ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל זמן ✔ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2 ✔המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י חשיבה חיובית ? חלק 1.

כאן כמובן חשוב להדגיש בדיוק כפי שאמרתי קודם לכן כי יש כאן 2 נקודות שונות שהולכות אחת עם השניה. נקודה ראשונה היא כי אם בעצם בן אדם מתחיל להבין כי כל מה שהוא עושה הוא עושה מתוך בחירה ולא מתוך שום כפיה, אז קודם כל במיידי זה משפר את איכות חייו ואת איכות זמנו וגם מצד שני זה בוודאות נותן לו אפשרות לשנות את סדר היום שלו וליצור זמן פנוי. ואיך? כי בפועל בן אדם חושב שהוא לא בוחר לעשות את מה שהוא עושה. מה זה יוצר? זה יוצר 2 בעיות, בעיה ראשונה הזמן של האדם אוטומטית נהיה פחות איכותי, למה? כי הוא עושה משהו מתוך כפיה, הוא עושה משהו בגלל אילוצים, הוא הולך לעבוד כי הוא חייב ולא כי הוא רוצה.

בן אדם שמעביר את היום שלו בתחושה כזאת, הוא כמובן מסכן. כי הוא בתוך סוג של בית כלא. כל הזמן יש התנגדות בין הרצון שלו לבין המציאות שלו מה שכמובן יוצר אצלו את מהות הסבל. כי מהות האושר היא כאשר הרצון של האדם והמציאות שלו הם אחד, דהיינו שהרצון שלו מתאים בדיוק למציאות שלו, כל מה שהוא רוצה יש וכל מה שיש הוא רוצה. אדם שחושב שהוא הולך בבוקר לעבודה מתוך כפיה כי החיים גזרו עליו לעשות זאת, אז במיידי הוא הורס לעצמו את החיים כי הוא מכניס את עצמו למלכוד של סבל.

ומה אני אומר בעצם, אני אומר כי אם תהיה מודע למציאות האמיתית, שהיא שתהיה מודע לכך שאתה הוא זה שבפועל בוחר בבוקר כל בוקר מחדש ללכת לעבודה כי אתה דואג למשפחה שלך לדוגמה, אז קודם כל זה הופך אותך לסוג של אדם חופשי, כי אתה הופך מאדם שמכריחים אותו לעשות משהו לאדם שבוחר לעשות משהו. לדוגמה אתה עובר ממצב של אדם שיש לו משכנתא שהוא חייב ללכת בבוקר לעבוד למצב של אדם חופשי שהוא מתוך בחירה אישית שלו בחר לקחת משכנתא והוא מתוך בחירה אישית שלו בוחר לשלם אותה כדי לעשות לעצמו ולמשפחתו טוב ושלכן הוא הולך בבוקר לעבוד.

אתה פתאום מבין שזה שאתה הולך בבוקר לעבוד זה לא שמישהו מכריח אותך, זה מתוך בחירה אישית וחיובית שלך ומתוך אחריות אישית שלך אתה בוחר ללכת בבוקר לעבוד. אתה הופך בראש שלך לאדם חופשי שבוחר ושולט בחיים של עצמו. אז קודם כל במיידי איכות החיים שלך במשך היום נהיית טובה יותר כי אתה אדם חופשי בעל יכולת בחירה שבוחר מה לעשות ולא איזה רובוט שמכריחים אותו לעשות משהו נגד רצונו. צריך להפנים, כל מה שאנחנו עושים, הכל כולל הכל זה מתוך בחירה חופשית שלנו.

