ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ✔ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2 ✔המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
המשך מ: ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ? כיצד למצוא זמן למה שרוצים ע"י חשיבה חיובית ? חלק 1.

כאן כמובן חשוב להדגיש בדיוק כפי שאמרתי קודם לכן כי יש כאן 2 נקודות שונות שהולכות אחת עם השניה. נקודה ראשונה היא כי אם בעצם בן אדם מתחיל להבין כי כל מה שהוא עושה הוא עושה מתוך בחירה ולא מתוך שום כפיה, אז קודם כל במיידי זה משפר את איכות חייו ואת איכות זמנו וגם מצד שני זה בוודאות נותן לו אפשרות לשנות את סדר היום שלו וליצור זמן פנוי. ואיך? כי בפועל בן אדם חושב שהוא לא בוחר לעשות את מה שהוא עושה. מה זה יוצר? זה יוצר 2 בעיות, בעיה ראשונה הזמן של האדם אוטומטית נהיה פחות איכותי, למה? כי הוא עושה משהו מתוך כפיה, הוא עושה משהו בגלל אילוצים, הוא הולך לעבוד כי הוא חייב ולא כי הוא רוצה.

בן אדם שמעביר את היום שלו בתחושה כזאת, הוא כמובן מסכן. כי הוא בתוך סוג של בית כלא. כל הזמן יש התנגדות בין הרצון שלו לבין המציאות שלו מה שכמובן יוצר אצלו את מהות הסבל. כי מהות האושר היא כאשר הרצון של האדם והמציאות שלו הם אחד, דהיינו שהרצון שלו מתאים בדיוק למציאות שלו, כל מה שהוא רוצה יש וכל מה שיש הוא רוצה. אדם שחושב שהוא הולך בבוקר לעבודה מתוך כפיה כי החיים גזרו עליו לעשות זאת, אז במיידי הוא הורס לעצמו את החיים כי הוא מכניס את עצמו למלכוד של סבל.

ומה אני אומר בעצם, אני אומר כי אם תהיה מודע למציאות האמיתית, שהיא שתהיה מודע לכך שאתה הוא זה שבפועל בוחר בבוקר כל בוקר מחדש ללכת לעבודה כי אתה דואג למשפחה שלך לדוגמא, אז קודם כל זה הופך אותך לסוג של אדם חופשי, כי אתה הופך מאדם שמכריחים אותו לעשות משהו לאדם שבוחר לעשות משהו. לדוגמא אתה עובר ממצב של אדם שיש לו משכנתא שהוא חייב ללכת בבוקר לעבוד למצב של אדם חופשי שהוא מתוך בחירה אישית שלו בחר לקחת משכנתא והוא מתוך בחירה אישית שלו בוחר לשלם אותה כדי לעשות לעצמו ולמשפחתו טוב ושלכן הוא הולך בבוקר לעבוד.

אתה פתאום מבין שזה שאתה הולך בבוקר לעבוד זה לא שמישהו מכריח אותך, זה מתוך בחירה אישית וחיובית שלך ומתוך אחריות אישית שלך אתה בוחר ללכת בבוקר לעבוד. אתה הופך בראש שלך לאדם חופשי שבוחר ושולט בחיים של עצמו. אז קודם כל במיידי איכות החיים שלך במשך היום נהיית טובה יותר כי אתה אדם חופשי בעל יכולת בחירה שבוחר מה לעשות ולא איזה רובוט שמכריחים אותו לעשות משהו נגד רצונו. צריך להפנים, כל מה שאנחנו עושים, הכל כולל הכל זה מתוך בחירה חופשית שלנו.

