ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי ✔זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5 ✔יעדים אפשריים בתכניות ילדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 5
יעדים אפשריים בתכניות

ילדים אוטיסטים יכולים להיות כל כך שונים בסימפוטים שהם מראים עד שלעיתים נדמה לאדם בעל העין הלא מיומנת שמדובר בסינדרומים שונים. לכן הדימוי של "קשת" אוטיסטית או טווח אוטיסטי כל כך מתאים בנוגע לתחום זה. הקשת נפרשת מילדים בתפקוד נמוך שיכולים להראות סימפטומים כמו חוסר דיבור, המהום מתמיד, תנועות חוזרות על עצמן (סטימולציות כמו נפנוף ידיים ונדנוד הגוף או הנעת הראש וכו') התנתקות חזקה מאד מהסביבה. בקצה השני של הקשת מצויים ילדים בתפקוד גבוה (חלק מהם נקראים בשם מיוחד - אספרגר שגם שייך לקשת האוטיסטית) שיכולים להראות סימפטומים שנראים לצופה מבחוץ יחסית קלים, אך הם אינם כאלה. סימפטומים כמו ריצה בלתי פוסקת, חוסר דיבור או דיבור חלקי, תבניתי, אקוללי (חוזר על דברי אחרים), אי יכולת אכילת מזון מוצק, רגישות סנסורית, בעיות בקשר עין (לא מביטים לעיני אחרים) וחוסר יחס, קשר ותקשורת לילדים או מבוגרים, התעניינות מקובעת ואובססיבית בתחומי עניין מצומצמים (רכבות, תמרורים, קלפים, חרקים, דגלים, ארצות וכו'). אפשר להסיק מכך שכל ילד זקוק לטיפול מדויק ונכון כדי לקרבו לאפשרות של תפקוד כמה שיותר טוב בעולם. כדי לתת להורים ומטפלים שונים מידע על סוגי היעדים ותכניות הטיפול המובילים אליהם תוכלו לקרוא את הרשימה הבאה, אך יש להתייחס אליה כרשימה בלבד ולא לנסות להרכיב ממנה לבדכם כהורים (שאין להם מספיק ניסיון וידע מקצועי רב שנים עם ילדים אוטיסטים) תכנית טיפולית. גם אם בחרתם, מסיבות שונות, להיות המטפלים של ילדכם ולבנות תכנית טיפולית (למשל דרך אתר האינטרנט הנ"ל) כדאי להעזר, לפחות לתקופת מה, במנחה. אינני ממליצה על עריכת תכנית לבד, לכל הפחות יש לשכור את שירותיו של מנחה. אפשר לחסוך בעלויות המטפלים במידה ואתם מוכנים להיות המטפלים של ילדכם - אך קחו בחשבון שיש במצב זה בעיות לא פשוטות, מצד שני הוא חוסך בעלויות כספיות. מצאתי שילדים לומדים טוב ובקלות יחסית כאשר מתחילים בתכניות הקלות להם יותר ובתחומים בהם הם חזקים. כך מחזקים לילד את הביטחון העצמי וכן את הקשר עם המטפל ואח"כ הילד מסוגל, לאט, לעמוד גם במטלות בתחומים שבהם הוא חזק פחות.

יעדים ותחומים שיש להתייחס אליהם כשבונים תכנית טיפולית:

1.ויסות תחושתי - תת רגישות או רגישות יתר בתחושות של הילד (שמיעה, מגע, ראיה ועוד). דוגמאות:

* הילד ילמד כיצד להכיל רעש רקע כשהוא צריך להתרכז.

* הילד ילמד כיצד להגיב למגע שאינו נעים לו (במקום לצרוח אפשר ללמד את הילד לדבר או להראות תמונה של "תפסיק").

* הילד ילמד להתמרח בבוץ, בקצף גילוח וכו' כדי להרגיע את הצורך הסנסורי שלו.

2.חיקוי - חיקוי של הילד את הסובבים אותו. דוגמאות:

* הילד ילמד לחקות פיזית את המבוגר שמולו (הרמת ידיים, מחיאת כפיים, טפיחות ידיים על הברכיים, ידיים על הכתפיים וכו')

* הילד ילמד לחכות פעילויות קלות הנדרשות בבית (שימוש במטאטא, ניגוב במטלית, סידור צעצועים וכו').

