ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל ✔ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2 ✔המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י חשיבה חיובית ? חלק 1.

כאן כמובן חשוב להדגיש בדיוק כפי שאמרתי קודם לכן כי יש כאן 2 נקודות שונות שהולכות אחת עם השניה. נקודה ראשונה היא כי אם בעצם בן אדם מתחיל להבין כי כל מה שהוא עושה הוא עושה מתוך בחירה ולא מתוך שום כפיה, אז קודם כל במיידי זה משפר את איכות חייו ואת איכות זמנו וגם מצד שני זה בוודאות נותן לו אפשרות לשנות את סדר היום שלו וליצור זמן פנוי. ואיך? כי בפועל בן אדם חושב שהוא לא בוחר לעשות את מה שהוא עושה. מה זה יוצר? זה יוצר 2 בעיות, בעיה ראשונה הזמן של האדם אוטומטית נהיה פחות איכותי, למה? כי הוא עושה משהו מתוך כפיה, הוא עושה משהו בגלל אילוצים, הוא הולך לעבוד כי הוא חייב ולא כי הוא רוצה.

בן אדם שמעביר את היום שלו בתחושה כזאת, הוא כמובן מסכן. כי הוא בתוך סוג של בית כלא. כל הזמן יש התנגדות בין הרצון שלו לבין המציאות שלו מה שכמובן יוצר אצלו את מהות הסבל. כי מהות האושר היא כאשר הרצון של האדם והמציאות שלו הם אחד, דהיינו שהרצון שלו מתאים בדיוק למציאות שלו, כל מה שהוא רוצה יש וכל מה שיש הוא רוצה. אדם שחושב שהוא הולך בבוקר לעבודה מתוך כפיה כי החיים גזרו עליו לעשות זאת, אז במיידי הוא הורס לעצמו את החיים כי הוא מכניס את עצמו למלכוד של סבל.

ומה אני אומר בעצם, אני אומר כי אם תהיה מודע למציאות האמיתית, שהיא שתהיה מודע לכך שאתה הוא זה שבפועל בוחר בבוקר כל בוקר מחדש ללכת לעבודה כי אתה דואג למשפחה שלך לדוגמה, אז קודם כל זה הופך אותך לסוג של אדם חופשי, כי אתה הופך מאדם שמכריחים אותו לעשות משהו לאדם שבוחר לעשות משהו. לדוגמה אתה עובר ממצב של אדם שיש לו משכנתא שהוא חייב ללכת בבוקר לעבוד למצב של אדם חופשי שהוא מתוך בחירה אישית שלו בחר לקחת משכנתא והוא מתוך בחירה אישית שלו בוחר לשלם אותה כדי לעשות לעצמו ולמשפחתו טוב ושלכן הוא הולך בבוקר לעבוד.

אתה פתאום מבין שזה שאתה הולך בבוקר לעבוד זה לא שמישהו מכריח אותך, זה מתוך בחירה אישית וחיובית שלך ומתוך אחריות אישית שלך אתה בוחר ללכת בבוקר לעבוד. אתה הופך בראש שלך לאדם חופשי שבוחר ושולט בחיים של עצמו. אז קודם כל במיידי איכות החיים שלך במשך היום נהיית טובה יותר כי אתה אדם חופשי בעל יכולת בחירה שבוחר מה לעשות ולא איזה רובוט שמכריחים אותו לעשות משהו נגד רצונו. צריך להפנים, כל מה שאנחנו עושים, הכל כולל הכל זה מתוך בחירה חופשית שלנו.

כאן צריך לשים לב למשהו נוסף, כי ברגע שאדם לא מודע לכך שהוא בעצם בוחר בכל רגע מה לעשות, גם זה אחד מהדברים שהורסים לו את יכולת התיעדוף. כי ברגע שאתה טועה לחשוב כי לא אתה בוחר מה לעשות עם זמנך, אז בעצם זה גורם לכך שאתה כבר לא שם לב האם הזמן שלך מנוצל בצורה אידיאלית, כי הרי כביכול אין לך בחירה ושליטה על זה. ואתן דוגמה. נניח שאתה הולך לעבוד מתוך מחשבה שאין לך ברירה אלא ללכת לעבוד. יש בעבודה המון לחץ ואתה בראש שלך חושב שאתה חייב להישאר בעבודה לסיים משהו מסוים לאחר סיום העבודה הפורמאלית.