כאן צריך לשים לב למשהו נוסף, כי ברגע שאדם לא מודע לכך שהוא בעצם בוחר בכל רגע מה לעשות, גם זה אחד מהדברים שהורסים לו את יכולת התיעדוף. כי ברגע שאתה טועה לחשוב כי לא אתה בוחר מה לעשות עם זמנך, אז בעצם זה גורם לכך שאתה כבר לא שם לב האם הזמן שלך מנוצל בצורה אידיאלית, כי הרי כביכול אין לך בחירה ושליטה על זה. ואתן דוגמה. נניח שאתה הולך לעבוד מתוך מחשבה שאין לך ברירה אלא ללכת לעבוד. יש בעבודה המון לחץ ואתה בראש שלך חושב שאתה חייב להישאר בעבודה לסיים משהו מסוים לאחר סיום העבודה הפורמאלית.

עכשיו זה כמובן טוב ויפה ונחמד, איפה הבעיה? הבעיה היא כאשר זה כבר הופך להיות השגרה השוטפת שלך, שבה הלחץ וחוסר המודעות האישית של הבן אדם גורמים לכך שהוא שוכח מי נגד מי, הוא שוכח מה מטרת העבודה, נדמה לו כי הוא סוג של רובוט ואז הוא נשאר כל יום בעבודה על חשבון הזמן שחשוב לו באמת. וכמובן שהוא לא שוכח לקטר כי הוא מחפש זמן פנוי לעצמו וכי יש לו מצוקת זמן...

ולמה כל זה קורה, זה קורה בגלל שהמוח של הבן אדם נמצא במעין בית כלא. הבן אדם הופך להיות עבד ומשועבד לעבודה, הבן אדם הופך להיות סוג של מכונה, מכונה אומנם מדברת אבל מכונה. והמכונה הזאת נלחצת, עובדת שעות נוספות בצורה שוטפת, הורגת את עצמה, לא אוכלת, לא נחה, לא מקדישה זמן לכלום, לא מתעדפת את הזמן שלה בצורה נכונה, לא מודעת לעצמה. בקיצור האדם נמצא במעין בית כלא של המחשבות שלו, מה שהורס לו את יכולת התיעדוף שלו, הורס לו את הדבר החשוב ביותר בחיים שהוא הזמן וזה כמובן בעיקר מה שיוצר בעצם את מצוקת הזמן הנוראית שיש לאנשים. וזה נובע גם מכך שהאדם שוכח שהוא זה שבוחר בבוקר ללכת לעבוד.

כי אם אתה הוא זה שבוחר לקום בבוקר וללכת לעבוד, אז אתה בעצם נמצא במודעות וביכולת קשב לעצמך של לעשות הפסקות אוכל ומנוחה מסודרת, אתה בעצם נמצא במודעות היכן הגבולות שלך במסגרת העבודה, יש לך את היכולת לבחור להפסיק לעבוד וללכת הביתה כדי להקדיש זמן לדברים חשובים אחרים וכיו"ב. כשאתה במודעות אישית טובה, אז אתה מבין כיצד אתה בוחר לנצל את הזמן שלך בכל רגע נתון וכמובן שעל ידי זה אתה מצליח גם לייצר לעצמך זמן פנוי וזאת בנוסף על כך שאתה נהנה יותר גם במהלך היום...

נקודה נוספת שיש להזכיר כאן, היא שהיכולת החשובה ביותר כדי לפתור כל בעיה היא... השמחה. ולמה?

כי העצבות היא הבית כלא של המוח. השמחה לעומתה לוקחת את המוח של הבן אדם ומשחררת אותו מבית הכלא הזה לחופשי. מה זה אומר בפועל ולמה הכוונה?

הכוונה היא כי בן אדם שמח הוא לדוגמה כמובן לא כועס או לחוץ, כי הוא שמח וטוב לו אז בשביל מה לכעוס ולהילחץ.