* הילד ילמד לחקות הבעות פנים (עצוב, שמח, כועס וכו').

* הילד ילמד לחקות מילים ושירים.

3.בעיות תקשורת - הבנת ג'סטות, שפת גוף והבעות, הבנת שפה. דוגמאות:

* הילד ילמד לזהות הבעות פנים כמו שמחה, כעס, עצב.

* הילד ילמד להצביע.

* הילד ילמד להביע במספר מילים את כוונתו ("את זה", "רוצה", "לא", "כן" וכו')

* הילד ילמד לשאול שאלות

* הילד, במידה ואינו מדבר, ילמד להשתמש בתמונות וסמלים כדי להביע את עצמו.

4.מוטוריקה עדינה - גזירה, אחיזת "פינצטה", אחיזת עפרון נכונה ועוד. דוגמאות:

* הילד ילמד להחזיק עפרון

* הילד ילמד לגזור בקו ישר עם מספריים

* הילד ילמד לאחוז עם פינצטה גרגר שעועית.

* הילד ילמד לצייר קו ישר

* הילד ילמד לצייר עיגול.

* הילד ילמד לצייר אדם (באופן הגס ביותר).

5.מוטוריקה גסה - קפיצה, ריצה, התגלגלות, טיפוס על מיתקנים, שיווי משקל, קואורדינציה. דוגמאות:

* הילד ילמד לעלות במדרגות

* הילד ילמד לטפס על סולם חבלים

* הילד ילמד לשחק בארגז החול

* הילד ילמד להתנדנד

* הילד ילמד לעמוד על רגל אחת

* הילד ילמד לתפוש כדור ולזרוק אותו

* הילד ילמד לקפוץ בחבל

6.תכנון מוטורי - ביצוע רצף פעולות נכון במציאות. דוגמאות:

* הילד ילמד דרך פעולה אחת להשיג צעצוע (לקחת צעצוע מידו של מבוגר על פי בקשת המבוגר).

* הילד ילמד דרך 2 פעולות להשיג צעצוע (לקחת צעצוע שנמצא מעט רחוק ממנו. פעולה 1 הילד יזחל לצעצוע, פעולה 2 הילד יושיט יד וייקח את הצעצוע).

* הילד ילמד דרך 3 פעולות להשיג צעצוע ולהביאו למבוגר (לקחת צעצוע שנמצא על מדף נמוך על פי בקשת המבוגר. פעולה 1 הליכה לכיוון המדף, פעולה 2 הושטת יד ולקיחת הצעצוע, פעולה 3 הליכה חזרה למבוגר עם הצעצוע ביד).

* הילד ילמד 4 פעולות להשיג צעצוע (לקחת צעצוע שנמצא על מדף גבוה על פי בקשת המבוגר: פעולה 1 הליכה לכיוון המדף, פעולה 2 קירוב כסא למדף, פעולה 3 עמידה על הכסא, פעולה 4 לקיחת הצעצוע וירידה מהכסא).

7.טונוס שרירים -

* תכנית עם פיזיוטרפיסט. (יש דרך קופות החולים).

8.עיבוד רגשי וקוגניטיבי - הילד לומד להבחין ברגשות אחרים וברגשותיו שלו וללמוד כיצד לקרוא להם בשם. דוגמה:

* כשאדם אחר בוכה הילד ילמד לומר "הוא עצוב" (במידה והילד אינו מדבר הוא ילמד להצביע על תמונה או ציור של אדם עצוב). כך גם לגבי רגשות אחרים.

9.עיבוד חזותי ומרחבי -

* תכנית של מרפאת בעיסוק. (יש דרך קופות החולים).

10.הפקת שפה - למידת ההברות והפקתן, חיבור ההברות למילים אח"כ למשפטים. לדוגמה:

* הילד ילמד להפיק הברות שהוא יודע על פי בקשה של המבוגר.

* הילד ילמד להפיק הברות שאינו יודע על פי בקשת המבוגר.

* הילד ילמד לחבר את ההברות למילים קצרות.

