ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פיתוח יכולות שכליות ✔כיסופים / לפתח חשיבה שונה ✔לעתים נדמה לאדם שיש לו את כל הזמן שבעולם לעשות פעילות מסויימת אבל הוא בעצם... - ידע להצליח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 כיסופים / לפתח חשיבה שונה
לעתים נדמה לאדם שיש לו את כל הזמן שבעולם לעשות פעילות מסויימת אבל הוא בעצם משלה את עצמו וזה חוזר על עצמו כמה פעמים, הוא חושב שהסיבה לכאורה טמונה בכך שהוא רוצה לעשות דברים מהר לפי היכולת שלו, אבל המציאות אומרת אחרת.

בעצם למה הדברים הם כך ולא אחרת? זו השאלה אשר צריכה להישאל, וכדי לבדוק את הדבר הזה, אפשר ללכת במבט לאחור מהיכן נבע הרצון הזה ומה השורש האמיתי שלו? השורש של הרצון הזה יכול להיות מתקופה אחרת שבה הדברים קרו באופן כזה שהאדם עשה דבר מה שעניין אותו ונראה לו אמיתי באותם הזמנים, וזה לא משנה כרגע אם הדבר הוא אמיתי או לא, הרי שלאותו אדם לא הייתה אחיזה חזקה באותה מציאות.

היה נדמה לו למרות הכל, שהוא "יודע" והוא עשה דבר שהוא אהב לעשות אותו, ובעצם הוא הרגיש שהזמן עובר מהר במהירות שקשה לתאר. ולכן, אז בזמנו לא עניין אותו כמה הוא הספיק, עניין אותו כמה הוא יכול להספיק עכשיו, לא עניין אותו כמה הוא עשה בעבר, עניין אותו כמה הוא עושה עכשיו. והיות והוא הרגיש שהזמן עובר מהר מאוד, הוא עשה הכי טוב שהוא יכול ועבד במהירות הכי טובה שלו ללא לחץ.

אז השאלה הנשאלת כאן, האם האדם היה לחוץ בזמן אחר כאשר לא עשה את מה שהוא אוהב בזמן הקצר בין לבין? כן. הוא היה מבולבל עם עצמו מהבחינה הזו. ובעצם אפשר להפוך את השאלה, אולי עכשיו הוא יכול להרגיש את אותו הדבר על מה שהוא עושה עכשיו?

ואפשר לשנות אותה קצת ולשאול, למה הוא לא יכול להרגיש את אותו הדבר על מה שהוא עושה עכשיו? אז הוא יכול לומר כי אין לו תזמון של פעם, ואפשר לשאול על זה שאלה, הרי הבחירה שלו היא שיכול להיות לו תזמון, והוא יכול לשאול למה הוא לא בוחר את זה שיהיה לו תזמון? אז הוא עונה שהוא רוצה שהדברים יקרו לבד כי פעם הם קרו בצורה מסויימת ונפלו אז עכשיו הוא רוצה שהם כפיצוי יבואו לו לבד על עוגמת הנפש.

ואפשר לשאול על כך למה הוא רוצה שהדברים יבואו לבד? כי הוא התרגל לחשוב באופן שחושבים עבורו. ולמה הוא התרגל שחושבים עבורו? הרי הוא יכול לבחור לשנות הרגל, ולבחור בשביל עצמו. אם הוא בוחר בשביל עצמו, וחושב בשביל עצמו הוא הכי הרבה מבין את עצמו ולא חושב כמו אחרים. מכאן התשובה ללמה הוא לא יודע לבטא את עצמו. כי הוא התרגל לחשוב באופן שחושבים עבורו ולא להבין את הדברים דרך עצמו.

ולמה הוא התרגל כך? ככה לימדו אותו מילדות במסגרות שהיה בהן, ולמה הוא לא משנה את השיטה הזו? כי הוא עושה דברים בחוסר מודעות, ולמה הוא עושה אותם בחוסר מודעות? הרי אפשר לעשות אותם ממודעות. כי הוא רוצה שיחקרו עבורו. למה הוא רוצה שיחקרו עבורו? כי הוא התרגל שחושבים במקומו. ולמה הוא רוצה שיחשבו במקומו? כי הוא נותן בהם יותר אמון מאשר בעצמו. ולמה הוא נותן בהם אמון יותר מאשר בעצמו? סמכות. ולמה הוא מקשיב לסמכות? כי יש להם ניסיון בדברים שהם קיבלו בהם התמחות.

