ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שפה מקצועית ✔ראיון עבודה - נפלאות יצירת קשר עין בראיון עבודה ✔נפלאות יצירת קשר עין בראיון עבודה שפת גוף כעצמה היא נושא מרתק. היכולת להיכנס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨ראיון עבודה - נפלאות יצירת קשר עין בראיון עבודה
נפלאות יצירת קשר עין בראיון עבודה

שפת גוף כעצמה היא נושא מרתק. היכולת להיכנס לראשו של האחר ולהבין למה הוא מתכוון בתנועות הגוף. הנושא הופך לבעיה בראיון עבודה בו אתה גם קורא וגם ניקרא. כלומר, המראיין קורא את שפת הגוף שלך ובונה פרופיל לתכונותיך. במקביל, אתה קורא את שלו ומבין לפיהן בעיקר האם יש לך סיכוי להתקבל לעבודה או לא. כלומר, קורים הרבה דברים משמעותיים במרחב הזה שבין המראיין למרואיין.

במאמר זה ארצה לבודד מכל עולמה הרחב של שפת הגוף את "קשר העין" כמרכיב דומיננטי בהגדלת סיכוייך לעבור את הראיון בהצלחה.

גש למראה והסתכל בתוך עינייך. הסתכל שוב ושוב. מה אתה רואה? נכון - אישון. חשבת פעם איך אומרים אישון באנגלית? התשובה היא Pupil. כן, אישון באנגלית זהו Pupil, אותה מילה שכולנו מכירים כתלמיד. עכשיו נפרק את המילה אישון ונראה שמדובר ב"איש קטן" (איש - ון). ממש כמו ילדון, פעוטון, טרקטורון. תוספת ה - און לשם העצם מצביעה על אותו מושג אבל בקטן (תבדקו בשפה הרוסית= "זרצ'וק", או בערבית= "בסבוס". אגב, אם תזכרו טוב, תראו גם שיש כזה שיר).

אז מה הקשר בין כל זה לשפת גוף בראיון עבודה?

מאז שהגענו לעולם, אנו לומדים על עצמנו באמצעות תגובות של אחרים. בכך בונים לעצמנו דימוי, שאינו בהכרח נכון! אבל זהו הדימוי איתו אנו גדלים, ממשיכים לתחזקו ולחפש דוגמאות המוכיחות את נכונותו. עד שמתרחש לו אירוע מתקן שיוצר חוויה מתקנת חיובית. פה נשאלת השאלה האם ניקח את ההבנה הזו בשתי ידיים ונששנה משהו בדימוי שלנו את עצמנו? וכל זה בגלל ש"פעם אמרו לנו שאנחנו טובים ב... " או "פעם אמרו לנו שאנחנו גרועים ב... ".

לדוגמה: איך אני יודע אם אני חכם? פשוט מאוד. אמרו לי, או שלמדתי זאת באמצעות הצלחות במדדים כמו מבחנים. כלומר, באותה המידה בה יתכן שקבלנו פידבקים מהסביבה שעיצבו אותנו לחשוב על עצמנו שאנחנו חכמים, יתכן שקבלנו פידבקים מהסביבה שעיצבו אותנו לחשוב על עצמנו שאיננו מוצלחים ואין לנו מה לומר לעולם. באותה מידה, למדנו מהסביבה אם אנו יפים או לא, בעלי יתרון יחסי על אחרים בתחום מסוים או לא, ועוד שאר מאפיינים ותכונות. וכל זה למרות שהוכח לא מכבר שיופי הוא עניין תרבותי.

כעת, אם תסתכלו היטב ומקרוב בעינו הפקוחה של האחר, תגלו שאתם רואים השתקפות של עצמכם, אבל בקטן. האיש הקטן שנמצא לו שם הוא לא אחר מאשר - אתם. הנה האישון המדובר, אותו איש קטן הנמצא לו בעינו של האחר, דרכו אתם לומדים להעריך את רמת ביצועיכם בתחומים שונים של החיים.

בואו נחזור לראיון. נניח שהתחלתם לספר על עצמכם והמראיין מתעסק בערימת ניירות שעל שולחנו. ההנחה הראשונה שתחשבו היא שאינכם מעניינים אותו. זה הפידבק שקבלתם מהאחר, במקרה זה הסקתם תיאורטית בלבד, ורק באמצעות היעדר קשר העין של המראיין עמכם, על רמת הביצועים הנמוכה שלכם, דבר שעלול להביא עימו ירידה בביטחון העצמי ומפה עלולה להתחיל בפועל רמת ביצועים נמוכה בראיון. זכרו שמדובר באפקט "הדלת המסתובבת", שהרי במקרה בו תתרגשו או שתאבדו מיקוד ולא תביטו בעיני המראיין, מיד יהפוך המראיין היושב מולכם למומחה עולמי בפירוש שפת גוף ויקבע כי אתם נטולי ביטחון עצמי, אמינות, רצינות, נינוחות ושאר תכונות אותן חשוב שתוכיחו כקיימות באופן חיובי.

