הרפואה לא משלימה... את הפער - חלק 4... סיכום, ביקורת ומסקנות נוכחותם של מיומנויות תקשורתיות יכולה להביא להבנה עמוקה יותר לסיבת הביקור האמיתית וליעילות תקשורתית מצד מספק השירות הרפואי (Frymoyer & Frymoyer, 2002). נאמר שהן מאפשרות גישה להבנת החולה את מצב בריאותו ועוזרות לנותן השירות הרפואי לצמצם פערים בין הבנתו את מצב בריאותו של החולה לבין נקודת המבט של החולה. (Baarts, et al, 2000). ... ובתפקוד הקוגניטיבי, הסוציאלי, כפי שהוצג. מצד שני, היעדרן יכול להביא לכך שדאגותיהם האמיתיות של החולים, יעברו ללא הבחנה כשמספק השירות הרפואי, מתמקד בהיבטים הרפואיים (Lang, et al, 2000). כמו כן, הערך המוסף המתבטא באמצעות התקשורת הבין אישית יהיה חסר ... המרכז הרפואי תל - אביב על שם סוראסקי (2008). היחידה לרפואה משלימה. ניתן לצפות באתר: http:/ / www.tasmc.org.il/304 מכבי שירותי בריאות (2008). רפואה משלימה הסבר כללי. ניתן לצפות באתר: http:/ / www.maccabi - health. co. il / site / HE / macabi. asp? pi=139 מרכז רפואי הדסה עין כרם (2008). רפואה משלימה. ניתן לצפות באתר: http:/ / www.hadassah.org.il/Hadassa/Heb_SubNavBar/Life+Services/Complete_medicine/ שירותי בריאות כללית (2008). המדריך המלא לכל הטיפולים. ניתן לצפות באתר: http:/ / www.clalit20plus.co.il/Clalit/Young/Lifestyle/Articles/Alternative/mashlima.htm Ambady, N., Koo, J., Rosenthal, R., ...