ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קהות חושים ✔בודהיזם - שלוש הידיעות ✔כן מופיע ברהמא'? " "לא, המכובד גוטמה" אם כך, ואסטהה, אף אחד מאותם ברהמינים... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖨בודהיזם - שלוש הידיעות
כן מופיע ברהמא'? "

"לא, המכובד גוטמה"

אם כך, ואסטהה, אף אחד מאותם ברהמינים המלומדים בוודות לא ראה את ברהמא פנים אל פנים, גם לא מי ממוריהם, או המורים של מוריהם, אפילו לא האב הקדום של מורה כלשהו משבעה דורות. גם מבין הקדושים הראשונים איש לא יכול היה לומר: 'אנו יודעים ורואים מתי, כיצד והיכן מופיע ברהמא'. אם כך, מה שאותם ברהמינים המלומדים בוודות אומרים הוא: 'אנו מלמדים את הדרך הזאת לאיחוד ברהמא, אותו איננו יודעים או רואים, זוהי הדרך הישרה היחידה... המובילה לאיחוד עם ברהמא'. מה דעתך, ואסטהה? במקרה כזה, האין מה שאותם ברהמינים מצהירים מתברר כבלתי מבוסס? "

"אכן כן, המכובד גוטמה. "

"ובכן, ואסטהה, כאשר אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות מלמדים דרך אותה הם אינם יודעים או רואים, באומרם: 'זוהי הדרך הישרה היחידה... ', אין זה יכול להיות נכון. בדיוק כפי שחבורה של אנשים עיוורים הולכת, כולם נאחזים זה בזה, והראשון אינו רואה דבר [3], האמצעי אינו רואה דבר, האחרון אינו רואה דבר - כך גם ביחס לדבריהם של אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות: הראשון אינו רואה דבר, האמצעי אינו רואה דבר, האחרון אינו רואה דבר. דבריהם של אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות מתבררים כמגוחכים, מילים בעלמא, ריקות ויהירות.

מה דעתך ואסטהה, האם ברהמינים אלה המלומדים בשלוש הוודות רואים את השמש ואת הירח בדיוק כמו שאנשים אחרים רואים, וכאשר השמש והירח עולים ושוקעים האם הם מתפללים, שרים וסוגדים בידיים צמודות? "

"כן, המכובד גוטמה. "

"מה דעתך ואסטהה, האם ברהמינים אלה המלומדים בשלוש הוודות, אשר רואים את השמש ואת הירח בדיוק כמו שאנשים אחרים רואים... האם הם יכולים להראות את הדרך לאיחוד עם השמש ועם הירח באומרם: 'זוהי הדרך הישרה היחידה... המובילה לאיחוד עם השמש והירח'? "

"לא, המכובד גוטמה. "

"אם כן, ואסטהה, אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות אינם יכולים להראות את הדרך לאיחוד עם השמש ועם הירח, אותה הם ראו. כך גם אף אחד מביניהם לא ראה את ברהמא פנים אל פנים... אפילו לא האב הקדום של מורה כלשהו משבעה דורות. גם מבין הקדושים הראשונים איש לא יכול היה לומר: 'אנו יודעים ורואים מתי, כיצד והיכן מופיע ברהמא'. האין מה שאותם ברהמינים מצהירים מתברר כבלתי מבוסס? "

"אכן כן, המכובד גוטמה. "

המשל על הנערה היפה ביותר בארץ (Janapadakalyupam)

"ואסטהה, בדיוק כפי שאדם היה אומר: 'אני יוצא לחפש ולאהוב את הנערה היפה ביותר בארץ. ' יתכן ויאמרו לו: 'האם אתה יודע לאיזה מעמד היא שייכת? '

'לא. '

'ובכן, האם אתה יודע מהו שמה, מאיזה שבט היא, האם היא גבוהה או נמוכה... בעלת עור כהה או בהיר... או מהיכן היא מגיעה? '

'לא. '

יתכן ויאמרו לו: 'ובכן, אינך יודע או רואה את זו שאתה מחפש ובה אתה חושק? ' והוא יאמר: 'לא'. האין דברי אותו אדם נראים מטופשים? "

"בהחלט, המכובד גוטמה. "

"אם כן, ואסטהה, כך הוא הדבר: אף לא אחד מאותם ברהמינים... ראה את ברהמא פנים אל פנים, גם לא מי ממוריהם... "

"אכן כן, המכובד גוטמה. "

"זה נכון, ואסטהה. כאשר אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות מלמדים דרך שהם אינם יודעים ורואים, אין זה יכול להיות נכון.

