הפרעות אכילה - בולמיה - הפרעות אכילה וערך עצמי הפרעות אכילה וערך עצמי למצער, 95% מהסובלות מהפרעות אכילה הן נשים. נשים כיום בכל גיל ובכל משקל מוטרדות ממראה גופן ומשקיעות מאמצים רבים במראה החיצוני שלהן. כשהערך העצמי נמוך, כשאישה מחזיקה ב דימוי גוף שלילי הסיכוי לפתח הפרעת אכילה גבוה יותר. נשים לרוב מסתירות את ההתנהגות המסכנת, גם במקרה של התקפי זלילה ...
יופי חיצוני, להיות מקובל בחברה, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, להיות מקובל, דחייה חברתית, להיות מושלם, לחוות שלמות לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: יופי חיצוני, להיות מקובל בחברה, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, להיות מקובל, דחייה חברתית, להיות מושלם, לחוות שלמות. אליעד: יש תפיסת מציאות שאומרת שהכל אחד, איפה היא נמצאת? מחוץ ...
לא מספיק שווה, אין לי ערך עצמי - איך מפרקים את המחשבות הללו? חלק א זוהי מחשבה שלעתים אינה צפה למודע, לא תמיד אנשים מכירים בה. ... אך איפה עובר הגבול? איפה זה מתחיל להזיק? מה קורה כשזה גובל בהתנשאות על האחר, או פשוט תחושה של ערך עצמי ירוד בעת כישלון אישי? האם אפשר לשמוח גם בלי להרגיש שווה יותר או פחות? אמונה זו היא שגורמת לכך ...
... אך זה לא קשור לזה שאני רעה. נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאני חסרת ערך, אני בעלת ערך עצמי! אני לא נהנית מהחיים, אני נהנית מהחיים! לא מגיע לי גם להינות מהחיים מגיע לי ליהנות מהחיים! אני רעה ... הזמן. אני שמחה כל הזמן. אני אומללה. אני חזקה הכי חזקה שיש! זה אומר שאני חסרת ערך. אני בעלת ערך עצמי. אני לא אוהבת את עצמי כי אין לי סיבה לאהוב את עצמי. קיצון - אני לא אוהבת את עצמי ... נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאני לא טובה מספיק. זה אומר שאני גרועה. זה אומר שאני חסרת ערך עצמי. זה אומר שהחיים לא שווים. זה אומר שעדיף למות. זה אומר שעדיף להתאבד. זה אומר שזה רע. זה אומר ... הזמן ולהיות מאושרת. 4. יש סיבות אחרות לא ליהנות מהחיים וזו לא הסיבה בכלל. כמו ראיית הרוע בעולם. או תחושת ערך עצמי ירודה. או חוסר באהבה עצמית. נניח שזה נכון, אז מה? אז זה אומר שיש מלא סבל בעולם וזו הסיבה ... חסרת כל ערך, לכן לא מגיע לי לעמוד על שלי. אני חסרת כל ערך. קיצון - אני חסרת כל ערך עצמי. אין לי טיפת ערך עצמי. אני לא שווה כלום. קיצון 2 אני בעלת ערך עצמי מופרז גבוה יותר מכל אחד אחר שאני מכירה. אני שווה יותר מאחרים. אמצע - אני שוות ערך לאנשים אחרים. האם זו האמת ועד כמה? 1. כן, זו האמת. אני חסרת כל ערך עצמי, לא שווה כלום לחלוטין. נחותה מאחרים 2. אני בעלת ערך עצמי נמוך. שווה במידה נמוכה. עדיין נחותה מאחרים 3. אני שווה במידה בינונית, שווה לאחרים. 4. אני בעלת ערך עצמי גבוה מאחרים, שווה יותר מאחרים. נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאין לי מנדט או יכולת או זכות בכלל ... מכל בני האדם ביקום, ולכן לא מגיע לי לעמוד על שלי ומגיע לי שידרכו עלי קיצון - אני בעלת ערך עצמי הכי גבוה ביקום, אני עליונה על כל החיים ביקום, ורק הרצונות שלי מתקיימים. אמצע - אני שוות ערך לאנשים ... מחוטבת. למה? כי אכפת לי מאיך שאני נראית למה כי חשוב לי מה אחרים חושבים. למה? כי ככה אני מעריכה את עצמי. כי זה מגביר את חילוף החומרים בגוף. אז מה? זה בריא. למה? כי ככל שחילוף החומרים מהיר יותר אז ...
