ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ✔ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2 ✔המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י חשיבה חיובית ? חלק 1.

כאן כמובן חשוב להדגיש בדיוק כפי שאמרתי קודם לכן כי יש כאן 2 נקודות שונות שהולכות אחת עם השניה. נקודה ראשונה היא כי אם בעצם בן אדם מתחיל להבין כי כל מה שהוא עושה הוא עושה מתוך בחירה ולא מתוך שום כפיה, אז קודם כל במיידי זה משפר את איכות חייו ואת איכות זמנו וגם מצד שני זה בוודאות נותן לו אפשרות לשנות את סדר היום שלו וליצור זמן פנוי. ואיך? כי בפועל בן אדם חושב שהוא לא בוחר לעשות את מה שהוא עושה. מה זה יוצר? זה יוצר 2 בעיות, בעיה ראשונה הזמן של האדם אוטומטית נהיה פחות איכותי, למה? כי הוא עושה משהו מתוך כפיה, הוא עושה משהו בגלל אילוצים, הוא הולך לעבוד כי הוא חייב ולא כי הוא רוצה.

בן אדם שמעביר את היום שלו בתחושה כזאת, הוא כמובן מסכן. כי הוא בתוך סוג של בית כלא. כל הזמן יש התנגדות בין הרצון שלו לבין המציאות שלו מה שכמובן יוצר אצלו את מהות הסבל. כי מהות האושר היא כאשר הרצון של האדם והמציאות שלו הם אחד, דהיינו שהרצון שלו מתאים בדיוק למציאות שלו, כל מה שהוא רוצה יש וכל מה שיש הוא רוצה. אדם שחושב שהוא הולך בבוקר לעבודה מתוך כפיה כי החיים גזרו עליו לעשות זאת, אז במיידי הוא הורס לעצמו את החיים כי הוא מכניס את עצמו למלכוד של סבל.

ומה אני אומר בעצם, אני אומר כי אם תהיה מודע למציאות האמיתית, שהיא שתהיה מודע לכך שאתה הוא זה שבפועל בוחר בבוקר כל בוקר מחדש ללכת לעבודה כי אתה דואג למשפחה שלך לדוגמה, אז קודם כל זה הופך אותך לסוג של אדם חופשי, כי אתה הופך מאדם שמכריחים אותו לעשות משהו לאדם שבוחר לעשות משהו. לדוגמה אתה עובר ממצב של אדם שיש לו משכנתא שהוא חייב ללכת בבוקר לעבוד למצב של אדם חופשי שהוא מתוך בחירה אישית שלו בחר לקחת משכנתא והוא מתוך בחירה אישית שלו בוחר לשלם אותה כדי לעשות לעצמו ולמשפחתו טוב ושלכן הוא הולך בבוקר לעבוד.

אתה פתאום מבין שזה שאתה הולך בבוקר לעבוד זה לא שמישהו מכריח אותך, זה מתוך בחירה אישית וחיובית שלך ומתוך אחריות אישית שלך אתה בוחר ללכת בבוקר לעבוד. אתה הופך בראש שלך לאדם חופשי שבוחר ושולט בחיים של עצמו. אז קודם כל במיידי איכות החיים שלך במשך היום נהיית טובה יותר כי אתה אדם חופשי בעל יכולת בחירה שבוחר מה לעשות ולא איזה רובוט שמכריחים אותו לעשות משהו נגד רצונו. צריך להפנים, כל מה שאנחנו עושים, הכל כולל הכל זה מתוך בחירה חופשית שלנו.

כאן צריך לשים לב למשהו נוסף, כי ברגע שאדם לא מודע לכך שהוא בעצם בוחר בכל רגע מה לעשות, גם זה אחד מהדברים שהורסים לו את יכולת התיעדוף. כי ברגע שאתה טועה לחשוב כי לא אתה בוחר מה לעשות עם זמנך, אז בעצם זה גורם לכך שאתה כבר לא שם לב האם הזמן שלך מנוצל בצורה אידיאלית, כי הרי כביכול אין לך בחירה ושליטה על זה. ואתן דוגמה. נניח שאתה הולך לעבוד מתוך מחשבה שאין לך ברירה אלא ללכת לעבוד. יש בעבודה המון לחץ ואתה בראש שלך חושב שאתה חייב להישאר בעבודה לסיים משהו מסוים לאחר סיום העבודה הפורמאלית.