מצד שני מי שהוא לא מספיק שמח, זה גורר את זה שקל יותר להכעיס אותו וקל יותר להלחיץ אותו. וכיצד זה בא לידי ביטוי ביום יום? במשך היום יום אדם שאינו שמח, זה גורר פועל יוצא שחלק גדול מההחלטות שהוא מקבל הן אינן שקולות ולא מספיק מחושבות, הן החלטות שמתקבלות בגלל לחץ וכעס או חוסר תשומת לב. אדם שהוא שמח ורואה את הדברים בצורה חיובית יותר, אדם כזה קל לו יותר לקבל החלטות, כי הוא רגוע יותר, כי המוח שלו עובד טוב יותר, כי הוא יותר ממוקד ופחות לחוץ. זה כמובן משפר את יכולת קבלת ההחלטות שלו, ההחלטות שלו טובות יותר, התיעדוף שלו כמובן נהיה טוב יותר.

מה שזה נותן לו, זה נותן לו את היכולת לקבל החלטות ביצועיות יעילות יותר, החלטות שחוסכות המון זמן עבודה מיותר, זה נותן לו את היכולת לזכור כל הזמן את תכלית הפעולות שהוא עושה, הרוגע שלו גורם לכך שהוא מצליח להיות קשוב יותר למה שקורה סביבו, הוא מצליח להתרכז טוב יותר בנתונים שמוצגים לו, הוא מצליח להבין טוב יותר מה הוא לא מבין, הוא מוצא פתרונות יעילים שמקצרים את הדרך, מייצרים יותר תפוקה בזמן קצר יותר. מה זה כמובן יוצר? זה יוצר לו זמן פנוי נוסף, זמן איכות נוסף שבו הוא יכול לעשות דברים חיוביים נוספים. ולמה?

כי בגלל החשיבה החיובית שלו הוא מצליח להתרכז תמיד בעיקר ולא בטפל, זה משפר את יכולת התיעדוף וקבלת ההחלטות שלו כנ"ל.

לעומת זאת, אדם בלי חשיבה חיובית, אדם שמרגיש כאילו מישהו "אונס" אותו לעבוד, אדם שמרגיש משולל בחירה חופשית, אדם כזה לדוגמה הוא בדיוק ההפך הגמור ולכן כמובן הוא סובל וכל הזמן חסר לו זמן. כי בגלל שהוא מרגיש רע מסיבות כאלו ואחרות, זה גורם לכך שרמת הריכוז שלו יורדת, הפרודוקטיביות שלו יורדת, יכולת היצירתיות שלו יורדת, כושר ההמצאה שלו יורד, היכולת שלו לפתור בעיות יורדת, הוא מסתבך בדברים פשוטים, הוא מבזבז המון זמן על שטויות במקום להתמקד בעיקר, הוא מבזבז המון זמן בדברים שלא מביאים לאף אחד תועלת ובנוסף לכל הוא סובל או לפחות לא נהנה גם לא במשך היום.

וכיצד כל אחד מאיתנו יכול לראות שהדברים האלו נכונים גם אצלו ברמה היום יומית? נסו להיזכר לרגע אחד בעבודה שלכם. נסו להיזכר במשימה שבה הייתם טובים יותר, יצירתיים יותר, משימה שקיבלתם בה החלטות טובות יותר שגרמו לה להצליח. אם נזכרים בכזה מקרה, מיד מגלים 2 דברים חשובים. 1 מגילים כי המשימה הזאת בוודאות בוצעה עם מצב רוח חיובי, כי מצב רוח שלילי בדרך כלל לא יכול להביא תוצאות חיוביות. דבר שני שרואים שצריך לשים אליו לב, הוא מה בעצם גרם לנו במשימה ההיא להרגיש טוב עם עצמנו?

התשובה כמובן היא כי באותה משימה הרגשנו שאנחנו בעלי בחירה, שאנחנו אלו שמחליטים, יוצרים, עושים, יוזמים, מתבטאים וכולי.