עכשיו זה כמובן טוב ויפה ונחמד, איפה הבעיה? הבעיה היא כאשר זה כבר הופך להיות השגרה השוטפת שלך, שבה הלחץ וחוסר המודעות האישית של הבן אדם גורמים לכך שהוא שוכח מי נגד מי, הוא שוכח מה מטרת העבודה, נדמה לו כי הוא סוג של רובוט ואז הוא נשאר כל יום בעבודה על חשבון הזמן שחשוב לו באמת. וכמובן שהוא לא שוכח לקטר כי הוא מחפש זמן פנוי לעצמו וכי יש לו מצוקת זמן...

ולמה כל זה קורה, זה קורה בגלל שהמוח של הבן אדם נמצא במעין בית כלא. הבן אדם הופך להיות עבד ומשועבד לעבודה, הבן אדם הופך להיות סוג של מכונה, מכונה אומנם מדברת אבל מכונה. והמכונה הזאת נלחצת, עובדת שעות נוספות בצורה שוטפת, הורגת את עצמה, לא אוכלת, לא נחה, לא מקדישה זמן לכלום, לא מתעדפת את הזמן שלה בצורה נכונה, לא מודעת לעצמה. בקיצור האדם נמצא במעין בית כלא של המחשבות שלו, מה שהורס לו את יכולת התיעדוף שלו, הורס לו את הדבר החשוב ביותר בחיים שהוא הזמן וזה כמובן בעיקר מה שיוצר בעצם את מצוקת הזמן הנוראית שיש לאנשים. וזה נובע גם מכך שהאדם שוכח שהוא זה שבוחר בבוקר ללכת לעבוד.

כי אם אתה הוא זה שבוחר לקום בבוקר וללכת לעבוד, אז אתה בעצם נמצא במודעות וביכולת קשב לעצמך של לעשות הפסקות אוכל ומנוחה מסודרת, אתה בעצם נמצא במודעות היכן הגבולות שלך במסגרת העבודה, יש לך את היכולת לבחור להפסיק לעבוד וללכת הביתה כדי להקדיש זמן לדברים חשובים אחרים וכיו"ב. כשאתה במודעות אישית טובה, אז אתה מבין כיצד אתה בוחר לנצל את הזמן שלך בכל רגע נתון וכמובן שעל ידי זה אתה מצליח גם לייצר לעצמך זמן פנוי וזאת בנוסף על כך שאתה נהנה יותר גם במהלך היום...

נקודה נוספת שיש להזכיר כאן, היא שהיכולת החשובה ביותר כדי לפתור כל בעיה היא... השמחה. ולמה?

כי העצבות היא הבית כלא של המוח. השמחה לעומתה לוקחת את המוח של הבן אדם ומשחררת אותו מבית הכלא הזה לחופשי. מה זה אומר בפועל ולמה הכוונה?

הכוונה היא כי בן אדם שמח הוא לדוגמה כמובן לא כועס או לחוץ, כי הוא שמח וטוב לו אז בשביל מה לכעוס ולהילחץ.

מצד שני מי שהוא לא מספיק שמח, זה גורר את זה שקל יותר להכעיס אותו וקל יותר להלחיץ אותו. וכיצד זה בא לידי ביטוי ביום יום? במשך היום יום אדם שאינו שמח, זה גורר פועל יוצא שחלק גדול מההחלטות שהוא מקבל הן אינן שקולות ולא מספיק מחושבות, הן החלטות שמתקבלות בגלל לחץ וכעס או חוסר תשומת לב. אדם שהוא שמח ורואה את הדברים בצורה חיובית יותר, אדם כזה קל לו יותר לקבל החלטות, כי הוא רגוע יותר, כי המוח שלו עובד טוב יותר, כי הוא יותר ממוקד ופחות לחוץ. זה כמובן משפר את יכולת קבלת ההחלטות שלו, ההחלטות שלו טובות יותר, התיעדוף שלו כמובן נהיה טוב יותר.