עכשיו זה כמובן טוב ויפה ונחמד, איפה הבעיה? הבעיה היא כאשר זה כבר הופך להיות השגרה השוטפת שלך, שבה הלחץ וחוסר המודעות האישית של הבן אדם גורמים לכך שהוא שוכח מי נגד מי, הוא שוכח מה מטרת העבודה, נדמה לו כי הוא סוג של רובוט ואז הוא נשאר כל יום בעבודה על חשבון הזמן שחשוב לו באמת. וכמובן שהוא לא שוכח לקטר כי הוא מחפש זמן פנוי לעצמו וכי יש לו מצוקת זמן...

ולמה כל זה קורה, זה קורה בגלל שהמוח של הבן אדם נמצא במעין בית כלא. הבן אדם הופך להיות עבד ומשועבד לעבודה, הבן אדם הופך להיות סוג של מכונה, מכונה אומנם מדברת אבל מכונה. והמכונה הזאת נלחצת, עובדת שעות נוספות בצורה שוטפת, הורגת את עצמה, לא אוכלת, לא נחה, לא מקדישה זמן לכלום, לא מתעדפת את הזמן שלה בצורה נכונה, לא מודעת לעצמה. בקיצור האדם נמצא במעין בית כלא של המחשבות שלו, מה שהורס לו את יכולת התיעדוף שלו, הורס לו את הדבר החשוב ביותר בחיים שהוא הזמן וזה כמובן בעיקר מה שיוצר בעצם את מצוקת הזמן הנוראית שיש לאנשים. וזה נובע גם מכך שהאדם שוכח שהוא זה שבוחר בבוקר ללכת לעבוד.

כי אם אתה הוא זה שבוחר לקום בבוקר וללכת לעבוד, אז אתה בעצם נמצא במודעות וביכולת קשב לעצמך של לעשות הפסקות אוכל ומנוחה מסודרת, אתה בעצם נמצא במודעות היכן הגבולות שלך במסגרת העבודה, יש לך את היכולת לבחור להפסיק לעבוד וללכת הביתה כדי להקדיש זמן לדברים חשובים אחרים וכיו"ב. כשאתה במודעות אישית טובה, אז אתה מבין כיצד אתה בוחר לנצל את הזמן שלך בכל רגע נתון וכמובן שעל ידי זה אתה מצליח גם לייצר לעצמך זמן פנוי וזאת בנוסף על כך שאתה נהנה יותר גם במהלך היום...

נקודה נוספת שיש להזכיר כאן, היא שהיכולת החשובה ביותר כדי לפתור כל בעיה היא... השמחה. ולמה?

כי העצבות היא הבית כלא של המוח. השמחה לעומתה לוקחת את המוח של הבן אדם ומשחררת אותו מבית הכלא הזה לחופשי. מה זה אומר בפועל ולמה הכוונה?

הכוונה היא כי בן אדם שמח הוא לדוגמה כמובן לא כועס או לחוץ, כי הוא שמח וטוב לו אז בשביל מה לכעוס ולהילחץ.

מצד שני מי שהוא לא מספיק שמח, זה גורר את זה שקל יותר להכעיס אותו וקל יותר להלחיץ אותו. וכיצד זה בא לידי ביטוי ביום יום? במשך היום יום אדם שאינו שמח, זה גורר פועל יוצא שחלק גדול מההחלטות שהוא מקבל הן אינן שקולות ולא מספיק מחושבות, הן החלטות שמתקבלות בגלל לחץ וכעס או חוסר תשומת לב. אדם שהוא שמח ורואה את הדברים בצורה חיובית יותר, אדם כזה קל לו יותר לקבל החלטות, כי הוא רגוע יותר, כי המוח שלו עובד טוב יותר, כי הוא יותר ממוקד ופחות לחוץ. זה כמובן משפר את יכולת קבלת ההחלטות שלו, ההחלטות שלו טובות יותר, התיעדוף שלו כמובן נהיה טוב יותר.

