... ותקשורת ארגונית מעצימה
תקשורת מעצימה משמעה דפוסי דיבור והקשבה התומכים ומחזקים את הדובר והמקשיב כאחד. במאמר זה אני מבקש להצביע על הכיוון אל תקשורת כזו ... ארגוני בעזרת אמנות ההקשבה, ניתן לשפר ולחזק דפוסי
תקשורת מעצימה במערכות יחסים בתוך צוותי עבודה, אנשי מכירות, מנהלי משאבי אנוש, אנשי הדרכה - כמו גם בישיבות צוות וניהול ובכל מפגש מקצועי ואישי. על מנת לבנות דפוסי
תקשורת מעצימה בארגון עלינו לאמץ כמה ערכי ליבה: 1. בחירה בפרדיגמה של אנחנו - רצון ותמיכה בשיתופי פעולה, שילוב כוחות וכשרונות למטרה ... מעורבים יותר ובעלי מוטיבציה ואחריות מוגברת. הבסיס של
תקשורת מעצימה הוא הקשבה. הקשבה כזו המאפשרת לדובר לבטא עצמו באופן מלא, ולהרגיש מוקשב. הקשבה מלאה למילים, ובעיקר למה שבניהם. הקשבה ... ומשרתים את שני הצדדים. על מנת לפתח ולשמר בארגון
תקשורת מעצימה ראוי לשמור על כמה כללים: התייחס תמיד ברצינות לדובר - גם כשהוא משעמם או בדעה מנוגדת לשלך. שמור על קשר עין והיה נוכח ... מתחתם. החדשות הטובות הן שכאשר ארגון מתחיל בתהליך של
תקשורת מעצימה - התהליך מדבק ומהדהד לאנשים נוספים בארגון ומחוצה לו, ובנוסף מביאים האנשים דפוסים מעצימים של תקשורת למערכות היחסים שלהם ... מתפוגגים ובסופו של דבר התפוקה והיעילות עולים.
תקשורת מעצימה מתפתחת טוב יותר כאשר היא מלווה בקשר אישי יותר בין בעלי התפקידים, הפחתת ההירארכיה הנוקשה ומתן מקום שווה לכל הקולות ...