... תגרום לעובדיך לעבוד טוב יותר בצורה ממש פשוטה? רוצה לדעת כיצד לנהל את
העובדים שלך טוב יותר? ראשית דע כיצד לנהל את עצמך טוב ... לנהל עובדים בצורה נכונה, זהה לחלוטין לדרך שבה אתה אמור לנהל את עצמך. ככל שתדע לנהל את עצמך טוב יותר, כך תנהל את
העובדים שלך טוב יותר. כפי שכבר התבאר חשוב ביותר שאדם ... בעצמו לפתרונות טובים יותר מהר יותר, עליך להשתדל תמיד למקד אותו במה כן במקום במה לא. עליך לוודא שהשיחות שלך עם
העובדים שלך, תמיד עוסקות במה כן ולא במה לא. לדוגמה: ... כאשר אתה שואל מה כן אתה מתמקד בעצם בתכלית ובאיך משיגים את התכלית. כאשר אתה שואל למה לא, אתה בעצם מסיח את הדעת של
העובדים שלך מהתכלית וממקד אותם בכל מיני דברים שאין להם ... עצמם את השאלות הנכונות, על ידי שתשים לב לדפוסי החשיבה שאתה יוצר אצלם באמצעות הדיבור שלך. לסיכום: מקד את המחשבה של
העובדים שלך בפתרונות ולא בבעיות עי שאלת השאלות הנכונות בצורה הנכונה. על ידי זה תגרום לעובדים שלך לשיפור התפוקה שלהם בצורה הפשוטה ביותר. וזכור, כל מה שנכון לגבי
העובדים שלך נכון גם לגבי הילדים שלך הזוגיות שלך, ונכון ... כלפי עצמך. ככל שצורת הדיבור הפנימי שלך לעצמך תהיה נכונה יותר, ככל שאתה כאדם תחשוב נכון יותר, כך תרצה או לא,
העובדים שלך יחשבו גם הם נכון יותר. ולכן עיקר ההתמקדות ...