דימוי עצמי - תרגילים לפיתוח דימוי הגוף תרגילים לפיתוח דימוי הגוף ילדים הסובלים מליקויי למידה, לוקים פעמים רבות בדימוי גוף פגום. הליקוי מפריע לילד לזהות את עצמו בראי ובתמונות, להכיר את אברי גופו ותפקידם וחוסר תחושה של הקבלת ... לעבור. דוגמה לכך היא ילד רחב מימדים שבטוח שהוא יכול לעבור בין שתי מכוניות שהמרחק ביניהם הוא קטן. לתירגול בדימוי הגוף יש צורך בהגברת תחושת הגוף, ביחס לעצמו ולמרחב סביבו. הפעילות בתרגילים ליציבה והתמצאות מרחבית מגבירים תחושת גוף. רצוי לתרגל ...
... לפי הרפואה החדשה, בעיות בעצמות נגרמות בדכ כתוצאה מטראומה או קונפליקט כלשהו המתבטא אצל האדם בתחושה חזקה של ירידת הערך העצמי (יעע). פגיעה בסחוסים קורית כאשר התחושה של ירידת ערך עצמי היא קלה עד בינונית. סוג הקונפליקט או הטראומה קובעים באיזה עצמות ו/או מפרקים תופיע הבעיה. משך הקונפליקט או הטראומה ... ואת הכאבים. תהליך התפתחות המחלה הוא כלהלן: כל עוד נמשכת השפעת הטראומה / קונפליקט הגורמים לירידה קלה עד בינונית בתחושת הערך העצמי, מתרחש תהליך של נמק חלקי בסחוס הגורם לאובדן תאי סחוס ויצירת חורים ברקמת הסחוס (כמו גבינה שוויצרית). ברגע שחולפת ... פשוטים ומתעוררות שתי בעיות עיקריות: 1. אם החולה לא מודע לכך שהבעיה נגרמה כתוצאה מאותו דבר שגרם לו לירידת ערך עצמי, הוא לא יטפל בסיבה המקורית ואז יש סבירות גבוהה שהמחלה תחזור. מה שקורה במקרים רבים הוא כך: האדם חווה טראומה או קונפליקט שגורמים לו לתחושת ירידת ערך עצמי, יש פגיעה בסחוס (שאינה מורגשת עדיין), הקונפליקט נפתר בצורה כלשהי ומתחיל ריפוי (אפשרות לנפיחות וכאבים במפרק), אך אז, בגלל ... הכאבים החזקים עלולים לגרום לחולה להרגיש שהוא חסר תועלת או חסר יכולת, מה שעלול לגרום שוב לתחושה של ירידה בערך העצמי. ג. החולה ילך לבית חולים ושם יעשו לו בדיקות אשר עלולות לפגוע בתהליך הריפוי (למשל בדיקת ארתרוסקופיה). ד. החולה ... סידן / אוסטיאופורוזיס) נגרם כתוצאה מטראומה או קונפליקט או מצב כלשהו שגרמו לאותו אדם להרגיש תחושה חזקה של ירידת ערך עצמי (יעע) או ירידה בדימוי העצמי. כל עוד הטראומה / קונפליקט לא נפתרו והשפעתם נמשכת - יש אובדן תאי עצם וייתכן גם אובדן תאי מח ... הגאוט נעלמים. מה קובע באיזה מפרק או מפרקים תופיע הבעיה? כאמור, הפגיעה בסחוסים ובעצמות נגרמת כתוצאה מקונפליקט של ירידת ערך עצמי (יעע). להלן מספר דוגמאות: - כתפיים וראש עצם הזרוע (הומרוס) - קונפליקט יעע הקשור לתחושת כישלון ביחסים עם אנשים ... העצמות או פגיעה בסחוס, הם לא עושים תהליך מודע שמטרתו היא להתגבר על הטראומה או הקונפליקט שגרמו לירידה החריפה בדימוי העצמי או בתחושת הערך העצמי. משמעותו של תהליך כזה היא לפתור את הקונפליקט וללמוד כיצד לא לתת לו לחזור ולהשפיע עלינו, או למזער ככל האפשר את השפעותיו. זהו למעשה תהליך של התפתחות אישית הכולל בתוכו חיזוק תחושת הערך העצמי. תהליך זה אינו קל והוא דורש במקרים רבים לעשות שינויים בהרגלי חיים, שינוי בעיסוק, התחלה של דברים חדשים, מציאת מטרות חדשות ומשמעויות חדשות ולפעמים אפילו שינויים בתפיסת העולם. ככל שתחושת הערך העצמי האמיתי עולה ומתחזקת (ואין הכוונה כאן לניפוח האגו), כך צפוי ששיקום העצמות ו/או הסחוסים יהיה מהיר יותר. דלקת מפרקים ...