המשל על גרם המדרגות (Nisseupam)

ואסטהה, זה בדיוק כמו שמישהו בונה בצומת דרכים גרם מדרגות עבור ארמון. אנשים יאמרו לו: 'גרם מדרגות זה לארמון - האם אתה יודע האם הארמון יפנה מזרחה, מערבה, צפונה או דרומה, או האם הוא יהיה גבוה, נמוך או בגובה בינוני? ' והוא יאמר: 'לא'. אז יתכן ויאמרו לו: 'ובכן, אינך יודע או רואה לאיזה מין ארמון אתה בונה את גרם המדרגות? ' והוא יאמר: 'לא'. האין דברי אותו אדם נראים מטופשים? "

"בהחלט, המכובד גוטמה. "

- 23 (כמו 20)

המשל על הנהר אַצִ'ירַבַטִי (Aciravatnadupam)

"ואסטהה, בדיוק כפי שהנהר הזה אַצִ'ירַבַטִי היה מלא וגדוש במים כך שעורב היה יכול לשתות מתוכו, ואדם שהיה מגיע בכוונה לחצות אותו ולהגיע לגדה השניה, לצלוח אותו, ובעומדו על הגדה הזו היה קורא: 'בואי הנה הגדה האחרת, בואי הנה! ' מה דעתך ואסטהה? האם הגדה הזו של הנהר אצ'ירבטי תבוא אל הצד השני לאור העובדה שאותו איש קורא, מתחנן, מבקש או משדל? "

"לא המכובד גוטמה. "

"אם כן, ואסטהה, אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות אשר מזניחים באופן עקבי את חובותיהם כברהמינים, ובאופן עקבי נוהגים לא כפי שברהמין אמור לנהוג, מכריזים: 'אנו קוראים לאִינְדְרַה, סוֹמַה, וַרוּנַה, אִיסָאנַה, פַּגָ'אפַּטִי, בְּרַהְמָא, מַהִידְּהִי, יַמַה. ' ושברהמינים כאלה המזניחים בעקביות את חובותיהם כברהמינים... יזכו כתוצאה מקריאותיהם, תחנוניהם, בקשותיהם ושידוליהם, להשיג לאחר המוות, בהתפרקות הגוף, איחוד עם ברהמא - זה לא יתכן. "

"ואסטהה, זה בדיוק כמו שהנהר הזה אצ'ירבטי היה מלא וגדוש במים כך שעורב היה יכול לשתות מתוכו, ומישהו שהיה מגיע כדי לחצות אותו... אבל היה קשור וכפות לגדה הזו על ידי שרשרת כבדה, כשידיו מאחורי גבו. מה דעתך ואסטהה? האם אדם זה יהיה מסוגל להגיע לגדה השניה? "

"לא המכובד גוטמה. "

"בדיוק באותו אופן, ואסטהה, בתורת האציליים, חמשת הכבלים הללו של תשוקות החושים מכונים כבלים ושלשלאות. מהם החמישה? מראות הנראים בעין, נעימים, אהובים, מקסימים, מושכים, מהנים, ומעוררי תשוקה, קולות הנשמעים באוזן... ריחות הנקלטים באף... טעמים הנחווים בלשון... תחושות גוף המורגשים בגוף, נעימות... מעוררות תשוקה. חמישה אלו מכונים בתורת האציליים כבלים ושלשלאות. אותם ברהמינים, ואסטהה, המלומדים בשלוש הוודות, הינם עבדים, מעוורים על ידי חמשת הכבלים הללו של תשוקות החושים, נהנים באשמה, לא מודעים לסכנה, ולא יודעים את הדרך להיחלץ.

ושברהמינים כאלה, המלומדים בשלוש הוודות, אשר מזניחים בעקביות את חובותיהם כברהמינים... שמוחזקים כעבדים בידי חמשת הכבלים של תשוקות החושים... ולא יודעים את הדרך להיחלץ, ישיגו לאחר המוות, בהתפרקות הגוף, איחוד עם ברהמא - זה לא יתכן.

בדיוק כפי שהנהר הזה אצ'ירבטי היה מלא וגדוש במים כך שעורב היה יכול לשתות מתוכו, ומישהו היה מגיע כדי לחצות אותו... והיה משתרע על הגדה, מכסה את ראשו בצעיף. מה דעתך ואסטהה? האם אדם זה יהיה מסוגל להגיע לגדה השניה? "

"לא המכובד גוטמה"

"באותו אופן, ואסטהה, בתורת האציליים, חמשת המכשולים הללו, מכונים מעצורים, מחסומים, מַעֲטִים, כיסויים. מהם החמישה? המכשול של תאוות חושים, של זדון, של קהות - חושים ועייפות, של חוסר - מנוחה ודאגה, של ספק. חמישה אלו מכונים מעצורים, מחסומים, מַעֲטִים, כיסויים. ברהמינים אלה, המלומדים בשלוש הוודות אחוזים, נצורים, חסומים, ומסובכים בחמשת המכשולים הללו. אך שברהמינים כאלה המלומדים בשלוש הוודות, המזניחים בעקביות את חובותיהם כברהמינים... והם אחוזים... ומסובכים בחמשת המכשולים הללו, ישיגו לאחר המוות, בהתפרקות הגוף, איחוד עם ברהמא - זה לא יתכן.