דהיינו כי ברגע שאנחנו מרגישים בעלי בחירה, ברגע שאנחנו מרגישים אנשים חופשיים, זה משחרר גם את היצירתיות שלנו ואת היכולת שלנו לעשות דברים טובים יותר מתוך יותר מצב רוח. ולכן כל אחד יכול לראות גם מנסיון העבר של עצמו, כי ברגע שהוא מרגיש חופשי שהוא מסוגל להתבטא, זה גורר אחריו שמחה ומשחרר את היצירתיות שלו ומביא תוצאות טובות יותר שעוזרות ב 2 דברים. 1 אתה נהנה מעצם ביצוע המשימה, 2 אם המשימה בוצעה ביעילות ובהצלחה, זה כמובן אמור לתת לך זמן פנוי נוסף.

במאמר מוסגר למי מאיתנו שמנהל עובדים, מכאן ניתן כמובן ללמוד כי אם ברצונך להוציא את המיטב מהעובדים שלך, עליך לדעת לגרום להם להרגיש שהם מבטאים את עצמם, שהם אנשים חופשיים לבחור (במסגרת הגבולות האפשריים) ועל ידי זה רמת היצירתיות, השמחה, האפקטיביות והפרודוקטיביות שלהם עולה. וכפי שאכן הוכח במחקרים מדעיים שנעשו בעניין, כי כאשר מאפשרים לעובדים יותר חופש בחירה (בצורה הנכונה) זה מעלה את כושר היצור שלהם.

מה אנחנו רואים מכל זה? אנחנו רואים מכאן את 2 הנקודות שהוזכרו בהתחלה. כי חשיבה חיובית גורמת לו לאדם למצוא זמן פנוי ע"פ 2 הנקודות הבאות. 1 על ידי חשיבה חיובית, אתה מודע לעצמך, אתה מבין שאתה הוא זה שבוחר לעשות את הכל כולל כל מה שאתה עושה. אתה מסתכל על מה שאתה עושה בעין חיובית, אתה בודק מה אתה כן אוהב במה שאתה עושה, כי הרי אחרת לא היית עושה את אותה הפעולה אילו לא חשבת כי היא תביא לך תועלת בכלל, לא?! עם חשיבה חיובית אתה אומר לעצמך "אם אני כבר עושה את זה לפחות אנסה ליהנות מזה", אתה כל הזמן חושב על החיובי. ואז קודם כל זה גורם לזמן שלך במשך היום להיות חיובי יותר וכבר הרווחת זמן איכותי נוסף במשך היום.

בנוסף, החשיבה החיובית גורמת לכך שפתאום המוח שלך כאדם עובד יותר טוב, אתה מקבל החלטות יותר טוב, מצליח לעשות דברים בצורה יותר יעילה. כל זה כמובן מה יוצר? זה יוצר זמן פנוי! ובנוסף לכל זה הופך אותך להיות אדם חופשי ומאושר, כי יש לך את היכולת השכלית והרגשית לבחור לא "להרוג" את עצמך בעבודה, יש לך את היכולת לבחור לצאת הביתה בזמן, יש לך את היכולת לבחור שלא לכעוס במהלך העבודה, יש לך את היכולת להיות עירני במהלך היום ולזכור מה המטרה של העבודה ולדעת שלא ליפול לתוך "תרדמת הזמן" אלא להיות כל הזמן מפוקס על הדברים החיוביים.