כאן צריך לשים לב למשהו נוסף, כי ברגע שאדם לא מודע לכך שהוא בעצם בוחר בכל רגע מה לעשות, גם זה אחד מהדברים שהורסים לו את יכולת התיעדוף. כי ברגע שאתה טועה לחשוב כי לא אתה בוחר מה לעשות עם זמנך, אז בעצם זה גורם לכך שאתה כבר לא שם לב האם הזמן שלך מנוצל בצורה אידיאלית, כי הרי כביכול אין לך בחירה ושליטה על זה. ואתן דוגמא. נניח שאתה הולך לעבוד מתוך מחשבה שאין לך ברירה אלא ללכת לעבוד. יש בעבודה המון לחץ ואתה בראש שלך חושב שאתה חייב להישאר בעבודה לסיים משהו מסוים לאחר סיום העבודה הפורמאלית.

עכשיו זה כמובן טוב ויפה ונחמד, איפה הבעיה? הבעיה היא כאשר זה כבר הופך להיות השגרה השוטפת שלך, שבה הלחץ וחוסר המודעות האישית של הבן אדם גורמים לכך שהוא שוכח מי נגד מי, הוא שוכח מה מטרת העבודה, נדמה לו כי הוא סוג של רובוט ואז הוא נשאר כל יום בעבודה על חשבון הזמן שחשוב לו באמת. וכמובן שהוא לא שוכח לקטר כי הוא מחפש זמן פנוי לעצמו וכי יש לו מצוקת זמן...

ולמה כל זה קורה, זה קורה בגלל שהמוח של הבן אדם נמצא במעין בית כלא. הבן אדם הופך להיות עבד ומשועבד לעבודה, הבן אדם הופך להיות סוג של מכונה, מכונה אומנם מדברת אבל מכונה. והמכונה הזאת נלחצת, עובדת שעות נוספות בצורה שוטפת, הורגת את עצמה, לא אוכלת, לא נחה, לא מקדישה זמן לכלום, לא מתעדפת את הזמן שלה בצורה נכונה, לא מודעת לעצמה. בקיצור האדם נמצא במעין בית כלא של המחשבות שלו, מה שהורס לו את יכולת התיעדוף שלו, הורס לו את הדבר החשוב ביותר בחיים שהוא הזמן וזה כמובן בעיקר מה שיוצר בעצם את מצוקת הזמן הנוראית שיש לאנשים. וזה נובע גם מכך שהאדם שוכח שהוא זה שבוחר בבוקר ללכת לעבוד.

כי אם אתה הוא זה שבוחר לקום בבוקר וללכת לעבוד, אז אתה בעצם נמצא במודעות וביכולת קשב לעצמך של לעשות הפסקות אוכל ומנוחה מסודרת, אתה בעצם נמצא במודעות היכן הגבולות שלך במסגרת העבודה, יש לך את היכולת לבחור להפסיק לעבוד וללכת הביתה כדי להקדיש זמן לדברים חשובים אחרים וכיו"ב. כשאתה במודעות אישית טובה, אז אתה מבין כיצד אתה בוחר לנצל את הזמן שלך בכל רגע נתון וכמובן שעל ידי זה אתה מצליח גם לייצר לעצמך זמן פנוי וזאת בנוסף על כך שאתה נהנה יותר גם במהלך היום...

נקודה נוספת שיש להזכיר כאן, היא שהיכולת החשובה ביותר כדי לפתור כל בעיה היא... השמחה. ולמה?

כי העצבות היא הבית כלא של המוח. השמחה לעומתה לוקחת את המוח של הבן אדם ומשחררת אותו מבית הכלא הזה לחופשי. מה זה אומר בפועל ולמה הכוונה?

הכוונה היא כי בן אדם שמח הוא לדוגמא כמובן לא כועס או לחוץ, כי הוא שמח וטוב לו אז בשביל מה לכעוס ולהילחץ.

מצד שני מי שהוא לא מספיק שמח, זה גורר את זה שקל יותר להכעיס אותו וקל יותר להלחיץ אותו. וכיצד זה בא לידי ביטוי ביום יום? במשך היום יום אדם שאינו שמח, זה גורר פועל יוצא שחלק גדול מההחלטות שהוא מקבל הן אינן שקולות ולא מספיק מחושבות, הן החלטות שמתקבלות בגלל לחץ וכעס או חוסר תשומת לב. אדם שהוא שמח ורואה את הדברים בצורה חיובית יותר, אדם כזה קל לו יותר לקבל החלטות, כי הוא רגוע יותר, כי המוח שלו עובד טוב יותר, כי הוא יותר ממוקד ופחות לחוץ. זה כמובן משפר את יכולת קבלת ההחלטות שלו, ההחלטות שלו טובות יותר, התיעדוף שלו כמובן נהיה טוב יותר.