נשיאת נטל (Sasandanakath)

מה דעתך, ואסטהה, מה שמעת שנאמר מפי הברהמינים המכובדים, זקנים, מורים של מורים? האם ברהמא נושא בנטל של רעיות ורכוש או שאינו נושא בנטל? " [4]

"אינו נושא בנטל, המכובד גוטמה. "

"האם הוא מלא שנאה או נטול שנאה? "

"נטול שנאה, המכובד גוטמה. "

"האם הוא מלא זדון או נטול זדון? "

"נטול זדון, המכובד גוטמה. "

"האם הוא בלתי טהור או טהור? "

"טהור, המכובד גוטמה. "

"האם הוא חסר משמעת עצמית או בעל משמעת עצמית? " [5]

"בעל משמעת עצמית, המכובד גוטמה. "

"ומה דעתך, ואסטהה, האם הברהמינים המלומדים בשלוש הוודות, נושאים בנטל של רעיות ורכוש או שאינם נושאים בנטל? "

"נושאים בנטל, המכובד גוטמה. "

"האם הם מלאי שנאה או נטולי שנאה? "

"מלאי שנאה, המכובד גוטמה. "

"האם הם מלאי זדון או נטולי זדון? "

"מלאי זדון, המכובד גוטמה. "

"האם הם בלתי טהורים או טהורים? "

"בלתי טהורים, המכובד גוטמה. "

"האם הם חסרי משמעת עצמית או בעלי משמעת עצמית? "

"חסרי משמעת עצמית, המכובד גוטמה. "

"אם כך, ואסטהה, הברהמינים המלומדים בשלוש הוודות נושאים בנטל של רעיות ורכוש, וברהמא אינו נושא בנטל. האם יש מכנה משותף כלשהו, דבר משותף כלשהו בין אותם ברהמינים הנושאים בנטל והברהמא שאינו נושא בנטל? " "לא, המכובד גוטמה. "

"כך הדבר, ואסטהה. ושאותם ברהמינים הנושאים בנטל, המלומדים בשלוש הוודות, יתאחדו לאחר המוות, בהתפרקות הגוף, עם הברהמא שאינו נושא בנטל - זה לא יתכן. "

"באותו אופן, האם לברהמינים הללו המלומדים בשלוש הוודות והם מלאי שנאה... מלאי זדון... בלתי טהורים... חסרי משמעת עצמית... יש מכנה משותף כלשהו, דבר משותף כלשהו, עם הברהמא בעל המשמעת? "

"לא, המכובד גוטמה. "

"כך הדבר, ואסטהה. ושאותם ברהמינים חסרי משמעת, יתאחדו לאחר המוות עם ברהמא, זה לא יתכן. אבל אותם ברהמינים המלומדים בשלוש הוודות, ביושבם על הגדה, טובעים בייאושם, חושבים שאולי ימצאו נתיב יבש לעבור בו לצד השני. לכן הידע המשולש שלהם מכונה המדבר המשולש, השממה המשולשת, ההרס המשולש. "

בשומעו דברים אלה אמר ואסטהה: "המכובד גוטמה, שמעתי אותם אומרים: 'הפרוש גוטמה יודע את הדרך לאיחוד עם ברהמא. '"

"מה דעתך ואסטהה, נניח שהיה פה אדם, שנולד וגדל במַנַסָאקַטַה, ומישהו היה בא ממנסאקטה ואיבד את הדרך היה שואל אותו מה הדרך. האם אותו אדם, שנולד וגדל במנסאקטה, יהיה במצב של בלבול ומבוכה? "

"לא, המכובד גוטמה. ומדוע לא? כי אדם זה יודע את כל הדרכים. "

ואסטהה, ניתן לומר כי אדם כזה כאשר ישאל מהי הדרך, יהיה מבולבל ונבוך - אך כאשר הטטהאגטה, יִשַּאֶל על עולם הברהמא והדרך להגיע אליו, בשום אופן הוא לא יהיה נבוך או מבולבל. זאת, ואסטהה, כי אני יודע את ברהמא ואת עולם הברהמא, ואת הדרך לעולם הברהמא, ואת דרך התרגול באמצעותה ניתן לזכות בעולמו של ברהמא. "

בשומעו זאת, אמר ואסטהה: "המכובד גוטמה, שמעתי אותם אומרים: 'הפרוש גוטמה מלמד את הדרך לאיחוד עם ברהמא. ' טוב יהיה הדבר אם המכובד גוטמה ילמד אותנו את הדרך לאיחוד עם ברהמא, אנא מהמכובד גוטמה שיעזור לאנשי ברהמא! "

"אם כן, ואסטהה, הקשב, שים לב היטב ואני אומר לך. "

"טוב מאוד, אדוני המכובד. " אמר ואסטהה. והבודהה אמר:

הדרך לעולם הברהמא (Brahmalokamaggadesan)

- 75 "ואסטהה, טטהאגטה מופיע בעולם, ארהנט, ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, מושלם בידע ובמוסר, הוא שהלך - מעבר, יודע העולמות, הטוב במאמנים את אלו הראויים לאימון, מורה בני האדם והישויות השמימיות, בודהה, טהור מעבר לכל ספק. הוא מגלה את העולם הזה לידיעת אחרים עם כלל הדֶווֹת, המָארוֹת, והבְּרַהְמוֹת שבו, את הדור הזה עם הפרושים והברהמינים, השליטים והאנשים, לאחר שהבין אותו בידיעה ישירה. הוא מלמד את הדהמה הטובה בהתחלה, טובה באמצע, וטובה בסוף, בעלת משמעות ומנוסחת היטב. הוא מציג את החיים הרוחניים המושלמים והטהורים לחלוטין.