ואיך כמובן עושים את כל זה בפועל? איך מצליחים ליישם את כל זה בפועל? אז בקצרה אומר כי כאן נדרשת עבודה של שיפורי דפוסי החשיבה של האדם, כי בעצם האדם צריך לשפר את הצורה שבה הוא תופס את המציאות שלו את מה שהוא עושה. אימון אישי מוצלח בצורה הנכונה, עוזר לך להגיע למודעות טובה יותר עם עצמך, לעשות לעצמך דמיון מודרך, לעבוד על התת מודע והמודע של עצמך, אימון אישי חיובי מסייע לך לשנות את דפוסי החשיבה שלך לטובים יותר ולהפוך את החיים שלך לטובים יותר. בהצלחה.
התחלה טוב יותר מתוך בחירה חופשית להיות ערני לקום בבוקר אפשרי כישורים שכליים אימון אישי לעשות משהו תוצאות פיתוח המוח איך ליצור זמן פנוי חיוביות חשיבה חשיבה חיובית לחשוב חיובי ליצור לנהל זמן מחשבה חיובית מחשבות חיוביות מנהל ניהול ניהול זמן
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה ... היכולת לפרק כל דבר בחיים לשני חלקים עיקריים: דברים שהם מחויבים ודברים שהם אפשריים. הוא מסביר שכאשר אדם מצליח להבחין בין מחויב לאפשרי, הוא מקבל כלים טובים יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות ... ואפשרי? המסר המרכזי של אליעד הוא החשיבות של הפירוק וההבחנה בין מחויב ואפשרי בכל תחום. הוא מדגיש שהיכולת הזו יוצרת סדר ומיקוד, משפרת את קבלת ההחלטות ואת היכולת לנהל זמן ביעילות. המסר הוא חד - משמעי: קודם כל ... דומה לאדם שבוחר קודם כל לקנות דברים מיותרים ולאחר מכן מגלה שלא נשאר לו כסף לקנות את מה שבאמת חיוני לו. התרגול הזה הוא שמאפשר חיים מאורגנים, יעילים וממוקדים. איך לנהל זמן בצורה נכונה? מהו סדר עדיפויות נכון? ...
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
... הדרך חזרה. תכנון מהסוף להתחלה מאפשר להימנע מהפתעות, לצמצם אפשרויות לא רלוונטיות, לזהות צווארי בקבוק ולייעל את הביצוע. איך לקבל החלטות תכנון וניהול זמן איך להגדיר מטרות ניהול פרויקטים פתרון ... תהליך תכנון, לחשוב על הסוף, איך להסיר ספק? איך לקבל החלטות בקלות? איך להחליט בקלות? איך להתלבט פחות? תכנון ושיפור תהליכים, תכנון אסטרטגי, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן ביעילות? מאיפה להתחיל? איך להתחיל? ... איך למצוא את צווארי הבקבוק? איך לעשות סדר בבלאגן? איך לתכנן דברים? ניתוח מערכות מידע, איך לנהל פרויקט? ניהול מערכות מידע, ניהול החלטות, ניהול זמן בצורה נכונה, תיאוריות ניהול זמן, קורס ניהול זמן, איך לארגן את היומן? איך לסדר את הזמן? איך מנהלים זמן נכון? איך לנהל זמן נכון? איך לנהל זמן? איך לתכנן תהליכים? תהליך תכנוני, תכנון תהליכים, איך להתייעל? איך לעשות דברים ביעילות? איך להיות יעיל? איך לנצל את הזמן? איך לארגן את הזמן? ניהול משימות, יעוץ ...
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
... משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה ... לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, קיימות דרכים שונות לתעדף ולנהל את הזמן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מציע שיטה המארגנת את המשימות לפי קטגוריות, כך ... מציע לעבור על כל משימה ולבחון את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ואז להחליט איזו משימה לבצע קודם. ניהול זמן בצורה אפקטיבית לאחר תיעדוף המשימות וקטגוריות המשימות, יש להקצות זמן לכל משימה בצורה מושכלת. ניהול זמן נכון מחייב לא להיות פזיזים בתהליך, אלא להקדיש מחשבה לכל משימה, להעריך את המשאבים הזמינים ולנהל את הזמן בצורה שתקדם את המטרות בצורה היעילה ביותר. כל משימה מקבלת את הזמן המתאים לה, והדבר נעשה בצורה מתוכננת ולא חפוזה. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כאשר אדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות והוא לא יודע מאיפה ... על כל משימה ולבדוק את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ולאחר מכן להחליט איזו משימה לבצע קודם. איך לנהל זמן בצורה אפקטיבית? ניהול זמן הוא חלק בלתי נפרד מהתיעדוף. אחרי שמסדרים את המשימות לפי קטגוריות ומבצעים את ... ולא להיות פזיזים בתהליך. זוהי עבודה שדורשת מחשבה, סבלנות ויכולת להעריך את המשאבים הזמינים. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות קטגוריות של משימות, לחלק משימות לקטגוריות, ...
זיכרון, ריכוז, איך לזכור? איך להתרכז? הפרעות קשב וריכוז, חוסר ריכוז, איך לא לשכוח? ניהול זמן, לנהל את הזמן, זיכרון לטווח קצר, שיטות לזיכרון לטווח ארוך, שיטות ריכוז, שיפור הזיכרון, ADHD
זיכרון, ריכוז, איך לזכור? איך להתרכז? הפרעות קשב וריכוז, חוסר ריכוז, איך לא לשכוח? ניהול זמן, לנהל את הזמן, זיכרון לטווח קצר, שיטות לזיכרון לטווח ארוך, שיטות ריכוז, שיפור הזיכרון, ADHD
... ריכוז, איך לזכור? איך להתרכז? הפרעות קשב וריכוז, חוסר ריכוז, איך לא לשכוח? ניהול זמן, לנהל את הזמן, זיכרון לטווח קצר, שיטות לזיכרון לטווח ארוך, שיטות ריכוז, שיפור הזיכרון, ADHD מה גורם לחוסר ריכוז ולבעיות זיכרון? הסיבה המרכזית לבעיות ... מעניקים למידע, ולכן המוח יכול להמציא או לעוות זיכרונות, בהתאם למה שנראה לו כמתאים או חשוב באותו רגע. איך לנהל את הזמן נכון יותר? ניהול זמן נכון מתאפשר על ידי יצירת סדר ברור בין המשימות לפי חשיבותן ומחויבותן. אדם שמתרגל לחשוב בצורה ברורה על מה שהוא חייב לעשות ומה הוא יכול לדחות, יצליח לנצל את הזמן שלו בצורה אפקטיבית יותר מאדם שמבזבז זמן בהתלבטויות. לסיכום, מה הקשר בין זיכרון, ריכוז, וניהול זמן? הקשר בין שלושת המושגים הללו הוא היכולת שלנו להבדיל בצורה ברורה בין עיקר לטפל, בין מה שחשוב ללא חשוב, ובין מחויב לאפשרי. ככל שאנחנו מתרגלים מיומנויות אלו באופן קבוע, כך אנחנו משפרים את הזיכרון שלנו, את יכולת הריכוז, ואת היכולת לנהל את הזמן בצורה יעילה. איך להתרכז בעבודה? איך לשפר את הזיכרון לטווח ארוך? איך לנהל זמן נכון? מה לעשות כשיש עומס משימות? איך לזכור מידע אקראי? למה יש לי הפרעות קשב וריכוז? איך ליצור סדר עדיפויות ברור? ...
מה לעשות כשלא יודעים מה לעשות? מה לעשות כשאין מה לעשות? מה בטוח נכון? מה וודאי? קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, לא יודע מאיפה להתחיל, לא יודע מה לעשות עם עצמי, האם להתגרש? איך לקבל החלטה מתוך אי וודאות? איך להחליט?
מה לעשות כשלא יודעים מה לעשות? מה לעשות כשאין מה לעשות? מה בטוח נכון? מה וודאי? קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, לא יודע מאיפה להתחיל, לא יודע מה לעשות עם עצמי, האם להתגרש? איך לקבל החלטה מתוך אי וודאות? איך להחליט?