* הילד ילמד לומר מילים ארוכות יותר, אח"כ שתי מילים אחת אחרי השניה, אח"כ משפט.

* הילד ילמד את כוחה של השפה מבחינה תקשורתית ופונקציונאלית.

* הילד ילמד לומר מילים באינטונציה נכונה.

11.דיבור פונקציונאלי - לימוד אמירה בסיטואציה הנכונה של"תפתחי לי", "תסגרי", "תני לי", "קחי", "בואי", "לא רוצה", "רוצה", "זוזי" וכו'. לדוגמה:

* הילד ילמד לומר "תפתחי לי" כשהוא מתכוון לדלת הארון.

* הילד ילמד לומר "תני לי" כשהוא רוצה דבר מה.

12.דיבור ברמת שיחה - לדוגמה:

* פיתוח שיחה בין הילד למטפל (בהתחלה) הכוללת התעניינות באחר ("מה שלומך?")

* הכרה בנוכחותו ("איך קוראים לך", "איפה אתה גר"?)

* הכרה ברגשותיו ("נפלת, אתה עצוב").

* באופן כללי הגברת לקיחת תורות בשיחה בין הילד למטפל ופיתוח נושאי שיחה מקובלים ושונים בסיטואציות הנכונות.

* הגדלת מעגלי השיח ממעגל אחד החוזר על עצמו (הילד חוזר כל הזמן על אותה שאלה או אמירה מסיבות נוירולוגיות שונות, בהסבר פשוט - משום שהוא לא יודע כיצד לתקשר מעבר לזה כי חסרים לו המנגנונים במח. אבל זכרו שבגיל צעיר אפשר להקים מנגנונים עוקפים במח לאילו שאינם קיימים או לא מתפקדים כראוי) למעגלי שיחה הולכים ומתרחבים ("איך קוראים לך?" "אני רוני" "אני גר בירושלים" "יש לי אח שקוראים לו אורן". לקיחת תור בשיחה באופן הנכון תקשורתית).

* לימוד של שאילת שאלות - מה, איך, כמה, מתי, למה וכו'.

* עבודה על טענות, פקודות, ברכות, בקשות והצהרות.

* לימוד רצפים בזמן (קודם הילדה טיפסה על המגלשה, אח"כ ישבה בראש המגלשה למעלה ואח"כ התגלשה והגיעה לארגז החול").

13.כישורי למידה - כדי שהילד יוכל להגיע לשלב בו הוא לומד עליו לדעת להתאים מושגי יסוד שאפשר ללמד אותם בדרכים שונות, אנחנו עשינו זאת דרך משחקי קופסא ומשחקים אחרים שיפורטו בהמשך בפרק המשחקים. חלקים במשחק, מושגי יסוד כמו צורות, צבעים, רחוק, קרוב ועוד.

* זיהוי חלקים מתוך השלם ואת השלם כבנוי מחלקים.

* זיהוי צורות - משולש, מרובע, עיגול.

* זיהוי צבעים.

* זיהוי של מושגים כמו רחוק, קרוב, למעלה, למטה.

14.למידה - חשבון, קריאה, כתיבה.

* לימוד ספירת מספרים וזיהויים.

* זיהוי כמויות. איפה יש יותר ואיפה פחות - אם בקבוצה אחת של סוכריות יש 10 סוכריות ובשנייה 2 סוכריות על הילד לדעת להבחין שבקבוצת ה - 10 יש יותר סוכריות מאשר בקבוצת ה - 2 (מבלי לספרות את הסוכריות, רק ממבט בכמות).

* לימוד ספירת כמויות.

* זיהוי אותיות על פי השיטה הפונטית. לילדים אוטיסטים רבים קושי בלמידה בע"פ של מילים שלמות. כדאי ללמד ילדים אלה לקרוא על פי השיטה הפונטית של זיהוי צליל האות.

* קריאת מילים.

15.התייחסות לבעיות התנהגות - דוגמאות:

* על הילד להכיר בכך שהמבוגר הוא המדריך / מורה שלך ושכדאי ונחמד ללמוד ממנו.

* לימוד יכולת לשבת ליד שולחן.