חניך יוצא קדימה אל חיי חסר - בית ומתרגל מוסריות... (סוטה 2, פסקאות 41-63) כך הוא מפתח את המוסר במלואו. הוא שומר על דלתות החושים... (סוטה 2, פסקאות 64-74). הוא משיג את הג'האנה הראשונה... (פסקה 75)

"ואז כשתודעתו שופעת אהבה, הוא שוהה בהתפרשות לרבע ראשון, שני, שלישי, ורביעי. כך הוא שוהה בהתפרשות לכל העולם כולו, מעלה, מטה, מעבר, בכל מקום, כשכל הזמן תודעתו מלאה באהבה, שופעת, חסרת גבולות [6], ללא שנאה או זדון.

בדיוק כפי שחצוצרן כביר מסוגל בקלות להשמיע תרועה לארבעת הכיוונים, כך על ידי תרגול זה, ואסטהה, על ידי שחרור זה של הלב באמצעות אהבה הוא לא משאיר דבר ללא נגיעה, דבר שלא הושפע במישור [7] החושי. זו, ואסטהה, היא הדרך לאיחוד עם ברהמא.

ואז, כשתודעתו מלאה בחמלה... בשמחה אמפתית, באיזון נפשי, הוא שוהה בהתפרשות לרבע ראשון, שני, שלישי, ורביעי. כך הוא שוהה בהתפרשות לכל העולם כולו, מעלה, מטה, מעבר, בכל מקום, כשכל הזמן תודעתו מלאה באיזון נפשי, שופע, חסר גבולות, ללא שנאה או זדון.

בדיוק כפי שחצוצרן כביר מסוגל בקלות להשמיע תרועה לארבעת הכיוונים, כך על ידי תרגול זה, ואסטהה, על ידי שחרור זה של הלב באמצעות חמלה... באמצעות שמחה אמפתית... באמצעות איזון נפשי, הוא לא משאיר דבר ללא נגיעה, דבר שלא הושפע במימד החושי. זו, ואסטהה, היא הדרך לאיחוד עם ברהמא.

מה דעתך, ואסטהה, האם נזיר שוהה כך כשהוא נושא בנטל של רעיות ורכוש, או שאינו נושא בנטל? "

"אינו נושא בנטל, המכובד גוטמה. הוא נטול שנאה... נטול זדון... טהור וממושמע, המכובד גוטמה. "

"כך, ואסטהה, הנזיר אינו נושא בנטל, הברהמא אינו נושא בנטל. האם יש לנזיר שאינו נושא בנטל דבר מה משותף עם הברהמא שאינו נושא בנטל? "

"בהחלט כן, המכובד גוטמה. "

"זה נכון ואסטהה. לכן, שנזיר אשר אינו נושא בנטל, לאחר המוות, בהתפרקות הגוף, ישיג איחוד עם ברהמא שאינו נושא בנטל - זה אפשרי. באותו אופן, נזיר שאין בו שנאה... שאין בו זדון... טהור... בעל משמעת... לכן, שנזיר בעל משמעת, לאחר המוות, בהתפרקות הגוף, ישיג איחוד עם ברהמא - זה אפשרי. "

ואז, לאור הדברים, אמרו הברהמינים הצעירים ואסטהה ובהרדוואג'ה לבודהה: "מצויין, אדוני, מצויין! זה בדיוק כמו ליישר את מה שהפוך, או לחשוף את מה שמוסתר, או להראות את הדרך הנכונה למי שאבד, או להביא מנורה אל מקום חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות עצמים, באותו אופן, המכובד הציג את הדהמה בדרכים רבות. אנו שמים את מבטחנו בבודהה, בדהמה, ובסנגהה. יקבל נא אותנו המכובד כחסידים מעתה ועד סוף חיינו! " [8]

[1] איחוד עם ברהמא היה המטרה העילאית של ברהמינים.

[2] עשרת הרִישִים (rishi, חוזים) מחברי מנטרות הוודות.

[3] ראה סוטה 95 בקובץ השיחות הבינוניות (MN 95.13)

[4] Saparigaha: מילון הפאלי (PTS, 1926) מפרש זאת גם כ'נשוי' וגם 'מכביד', 'מקשה'.

[5] Vasavatt: מילולית, 'בעל כוח' או 'בעל עוצמה', אך כאן הכוונה היא בעל כוח על עצמו, או בעל שליטה בעצמו.

[6] המונח בְּרַהְמַוִיהָארַה (Brahmavihra, המשכנים הנשגבים) הינו מונח טרום - בודהיסטי והם מכונים גם המשכנים חסרי - הגבולות (appama).

[7] Pama kata: על פי הפרשנות מתייחס לעולם - החושים (kmaloka). הפרשנות אומרת: 'כמו האוקיאנוס האדיר המציף ערוץ נחל קטן, הוא מגיע אף אל ברהמא'.