למתעניינים מעבר, מדובר בתהליך קוגניטיבי טבעי לחלוטין הנקרא בשפה המקצועית "הטיית אישוש", בו אנו כבני אדם, אוספים מידע אודות האחר בשניות הראשונות להיכרות ככלי לקביעת הרושם הראשוני, אותו מאוד קשה לשנות בהמשך (שהרי לא במקרה השימוש במילה "קביעת" רושם ראשוני ולא "הנחת" רושם ראשוני").

לסיכום, הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר ביצועים בראיון:

1. עיניו של המראיין - הן התרגום בגוף הסרט לקריאת מחשבותיו.

2. פרשנות - ייתכן שלא פירשתם נכון את שפת גופו ואתם בכיוון הנכון.

3. קשר עין מתמיד - התנהגות המשדרת ביטחון.

4. היו ברורים לפרשנות - מתרגשים ולא מתסכלים בעיניים, אמרו שאתם מתרגשים.

5. מבט עומק מייצר הקשבה - "חפשו" את ה"איש הקטן" שלכם בעיניו של המראיין.

6. אפקט "הדלת המסתובבת" - שני הצדדים גם משדרים וגם מפרשים במקביל.

בהצלחה!
להגדיל את הביטחון העצמי הגדלת ביטחון עצמי דימויים הגברת ביטחון עצמי לחזק ביטחון עצמי תיאורטית בין מראיין למרואיין בעיית ביטחון עצמי מרחב חיים העלאת ביטחון עצמי בראיון יצירת קשר להתראיין לראיין לראיין עובד לראיין עובדים עבודה קשר עין ראיון ראיון עבודה ראיונות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה ... - הענק שמות מתוחכמים למוצרים. מה שחשוב הוא להיות מודע להשפעה של המילים שבהן אתה משתמש ולוודא שהן משרתות את המטרה שלך. איך למכור נכון ללקוחות? שימוש בשפה מקצועית במכירות איך ליצור פרזנטציה ... לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי בתהליך מכירה, מונח מקצועי בתהליך מכירה, שפה מקצועית בתהליכי מכירה ...
שריר ושריר נגדי, שרירים מנוגדים, שריר אגוניסט, שריר אנטגוניסט, תנועה, תנועה נגדית, מתיחת שריר, כיווץ שריר, מתיחת שריר, הארכת שריר, קיצור שריר
שריר ושריר נגדי, שרירים מנוגדים, שריר אגוניסט, שריר אנטגוניסט, תנועה, תנועה נגדית, מתיחת שריר, כיווץ שריר, מתיחת שריר, הארכת שריר, קיצור שריר
... שריר אנטגוניסט, תנועה, תנועה נגדית, מתיחת שריר, כיווץ שריר, מתיחת שריר, הארכת שריר, קיצור שריר מהם שריר ושריר נגדי בגוף האדם? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ומקיפה את המושג שריר ושריר נגדי, הידוע גם בשפה המקצועית כשריר אגוניסט ושריר אנטגוניסט. בגוף שלנו יש שרירים רבים שעוטפים אותו מכל ...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
... אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה. מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה? הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים ... לפרט את המאפיינים הטכניים, איש המכירות ממקד את הלקוח בתועלת שהוא מקבל - ביטחון, שליטה ותחושת רוגע בזמן נהיגה. הטעות הראשונה - שימוש בשפה מקצועית מדי הרבה אנשי מכירות משתמשים במונחים ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה ... ויגיד משהו כמו: שלום, אני רוצה לקנות מנורה או אני מחפש גוף תאורה. מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו. מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית? הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם ... התועלת של השירות שאתם מציעים לו. האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק? ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא ... יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה. אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו. ... עסקיים, עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו. מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו? כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ... מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך. לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח ...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... ומומחים בתחום שלהם, היא השימוש המופרז במושגים מקצועיים שהלקוח לא מכיר. אנשי מכירות מיומנים פעמים רבות מתגאים בידע המקצועי שלהם ומשתמשים בשפה מקצועית ומתוחכמת מדי, אך לא תמיד זוכרים שללקוח אין את אותו הידע והניסיון. התוצאה היא שהלקוח לא מבין ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
... שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של ... ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה ... איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שפה מקצועית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שפה מקצועית, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שפה מקצועית, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, מומלץ, מטפל טוב בתחום שפה מקצועית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1367 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 17:35:37 - wesi4