... מה בטוח נכון ולהתחיל לפעול משם. השיטה הזו מפשטת את תהליך קבלת ההחלטות ומאפשרת לאדם להתקדם צעד אחר צעד באופן בהיר ויעיל. קבלת החלטות איך להתמודד עם ספקות התמודדות עם הצפה של משימות איך לנהל זמן נכון איך להימנע מלופים מחשבתיים מה לעשות כשלא יודעים מה לעשות? כשאדם עומד בפני מצב שבו יש לו ספקות והוא לא יודע כיצד לפעול, השאלה המרכזית היא איך לקבל החלטה נכונה ... אם יש עובדות חד - משמעיות - הסתמכו עליהן. ככל שמתרגלים את הגישה הזו, כך הופכים את תהליך קבלת ההחלטות לפשוט ויעיל יותר. קבלת החלטות איך להתמודד עם ספקות התמודדות עם הצפה של משימות איך לנהל זמן נכון איך להימנע מלופים מחשבתיים היו היה איש שהייתה לו בעיה והוא לא ידע כיצד לפעול ומה לעשות השאלה היא זה מה לעשות כשאתה לא יודע מה לעשות אז בוא ננסח עוד פעם את השאלה ...
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן , התייעלות, להתייעל איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר? אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא ... והזיכרון האנושיים, כדי לפעול בצורה יותר מתוכננת ומסודרת. איך להתחיל בפועל לנהל את הזמן בצורה יעילה? לסיכום, אליעד כהן מציע את השלבים הבאים לניהול משימות יעיל בפועל: ביצוע הערכה של דחיפות ... להתרכז במשימה הנוכחית בלבד, והאדם מתייעל באופן משמעותי בביצוע משימות. איך לנהל זמן בצורה נכונה? איך לנהל משימות מרובות? איך לזכור משימות בקלות? איך להפוך מולטיטסקינג לאפקטיבי? מה הדרך הכי ...
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה? ניהול זמן = הפקת המיטב מהזמן = הפקת הפוטנציאל הטוב האפשרי והמלא מהזמן. זמן = רצף האירועים אותם חווה האדם. האירועים אותם חווה האדם במשך חייו, מתרחשים לאורך ציר הזמן. ... ביותר בחיים הוא החוויה של האדם את החיים עצמם. ניהול זמן נכון = חווית האירועים השונים שמתרחשים לאורך ציר הזמן בצורה טובה וחיובית. על האדם לזכור, כי יותר מאשר חשוב מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד הוא חווה את מה שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא חווה. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את הזמן נכון, היא חשיבה חיובית. ככל שהאדם חווה את המציאות כטובה יותר, כך הוא חווה את כל האירועים השונים ובכללם את מעשיו כדבר טוב יותר, וכך הזמן שלו עובר טוב ... בשום צורה של האירועים שמתרחשים לאורך ציר הזמן. ניהול זמן נכון באמת = התחברות לנקודה של הטוב האמיתי שיש בכל דבר = חווית הזמן בצורה חיובית מתמדת ורציפה. כדי להגיע אל הטוב האמיתי הזה, על האדם לחפש תמיד את הטוב שיש ... מגיע אל הטוב הזה, הזמן שלו הופך לחוויה טובה רציפה. ניהול זמן נכון = הפקת המיטב מהזמן. טוב אמיתי = טוב שאינו תלוי בזמן. ...
וורקוהוליזם / Workaholic / עבודה כפייתית - איך להתמודד עם התמכרות לעבודה?
... Workaholic עבודה כפייתית - איך להתמודד עם התמכרות לעבודה? ניהול זמן. וורקוהוליזם. עבודה כפייתית. Workaholic. איך מתמודדים עם התמכרות לעבודה? וורקוהוליזם = התמכרות לעבודה = אובססיה לעבודה = עבודה כפייתית. עבודה כפייתית = מגבילה ...
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
... החיים מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן מי מחפש מטרה? ומי אינו צריך מטרה? מהי תכלית החיים? למה לחיות? וממה נובע הרצון למצוא תכלית לחיים? לכל דבר בעולם יש תכלית. האדם מנהל את חייו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל זמן, איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל זמן, איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, אימון אישי למנהלים, ייעוץ פילוסופי בנושאי לנהל זמן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:57:47 - wesi4