* יכולת לשחק בתורות ולפי חוק בסיסי אחד או שניים במשחק ספציפי.

* ללמוד לוותר לאחר (על צעצוע למשל).

* ללמוד לדבר (או להצביע על תמונה או סמל) כשאתה רוצה משהו למרות שאתה מתוסכל וכועס - ולא לצעוק ולבכות.

* צמצום או הכחדת התנהגויות שמסכנות את הילד כמו הכאה עצמית, נשיכה עצמית וכו'. (בד"כ ככל שהילד מתקדם בתחומים האחרים שציינתי עד כה כך ההתנהגויות המסכנות פוחתות, אך לא תמיד).

16.מיומנות חברתית - דוגמאות:

* משחק הולם עם אחר.

* ביטוי רגשות: אני כועס חטפת לי את הרכבת!

* תקשורת הולמת עם הזולת, הבנת סיטואציות חברתיות (לא מתפשטים באמצע הקניון גם אם הבגדים לא נוחים לך עכשיו).

* בעניין מיומנויות חברתיות ראה הרחבה בפרק 7.

17.מיומנויות חיים והכללת הלימוד ליום יום - לדוגמה:

* הילד ידע להתקלח.

* להתלבש.

* ללכת לשירותים.

* לאכול לבדו.

* כיצד קונים מצרכים בסופר.

* כיצד נוסעים באוטובוס.

* מה עושים בסרט.

* איך מתנהגים בפארק ובג'ימבורי.

* איך מתנהגים שהולכים לחבר וכו'.

* הילד יבין את משמעותם של מילים, אותיות ומספרים במציאות. למשל, המספר 2 במעלית מייצג את הקומה השנייה. התמרור שכתוב עליו לא לעשן מייצג את החוק בסביבה שאסור לאף אדם לעשן כאן.

18.משחק בצעצועים ומשחק דמיוני - לדוגמה:

* הילד ילמד לשחק במשחקי "כאילו". הבובה נפלה וקיבלה מכה.

* המכונית עשתה תאונה עם המשאית.

* הדובי חוגג יום הולדת ושאר החיות שרות לו שירים ומכינות עוגה.

19.העסקת הילד את עצמו - לדוגמה:

* הילד צריך ללמוד לשחק בשקט עם עצמו. למשל לשחק במכוניות במשך מספר דקות.

* לשחק משחק דמיוני לבדו.

* לשחק משחק קופסא לבדו.

20.עקרון הרציונאליות (כשר, מלכסון, שם). השגת המטרה בדרך האפקטיבית ביותר בהשקעת העלות הנמוכה ביותר. לדוגמה:

* הילד האוטיסט פועל לפי עקרון הרציונאליות, כמו כולנו, אבל הפרשנות שהוא נותן לשפה וההקשר היא שקובעת למה יתייחס וממה יתעלם. אוטיסטים רואים בשולים את המרכז ואילו את הדברים החשובים והמרכזיים (עבור רובינו) הם מחמיצים. לכן חשוב ללמד את הילד להתייחס לנושא המרכזי בשיחה או במשפט ולא לשולי. כאשר הילד מתייחס לשולי אין לו יכולת אח"כ להכליל את המרכזי (משום שלא התייחס אליו כמרכזי) לסיטואציות אחרות. למשל כדאי לספר סיפור קצר ולשאול את הילד שאלות לגביו, לתקן אותו אם הוא שם דגש על השולי במקום על הרעיון המרכזי.

* בתחום הויזואלי - לעבוד עם הילד על התרכזות במשימה העיקרית ולא בדברים שוליים מסביב שהוא תופש כנושא המרכזי. לשם כך על המטפל להיות קשוב מאד לקשב של הילד ולדעת לשאול אותו שאלות לגבי מה הוא עושה, למה עושה זאת, מה מעניין אותו בסיטואציה, כיצד הוא תופש את מה שנאמר או קורה וכו'.

