... להתמקדות, בחנו את היתרונות והחסרונות שלנו אל מול המתחרים והגדרנו את לקוחות היעד ואת אפיקי הפנייה אליהם. המסקנה משלב זה ברורה: אין הבדל בין עסק המוכר כיסאות, מכוניות או קפה, ובין עסק המוכר
טיפולים הוליסטיים, הרצאות, קורסים, ייעוצים בצומתי חיים וערבי חוויה. שניהם עסקים לכל דבר, בשניהם יש ... בשניהם יש לקוחות, ספקים, בנקים, מתחרים, שותפים עסקיים. המפתח להצלחה טמון ביכולת לזהות נכון את הסביבה העסקית שבה העסק פועל. אני חייב לקבוע כי אחת הסיבות המרכזיות לחוסר ההצלחה של מטפלים
הוליסטיים היא בהכרח ההתעלמות מהסביבה העסקית ואימוץ גישה הסוברת כי הרוחניות ממקמת אוטומטית את העסק ... תהליך לשינוי האמונות והערכים שבהם הוא אוחז. לא פשוט, אך אפשרי. היכולת שלנו לעזור לזולת אינה שונה מהיכולת של הנגר לספק כיסאות ושל סוחר הרכב לספק מכוניות. אנו יכולים לנהל קריירה מצליחה כמטפלים
הוליסטיים העוסקים בתחום הרוחניות, חיים בסגנון חיים רצוי, וכן, מרוויחים כסף. עם זאת, כתוצאה מאותו ...