... באמונות ותפיסות עולם. החשיבה יותר יצירתית. אמונות שיש לי: 1.אני צריכה שיאהבו אותי. אם לא אוהבים אותי אני חסרת ערך עצמי - אם אוהבים אותי אני חסרת ערך עצמי. אני לא צריכה שיאהבו אותי. זה רע שיאהבו אותי. אני בעלת ערך עצמי. 2.אני צריכה להיות מושלמת. העולם צריך להיות מושלם. אנשים אחרים צריכים להיות מושלמים. - אני לא צריכה להיות מושלמת. ... זה מעניין 13.לבד זה בודד. לבד זה ביחד. ביחד זה לבד. 14.אם ידחו אותי אני אמות. אני אהיה חסרת ערך עצמי. אם ידחו אותי אני אחיה. אני אהיה בעלת ערך עצמי. אם ירצו אותי אני אמות. אם ירצו אותי אני אהיה בלי ערך עצמי. 15.אין מה לאהוב בי. הבסיס שלי רע. רודפים אחרי רצונות. למה אני רוצה... למה אני רוצה לחיות טוב. למה ... ידחה אותי ודווקא יקבל אותי, ירצה לשוחח וגם להפגש. נניח שזה נכון, אז מה? זה אומר שאני חסרת כל ערך עצמי, שאני לבד בעולם, אני אמות לבד. זה נוראי. אני לא מסוגלת ליצור איתו קשר. האם ועד כמה זה נכון? ... מסוגלת לעשות כלום, אני חסרת אונים וצריכה שידאגו לי. אני תלויה באנשים אחרים ולא עצמאית. זה אומר שאני חסרת ערך עצמי. זה אומר שלא יבואו לבקר אותי בקבר. זה אומר שאני חסרת ערך לעולם. זה רע מאוד. א ידחה אותי ...
בכל פעם שאתה שואף שהערך העצמי שלך יעלה, אתה מחויב לשאוף שהאחר העצמי של האחר ירד בשביל שערך הדולר שלך יעלה, אתה חייב לשאוף שערך ... הדולר שיש לך בכיס יתחזק מבלי שתוריד את ערך השקל בכיס האחר. אתה הוא הדולר! בכל פעם שאתה שואף שהערך העצמי שלך יעלה, אתה, מחויב, לשאוף שהאחר העצמי של האחר ירד. זא שבשביל שאתה תעלה את המעמד החברתי, אתה צריך לשאוף שמישהו ירד במעמד החברתי שלו. אתה לא יכול לדרוש שהערך העצמי שלך יעלה מבלי שתוריד את הערך העצמי של האחר. ערך הוא יחסי. בשביל שאחד יעלה, מחויב שאחר ירד. זאת יחסות. ולכן, בכל פעם שאתה שואף לעלות את הערך העצמי שלך, דע שאתה חייב לפגוע בערכו של האחר ולהורידו לשם כך.
... מוכשר. עבור אדם בעל הפרעת קשב, העיסוק בתחומים בהם הוא מוכשר יכול ליצור חוויות הצלחה ולהגן מפני היווצרות של דימוי עצמי נמוך ובעיות תפקוד משניות. אומנות, מוזיקה וספורט יכולים לספק חוויות הצלחה וליצור קשרים עם בני הגיל. בנוסף, בתוך מסגרת של ... יצירתיות גבוה הוא נקודת חוזק של אנשים עם הפרעת קשב. בתחומי היצירה ישנם אנשים רבים אשר הגיע להישגים גבוהים והערכה ציבורית חרף הפרעת הקשב, ולעתים אף בזכותה. למעשה, אנשים עם הפרעת קשב מראים הישגים יצירתיים גבוהים יותר בעולם האמיתי ... והחומר הלימודי. שעורי עזר הם האמצעי החשוב ביותר לא רק להשלמה של חומר לימודי אלא גם לביסוס תחושת מסוגלות וערך עצמי, משום שהם מאפשרים לתלמיד חוויות הצלחה לימודיות ואפשרות להאמין ביכולותיו. הוראה מתקנת: ללומדים רבים עם הפרעת קשב נדרש מענה ... תלמידים עם הפרעת קשב לדרג את ההתנהלות הלימודית וההתנהגותית של עצמם ולהשוות אותה לדירוג המורה, כך שככל שהתלמיד לומד להעריך את עצמו באופן מדויק יותר הוא פחות תלוי במשוב החיצוני. אימון אישי הוא תהליך המכוון לסייע לאנשים להציב ולהשיג מטרות, להתגבר ... מדי מתחיל ילד עם הפרעת קשב את דרכו בבית הספר בכישלון. מחסור מצטבר בחוויות הצלחה מוביל להפרעות רגשיות משניות וערך עצמי ירוד. השפעה זאת נראית גם במקרים של אינטליגנציה גבוהה, משום אף על פי שהיא מאפשרת לפצות על הקשיים בצורה ... עלולים לשאת את הצלקות לאורך שנים רבות. לכן חוויות אלו דורשות טיפול במטרה לאוורר רגשות מודחקים מהעבר, לתקן את הדימוי העצמי וההרגשה של האדם כיום מול החברה. יש לכך חשיבות רבה משום שהלמידה של יכולות חדשות היא תמיד טובה יותר, כאשר היא נעשית מתוך עמדה של דימוי עצמי חיובי. דימוי עצמי חיובי מעודד את האדם להעיז ולנסות ולא לוותר גם כשקשה לו. ניתן לתת מענה להיבט זה בדרכים שונות, כגון: פסיכותרפיה ...