[8] וואסטהה הפך לחסיד של הבודהה אחרי השיחה המתוארת בסוטה 98 בקובץ הסוטות הבינוניות (MN 98), והסוטה הנוכחית הינה השנייה בה הוא ביקש להפוך לנזיר חניך. לאחר מכן בסוטת אַגַּנְּיַה (Aggaa, DN 27) הוא קיבל את ההסמכה לנזירות והגשים ארהנטיות.
הרגלים בודהה שמחה ראויים לאימון הישארות הנשמה פנים אל פנים מוסריות אחרי המוות המוות החושים תפילה בודהיזם
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר? והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי המשמעות של כמות המוצרים ומגוון המוצרים שאתה מספק ללקוחות...
רעש מהשכנים, התמודדות עם טראומה, מפחד להרגיש רע, איך לקבל את המציאות? איך לאהוב את מה שיש? איך להבין את עצמי?
רעש מהשכנים, התמודדות עם טראומה, מפחד להרגיש רע, איך לקבל את המציאות? איך לאהוב את מה שיש? איך להבין את עצמי?
...עם טראומה, מפחד להרגיש רע, איך לקבל את המציאות? איך לאהוב את מה שיש? איך להבין את עצמי? איך להתמודד עם רעש מהשכנים בצורה נכונה? הרעש מהשכנים הוא אחת הדוגמאות שאליעד כהן מציג כמצב שאנשים מרגישים שהוא נגד רצונם. הדוגמה הספציפית הזו מוצגת דרך אדם שמתלונן על כך שיש רעש בבניין, רעש שמפריע לו להתרכז ולבצע את עבודתו בצורה טובה. לפי אותו אדם, כאשר יש רעש, הוא מתקשה להתרכז, ובעקבות זאת איכות העבודה שלו נפגעת. ההנחה שלו היא שאם איכות העבודה שלו תרד, ייתכן שלקוחותיו לא ירצו לעבוד איתו, ובמצב כזה הוא עלול להגיע...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
...מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות מי אחראי באמת על ביצוע המשימה בארגון? כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר...
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
...מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית מהי תפיסת המציאות האמיתית ומגבלות השכל האנושי? ההרצאה עוסקת במגבלות השכל האנושי וההבחנה בין המציאות השכלית לבין המציאות שמעבר לשכל. אליעד כהן מציין את השאלה המרכזית - האם קיימת מציאות אובייקטיבית שניתן לתפוס אותה רק באמצעות השכל, או שמא יש מציאות שמעבר לשכל האנושי? השאלה הזאת נוגעת ליכולתו של השכל לתפוס את המציאות במלואה והאם יש משהו שמעבר לו. מהם הגבולות...
התאמה זוגית, האם להתגרש? האם לחזור לאקסים? האם להיפרד? האם אנחנו מתאימים? אנשים משתנים, האם להתקדם הלאה? לא היה לנו טוב ביחד, האם לחזור אליה? האם לחזור אליו? האם אני מתאימה לו? האם הוא מתאים לי? האם להישאר בקשר? האם לעזוב?
התאמה זוגית, האם להתגרש? האם לחזור לאקסים? האם להיפרד? האם אנחנו מתאימים? אנשים משתנים, האם להתקדם הלאה? לא היה לנו טוב ביחד, האם לחזור אליה? האם לחזור אליו? האם אני מתאימה לו? האם הוא מתאים לי? האם להישאר בקשר? האם לעזוב?
...להיפרד? האם אנחנו מתאימים? אנשים משתנים, האם להתקדם הלאה? לא היה לנו טוב ביחד, האם לחזור אליה? האם לחזור אליו? האם אני מתאימה לו? האם הוא מתאים לי? האם להישאר בקשר? האם לעזוב? האם מה שהתאים לכם בעבר מתאים לכם גם היום? אנשים רבים נמצאים במצב שבו הם מתלבטים לגבי ההתאמה הזוגית שלהם. יכול להיות שיש מישהו שהייתם איתו בעבר והקשר היה מוצלח או פחות מוצלח, ויכול להיות שאתם אפילו נמצאים בזוגיות כרגע ומתלבטים האם להמשיך או להיפרד. השאלה המרכזית היא כיצד להחליט האם להמשיך בקשר או לחזור לאדם מהעבר, בהתבסס על...
אימון אישי / קאוצ'ינג - איך לבחור מאמן אישי? איזה מאמן אישי לחפש?
.../ קאוצינג - איך לבחור מאמן אישי? איזה מאמן אישי לחפש? מאמן אימון אישי. יעוץ. קאוצינג. רופא. איך לבחור? על האדם לדעת כי עליו לנסות תמיד להגיע אל המאמן האישי הטוב ביותר שאותו הוא יכול למצוא. אסור לאדם להתפשר על מאמן אישי בינוני, גם לא לתקופה זמנית. על האדם לחפש תמיד את הטוב ביותר עד כמה שידו משגת. מאמן אישי הוא כמו רופא. הרופא מרפא את הגוף, האימון האישי אמור לעזור לאדם לרפואת הנפש. כאשר האדם חולה במחלה קשה וסופנית, הוא מחפש את הרופא הגדול ביותר. ככל שהחולה מודע יותר למצבו הקשה יותר, כך הוא צריך ללכת...
