... ועושים הרבה). נראה שהם טועים ומשקיעים המון כסף לעיצוב פנים, כך שהבנק אולי נראה קצת יותר טוב כשעומדים בתור, אבל אני הייתי מעדיפה שישקיעו אותו
בפקיד נוסף. ביקורים בבנק מרחיבים את השכלתי במה שמכונה נורמות התנהגות חברתיות. לקוחה אחת הייתה עסוקה במה שנראה כמו איזה עסקה ארוכה. היא כל הזמן עמדה עם טלפון צמוד לאוזן, חוסמת את
הפקיד, מסמסת בלי סוף, ומושיטה יד כדי לקבל את הכסף או המסמכים שלה. ... - היא לא עמדה מול כספומט, לפניה היה אדם אמיתי. היא לא עמדה מול כספומט, לפניה היה אדם אמיתילעומת זאת, אני מבחינה בתופעה המנוגדת - הדברנים.
הפקידים הם החברים הטובים החדשים שלהם, והם חייבים לדווח להם על כל ... הכספר (למעשה, צריך למלא אותם עוד לפני שנעמדים בתור). לפעמים אני נדהמת לראות איך יש אנשים, שכשמגיע תורם, מתחילים למלא את הטפסים הריקים ליד חלון
הפקיד, תוך התעלמות מוחלטת מצרכי זולתם. החוויה הבנקאית עלולה להיות ... את חלק מהקליינטים הדבר הזה מטריד במיוחד. למען האמת, זה מטריד את כל הקליינטים, אבל חלק מהם נותנים ביטוי עז לרגשותיהם. הם מתעצבנים ושופכים על
הפקיד חסר האונים נאומי תוכחה רמים ומכוערים, כשכל העומדים אחריהם ... יותר גדול כשמתמודדים עם טרדות היומיום. יש לקוחות שללא כל ספק עומדים באתגר, הם תמיד מנומסים וידידותיים. הם מאורגנים ומתחשבים בזולת. בדומה, יש גם
פקידים שמקבלים תמיד את הקליינטים שלהם בחיוך, ושמציעים את עזרתם ...