מה שזה נותן לו, זה נותן לו את היכולת לקבל החלטות ביצועיות יעילות יותר, החלטות שחוסכות המון זמן עבודה מיותר, זה נותן לו את היכולת לזכור כל הזמן את תכלית הפעולות שהוא עושה, הרוגע שלו גורם לכך שהוא מצליח להיות קשוב יותר למה שקורה סביבו, הוא מצליח להתרכז טוב יותר בנתונים שמוצגים לו, הוא מצליח להבין טוב יותר מה הוא לא מבין, הוא מוצא פתרונות יעילים שמקצרים את הדרך, מייצרים יותר תפוקה בזמן קצר יותר. מה זה כמובן יוצר? זה יוצר לו זמן פנוי נוסף, זמן איכות נוסף שבו הוא יכול לעשות דברים חיוביים נוספים. ולמה?

כי בגלל החשיבה החיובית שלו הוא מצליח להתרכז תמיד בעיקר ולא בטפל, זה משפר את יכולת התיעדוף וקבלת ההחלטות שלו כנ"ל.

לעומת זאת, אדם בלי חשיבה חיובית, אדם שמרגיש כאילו מישהו "אונס" אותו לעבוד, אדם שמרגיש משולל בחירה חופשית, אדם כזה לדוגמה הוא בדיוק ההפך הגמור ולכן כמובן הוא סובל וכל הזמן חסר לו זמן. כי בגלל שהוא מרגיש רע מסיבות כאלו ואחרות, זה גורם לכך שרמת הריכוז שלו יורדת, הפרודוקטיביות שלו יורדת, יכולת היצירתיות שלו יורדת, כושר ההמצאה שלו יורד, היכולת שלו לפתור בעיות יורדת, הוא מסתבך בדברים פשוטים, הוא מבזבז המון זמן על שטויות במקום להתמקד בעיקר, הוא מבזבז המון זמן בדברים שלא מביאים לאף אחד תועלת ובנוסף לכל הוא סובל או לפחות לא נהנה גם לא במשך היום.

וכיצד כל אחד מאיתנו יכול לראות שהדברים האלו נכונים גם אצלו ברמה היום יומית? נסו להיזכר לרגע אחד בעבודה שלכם. נסו להיזכר במשימה שבה הייתם טובים יותר, יצירתיים יותר, משימה שקיבלתם בה החלטות טובות יותר שגרמו לה להצליח. אם נזכרים בכזה מקרה, מיד מגלים 2 דברים חשובים. 1 מגילים כי המשימה הזאת בוודאות בוצעה עם מצב רוח חיובי, כי מצב רוח שלילי בדרך כלל לא יכול להביא תוצאות חיוביות. דבר שני שרואים שצריך לשים אליו לב, הוא מה בעצם גרם לנו במשימה ההיא להרגיש טוב עם עצמנו?

התשובה כמובן היא כי באותה משימה הרגשנו שאנחנו בעלי בחירה, שאנחנו אלו שמחליטים, יוצרים, עושים, יוזמים, מתבטאים וכולי.

דהיינו כי ברגע שאנחנו מרגישים בעלי בחירה, ברגע שאנחנו מרגישים אנשים חופשיים, זה משחרר גם את היצירתיות שלנו ואת היכולת שלנו לעשות דברים טובים יותר מתוך יותר מצב רוח. ולכן כל אחד יכול לראות גם מנסיון העבר של עצמו, כי ברגע שהוא מרגיש חופשי שהוא מסוגל להתבטא, זה גורר אחריו שמחה ומשחרר את היצירתיות שלו ומביא תוצאות טובות יותר שעוזרות ב 2 דברים. 1 אתה נהנה מעצם ביצוע המשימה, 2 אם המשימה בוצעה ביעילות ובהצלחה, זה כמובן אמור לתת לך זמן פנוי נוסף.

במאמר מוסגר למי מאיתנו שמנהל עובדים, מכאן ניתן כמובן ללמוד כי אם ברצונך להוציא את המיטב מהעובדים שלך, עליך לדעת לגרום להם להרגיש שהם מבטאים את עצמם, שהם אנשים חופשיים לבחור (במסגרת הגבולות האפשריים) ועל ידי זה רמת היצירתיות, השמחה, האפקטיביות והפרודוקטיביות שלהם עולה. וכפי שאכן הוכח במחקרים מדעיים שנעשו בעניין, כי כאשר מאפשרים לעובדים יותר חופש בחירה (בצורה הנכונה) זה מעלה את כושר היצור שלהם.