חרדת בחינות - מבוא חרדת בחינות היא תגובת דחק המופיעה במצבים בהם ישנה הערכה של הביצועים. כתוצאה ממנה התפקוד נפגע ונוצרת מצוקה וחרדה. מעריכים כי הבעיה מטרידה כ - 15% מהתלמידים והסטודנטים. החרדה מקשה על ... בהפחתת חרדת בחינות 5.2 תרומת המורה בהפחתת חרדת הבחינות 5.3 מקומו של העידוד בהפחתת חרדת הבחינות 5.4 הקשר בין דימוי עצמי לחרדת מבחנים הגורמים לחרדת בחינות: חרדת בחינות נובעת מפרשנויות של הנבחנים את הבחינה כמצב מאיים. קשיים בלמידה לבחינה ובתפקוד ... מרכיבים מרכזיים: המרכיב הקוגניטיבי - בא לידי ביטוי בגילוי דאגה. הרגש הוא מושג רציונלי מעיקרו שמעורבים בו יסודות של הערכה, בני האדם אינם מגיבים ישירות על גירויים או מאורעות, אלא על הערכות הניתנות להם, המתווכות בין הגירוי הראשוני לתגובה ... הביוכימי הוא שתוצאתו היא הביטוי הפיזי הנגלה של החרדה תלויות אישיות - חשש מאי עמידה בציפיות, השפעה מכישלונות קודמים, דימוי עצמי נמוך, תפיסה עצמית שלילית ותחרותיות יתר. מאפיינים של חרדת בחינות: חרדת הבחינות מתבטאת בכמה אופנים: סימפטומים גופניים של חרדה ומתח ... וכדומה. תגובה רגשית כגון דאגה, לחץ ופחד. שיבושים קוגניטיביים כגון שכחה, בלבול, פגיעה ביכולת הריכוז ועוד. מחשבות מסיחות כגון דימוי קטסטרופלי של הכישלון העתידי במבחן ותגובות הלעג והנידוי שיבואו בעקבותיו. ניסיונות הימנעות כושלים מהמצב מעורר החרדה, כגון התכוננות לא ... תלמידים אלו לא אובחנו בגיל צעיר ולא קיבלו עזרה מתאימה עלולה להיווצר דינמיקה של חרדת בחינות עקב היסטורית כישלונות ודימוי עצמי נמוך. אבחון של חרדת בחינות: חרדת בחינות איננה מוגדרת כהפרעה נפשית במדריך ההפרעות הנפשיות DSM. נראה כי ניתן לשייך אותה ... להפרעות חרדה. יש לזכור כי חרדת הבחינות יכולה להופיע בעוצמות שונות ולגרום למצוקות ולקשיי תפקוד שונים, ולכן נדרשים אבחון והערכה להתאמת סוג והיקף הטיפול, וכדי לשלול גורמים כמו הפרעות נפשיות אחרות. טיפול בחרדת בחינות: על מנת לטפל בחרדת בחינות, ... החרדה. עידוד אינו פותר בעיות, אך הוא משפיע רבות על הפחתת החרדה שיביא לתלמיד סיוע ודרכי התמודדות. הקשר בין דימוי עצמי לחרדת מבחנים: נמצא כי ישנו קשר ישיר בין דימוי עצמי לחרדת בחינות. מאחר שהתלמיד סובל מדימוי עצמי נמוך הוא יבחר במסלולי לימוד קלים מידי - במטרה לא לאכזב ולא להתאכזב. הכישלון נתפס כהוכחה לחוסר יכולת הן ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: הערכה עצמית, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: הערכה עצמית, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מטפל רב תחומי, מאמן אישי להפרעות קשב בתחום הערכה עצמית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331