מה שזה נותן לו, זה נותן לו את היכולת לקבל החלטות ביצועיות יעילות יותר, החלטות שחוסכות המון זמן עבודה מיותר, זה נותן לו את היכולת לזכור כל הזמן את תכלית הפעולות שהוא עושה, הרוגע שלו גורם לכך שהוא מצליח להיות קשוב יותר למה שקורה סביבו, הוא מצליח להתרכז טוב יותר בנתונים שמוצגים לו, הוא מצליח להבין טוב יותר מה הוא לא מבין, הוא מוצא פתרונות יעילים שמקצרים את הדרך, מייצרים יותר תפוקה בזמן קצר יותר. מה זה כמובן יוצר? זה יוצר לו זמן פנוי נוסף, זמן איכות נוסף שבו הוא יכול לעשות דברים חיוביים נוספים. ולמה?

כי בגלל החשיבה החיובית שלו הוא מצליח להתרכז תמיד בעיקר ולא בטפל, זה משפר את יכולת התיעדוף וקבלת ההחלטות שלו כנ"ל.

לעומת זאת, אדם בלי חשיבה חיובית, אדם שמרגיש כאילו מישהו "אונס" אותו לעבוד, אדם שמרגיש משולל בחירה חופשית, אדם כזה לדוגמה הוא בדיוק ההפך הגמור ולכן כמובן הוא סובל וכל הזמן חסר לו זמן. כי בגלל שהוא מרגיש רע מסיבות כאלו ואחרות, זה גורם לכך שרמת הריכוז שלו יורדת, הפרודוקטיביות שלו יורדת, יכולת היצירתיות שלו יורדת, כושר ההמצאה שלו יורד, היכולת שלו לפתור בעיות יורדת, הוא מסתבך בדברים פשוטים, הוא מבזבז המון זמן על שטויות במקום להתמקד בעיקר, הוא מבזבז המון זמן בדברים שלא מביאים לאף אחד תועלת ובנוסף לכל הוא סובל או לפחות לא נהנה גם לא במשך היום.

וכיצד כל אחד מאיתנו יכול לראות שהדברים האלו נכונים גם אצלו ברמה היום יומית? נסו להיזכר לרגע אחד בעבודה שלכם. נסו להיזכר במשימה שבה הייתם טובים יותר, יצירתיים יותר, משימה שקיבלתם בה החלטות טובות יותר שגרמו לה להצליח. אם נזכרים בכזה מקרה, מיד מגלים 2 דברים חשובים. 1 מגילים כי המשימה הזאת בוודאות בוצעה עם מצב רוח חיובי, כי מצב רוח שלילי בדרך כלל לא יכול להביא תוצאות חיוביות. דבר שני שרואים שצריך לשים אליו לב, הוא מה בעצם גרם לנו במשימה ההיא להרגיש טוב עם עצמנו?

התשובה כמובן היא כי באותה משימה הרגשנו שאנחנו בעלי בחירה, שאנחנו אלו שמחליטים, יוצרים, עושים, יוזמים, מתבטאים וכולי.

דהיינו כי ברגע שאנחנו מרגישים בעלי בחירה, ברגע שאנחנו מרגישים אנשים חופשיים, זה משחרר גם את היצירתיות שלנו ואת היכולת שלנו לעשות דברים טובים יותר מתוך יותר מצב רוח. ולכן כל אחד יכול לראות גם מנסיון העבר של עצמו, כי ברגע שהוא מרגיש חופשי שהוא מסוגל להתבטא, זה גורר אחריו שמחה ומשחרר את היצירתיות שלו ומביא תוצאות טובות יותר שעוזרות ב 2 דברים. 1 אתה נהנה מעצם ביצוע המשימה, 2 אם המשימה בוצעה ביעילות ובהצלחה, זה כמובן אמור לתת לך זמן פנוי נוסף.