מה אנחנו רואים מכל זה? אנחנו רואים מכאן את 2 הנקודות שהוזכרו בהתחלה. כי חשיבה חיובית גורמת לו לאדם למצוא זמן פנוי ע"פ 2 הנקודות הבאות. 1 על ידי חשיבה חיובית, אתה מודע לעצמך, אתה מבין שאתה הוא זה שבוחר לעשות את הכל כולל כל מה שאתה עושה. אתה מסתכל על מה שאתה עושה בעין חיובית, אתה בודק מה אתה כן אוהב במה שאתה עושה, כי הרי אחרת לא היית עושה את אותה הפעולה אילו לא חשבת כי היא תביא לך תועלת בכלל, לא?! עם חשיבה חיובית אתה אומר לעצמך "אם אני כבר עושה את זה לפחות אנסה ליהנות מזה", אתה כל הזמן חושב על החיובי. ואז קודם כל זה גורם לזמן שלך במשך היום להיות חיובי יותר וכבר הרווחת זמן איכותי נוסף במשך היום.

בנוסף, החשיבה החיובית גורמת לכך שפתאום המוח שלך כאדם עובד יותר טוב, אתה מקבל החלטות יותר טוב, מצליח לעשות דברים בצורה יותר יעילה. כל זה כמובן מה יוצר? זה יוצר זמן פנוי! ובנוסף לכל זה הופך אותך להיות אדם חופשי ומאושר, כי יש לך את היכולת השכלית והרגשית לבחור לא "להרוג" את עצמך בעבודה, יש לך את היכולת לבחור לצאת הביתה בזמן, יש לך את היכולת לבחור שלא לכעוס במהלך העבודה, יש לך את היכולת להיות עירני במהלך היום ולזכור מה המטרה של העבודה ולדעת שלא ליפול לתוך "תרדמת הזמן" אלא להיות כל הזמן מפוקס על הדברים החיוביים.