מה שזה נותן לו, זה נותן לו את היכולת לקבל החלטות ביצועיות יעילות יותר, החלטות שחוסכות המון זמן עבודה מיותר, זה נותן לו את היכולת לזכור כל הזמן את תכלית הפעולות שהוא עושה, הרוגע שלו גורם לכך שהוא מצליח להיות קשוב יותר למה שקורה סביבו, הוא מצליח להתרכז טוב יותר בנתונים שמוצגים לו, הוא מצליח להבין טוב יותר מה הוא לא מבין, הוא מוצא פתרונות יעילים שמקצרים את הדרך, מייצרים יותר תפוקה בזמן קצר יותר. מה זה כמובן יוצר? זה יוצר לו זמן פנוי נוסף, זמן איכות נוסף שבו הוא יכול לעשות דברים חיוביים נוספים. ולמה?

כי בגלל החשיבה החיובית שלו הוא מצליח להתרכז תמיד בעיקר ולא בטפל, זה משפר את יכולת התיעדוף וקבלת ההחלטות שלו כנ"ל.

לעומת זאת, אדם בלי חשיבה חיובית, אדם שמרגיש כאילו מישהו "אונס" אותו לעבוד, אדם שמרגיש משולל בחירה חופשית, אדם כזה לדוגמא הוא בדיוק ההפך הגמור ולכן כמובן הוא סובל וכל הזמן חסר לו זמן. כי בגלל שהוא מרגיש רע מסיבות כאלו ואחרות, זה גורם לכך שרמת הריכוז שלו יורדת, הפרודוקטיביות שלו יורדת, יכולת היצירתיות שלו יורדת, כושר ההמצאה שלו יורד, היכולת שלו לפתור בעיות יורדת, הוא מסתבך בדברים פשוטים, הוא מבזבז המון זמן על שטויות במקום להתמקד בעיקר, הוא מבזבז המון זמן בדברים שלא מביאים לאף אחד תועלת ובנוסף לכל הוא סובל או לפחות לא נהנה גם לא במשך היום.

וכיצד כל אחד מאיתנו יכול לראות שהדברים האלו נכונים גם אצלו ברמה היום יומית? נסו להיזכר לרגע אחד בעבודה שלכם. נסו להיזכר במשימה שבה הייתם טובים יותר, יצירתיים יותר, משימה שקיבלתם בה החלטות טובות יותר שגרמו לה להצליח. אם נזכרים בכזה מקרה, מיד מגלים 2 דברים חשובים. 1 מגילים כי המשימה הזאת בוודאות בוצעה עם מצב רוח חיובי, כי מצב רוח שלילי בדרך כלל לא יכול להביא תוצאות חיוביות. דבר שני שרואים שצריך לשים אליו לב, הוא מה בעצם גרם לנו במשימה ההיא להרגיש טוב עם עצמנו?

התשובה כמובן היא כי באותה משימה הרגשנו שאנחנו בעלי בחירה, שאנחנו אלו שמחליטים, יוצרים, עושים, יוזמים, מתבטאים וכולי.

דהיינו כי ברגע שאנחנו מרגישים בעלי בחירה, ברגע שאנחנו מרגישים אנשים חופשיים, זה משחרר גם את היצירתיות שלנו ואת היכולת שלנו לעשות דברים טובים יותר מתוך יותר מצב רוח. ולכן כל אחד יכול לראות גם מנסיון העבר של עצמו, כי ברגע שהוא מרגיש חופשי שהוא מסוגל להתבטא, זה גורר אחריו שמחה ומשחרר את היצירתיות שלו ומביא תוצאות טובות יותר שעוזרות ב 2 דברים. 1 אתה נהנה מעצם ביצוע המשימה, 2 אם המשימה בוצעה ביעילות ובהצלחה, זה כמובן אמור לתת לך זמן פנוי נוסף.