מצליחנות והכל לטובה, למה רק לוזרים חושבים שהכל לטובה? למה לא לחשוב שהכל לטובה? למה הכל לטובה זאת התפשרות? למה לא לחשוב חיובי? מה רע בלחשוב שהכל לטובה? למה לא לחשוב טוב יהיה טוב? מהו השקר של הכל לטובה? להיות ווינר
מצליחנות והכל לטובה, למה רק לוזרים חושבים שהכל לטובה? למה לא לחשוב שהכל לטובה? למה הכל לטובה זאת התפשרות? למה לא לחשוב חיובי? מה רע בלחשוב שהכל לטובה? למה לא לחשוב טוב יהיה טוב? מהו השקר של הכל לטובה? להיות ווינר
...שהכל לטובה? למה לא לחשוב שהכל לטובה? למה הכל לטובה זאת התפשרות? למה לא לחשוב חיובי? מה רע בלחשוב שהכל לטובה? למה לא לחשוב טוב יהיה טוב? מהו השקר של הכל לטובה? להיות ווינר למה רק לוזרים חושבים שהכל לטובה? במהלך ההרצאה אליעד כהן מסביר את ההבדלים החשיבתיים בין אנשים מצליחים לבין אלו שמתקשים להשיג את מטרותיהם. אחת הדוגמאות המרכזיות שהוא מציין היא המושג הכל לטובה, אותו הוא מזהה כמשהו שמאפיין את הלוזרים בלבד, ולא את המצליחנים. מה המשמעות של הכל לטובה? לפי אליעד, אנשים המחשבים את עצמם למצליחנים אמיתיים...
האם חיפוש האמת מוביל לרצון להתאבד? חוסר חשק לחיות, רצון למות, חשק למות, בשביל מה לחיות? חיפוש עצמי, חיפוש משמעות החיים, הטלת ספק ברצון לחיות, הטלת ספק בפחד מהמוות, חיפוש האמת והסיכוי להשתגע, הטלת ספק בשכל ושיגעון
האם חיפוש האמת מוביל לרצון להתאבד? חוסר חשק לחיות, רצון למות, חשק למות, בשביל מה לחיות? חיפוש עצמי, חיפוש משמעות החיים, הטלת ספק ברצון לחיות, הטלת ספק בפחד מהמוות, חיפוש האמת והסיכוי להשתגע, הטלת ספק בשכל ושיגעון
...רצון למות, חשק למות, בשביל מה לחיות? חיפוש עצמי, חיפוש משמעות החיים, הטלת ספק ברצון לחיות, הטלת ספק בפחד מהמוות, חיפוש האמת והסיכוי להשתגע, הטלת ספק בשכל ושיגעון האם חיפוש האמת מוביל לרצון להתאבד? אליעד כהן דן בשאלה משמעותית: האם חיפוש האמת וחקר עצמי עמוק יכולים להוביל אדם למצב של חוסר רצון לחיות או אפילו רצון להתאבד. אליעד מסביר כי כאשר אדם מחפש את האמת, הוא למעשה מטיל ספק בכל הרצונות שלו, כולל הרצון לחיות. השאלה העיקרית היא האם הטלת ספק זו גורמת בהכרח לאדם לרצות למות או להשתגע. מה ההבדל בין ל
אדישות, אפתיה, שאננות, עייפות נפשית, חוסר חשק, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, אדישות קלינית, אפתיות
...חוסר חשק, עייפות כרונית, חוסר אנרגיה, אדישות קלינית, אפתיות ובו יתבאר העניין, שלפעמים האדם חווה חוסר חשק לעשות דברים. תחושה של עייפות כללית, אדישות, אפתיות וכיוב. ויש פסיכולוגים וכיוב שחושבים בטעות, שרגשות של אפתיה / חוסר אנרגיה / עייפות נפשית וכיוב, נובעים מתוך מצב של דיכאון. שהאדם נמצא בדיכאון באופן כללי. ובגלל שהאדם נמצא בדיכאון באופן כללי, אז זה יוצר אצלו חוסר חשק לעשות דברים, וחוסר שמחה לעשות דברים. וכאשר זה מתמשך, זה יוצר מצב של עייפות כרונית ושל אדישות קלינית וכיוב. וההיגיון בכך הוא, שמה...
האם תחשוב טוב יהיה טוב? האם יהיה טוב או יהיה רע? אל תדאג יהיה טוב, האם הכל טוב? האם יהיה טוב? האם יהיה בסדר? האם הכל לטובה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לעשות למישהו טוב? איך לא לעשות טוב?
האם תחשוב טוב יהיה טוב? האם יהיה טוב או יהיה רע? אל תדאג יהיה טוב, האם הכל טוב? האם יהיה טוב? האם יהיה בסדר? האם הכל לטובה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לעשות למישהו טוב? איך לא לעשות טוב?
...רע? אל תדאג יהיה טוב, האם הכל טוב? האם יהיה טוב? האם יהיה בסדר? האם הכל לטובה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לעשות למישהו טוב? איך לא לעשות טוב? האם המשפט אל תדאג יהיה טוב באמת עוזר? כאשר אומרים למישהו אל תדאג, יהיה טוב, הדבר יכול לגרום להקלה זמנית, אך רק בתנאי שיש לכך בסיס במציאות. לפי אליעד כהן, כשאדם חווה מצב קשה ומישהו אומר לו שיהיה טוב, האדם המדוכא מדמיין מצב טוב יותר, והתמונה הזאת יוצרת אצלו תחושת הקלה מסוימת. אליעד מסביר את המנגנון הפסיכולוגי הזה: כאשר נאמר למוח שיהיה טוב, הוא מיד מדמיין...
עומק חדש למבחן התוצאה - מבחן התוצאה