ישנן עוד תכניות רבות, מה שהצגתי עד כה הן חלק מהתכניות הבסיסיות שבהמשך להן ניתן אח"כ לבנות תכניות נוספות.
דמיונות דימויים מדריך ל עצוב סיפור רוצה ביטחון עצמי בקלות להרגיש ביטחון עצמי הסבר פשוט אוטיסטים לוותר pdd אוטיזם אספרגר בעיה בעיות בעיות התנהגות בעיית התנהגות הדרכה להורים הדרכת הורים הורה הורות הורים התנהגות התפתחות זיהוי זיהוי וטיפול חינוך ילדים טיפול טיפול ב טיפול בילד טיפול בילדים טיפולים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לחנך ילדים מדריך ל מדריך להורים מטופל מטפל מטפלים עיכוב התפתחותי
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט ... אל הלקוח. אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אאכ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ... כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו, עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ללקוח מה שאנחנו באמת חושבים על המוצר שלנו וברור לנו? שבאמת ...
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
... NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי איך אפשר ... עוסק בניתוח טקסטים, תוך התמקדות בטכניקות לשכנוע באמצעות ניתוח NLP (עיבוד שפה טבעית). הוא מציע שיטות לזיהוי מניפולציות, זיהוי מסרים תת - כרתיים, ומדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו כדי לשפר את יכולת השכנוע. במהלך ההרצאה הוא מנתח ...
אמינות, מהי אמינות? איך לשדר אמינות? איך לזהות אמינות? מבחני אמינות, בדיקת אמינות, זיהוי אמינות, זיהוי שקרים, איך המוח מזהה שקר? איך המוח מזהה אמת? אימות נתונים, איך לאמת נתונים?
אמינות, מהי אמינות? איך לשדר אמינות? איך לזהות אמינות? מבחני אמינות, בדיקת אמינות, זיהוי אמינות, זיהוי שקרים, איך המוח מזהה שקר? איך המוח מזהה אמת? אימות נתונים, איך לאמת נתונים?
... אמינות? איך לשדר אמינות? איך לזהות אמינות? מבחני אמינות, בדיקת אמינות, זיהוי אמינות, זיהוי שקרים, איך המוח מזהה שקר? איך המוח מזהה אמת? אימות נתונים, איך לאמת נתונים? מהי אמינות? איך לשדר אמינות? ... מציין שהמוח שלנו מזהה שקר בצורה די מדויקת, וזו יכולה להיות דרך מעולה לזיהוי אמינות. כאשר אדם אומר משהו שאנחנו תופסים כלא אמיתי, זה הרבה פעמים מתוך מבנה השיחה והניסוח של הדברים. המוח ... חפיפות או חוסר עקביות, זה עלול לגרום לנו לחשוב שהסיפור לא אמין. שפת גוף וזיהוי אמינות אחת הדרכים לשדר אמינות היא דרך שפת הגוף שלנו. אליעד מדבר על איך ניתן לשדר אמינות באמצעות שפת גוף - אם ...
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד בפני מניפולציות, איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך
זיהוי שקרים, זיהוי מניפולציות, איך לזהות שקרים? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? לא לתת לאנשים לרמות אותך, איך לזהות שקרנים? לעמוד ... איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? מניעת מניפולציות, למנוע מאנשים לרמות אותך איך לא לתת לאנשים לרמות אותך? איך לזהות שקרים ומניפולציות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בזיהוי שקרים ובמניעת מניפולציות. הוא מדבר על כיצד אנשים יכולים להימנע מלהיות מוטעים על ידי אחרים, בין אם מדובר ...
