... 2002). לפיו, האדם הוא זה הבורא את עולמו. הוא זה הנותן את
המשמעות לדברים לגביו ולכן, זו משקפת את האדם עצמו. מכך, אין צורך וגם אין אפשרות לבחון את המציאות עצמה מחוץ לאדם ... - Flanagan, & Sommers - Flanagan, 2004). הוא גם לא מזהה כלל
משמעות לחיים. לפיו, כל הדברים נבראים ללא היגיון וממשיכים ללא היגיון. הדבר חסר
משמעות שאנו נולדים וחסר
משמעות שאנו מתים. תפקידו של האדם, יהיה להמציא את
המשמעות ואז להתחייב אליה באופן מלא, בכדי למלאה (Yalom, 1980). את יכולת האדם לשקף את מציאותו ואת הקיום, מגדיר ... נולדנו, או לבחור לחיות לעד (Cohn, 1997). האופן בו תבוא לביטוי
המשמעות של להיות חופשי, יהיה בקבלת ההחלטות. מבחינה זו, ישנו דגש על הבחירה האישית, המודעות העצמית והאחריות האישית ... תמידית ויוצרת עייפות קיומית בלתי נסבלת (להב ופוך, 1992). לפיו,
משמעות האחריות שבקיום היא ב - היות - שם. היא לא בעצמי, באני, באגו או באדם, אלא בחוויית השייכות עם העולם (Yalom, ... ויכולים להיגמר בכל רגע ורגע מעוררת חרדה. ידיעה זו מערערת את כל
המשמעויות שניתנו לדברים ותחושה זו של ערעור האמיתיות והערכים האוניברסאליים, יכולה להסתיים בייאוש ובהרגשה של חוסר ... האמיתי ופועלים באי אוטנטיות. יתרה מזאת, רוב התקשורת מתעסקת
במשמעות המשותפת בתחום הכללי ומכיוון שכך, היא בהכרח לא אוטנטית (Lieberman, & Havens, 2002) היידיגר מסביר שהחוויה ... בשורש היצירתיות שלו קיים החופש לבחור כיצד להגיב. לגביו, ההכרה
במשמעותו של ה - היות - שם, על כל קשייו, אינה באדישות אלא בהבנה שאנו בחיים (Cohn, 1997). לפיו, החופש הינו מעיין ... שלנו והסביבה ולבחור את קיומנו. מכך, למרות שקיומו של האדם נעדר
משמעות, האינדיבידואל יכול ליצור את
משמעות ובכך, לחיות באופן אוטנטי באמצעות הבחירות אותן הוא עושה (Sartre, 1946 מתוך Wong, 2006). המשך: אוטנטיות ...