... של הזוהר הזורם. זוהי התחנה השלישית של ההכרה. ישנם יצורים שזהים בגוף וזהים בתפיסה, כמו הישויות של היופי הקורן. זוהי התחנה הרביעית של ההכרה. ישנם יצורים אשר דרך
התגברות מלאה על תפיסה של צורה חומרית, התפטרות של תפיסות רשמים, וחוסר - תשומת - לב לתפיסה של שונות, (מתרגלים) חלל הוא אינסופי, מגיעים לבסיס של אינסופיות החלל. זוהי התחנה החמישית של ההכרה. ישנם יצורים אשר דרך
התגברות מלאה על בסיס אינסופיות החלל, (מתרגלים) ההכרה אינסופית, מגיעים לבסיס של אינסופיות ההכרה. זוהי התחנה השישית של ההכרה. ישנם יצורים אשר דרך
התגברות מלאה על בסיס אינסופיות ההכרה, (מתרגלים) אין דבר, מגיעים לבסיס של האינות. זוהי התחנה השביעית של ההכרה. הבסיס של היצורים חסרי התפיסה, ... שלה, את הסיפוק שבה, את חוסר הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? כמובן שלא, אדון נכבד. אם מבינים את התחנה החמישית של ההכרה, של היצורים אשר דרך
התגברות מלאה על תפיסה של צורה חומרית, התפטרות של תפיסות רשמים, וחוסר - תשומת - לב לתפיסה של שונות, (מתרגלים) חלל הוא אינסופי, מגיעים לבסיס של ... שלה, את הסיפוק שבה, את חוסר הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? כמובן שלא, אדון נכבד. אם מבינים את התחנה השישית של ההכרה, של היצורים אשר דרך
התגברות מלאה על בסיס אינסופיות החלל, (מתרגלים) ההכרה אינסופית, מגיעים לבסיס של אינסופיות ההכרה, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את הסיפוק שבה, את חוסר הסיפוק שבה ואת המפלט ממנה, האם זה ראוי למישהו לחפש בה הנאה? כמובן שלא, אדון נכבד. אם מבינים את התחנה השביעית של ההכרה, של היצורים אשר דרך
התגברות מלאה על בסיס אינסופיות ההכרה, (מתרגלים) אין דבר, מגיעים לבסיס של האינות, ואם מבינים את המקור שלה, את הסיום שלה, את הסיפוק שבה, את ... החרות הראשונה. כאשר מישהו אשר לא תופס צורות חומריות פנימית רואה צורות חומריות חיצונית. זוהי החרות השניה. כאשר מישהו פטור מהרעיון של יופי. זוהי החרות השלישית. דרך
התגברות מלאה על תפיסות של צורה חומרית, הסיום של תפיסות רשמים, וחוסר - תשומת - לב לתפיסה של שונות, (מתרגלים) חלל הוא אינסופי, נכנסים ונשארים בבסיס של החלל האינסופי. זוהי החרות הרביעית. לאחר
התגברות מלאה על הבסיס של אינסופיות החלל, (מתרגלים) הכרה היא אינסופית, נכנסים ונשארים בבסיס של אינסופיות ההכרה. זוהי החרות החמישית. לאחר
התגברות מלאה על הבסיס של אינסופיות ההכרה, (מתרגלים) אין דבר, נכנסים ונשארים בבסיס של האינות. זוהי החרות השישית. לאחר
התגברות מלאה על הבסיס של האינות, נכנסים ונשארים בבסיס של לא תפיסה ולא חוסר - תפיסה. זוהי החרות השביעית. לאחר
התגברות מלאה על בסיס הלא תפיסה ולא חוסר - תפיסה, נכנסים ונשארים בהפסקת התפיסה וההרגשה. זוהי החרות השמינית. אננדה, כאשר נזיר משיג את שמונה ...