זיהוי שקרים לפי שפת גוף כשמשקרים, פוליגרף אנושי, איך לקרוא שפת גוף של שקר? איך לקרוא אנשים שקרנים? איך לקרוא מחשבות? איך לזהות שקרים? איך לזהות שקרנים? סימנים לשקרים בשפת גוף, איך לזהות שקר לפי שפת גוף? פרסונולוגיה, תורת הפנים
זיהוי שקרים לפי שפת גוף כשמשקרים, פוליגרף אנושי, איך לקרוא שפת גוף של שקר? איך לקרוא אנשים שקרנים? איך לקרוא מחשבות? איך לזהות שקרים? איך לזהות שקרנים? סימנים לשקרים בשפת גוף, איך לזהות שקר לפי שפת גוף? פרסונולוגיה, תורת הפנים
זיהוי שקרים לפי שפת גוף כשמשקרים, פוליגרף אנושי, איך לקרוא שפת גוף של ... אליעד כהן מסביר באופן מפורט ועמוק על קריאת שפת גוף, עם דגש על זיהוי שקרים וזיהוי חוסר כנות אצל אנשים. לדבריו, שפת גוף היא התקשורת הלא - מילולית ... הדבר יכול להעיד שמשהו פנימי קורה אצלו. כדי לחדד את יכולת הזיהוי, מומלץ להתמקד דווקא בדברים קטנים שהאדם לא מודע להם, כגון בליעת ... את זה לפי שפת הגוף שלך? אליעד גם מסביר בקצרה איך אפשר להימנע מזיהוי שקרים. כדי לשקר בלי שיזהו זאת, האדם צריך להיות מודע מאוד ... שלו ולהימנע מסימנים לא רצוניים. סיכום הדברים המרכזיים בנושא זיהוי שקרים לפי שפת גוף אליעד מדגיש שאין דרך מוחלטת או חוק קבוע שאומר ... איך לקרוא שפת גוף בראיון עבודה? שפת גוף בליעת רוק שפת גוף זיהוי שקרנים איך לשלוט בשפת גוף? איך לקרוא שפת גוף של גבר בוגד? איך ... כנות. איך לשקר בלי להתגלות? מצד שני, אם מישהו רוצה להימנע מזיהוי כאשר הוא משקר, הוא צריך להיות מודע היטב לכל הסימנים הלא - ... למצוא תכנים נוספים על קריאת אנשים, גילוי שקרים, שפת גוף ועוד. זיהוי שקרנים, זיהוי שקרים לפי העיניים, איך לשקר טוב? איך לשקר בלי למצמץ? שפת גוף ... עיניים, שפת גוף תנועת ידיים, ללמוד לשקר, שפת גוף לגעת באוזן, זיהוי שפת גוף, שפת גוף מצמוץ בעיניים, טעויות נפוצות בשפת גוף, שפת גוף ... שפת גוף הרמת מכנסיים, שפת גוף השפלת עיניים, שפת גוף טיפים לזיהוי שקרים, שפת גוף פסיכולוגיה, שפת גוף ידיים מאחורי הגב, ללמוד שפת ...
איך למצוא פתרונות? ללמוד אימון אישי, ללמוד יעוץ אישי, להיות מאמן אישי, לדעת איך לייעץ, איך לדעת מה לעשות? איך למצוא תשובה? לזהות את השקר, לגלות את השקר, זיהוי שקרים
איך למצוא פתרונות? ללמוד אימון אישי, ללמוד יעוץ אישי, להיות מאמן אישי, לדעת איך לייעץ, איך לדעת מה לעשות? איך למצוא תשובה? לזהות את השקר, לגלות את השקר, זיהוי שקרים
... השקר, לגלות את השקר, זיהוי שקרים איך למצוא פתרונות לבעיות דרך זיהוי השקרים בתפיסות שלנו? כשאנשים מחפשים פתרונות, בין אם זה באימון אישי, ייעוץ אישי, או אפילו כדי לדעת מה לעשות במצבים קשים, אליעד כהן מדגיש שהדרך היעילה ביותר למצוא ... לכל בעיה מתחילה בזיהוי השקרים שנמצאים בתוך תפיסת המציאות של האדם. השקר לא חייב להיות שקר מכוון, פעמים רבות מדובר בתפיסה מוטעית או מוגזמת, שמשבשת את היכולת של האדם להבין מהי באמת הבעיה ... לפתרון אמיתי. מדוע זיהוי השקר מוביל לפתרון של הבעיה? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מציג בעיה, הוא מציג סיפור שלם עם הנחות מובלעות רבות. ברגע שהסיפור או ההנחות שלו יהיו נכונים ב - 100%, כבר אין ... כיצד אפשר להיעזר בזיהוי השקרים במצבים בין - אישיים? כאשר מישהו מאשים אדם אחר או מותח עליו ביקורת, התגובה האוטומטית של האדם המואשם היא להרגיש רע ולהתמקד בכעס או בתסכול. אליעד כהן מציע לגשת ... עם עובדים באמצעות זיהוי שקרים? אליעד כהן נותן דוגמה נפוצה מתחום הניהול, שבה מנהל מרגיש שהוא לא סומך על העובד שלו. כשעובד מציע פתרונות והמנהל לא בטוח אם אפשר לסמוך עליו, הוא נוטה לרדת ... לפתרון הבעיה. מדוע זיהוי השקרים מחייב חיפוש תמידי אחרי מידע חדש? הסיבה שאנשים מחפשים מידע נוסף, לפי אליעד כהן, היא התחושה שהאמת אינה ברורה לחלוטין. אם אדם בטוח ב - 100% שהמידע שיש לו נכון, ... לבדוק עוד. לפיכך, זיהוי השקרים מוביל לצבירת ידע, ניסיון והבנה מעמיקים יותר של הבעיה. לסיכום: איך הפתרון תמיד מסתתר בזיהוי השקר? אליעד כהן מסכם את הרעיון המרכזי: בכל בעיה קיים לפחות שקר אחד. אם נצליח לזהות את השקרים הללו, נמצא את הפתרונות שמסתתרים מאחוריהם. ככל שנחקור יותר לעומק ונבדוק ...
שקרים, נוכלים, שקרנים, רמאים, קורונה, איך לזהות שקרנים? איך לגלות שקרים? האמת של הקורונה, איך מזהים שקרנים? איך לדעת אם בן אדם משקר? איך תזהו שקרנים? איך לזהות נוכלים? איך אפשר לזהות שקרנים? זיהוי רמאים, איך לדעת שמישהו משקר?
שקרים, נוכלים, שקרנים, רמאים, קורונה, איך לזהות שקרנים? איך לגלות שקרים? האמת של הקורונה, איך מזהים שקרנים? איך לדעת אם בן אדם משקר? איך תזהו שקרנים? איך לזהות נוכלים? איך אפשר לזהות שקרנים? זיהוי רמאים, איך לדעת שמישהו משקר?
... איך מזהים שקרנים? איך לדעת אם בן אדם משקר? איך תזהו שקרנים? איך לזהות נוכלים? איך אפשר לזהות שקרנים? זיהוי רמאים, איך לדעת שמישהו משקר? איך אפשר לדעת אם מישהו משקר לכם? אחת השאלות החשובות שמטרידות אנשים רבים היא כיצד אפשר לדעת אם אדם אחר משקר להם. אליעד כהן מסביר שכדי לדעת אם אדם ... עם זאת, אליעד מספק שיטה מעשית שתאפשר לכם לקבל אינדיקציה חזקה מאוד לכך שמישהו משקר. מהי השיטה של אליעד כהן לזיהוי שקרנים? לפי אליעד כהן, הדרך לזהות שקרים ונוכלויות מתבססת על העיקרון של מהגלוי אל הנסתר. משמעות הדבר היא שאם אדם מדווח לכם משהו שאתם לא יכולים לאמת, תנסו למצוא בדברים שלו פרטים ... ומסיר אחריות מעצמו - הוא בדרך כלל הטיפוס הבעייתי יותר, מאחר שהחשיבה שלו מעוותת. איך ליישם את הרעיון של זיהוי שקרים על עצמכם? אליעד כהן מציע שכל אדם יבדוק גם את עצמו. הוא אומר לכם לשאול את עצמכם איפה אתם משקרים לעצמכם או מרמים את עצמכם בוודאות, ומה זה אומר לגבי המקרים שבהם אתם משוכנעים ... והאם אפשר לסמוך על השיפוט שלכם באופן כללי. איך לגלות שקרים? איך לדעת אם משקרים לי? איך לזהות שקרנים? זיהוי שקרים בקורונה איך לחשוף מניפולציות? איך לדעת מי צודק? האם ביבי משקר? איך לדעת אם מישהו משקר? איך לדעת אם הוא משקר? פסיכולוגיה של נוכלים, איך לדעת שבן אדם משקר? איך לדעת אם גבר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיהוי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: זיהוי, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: זיהוי, כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, טיפול רגשי, אימון אישי לעסקים בתחום זיהוי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 19:53:46 - wesi4