במאמר מוסגר למי מאיתנו שמנהל עובדים, מכאן ניתן כמובן ללמוד כי אם ברצונך להוציא את המיטב מהעובדים שלך, עליך לדעת לגרום להם להרגיש שהם מבטאים את עצמם, שהם אנשים חופשיים לבחור (במסגרת הגבולות האפשריים) ועל ידי זה רמת היצירתיות, השמחה, האפקטיביות והפרודוקטיביות שלהם עולה. וכפי שאכן הוכח במחקרים מדעיים שנעשו בעניין, כי כאשר מאפשרים לעובדים יותר חופש בחירה (בצורה הנכונה) זה מעלה את כושר היצור שלהם.

מה אנחנו רואים מכל זה? אנחנו רואים מכאן את 2 הנקודות שהוזכרו בהתחלה. כי חשיבה חיובית גורמת לו לאדם למצוא זמן פנוי ע"פ 2 הנקודות הבאות. 1 על ידי חשיבה חיובית, אתה מודע לעצמך, אתה מבין שאתה הוא זה שבוחר לעשות את הכל כולל כל מה שאתה עושה. אתה מסתכל על מה שאתה עושה בעין חיובית, אתה בודק מה אתה כן אוהב במה שאתה עושה, כי הרי אחרת לא היית עושה את אותה הפעולה אילו לא חשבת כי היא תביא לך תועלת בכלל, לא?! עם חשיבה חיובית אתה אומר לעצמך "אם אני כבר עושה את זה לפחות אנסה ליהנות מזה", אתה כל הזמן חושב על החיובי. ואז קודם כל זה גורם לזמן שלך במשך היום להיות חיובי יותר וכבר הרווחת זמן איכותי נוסף במשך היום.

בנוסף, החשיבה החיובית גורמת לכך שפתאום המוח שלך כאדם עובד יותר טוב, אתה מקבל החלטות יותר טוב, מצליח לעשות דברים בצורה יותר יעילה. כל זה כמובן מה יוצר? זה יוצר זמן פנוי! ובנוסף לכל זה הופך אותך להיות אדם חופשי ומאושר, כי יש לך את היכולת השכלית והרגשית לבחור לא "להרוג" את עצמך בעבודה, יש לך את היכולת לבחור לצאת הביתה בזמן, יש לך את היכולת לבחור שלא לכעוס במהלך העבודה, יש לך את היכולת להיות עירני במהלך היום ולזכור מה המטרה של העבודה ולדעת שלא ליפול לתוך "תרדמת הזמן" אלא להיות כל הזמן מפוקס על הדברים החיוביים.