...התוצאה - מבחן התוצאה כדי לדעת איך לבצע טוב יותר את המטרות יש לשים לב לנתונים הבאים: תחילה לכתוב את המטרה: דוגמה XYZ ולבדוק כמה זמן מתוך 24 אפשר לנצל לצורך מטרה זו 8/24 ולבדוק מה האפשרויות לבצע את המטרה הזו. לסמן את היעד, למטרה צריך להיות יעד מסויים. לאחר מכן, אפשר לבדוק בסיום התהליך בטבלה האם המטרה בוצעה? האם האדם עמד ביעד? ולא משנה הדרך שבה בוחרים, העיקר שמנסים להגיע ליעד. עושים את הטוב ביותר, ומדי פעם בודקים מה אפשר לשפר עד שמשיגים את התוצאות. וגם אם לא מגיעים ליעד, בודקים מה אפשר לשפר וכן להגיע...
הצלחה בחיים - לחיות מבפנים לבחוץ - נתיב של הצלחה בחיים
...מבפנים לבחוץ - נתיב של הצלחה בחיים זו אולי לא הדרך היחידה לחיות את החיים, אך זהו בהחלט נתיב משותף או דרך חיים מסוימת של קומץ אנשים שנראה שגילו איזושהי נוסחה סודית עתיקת יומין. הנוסחה לחיים של הצלחה או במילים אחרות: נתיב של הצלחה בחיים. שימו לב, לא אמרתי נתיב אל הצלחה בחיים, אלא נתיב של הצלחה בחיים. הצלחה בחיים היא לא מקום שמגיעים אליו, אלא נתיב שהולכים בו. כשאתם אומרים הצלחה בחיים, אני מניח שאתם לא מתכוונים לחוויה חד פעמית. אני מאמין שאתם רוצים לחוות הצלחה בחיים כל הזמן. אז הרשו לי להציע לכם נתיב...
האם אנחנו שייכים למשפחת ה"אוגרים"?
...עם חברה, שוחחנו על חג הפסח המתקרב ובא, חג זה בשמו הלא רשמי חג הניקיון. שוחחנו על כמות הציוד העצומה שהיא מוציאה מהבית, שיחה זו העלתה בי מחשבות רבות בנושא האגירה. אנחנו אוגרים כל הזמן, ציוד, בגדים אוכל וגם פחדים, דפוסי התנהגות, דפוסי חשיבה, פרדיגמות, חוויות. זמן הפסח הוא זמן טוב, לעשות בדק בית ולנקות. כיצד נדע האם לפנות או להשאיר? נשאל את עצמנו את השאלה: האם הדבר מועיל לנו? האם אנו משתמשים בו בהווה? נסתמך על עובדות בלבד ולא על השערות, כי הרי לכל אחת בארון יש בגד שאולי תלבש בעתיד, אבל המציאות שונה...
אימון טיפים להורדה במשקל
...1. אל תתחילו בדיאטה אם אין באפשרותכם להפוך אותה לאורח חיים! דיאטות כסאח מועדות לפורענות! 95% מהאנשים שעשו דיאטות כסאח, החזירו לעצמם תוך 5 שנים את כל המשקל + 5 קילו נוספים. בנוסף דיאטות כסאח פוגעות במערכת החיסונית פוגעות במצב הרוח והופכות אתכם לעצבניים ולא נעימים לזולת. 2. הורדה במשקל מחייבת פעילות גופנית - את זה כולם יודעים... איך מעלים את המוטיבציה לצאת להליכה או שחיה או למכון כושר? חוקרי הNLP מצאו שאנשים שעושים בקביעות פעילות גופנית פשוט חושבים על התוצאה, הם חושבים על התחושה הטובה שירגישו אחרי...
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 3
...בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 3 לחץ כאן, לצפייה בהרצאת וידאו + MP3 בנושא: הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 3. ממשיכים בחלק ראשון בספר להיות אלוהים, עמוד 169. בקצרה אמרנו שהאדם מתבונן על הרצון שלו, והאדם מחויב לעשות את מה שהוא רוצה. מצד אחד האדם עושה רק את מה שהוא רוצה, אבל מצד שני הוא מחויב לעשות את מה שהוא רוצה. זאת בדיוק הבעיה, כי האדם לא שולט ברצון. הגענו להבנה שהאדם לא שולט בר
חלומות - על פענוח חלומות... - חלק 2
...חלומות - על פענוח חלומות... - חלק 1. הסיוטים נועדו לסייע לאדם בחשיבתו ובהעלאת שאלות על זהותו ועל המשך דרכו. אך קיים גם מצב שונה: התלמוד הבבלי אומר (מסכת ברכות, דף נה עמוד ב) שדוד המלך מעולם לא חלם חלום טוב, ואילו אחיתופל מעולם לא חלם חלום רע. דוד המלך קיבל את המסר בחלום, שינה את מה שצריך היה לשנות, ועל - ידי כך לא היה עליו לחוות במציאות את מה שנרמז לו בחלום. ככל שהאדם נמצא בתהליך מתקדם יותר בעבודה הרוחנית שלו, כך יוכל לזהות טוב יותר את הסימנים שיופיעו בחלומותיו. אם כך, על - פי הזוהר - מעבר לחלום...
אקסהיביציוניזם - מבוא
...התנהגות בו אדם משתוקק לחשוף את אבריו האינטימיים בפומבי, ומפיק הנאה (לרוב מינית) מכך. על פי ה - DSM, המגדיר המקובל של הפרעות הנפש, נחשב דפוס התנהגות זה לפאראפיליה, אם הוא נמשך מעל שישה חודשים ומהווה הפרעה משמעותית לתפקוד היומיומי התקין של האדם. אקסהיביציוניזם עשוי להתבטא בצורות שונות, חלקן באופן שנתפס כשלילי ואף כמאיים על האנשים מולם נעשה הדבר (למשל אוננות מול עוברי אורח), וחלקן באופן שלא נועד להיתפס כמאיים על האחרים (כגון חשיפה רגעית (flashing) של איברים אינטימיים מול קהל הנהוגה לעתים במסגרת חגי...
