אמת אמיתית שיש לאדם שאלה האם הגעתי
לאמת האמיתית זה סימן שהאדם לא הגיע
לאמת האמיתית. האם יכול להיות שגם השאלות הן חלק מהאמת, ועדיין יש שאלות לאדם ואולי השאלות הן חלק מהאמת. וכאן ... לדעת את האמת. עדיין את זה אפשר לדעת בוודאות. כל זמן שיש ספק לגבי האם הוא יכול לתפוס את האמת טוב יותר זה סימן שהוא לא הגיע
לאמת האמיתית. בעולם יש רמות שונות של אמת, התפתחה לאדם החשיבה ויש רמות שונות של האמת. יש שני סוגים של אמת 1. אמת תליה 2.
אמת בלתי תלויה. סוגי האמת שיש בעולם זוהי האמת התלויה. אבל האם הדבר הזה הוא אמת תלויה או לא תלויה. למה זו אמת ... היא תלויה בחושים. האם יכול להיות שחוש השמיעה לא נכון? יכול להיות. אני יכול לומר מצד האמת של החושים אני מדבר. האם מצד
האמת האובייקטיבית אני מדבר? יכול להיות שרק מצד החושים. אדם מדבר וחולם מצד המציאות האמיתית הוא לא מדבר. בשעת החלום ... שמיעה טעם וריח ומגע. האדם חש בחמשת החושים ומחליט זאת האמת אני רואה במו עיני את הדבר זאת האמת. האם חוש הראייה של האדם הוא
אמת אבסולוטית? אולי הוא מטעה? מציאות וירטואלית, אפשר לראות בה דברים שלא קורים. האם על סמך זה שהוא רואה הוא יכול ... לא קיים בכלל? אולי יכול להיות שהאדם לא קיים בכלל, ויש חלום האדם הזה לא קיים בכלל. לכאורה יש סוג של שאלה, אני מבין מצד
האמת האבסולוטית שהאדם לא קיים בכלל, אני יכול להוכיח מצד התפיסה שלי שאני קיים. אדם בתוך חלום בטוחים שהם קיימים, ... שאמר אני חושב משמע אני קיים צריך שתהיה נקודה כלשהי שאדם צריך להסיק מסקנות. קודם כל האדם צריך שתהיה לו נקודת אחיזה כלשהי של
אמת מוחלטת, מה זאת אומרת
אמת מוחלטת? אמת בלתי תלויה ומצד שני אמרנו שכל אמת שאדם החליט תהיה תלויה ביכולת הסובייקטיבית של האדם. השאלה היא מהי
אמת בלתי תלויה? זאת אמת שלא תלויה בשום דבר בלי סיבות שהן, כולם מנסים להוכיח כל הזמן הוכחות ומנסים. אני אוכיח לך ומביא טיעונים לוגיים וכל אחד ואומר תעשה ככה ותגלה שזה ככה. וכל אחד מנסה להוכיח שהאמת אצלו זה מראה שהאמת לא אצלו כי
האמת האמיתית היא לא דבר שצריך להוכיח אותו. אם האמת תלויה בהוכחות לוגיות התוצאה היא לא
אמת מוחלטת תמיד יכול להיות שיש פער בין הסיבה לתוצאה, האמת היא לא מספיק אמיתית. מאחר שהשכל של האדם מוגבל ולא ... כל הוכחה שמבוססת על חוקי הלוגיקה היא לא אבסולוטית. נשאלת השאלה, אם כל האמיתות מבוססות על דברים כלשהם והכל תלוי מהי בעצם
אמת בלתי תלויה. יכול להיות אין
אמת בלתי תלויה יכול להיות שיש
אמת בלתי תלויה ואי אפשר להגיע אליה לעולם. ויכול להיות שהשכל מוגבל ואין אפשרות שהאדם ידע את
האמת הבלתי תלויה ויכול להיות שאין דרך להגיע אליה. וזה לא אומר שצריך לקחת אמת תלויה ולהבין שהיא אבסולוטית. לאדם אין שמץ של מושג איך אדם יכול להשיג זה לא אומר שצריך לשקר ולהגיד שהשכל הוא אמת. יכול להיות שיש
אמת אבסולוטית ואי אפשר להגיע אליה, עדיין אי אפשר להוכיח את ההיפך גם אם מה שנאמר אינו נכון. מה זאת
אמת בלתי תלויה, ניתן כמה פרספקטיבות. כל זמן שהאדם מסתובב בעולם עם שאלות, ותמיד יש לאדם שאלות וגם אם הוא בטוח הוא ... האם אני צודק או לא צודק? האם אני צודק או לא? בטוח שאני צודק כי ככה וככה וככה. אם יש לאדם את השאלה הזו עדיין אין אצל האדם
האמת האמיתית. אדם שואל את עצמו האם זה אמת? כי ככה וככה. אם יש אצל האדם יש שאלה אבל הוא אומר שאין שאלה כי ככה ... תיפול. כל הזמן שאדם שואל את עצמו אם הגיע לאמת הוא עדיין לא הגיע לאמת, האם אני צודק מאושר, בטוח זה עדיין לא זה. כי יש
אמת מוחלטת. ויש בזה הרבה פרספקטיבות. והעניין הוא שכל דבר בעולם יש לו היפך האמת היא שיש 5 אצבעות יכול להיות ... שולל את ההיפך. נניח שהמס' הגדול והקטן ביותר הם אותו מספר ורק אתה לא יכול לחשוב על זה? החשיבה הרי מוגבלת והרעיון הוא שיש
אמת מוחלטת כי גם פה אפשר להביא הרבה קושיות ושאלות. העניין הוא לכל דבר יש היפך יש אמת שאין לה היפך, אם אני אומר דבר מסויים ואני אומר את ההיפך ומגיע לאותה מסקנה לזה אפשר לקרוא
אמת אבסולוטית. הגדול ביותר והקטן ביותר הם אותו מספר. יש טיעון שהמס' 2 ו3 הם אותו מס' לא זהה לאותה אמירה שהם לא ... וגם אם נטען את כל האפשרויות נגיע לאותה מסקנה סימן שזו האמת. אני רוצה לשקר ולהגיד את ההיפך הוא עדיין יגיד את אותו הדבר. מהי
אמת אבסולוטית לצורך העניין שהוא יודע משהו מסויים וגם אם הוא ירצה לשקר הוא עדיין יגיד את אותו דבר. ואם אדם מגיע ... לבין להגיד שלא הכל אחד. מהפרספקטיבה שהיש והאין הם אחד כולם צודקים היש והאין הם אחד. ושהאדם נמצא בפרספקטיבה הזו הוא נמצא
באמת אבסולוטית. וגם לזה נמצא נקודה למחשבה. והוא מבין בדיוק את הרעיון שהכל אחד, ממילא הוא לא יכול להגיד שההיפך ... האדם מוגבל ולכן האדם מניח הנחות כלשהן מסיק מסקנות הכל מבוסס על הנחת יסוד בסיסית שהשכל צודק והאדם בשכל לא יכול להגיע
לאמת אבסולוטית כי כל דבר יש לו היפך. אפילו אינסוף טיעונים עדיין כי השכל חושב שיש אינסוף הטיעונים נכונים. יש ...