למה יש כאן דיבור כללי מדי? כי זהו הרגל מגונה שהאדם מסתיר מעצמו את עצמו כדי שאחרים יחשבו במקומו. הוא חושב שאנשים אחרים יבינו אותו בלי שהוא ידבר. ולמה הוא חושב שיבינו אותו בלי שהוא ידבר? כי הוא חושב שאנשים שנראים סמכותיים ממנו מבינים יותר ממנו. ולמה הוא חושב שהוא לא סמכותי בשביל עצמו? כי הוא התרגל להיות מקובע לפי הוראות של אנשים. ולמה הוא התרגל להיות מקובע לפי הרגל של אנשים? כי כך חינכו אותו, הוא עצמו לא יודע למה אמרו לו דברים. הם חשבו שהוא יבין לבד כשיגדל, אבל הוא גדל עם זה שהם מבינים מה המחשבות שלו, ולא הבין כי הוא זה שצריך לנווט את עצמו.

ועם זה האדם חי כל הזמן באופן ההתנהלות הזה, ולכן, גם לא משיג את מה שהוא מחפש כי הוא לא בודק את הדברים עד הסוף. וכי אנשים רואים מחשבות? לא. אבל הדפוס הזה נשאר איתו והוא ללא משים נשאר עם הדפוס הזה.

זה לא משנה במה האדם יבחר, זה משנה איך הוא ירגיש עם זה, זה לא משנה מה אנשים חושבים על מה שהוא עושה, חשוב איך הוא מרגיש עם הדברים. יש לפעמים בילדות הנחות יסוד שגויות אשר טוענות שזה חשוב מה יחשבו אחרים וחיים בשביל אחרים. וכך אותו ילד גדל וחושב שזה מה שחשוב בחיים ומתרגל לחשוב כמו אחרים ולא כמו שהוא עצמו.

ולמה הוא מתרגל כך ולא אחרת? הוא לא מחפש סיבה הוא חושב ככה, הוא לא הבין בתור ילד לחפש מעבר, הוא הבין ככה וזהו. כי יכולת השיפוט שלו לא היה קיים, זה כמו הפיל שקשרו אותו בגיל קטן, ונשאר עם ההבנה שהוא לא יכול להזיז את החבל גם בגיל גדול והוא נכנע לו ללא מאבקים.

אבל כאשר האדם גדל, הוא יכול לפתח חשיבה שונה ממה שהיה עד כה, לעומת העבר שבו הדבר היחיד שהחליט עבור עצמו הוא לא לעשות כלום, ולכן, לא לעשות כלום היה המפלט היחיד לרצון שלו מעין ברירת מחדל. וכאשר האדם רוצה משהו כיום עם אותה חשיבה הוא מחליט שהוא לא עושה כלום. וגם כאשר בעבר העירו לו את הרצון הזה, הוא לא רצה אותו כי הדבר הוחלט בשבילו והוא רצה להרגיש שהוא מחליט בשביל עצמו.