ואיך כמובן עושים את כל זה בפועל? איך מצליחים ליישם את כל זה בפועל? אז בקצרה אומר כי כאן נדרשת עבודה של שיפורי דפוסי החשיבה של האדם, כי בעצם האדם צריך לשפר את הצורה שבה הוא תופס את המציאות שלו את מה שהוא עושה. אימון אישי מוצלח בצורה הנכונה, עוזר לך להגיע למודעות טובה יותר עם עצמך, לעשות לעצמך דמיון מודרך, לעבוד על התת מודע והמודע של עצמך, אימון אישי חיובי מסייע לך לשנות את דפוסי החשיבה שלך לטובים יותר ולהפוך את החיים שלך לטובים יותר. בהצלחה.
לשים לב רגוע מה המטרה להרוג את עצמך לקטר שינוי הרגלים ממוקד תשומת לב בעיות חשיבה עבודה זמן פנוי חיוביות חשיבה חשיבה חיובית לחשוב חיובי ליצור לנהל זמן מחשבה חיובית מחשבות חיוביות מנהל ניהול ניהול זמן
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד. אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר ש
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים איך לבחור מנהל נכון בלי ליפול לקומבינות? כאשר אנשים עומדים בפני בחירת מנהל לעסק, לחברה, או אפילו ראש ממשלה למדינה, אחת הטעויות ... בכישורים אלה גם כנגד מי שבחר בו. מדוע אנשים מתפתים לבחור מנהל קומבינטור? הטעות מתרחשת מכיוון שלרוב הבוחר מעוניין ... בעל עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו במהירות עשוי להתרשם ממנהל בחברה אחרת, שלכאורה מצליח לסגור עסקאות באמצעות טריקים ... צריך בעסק שלו. אך הבעיה, כפי שאליעד כהן מזהיר, היא שאותו מנהל שהצלחתו נשענת על קומבינות ומניפולציות לא יעצור רק ... את המניפולציות שלו כלפי האדם שהעסיק אותו. האם קומבינה בניהול תמיד תחזור כבומרנג? התשובה של אליעד כהן ברורה: כן, זה ... לטובתו. כאשר אתה מתפעל ממנו וחושב שהוא האדם המתאים לנהל את המדינה או העסק שלך, אתה חייב לשאול את עצמך: האם הוא ... האמת, או בזכות כישורי השקר שלו. אותו הדבר נכון גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר היטב בגלל שהוא יודע ... הוא יודע לשקר ולייפות את המציאות טוב יותר? מה ההבדל בין מנהל חכם לבין מנהל קומבינטור? אליעד כהן מסביר שיש הבדל ברור בין מנהל שהוא חכם, פיקח ומוכשר, לבין מנהל שהוא קומבינטור, שקרן או מניפולטור. מנהל חכם יכול להצליח מאוד בגלל כישרון אמיתי: הוא מבין את המציאות לעומק, יודע לשכנע אנשים בזכות האמת, ולנהל משא ומתן בצורה שקופה וישרה. לעומת זאת, מנהל קומבינטור מתבסס על שקרים קטנים, עיגול פינות וקומבינות כדי להצליח. לכן, כשאתה מתרשם ממנהל מסוים, אתה צריך לבדוק מה בדיוק מרשים אותך אצלו - האם זו ... המניפולציה והקומבינה שלו. אם התכונה שהכי מרשימה אותך במנהל שאתה מגייס היא דווקא היכולת שלו לרמות אחרים, קיים סיכוי גדול שהוא בסוף ירמה גם אותך. האם לגיטימי שמנהל ידע לשקר לפעמים? אליעד כהן לא טוען שמנהל חייב תמיד להגיד רק את האמת. הוא מסביר שזה לגיטימי לחלוטין שמנהל ידע לפעמים להגיד את האמת ולפעמים לשקר, לפעמים להיות ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית , אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח מה ההבדל בין מנהל לבין פועל? ההבדל העיקרי בין מנהל לבין פועל מתבטא בהיקף האחריות ובאופי המשימות שלהם. המנהל אחראי לתוצאות, ואילו הפועל אחראי לדרך שבה הדברים מבוצעים. משמעות הדבר היא שפועל צריך להתמקד בביצוע מדויק של פעולות שהוגדרו מראש, והמנהל נדרש לוודא שהפעולות יובילו להשגת היעדים שהוצבו בפניו. לדוגמה, אם המטרה היא להגדיל את רווחי החברה, הפועל יקבל הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל יבחר בעצמו כיצד לפעול להשגת מטרות אלו, בזמן שהפועל מבצע בדיוק את המשימות שניתנו לו. מה ההבדלים ברמות הניהול בארגון? בארגון קיים מבנה היררכי ברור, כאשר כל שלב אחראי ברמה אחרת של תוצאות או פעולות: הפועל בשטח אחראי למשימות ספציפיות וברורות: לדוגמה, למכור 20 יחידות ביום. הוא נמדד על פי ביצוע משימות אלו ולא על פי חשיבה אסטרטגית או השגת תוצאות כלליות. מנהל זוטר, כמו אחראי צוות או סגן מנהל, אחראי לתוצאה רחבה יותר כמו להגדיל את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות המחלקה או הארגון. כאן כבר יש צורך בחשיבה מופשטת ואסטרטגית יותר. עליו לפתח דרכים שונות, לבחור את האמצעים הנכונים ולהוביל תהליכים לשיפור הרווחיות. המנהל הכללי או המנכל אחראי לרווחיות והצלחת החברה כולה. הוא צריך ראייה מערכתית כללית מאוד, הבנה עמוקה של השוק, והתוויית דרך אסטרטגית ברורה שתוביל את הארגון קדימה. האם כדאי לך להיות מנהל או פועל? הבחירה בין תפקיד ניהולי לתפקיד ביצועי תלויה באופי האישי ובהעדפות של כל אדם: אם אתה מעדיף לקבל הוראות מדויקות ולבצע אותן בלי הרבה חשיבה או אחריות רחבה, כדאי לך להישאר פועל. בתפקיד כזה אין צורך ... בעצמך על הדרכים לפעולה, ויש לך את הרצון והיכולת להסתכל על התמונה הכללית ולקבל החלטות מורכבות, כנראה שמתאים לך תפקיד של מנהל. איך לנהל מנהלים בארגון? כאשר אתה ממנה מנהלים או אחראי על מ