במאמר מוסגר למי מאיתנו שמנהל עובדים, מכאן ניתן כמובן ללמוד כי אם ברצונך להוציא את המיטב מהעובדים שלך, עליך לדעת לגרום להם להרגיש שהם מבטאים את עצמם, שהם אנשים חופשיים לבחור (במסגרת הגבולות האפשריים) ועל ידי זה רמת היצירתיות, השמחה, האפקטיביות והפרודוקטיביות שלהם עולה. וכפי שאכן הוכח במחקרים מדעיים שנעשו בעניין, כי כאשר מאפשרים לעובדים יותר חופש בחירה (בצורה הנכונה) זה מעלה את כושר היצור שלהם.

מה אנחנו רואים מכל זה? אנחנו רואים מכאן את 2 הנקודות שהוזכרו בהתחלה. כי חשיבה חיובית גורמת לו לאדם למצוא זמן פנוי ע"פ 2 הנקודות הבאות. 1 על ידי חשיבה חיובית, אתה מודע לעצמך, אתה מבין שאתה הוא זה שבוחר לעשות את הכל כולל כל מה שאתה עושה. אתה מסתכל על מה שאתה עושה בעין חיובית, אתה בודק מה אתה כן אוהב במה שאתה עושה, כי הרי אחרת לא היית עושה את אותה הפעולה אילו לא חשבת כי היא תביא לך תועלת בכלל, לא?! עם חשיבה חיובית אתה אומר לעצמך "אם אני כבר עושה את זה לפחות אנסה ליהנות מזה", אתה כל הזמן חושב על החיובי. ואז קודם כל זה גורם לזמן שלך במשך היום להיות חיובי יותר וכבר הרווחת זמן איכותי נוסף במשך היום.

בנוסף, החשיבה החיובית גורמת לכך שפתאום המוח שלך כאדם עובד יותר טוב, אתה מקבל החלטות יותר טוב, מצליח לעשות דברים בצורה יותר יעילה. כל זה כמובן מה יוצר? זה יוצר זמן פנוי! ובנוסף לכל זה הופך אותך להיות אדם חופשי ומאושר, כי יש לך את היכולת השכלית והרגשית לבחור לא "להרוג" את עצמך בעבודה, יש לך את היכולת לבחור לצאת הביתה בזמן, יש לך את היכולת לבחור שלא לכעוס במהלך העבודה, יש לך את היכולת להיות עירני במהלך היום ולזכור מה המטרה של העבודה ולדעת שלא ליפול לתוך "תרדמת הזמן" אלא להיות כל הזמן מפוקס על הדברים החיוביים.