לכן הדבר צריך לבוא מהרצון של האדם לעשות את הדברים, וזאת ע"י השאלה למה אשר מהווה את התשובות לשאלות שהוא שואל מהלך חייו.
אימון המוח יכולת חשיבה לשפר יכולת שכלית השאלה למה הדבר היחיד שינוי התנהגות רצון בחיים לאמן את החשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות הרצון איך להיות גאון איך להיות חכם איך להיות יותר חכם איך לחשוב בהיגיון איך לפתח את החשיבה איך לפתח את המוח איך לפתח את השכל איך לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה איך לשפר את החשיבה איך לשפר את המוח איך לשפר את השכל אימון המוח אימון קוגניטיבי התפתחות החשיבה התפתחות חשיבה התפתחות שכלית חשיבה חשיבה הגיונית יכולות חשיבה יכולות קוגניטיביות יכולות שכליות יכולת חשיבה יכולת קוגניטיבית יכולת שכלית כישורי חשיבה כישורים קוגניטיביים כישורים שכליים לאמן את החשיבה לאמן את המוח לאמן את השכל להיות יותר חכם לחשוב בהיגיון לפתח לפתח את החשיבה לפתח את המוח לפתח את השכל לפתח חשיבה לפתח יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות לפתח יכולות שכליות לפתח יכולת חשיבה לפתח יכולת קוגניטיבית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה לשפר את המוח לשפר את השכל לשפר יכולות חשיבה לשפר יכולות קוגניטיביות לשפר יכולות שכליות לשפר יכולת חשיבה לשפר יכולת קוגניטיבית לשפר יכולת שכלית מיומנויות חשיבה מיומנויות קוגניטיביות מיומנויות שכליות מיומנות חשיבה מיומנות קוגניטיבית מיומנות שכלית פיתוח פיתוח החשיבה פיתוח המוח פיתוח השכל פיתוח חשיבה פיתוח יכולות חשיבה פיתוח יכולות קוגניטיביות פיתוח יכולות שכליות פיתוח יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית פיתוח יכולת שכלית שיטות לפיתוח החשיבה שיטות לפיתוח המוח שיטות לפיתוח השכל שיטות לפיתוח חשיבה שיפור החשיבה שיפור המוח שיפור השכל שיפור יכולות חשיבה שיפור יכולות קוגניטיביות שיפור יכולות שכליות שיפור יכולת חשיבה שיפור יכולת קוגניטיבית שיפור יכולת שכלית תרגול קוגניטיבי תרגילים לפיתוח החשיבה תרגילים לפיתוח המוח תרגילים לפיתוח השכל תרגילים לפיתוח חשיבה
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
... איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל? כל תחום יכול לפתח את השכל, אך הדבר תלוי כיצד נעשה בו שימוש אינטליגנטי ומאתגר. לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם תהליך הלמידה בו כולל הפעלת היגיון ומאמץ מחשבתי. הפיתוח השכלי לא נמדד רק על פי התחום שבו עוסקים, אלא על פי המאמץ המושקע בתהליך הלמידה. מה ההבדל בין זיכרון ... דורש חזרתיות בלבד, בעוד שפיתוח השכל מצריך הפעלת היגיון ויכולת לנתח סיבתיות ולהסיק מסקנות. לדוגמה, אם לומדים שפה חדשה, חזרה על מילים ... את השכל. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? כפי שנאמר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם הוא מעורב בהפעלת חשיבה והיגיון. אפילו תחומים מעשיים כמו אינסטלציה יכולים לפתח את השכל אם הם כוללים פתרון בעיות, הבנת מורכבות וניתוח של המנגנונים הפיזיים. לעיתים, תחום מעשי יכול לאתגר ... כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, אם הוא נעשה תוך כדי חשיבה והיגיון, יכול לתרום לפיתוח השכל. לדוגמה, אם אדם מתאמן על תרגילים גופניים תוך ניתוח השפעתם על השרירים או עובד על שיפור הזוגיות תוך ... את השכל. לסיכום: כיצד ניתן לפתח את השכל? כדי לפתח את השכל, יש להתמקד בהפעלת היגיון וחשיבה מתמשכת. זה לא משנה אם מדובר בלימוד מוזיקה, שפה חדשה, או ביצוע ... וחשיבה מעמיקה, התהליך יכול לפתח את השכל. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל שלנו? האם לימוד מוזיקה, אומנות או שחמט מפתח את השכל? התשובה לכך היא חיובית, אך חשוב להבין שיש ... שחמט או תחום אחר, יכול לפתח את השכל, כל עוד נעשה בו שימוש אינטליגנטי שמאתגר את יכולת החשיבה. מה מפתח את השכל באמת? ללמוד כל דבר בעולם יכול לפתח את השכל, אך המפתח לכך הוא לא בהכרח בתחום הלמידה, אלא במאמץ השכלי המושקע בתהליך הלמידה. לדוגמה, ללמוד מוזיקה יכול לפתח את השכל, אך אם הלימוד נעשה על בסיס חזרתיות בלבד, ללא הפעלת היגיון, התהליך לא בהכרח יוביל לפיתוח השכל. לעומת זאת, אם במהלך הלמידה יש חיפוש אחר דרכים חדשות לפתרון בעיות, כמו למשל ללמוד שפה חדשה ... ההבדל בין לפתח זיכרון לבין לפתח את השכל טמון בכך שזיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שיכולת השכל מצריכה הפעלת היגיון, ניתוח סיבתיות ויכולת ... שכלי. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? למעשה, כל תחום יכול לפתח את השכל, בתנאי שנעשה בו שימוש אינטליגנטי. גם תחומים שמרבים במעשיות, כמו אינסטלציה, יכולים לפתח את השכל אם הם מעורבים בהבנת המורכבות, בהמצאת פתרונות חדשים ובניתוח של המנגנונים הפיזיים שמאחוריהם. לעיתים ... כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, בין אם מדובר בעבודה, זוגיות או כושר גופני, יכול לתרום ל
