... אנו ארעיים, בלתי יציבים, בעלי חיים קצרים, נידונים להיכחד ואנו הגענו לעולם הזה. זהו המקרה השלישי. 2.13.ומהי העילה הרביעית נזירים, הנה פרוש או ברהמין מסויים הינו
לוגיקן , פילוסוף. הוא טוען את השקפתו אשר הגיע אליה מתוך מחשבה והיגיון, כמסקנה מתוך חקירותיו הפילוסופיות, בהתאם להלך מחשבתו כל מה ... בכיוונים למעלה ולמטה אך אינסופי לרוחב. לכן אני יודע שהיקום הוא גם סופי וגם אינסופי. זוהי העילה השלישית. 2.20.מהי העילה הרביעית הנה פרוש או ברהמין מסויים הינו
לוגיקן, פילוסוף. הוא טוען את השקפתו אשר הגיע אליה מתוך מחשבה והיגיון, כמסקנה מתוך חקירותיו הפילוסופיות, בהתאם להלך מחשבתו, הוא ... מקור מקרי. מדוע כיוון שקודם לא הייתי קיים, אך עכשיו אני קיים. מאי - קיום צצתי ונוצרתי. זו העילה הראשונה. 2.32.מה היא העילה השניה הנה פרוש או ברהמין מסויים הינו
לוגיקן, פילוסוף. הוא טוען את השקפתו אשר הגיע אליה מתוך מחשבה והיגיון, כמסקנה מתוך חקירותיו הפילוסופיות, בהתאם להלך מחשבתו והוא ... כאינסופי. (3) משלא הרחיב את הסימן בכיוונים מעלה ומטה אך הרחיב אותם במישור אופקי הוא תופס את העולם כסופי מעלה ומטה ואינסופי במישור האופקי. (4) תורת הלימוד של
הלוגיקנים על פי מה שנאמר קודם לכן. פרשנות המשנה ממשיכה להסביר כאן אם העצמי היה סופי, לא היה ניתן לזכור את הלידה שלו במקומות ... הרב - משמעיים בהם הם משתמשים נובעים מחוסר הבנה ולא מחוסר מצפון מוסרי. (51) ההשקפות האלו מיוחסות לסנגייה (Sanjaya) (דיגהה ניקאיה, 2.31). (52) ארבע החלופות של
הלוגיקה ההודית הן (1) זה כך (2) זה לא כך (3) זה גם כך וגם לא כך (4) אין זה כך ואין זה לא כך. (53) הפרשנות מסבירה שהישויות האלו ...