ואיך כמובן עושים את כל זה בפועל? איך מצליחים ליישם את כל זה בפועל? אז בקצרה אומר כי כאן נדרשת עבודה של שיפורי דפוסי החשיבה של האדם, כי בעצם האדם צריך לשפר את הצורה שבה הוא תופס את המציאות שלו את מה שהוא עושה. אימון אישי מוצלח בצורה הנכונה, עוזר לך להגיע למודעות טובה יותר עם עצמך, לעשות לעצמך דמיון מודרך, לעבוד על התת מודע והמודע של עצמך, אימון אישי חיובי מסייע לך לשנות את דפוסי החשיבה שלך לטובים יותר ולהפוך את החיים שלך לטובים יותר. בהצלחה.
לאמן את השכל דמיונות מטרות לנהל זמן רובוט משפחה איך לפתח את החשיבה המוח שיפור יכולת שכלית לקחת משכנתא פיתוח יכולות קוגניטיביות איך לנהל את הזמן זמן פנוי חיוביות חשיבה חשיבה חיובית לחשוב חיובי ליצור לנהל את הזמן לנהל זמן מחשבה חיובית מחשבות חיוביות מנהל ניהול ניהול זמן
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ובחיים העסקיים. מהי מטרת תיבת הדואר הנכנס? תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת כמו הכניסה למשרד. כל ... עלולים להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא אותו מהאינבוקס. על ... הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים לא מטופלים. האם זה באמת חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים ילכו לאיבוד או לא יטופלו כראוי. אליעד מסביר את החשיבות בהבנת התהליך של טיפול באימיילים כדי ... משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. תיבת הדואר הנכנס היא השלב הראשון של כל המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא ... את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת ... משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר ... להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה ... רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע. איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני ... ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, ... ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים. בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על ... לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות ... להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על ... את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח ... שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד ... איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור ... התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של ... את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה ... קבלן לבצע שיפוץ, אתה אומר לו בדיוק מה אתה מצפה לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
... ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי האם כדאי לנהל תקציב ולהגביל הוצאות? אליעד כהן עוסק בנושא של ניהול כסף, תקציב משפחתי ואישי, אושר ובזבוז, ומסביר כיצד נכון להתייחס לכסף מבחינת רישום ומעקב אחר הוצאות. לדעתו, כאשר אדם ... הדבר מזכיר לו את התחושה שהוא בעצם מוגבל, שיש לו חיסרון מסוים. לכן יש אנשים שמעדיפים לא לנהל מעקב כלל, ופשוט לחיות בתחושה שהם יכולים לבזבז ולחיות ללא הגבלה, גם אם בפועל הם נכנסים למינוס. מה היתרון בניהול תקציב מפורט של ההוצאות? למרות החסרונות הנפשיים שהוזכרו, אליעד כהן מסביר שלפעמים כן כדאי לנהל מעקב מדויק אחר ההוצאות, במיוחד כאשר האדם חש שיש לו בעיה כלכלית או שההכנסות אינן מספיקות לכיסוי ההוצאות. במקרה כזה, ... באמת הולך, ולקבל החלטות יותר מדויקות ואפקטיביות מבחינה כלכלית. לדוגמה, אם אדם מתחיל לנהל רשימת הוצאות, הוא יכול לזהות אילו הוצאות הן באמת הכרחיות ואילו אפשר לצמצם או לבטל. הדבר עוזר לו להחליט האם כדאי לו ... ההכנסות להוצאות באופן שמאפשר לאדם לחסוך או לפחות לא להיכנס למינוס. מדוע אנשים נמנעים מלנהל מעקב תקציבי מדויק? אליעד מסביר שאנשים רבים נמנעים מניהול תקציב מסודר כי עצם הפעולה הזו מייצרת אצלם תחושת מחסור. למשל, כאשר אדם מנהל מעקב על כל הוצאה, אפילו הוצאה קטנה מאוד, הוא מתחיל להרגיש שהמשאבים שלו מוגבלים ושהוא חייב לחשוב פעמיים לפני שהוא מוציא ... חופשיים כלכלית. מה היחס הנכון לכסף לפי אליעד כהן? אליעד מציין שאין באמת פתרון מושלם לניהול הכסף. היחס האופטימלי הוא כזה שבו האדם כנה עם עצמו. מצד אחד, האדם צריך להכיר בכך שהוא רוצה וצריך להוציא כסף כדי להרגיש ... כסף, כלומר, יש צורך באיזון תמידי בין שחרור ושליטה. לסיכום, הגישה שאליעד כהן מציג בנוגע לניהול תקציב וכסף מדגישה את הצורך באיזון מתמיד בין חופש כלכלי ושליטה עצמית, תוך מודעות להשלכות הפסיכולוגיות שיש לכל פעולה ... שלו לגבי חופש ומגבלות, ולכן כדאי להיות כנים ולבחון מה באמת גורם אושר ומה מיותר. איך לנהל תקציב משפחתי? האם כדאי לעקוב אחרי כל שקל? לחסוך או לבזבז כסף? מה הקשר בין כסף לאושר? ניהול כסף בצורה נכונה איך להימנע מתחושת מחסור כלכלית? למה אנשים נכנסים למינוס? ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניהול, האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מאמן עסקי מומלץ, אימון אישי לעסקים בנושאי ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 18:02:02 - wesi4