פרדוקסים - האם קיימים פרדוקסים במציאות? האם יש פרדוקסים שאי אפשר להבין אותם?
... לא דבר שאין לו סוף. בכל מקרה, חוקי הלוגיקה הם נגזרת של היכולת השכלית המצומצמת של האדם. הפרדוקסים קיימים רק בגלל חוקי הלוגיקה. המציאות כמציאות אין סופית מאפשרת את קיומן של אין סוף אפשרויות. המציאות מכילה בתוכה את כל הפוטנציאל ... היחידה שאינו מבין את קיומו של הפרדוקס, היא רק מחמת זה שהיכולת השכלית של השכל האנושי היא מצומצמת. באותו עניין, על האדם לדעת כי כל דבר שאינו נכנס תחת ההגדרה של פרדוקס אין סוף, באפשרותו של האדם להבין אותו בצורה מלאה. זא כאשר ...
חשיבה מדעית / מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית?
... מדעית מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית? חשיבה מדעית. החשיבה המדעית קידמה את העולם לפחות ... הן כפי שהן ולא אחרת? וכמובן מהו החוק שמחליט איזה חוק יעבוד היכן? וכולי. ומכאן נשליך על הרמה המעשית: לפתח חשיבה מדעית פירושו שעל האדם לחקור ולמצוא תמיד את השורש של ...
חשיבה מופשטת / יכולת הפשטה - מהי מהותה? איך לפתח חשיבה מופשטת?
... מופשטת יכולת הפשטה - מהי מהותה? איך לפתח חשיבה מופשטת? חשיבה מופשטת. היכולת לחשוב על דברים בצורה מופשטת. חשיבה מופשטת = הפשטה של המעטפת החיצונית של ... מופשטת = לקרוא בין השורות את מה שלא כתוב בפירוש. חשיבה מופשטת = להבין את השורש של הדבר ולא לראות רק את הפרי הסופי. איך לפתח חשיבה מופשטת? תשובה: על ידי התבוננות לעומק ברמה המעשית: קח רעיון כלשהו ותנסה לחפש את השורש שלו. השורש של הרעיון ...
פרדוקסים - מה חובה על האדם להבין, ומה אי אפשר להבין?
... דיבור. יחד עם זאת, כל דבר שאינו מצריך את השכל של האדם להבין מהו האין סוף, הרי שעל האדם להבין אותו בשלמות. כאשר האדם חוקר בשכלו את כל מה שבאפשרותו של השכל האנושי להבין, בסופו של דבר הוא מגיע אל השאלות שנובעות מחוסר היכולת השכלית להבין את מהות האין סוף. שם על האדם לדעת את ...
האם אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו?
... אלוהים במימד אחר ולכן האדם מוגבל להבין אותו? טיעון: היכולת השכלית של האדם מוגבלת להבין 4 מימדים. אלוהים לעומת זאת נמצא במימדים אחרים ולכן לא ניתן להבין אותו. סוף טיעון. הפרכה: 1 - אם אינך יכול להבין את אלוהים ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 9 - אולי גם לבורא יש בורא אחר? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... שיש בורא ראשון, לשם כך יש להבין את מהות מגבלת השכל האנושי להבין את מהות האין סוף. ולשם כך נבהיר: מהי משמעותה של מגבלת השכל האנושי לתפוס את מהות האין סוף? תשובה: מגבלת היכולת השכלית לתפוס את האין סוף, אין פירושה כי השכל אינו יכול לתפוס את קיומו של האין סוף. המגבלה היא להכניס לתוך מחשבה אחת ...
השכל האנושי - האם הוא מוגבל? האם יש דברים נסתרים שלא נבין ולא נדע?
... האפשרות כי ניתן להבין כל דבר. וזה שהאדם עצמו לא מבין כל דבר, זה לא אומר שבהכרח אי אפשר להבין כל דבר. כי אולי זה שהאדם לא מסוגל כרגע להבין כל דבר, זה רק בגלל היכולת השכלית שיש לו כרגע. ויכול להיות, שאם האדם ישתמש בכל השכל שלו בשלמות, אולי פתאום הוא יגלה שהוא מבין את הכל ושאין דבר שאינו ניתן להבנה. מצד שני, יכול גם להיות, שנדמה לאדם שכן אפשר להבין כל דבר. אך אם האדם ישתמש בכל היכולת השכלית שלו, הוא פתאום יגלה שיש דברים שהוא בכל זאת לא מסוגל להבין. ואז הוא ידע בוודאות, כי היכולת השכלית שלו מוגבלת, ושאין אפשרות להבין בשכל האנושי כל דבר. נמצא אם כן, כי קיימת דרך לדעת בוודאות ... בשכל אנושי. יחד עם זאת, למרות שאי אפשר להבין לדוגמא דבר והיפוכו, עדיין יכול להיות שאולי קיימת האפשרות שהאדם יעשה פעולה מסוימת, או שיקרה משהו לאדם, ושעל ידי זה היכולת השכלית והרגשית של האדם תגדל, ואז האדם כן יוכל להכיל בתוכו רעיון של דבר והיפוכו וכיוב. וזה בעצם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כיסופים / לפתח חשיבה שונה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פיתוח יכולות שכליות, איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פיתוח יכולות שכליות, דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן מכירות, אימון אישי לעסקים בתחום פיתוח יכולות שכליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 21:01:19 - wesi4