ואיך כמובן עושים את כל זה בפועל? איך מצליחים ליישם את כל זה בפועל? אז בקצרה אומר כי כאן נדרשת עבודה של שיפורי דפוסי החשיבה של האדם, כי בעצם האדם צריך לשפר את הצורה שבה הוא תופס את המציאות שלו את מה שהוא עושה. אימון אישי מוצלח בצורה הנכונה, עוזר לך להגיע למודעות טובה יותר עם עצמך, לעשות לעצמך דמיון מודרך, לעבוד על התת מודע והמודע של עצמך, אימון אישי חיובי מסייע לך לשנות את דפוסי החשיבה שלך לטובים יותר ולהפוך את החיים שלך לטובים יותר. בהצלחה.
עובד התחלה לא יכול יותר יעיל לפתח חשיבה היכולת לבחור תרגילים לפיתוח השכל לפתח יכולת חשיבה הורס לעצמי מה המטרה דאגות איך ליצור זמן פנוי חיוביות חשיבה חשיבה חיובית לחשוב חיובי ליצור לנהל זמן מחשבה חיובית מחשבות חיוביות מנהל ניהול ניהול זמן
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, כמה יחידות מכרת היום? או כמה מטוסים ייצרת החודש? אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו מעבירה לו ...
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות בעבודה ... ובלגן, ומיילים חשובים עלולים להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל ... את המיילים מהמקום שבו הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים לא מטופלים. האם זה באמת חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים חשובים ... עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ותקלות. ... שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך ... אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות ... יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע. איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ... נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים. בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ... למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול. מהו עקרון לא לסגור ... יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמא שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, ... לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. ... שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ... ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו את ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או בכלים אחרים. ... לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
... ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי האם כדאי לנהל תקציב ולהגביל הוצאות? אליעד כהן עוסק בנושא של ניהול כסף, תקציב משפחתי ואישי, אושר ובזבוז, ומסביר כיצד נכון להתייחס לכסף מבחינת רישום ומעקב אחר ... מזכיר לו את התחושה שהוא בעצם מוגבל, שיש לו חיסרון מסוים. לכן יש אנשים שמעדיפים לא לנהל מעקב כלל, ופשוט לחיות בתחושה שהם יכולים לבזבז ולחיות ללא הגבלה, גם אם בפועל הם נכנסים למינוס. מה היתרון בניהול תקציב מפורט של ההוצאות? למרות החסרונות הנפשיים שהוזכרו, אליעד כהן מסביר שלפעמים כן כדאי לנהל מעקב מדויק אחר ההוצאות, במיוחד כאשר האדם חש שיש לו בעיה כלכלית או שההכנסות אינן מספיקות לכיסוי ... באמת הולך, ולקבל החלטות יותר מדויקות ואפקטיביות מבחינה כלכלית. לדוגמה, אם אדם מתחיל לנהל רשימת הוצאות, הוא יכול לזהות אילו הוצאות הן באמת הכרחיות ואילו אפשר לצמצם או לבטל. הדבר עוזר לו ... להוצאות באופן שמאפשר לאדם לחסוך או לפחות לא להיכנס למינוס. מדוע אנשים נמנעים מלנהל מעקב תקציבי מדויק? אליעד מסביר שאנשים רבים נמנעים מניהול תקציב מסודר כי עצם הפעולה הזו מייצרת אצלם תחושת מחסור. למשל, כאשר אדם מנהל מעקב על כל הוצאה, אפילו הוצאה קטנה מאוד, הוא מתחיל להרגיש שהמשאבים שלו מוגבלים ושהוא חייב לחשוב ... חופשיים כלכלית. מה היחס הנכון לכסף לפי אליעד כהן? אליעד מציין שאין באמת פתרון מושלם לניהול הכסף. היחס האופטימלי הוא כזה שבו האדם כנה עם עצמו. מצד אחד, האדם צריך להכיר בכך שהוא רוצה וצריך ... כלומר, יש צורך באיזון תמידי בין שחרור ושליטה. לסיכום, הגישה שאליעד כהן מציג בנוגע לניהול תקציב וכסף מדגישה את הצורך באיזון מתמיד בין חופש כלכלי ושליטה עצמית, תוך מודעות להשלכות ... שלו לגבי חופש ומגבלות, ולכן כדאי להיות כנים ולבחון מה באמת גורם אושר ומה מיותר. איך לנהל תקציב משפחתי? האם כדאי לעקוב אחרי כל שקל? לחסוך או לבזבז כסף? מה הקשר בין כסף לאושר? ניהול כסף בצורה נכונה איך להימנע מתחושת מחסור כלכלית? למה אנשים נכנסים למינוס? ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה ... הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על ... בין המעסיק לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. ... אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא ... הידע המקצועי לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא ... עשויה לעלות. השקעה בתנאים פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון ... תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון לפגישה ... מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא הבא. ... לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר ... משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית מוגדרת, ... השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. ... טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם: לקבוע ... לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה ... היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? לפעמים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול זמן! כיצד ליצור זמן פנוי ע"י חשיבה חיובית? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול, איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי בנושאי ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:25:30 - wesi4