אהבה - הצורך האנושי להיות אהוב והצורך באהבה
...- הצורך האנושי להיות אהוב והצורך באהבה הצורך האנושי להיות אהוב עי אחרים והצורך באהבה הוא חוק אוניברסלי וצורך עמוק לכל באי הבריאה. כולנו זקוקים לאהבה כמו אוויר לנשימה, כך ברא אותנו הבורא, אך מה עלינו לעשות כדי שיאהבו אותינו ובאיזה אמצעים ננקוט כדי שנהיהי אנו אהובים על אחרים, שלמה המלך החכם באדם כבר אמר... כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם {משלי כז יט} כלומר כפי שהפנים משתקפות על פני המים כך משתקף ליבנו בליבו של השני, כלומר יש משקל למה שאני מקרין מתוכי לשני, אדם חייכן, מוכר חיוך ומעלה אצל המקבל תחושת...
שינה טובה - שתהיה לכולנו שינה טובה!
...קדם כאשר לא היתה תאורה מלאכותית ובטח שגם לא תרבות פנאי עשירה, אנשים היו קמים עם הזריחה ועולים על יצועם לישון עם השקיעה. באם נתייחס לדברי הרמבם נלמד כי הוא ייעץ לחלק את היום לשלושה חלקים בני שמונה שעות. 8 שעות שינה, 8 שעות עבודה ו - 8 שעות למידה. סהכ 24 שעות של היממה אשר אמורות להכיל את תמצית הוויתנו. אולם היות וכיום אנו חיים בקצב מואץ של עולם מתועש ומודרני. לא רק תאורה מלאכותית קיימת כי אם גירויים סביבתיים רבים כמו טלביזיה, רדיו, סרטים הצגות ועוד... כל אלו למעשה גורמים לנו לחוש ערניים יותר ולאבד...
מנטורינג - מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה
...מנטור מדבר על החוקים מנטור מדבר על חוק הסיבה והתוצאה הקדמה של מנטור לחוק הסיבה והתוצאה ידוע כי סיבות דומות מייצרות תוצאות דומות. לכל סיבה יש תוצאה ולכל תוצאה יש סיבה. לכל פעולה שאנחנו מבצעים, יש אפקט. אם נשלח מחשבות חיוביות, הטוב יחזור אלינו. אם ניתן אהבה, נקבל אהבה בחזרה. אם ניתן כסף בחופשיות, כסף יחזור אלינו בחופשיות. מנטור מסביר את הצד הפיזיקאלי של חוק הסיבה והתוצאה לפי הפיזיקה, לכל פעולה יש תגובה שווה. כל דבר שאתה נותן או שולח, חוזר אלייך באותה צורת אנרגיה בדיוק, או בצורת אנרגיה שונה. חלקכם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קהות חושים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: קהות חושים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קהות חושים, איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? מהי האיכות של העוקבים? מצב רוח ורמת הסרוטונין התפתחות ריגשית נגד טיפול מובן מאליו חרדת בגידה פרנויה ופחדים מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית? חוסר אהבה עצמית בלי תנאים והפרעת אישיות אימון לאהבה עצמית למה לא לאהוב בלי תנאים? להיות מאושר בלי חברים איך להיות שמחים כל הזמן? לגרום לאקס להצטער על הפרידה בגידה טיפול לאחר החלטה בלי אפשרות להתחרט החלטות פוליטיות איך מתמודדים עם געגוע חזק? התמודדות חברתית להשיג מטרות בלתי אפשריות מצליחנות ובינוניות לגרום למישהו לשתף איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? האם הילד שלי הוא שלי? ילדים מתנכרים להורים זגזוג רוחני מתנהג מורה רוחני פרנואידית טראומטית להפסיק כדורים נוגדי דיכאון האקס הרס לי את החיים איך לחזר אחרי האקסית? אימוץ של המפרקים למה כואבות הברכיים אחרי סקוואט? שני אלוהים האם אלוהים מפחד מאלוהים? המבחן של ההארה הרוחנית אדם מואר רוחנית להיות אלוהים חזק הופך להיות אלוהים לא לחסוך כסף האם להשקיע את הכסף בבורסה? משמעות החיים למה אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים? איך לגרום למישהו ליהנות מינית? ביקורת שלילית באינטרנט בחירה והתמכרות לסבול כשאין בחירה חופשית האם היקום הוא אין סופי? לאן היקום מתפשט? עוד נושאים ...
האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, מאמן אישי לדיאטה, מטפל רוחני בתחום קהות חושים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 23:11:36 - wesi4