים ולכן, אין לאדם את מי להאשים עבור טעויותיו (Sommers - Flanagan, & Sommers - Flanagan, 2004). הוא לוקח את מושג החופש לקיצוניות שלו וטוען שאנו נידונים לחופש מוחלט. אנו נידונים לבחירה חופשית והדבר היחיד אותו אנו לא יכולים לבחור, הוא לא לבחור (Boeree, 2006). לפיו, בכל החלטה ישנו סיכון, אף אחת אינה יכולה להיות מובטחת להיות הנכונה והדבר אינו אפשרי להימנע מההחלטה על ידי הסירוב להחליט, מכיוון שזו החלטה בפני עצמה (Cohn, 1997). לאחריות על חייו של האדם, הוא מתייחס לא רק מבחינת הפעולה, אלא גם מבחינת הכישלונות לפעולה. זו האחריות של ה - להיות ללא התנגדות, להיות המקור, האוטנטי, להיות ער ביצירת ... ⬅לקריאת המשך המאמר על סיכון - לחץ כאן...
עבור לדף > 1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 RSS
לזמן מוגבל!  1 ספר 125 ש"ח 2 ספרים 200 ש"ח  4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: סיכון, האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סיכון, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?



נושאים מומלצים לעיונך... מהי תכלית חיי? להשתמש בשנאה חשש מפירוק הזוגיות איך למצוא את עצמך? ייעוץ נפשי מומלץ להישאר עם... איך להפסיק לחפש? פחד לאבד בחורה פחד ללכת עד הסוף אנשים שמשדרים ביטחון עצמי חרדה חברתית לאהוב את החסרונות שלך לגרום לאישה להתאהב בי לחשוב כדי להיות מאושר להיות מאושר בזוגיות זוגיות בלי אינטרסים כשהאקסית חוסמת אותך אולי אני לא אחליט כלום? לא לקבל החלטות להתמודד עם עייפות איך להתמודד עם געגועים קשים? הצלחה בדייט כישלון בבחינה איך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו? לגרום למישהו לסלוח על בגידה איך להתנהג עם ילד שלא מקשיב? בעד ונגד להתחתן ולהביא ילדים אנרגיה רוחנית ערך עצמי רוחני בלימה באמצעות השרירים שרירי ה 4 ראשי אלוהים בזמן השואה אלוהים הוא הראשון כמה הגיעו להארה רוחנית? איך לזהות הארה? האם הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם? להיות אלוהים זה טוב או רע למה אני מרוויח הרבה כסף אבל אני מרגיש שאין לי כסף? מתנהלים עם כסף טיפול אישי מהי משמעות החיים לילדים? חיפוש משמעות החיים מחשבה חיובית שלילית קיום בלי בחירה חופשית הרגשה של הבחירה איך לשכנע מישהו שאלוהים לא ברא את העולם יש מאין? עולם מושלם עוד נושאים ...





עדכונים בערוץ ב: YouTube
עדכונים בדף ב: Facebook      עדכונים בקבוצה ב: Facebook
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, מטפל, מטפל אישי מומלץ, מטפל הוליסטי, מאמן אישי למציאת זוגיות, אימון עסקי, מומחה, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי קשב וריכוז בנושא סיכון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 20_02_2020 השעה 07:20:27 - wesi4