... שתי גרסאות: הגרסה החזקה אומרת שהטענה להרוג זה רע שגויה מכיוון שטענות מוסריות מניחות - מראש במרומז את קיומם של ערכים
אובייקטיביים, בעוד אלה אינם קיימים למעשה במציאות. הגרסה החלשה מסתפקת בכך שאיננו צודקים אפיסטמית בהניחנו שלהרוג זה רע. הגרסה החזקה מודגמת היטב בספר אתיקה: להמציא את הטוב והרע של ג. ל. ... הן תכונות של סכינים ההופכות אותם ליעילים יותר בעבור תכלית שכזו. מקי מאמין שדיון מוסרי מניח באופן טבעי שישנו סוג
אובייקטיבי של טוב מוסרי, המתעלה מעל רצונות ואינטרסים מעשיים, והוא גורס שהנחה זו היא בגדר שגיאה. טיעונו המרכזי של מקי נגד קיומם של ערכים
אובייקטיביים הוא הוכחה בדרך המוזרות - סוג של הוכחה בדרך השלילה - ערכים
אובייקטיביים יהיו מאוד מוזרים, שונים ביסודם מכל הדברים שאנו מכירים בעולם - אמנם הם יהיו חייבים להיות משהו כמו צורות אפלטוניות (שמקי מחשיבן לתוצר פרוע של גחמה פילוסופית). מעבר לכך, מסתורין אופף את הדרך בה אנו אמורים לגלות ערכים
אובייקטיביים אלה. מסקנתו של הספקן המוסרי היא שככל הנראה ערכים
אובייקטיביים (במובן דלעיל) הם לא יותר מבדיות שימושיות הפועלות למטרות כמו שימור החברה. יתר על כן, אפשר להמציא ערכים מוסריים שישנה סבירות גבוהה לכך שהם יקדמו את רצונותינו והאינטרסים ...