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, ... הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך ... איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה. אליעד ... הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו ... לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים ... להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק במכירה ישירה ללקוחות. מה זה אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך ... שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו ... להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, ... ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, ... נחוצה ורצויה עבורם. כך הוא יוביל את הצוות שלו להצלחה רבה. כיצד מיומנויות מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו? ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו ... מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. התוצאה הישירה תהיה הצלחה משמעותית יותר של הארגון כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים. האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים? אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל ... איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני ... תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי מנהל שיווק מכירות וכיוב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה ... אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן ... להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא ... שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את ... פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות ...
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
... של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה? מהן שלוש התכונות הנדרשות ממנהל בכל תחום? כאשר בוחרים מנהל, ישנן שלוש תכונות מרכזיות שאליעד כהן מדגיש כחשובות ביותר, בלי קשר לתחום בו הוא מנהל. כדי שהמנהל יהיה מוצלח ויצליח לבצע את התפקיד כראוי, נדרשים ממנו שלושה דברים עיקריים: רצון - המנהל צריך לרצות לבצע את התפקיד ולהשיג את המטרות המוגדרות לו. ידע - המנהל צריך לדעת כיצד לבצע את התפקיד שלו בצורה נכונה ומדויקת, על סמך המטרות שהוגדרו לו. יכולת - המנהל צריך להיות מסוגל לבצע את מה שהוא יודע לעשות, מבחינה מעשית. מדוע הרצון הוא התכונה החשובה ביותר אצל מנהל? אליעד מסביר שהרצון הוא הגורם החשוב ביותר מבין שלוש התכונות. הסיבה לכך היא שהמנהל יכול לדעת כיצד לבצע את המשימות ואף להיות מסוגל לבצען בפועל, אבל אם הוא לא רוצה לבצע ... יכול להיות אדם שיודע לנהוג ברכב ואף מסוגל לנהוג, אבל אם הוא לא רוצה לנהוג - הרכב לא יזוז. כמו כן, אליעד מוסיף שאם המנהל ירצה לבצע את המשימה, הוא כבר ימצא את הדרך להשיג את הידע והיכולת. לכן קודם כל צריך לבדוק את הרצון, לפני שבודקים את שאר התכונות. כיצד לבדוק אם למנהל יש רצון מתאים? אליעד מסביר שכדי לבדוק אם למנהל יש את הרצון המתאים, צריך לבדוק קודם כל מהן המטרות של החברה או הארגון שאותו מנהל אמור לנהל, ולאחר מכן לשאול את המנהל אם הוא רוצה להשיג את אותן המטרות. הוא נותן דוגמה מפורטת: אם המטרה של החברה היא להרוויח כסף, צריך לבדוק שהמנהל באמת רוצה שהחברה תרוויח כסף. אם המנהל מעוניין בדבר אחר, כגון להפסיד כסף בכוונה או לדאוג לאינטרסים אישיים שלו בלבד, אז מראש הוא לא מתאים לתפקיד - ולא משנה כמה הוא יודע או יכול לבצע את המשימות. מה חשוב יותר בבחירת מנהל - הרצון שלו או הידע והיכולת? כדי להמחיש את החשיבות של הרצון על פני ידע ויכולת, אליעד ... השאלה מי מתאים יותר להיות ראש ממשלה - בנימין נתניהו או בני גנץ. הוא מסביר שיכול להיות מצב בו נתניהו יודע ויכול לנהל את המדינה, אבל אם הוא לא רוצה לנהל אותה בדרך הנכונה (על פי תפיסתו של מי שבוחר), אז הידע והיכולת שלו לא רלוונטיים כלל. ... בעיקר באינטרסים האישיים ובשרידות הפוליטית שלו, ולא בהכרח טובת המדינה. לעומתו, בני גנץ אולי פחות מנוסה ופחות יודע לנהל, אבל הוא רוצה באמת בטובת המדינה. לכן, על פי ההסבר של אליעד, עדיף לבחור מנהל שרוצה את הטוב לארגון (או למדינה במקרה זה), מאשר מנהל שמוכשר יותר אך מטרותיו האישיות לא תואמות את מטרות הארגון. מה הדרך הנכונה לבחור מנהל לארגון שלך? לסיכום ההסבר, אליעד ממליץ על דרך ברורה ופשוטה לבחירת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מנהל, איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל, איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מאמן לזוגיות, מאמן אישי מומלץ בנושאי מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6055 שניות - עכשיו 08_07_2025 השעה 07:41:37 - wesi4